Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
En? Heb je hem toevallig voor je verjaardag gekregen?
Gefeliciteerd in ieder geval!
Is dat zo'n bok die je onder je motor kan schuiven zodat je wielen vrij hangen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef Humberto-T het volgende:
Iemand die in omgeving Deventer nog een paddockstand zoekt? Ik heb er nog één liggen die voor nop weg mag.
Kan ook als het regent hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef theKiD het volgende:
Wanneer gaat het weer zonnig weer worden dat ik mijn maatje eens uit kan laten
Is het dit weekend moederdag?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef whY... het volgende:
Nope geen paddock hier. Ook geen goed weer overigens dat moet allemaal nog komen.
Ik lijk geen speling te hebben in de balhoofdlagers. Ik zal het ff aangeven bij die gast hij gaat er toch naar kijken.
Wie gaat er nog wat speciaals doen in het weekend? Met moedertje achterop de bergen in op moederdag?
2e zondag van meiquote:
Moeders is niet zo van het lezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
2e zondag van meiBoekenbon misschien een idee?
Bloemen, sauna-arrangement, iets in die richting?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moeders is niet zo van het lezen
Gaat weer lekker worden, wat gaan we dit jaar bedenken
Bloemen zou kunnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Bloemen, sauna-arrangement, iets in die richting?
Ja dat is wel handig jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:49 schreef Tankiej het volgende:
Mijn moeder wees gisteren een luchtje aan in een folder die ze graag wil, dat is lekker makkelijk
Misschien rijdt zijn moeder ook wel motorquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Anne het volgende:
Ik moet ook nog iets verzinnen.
Maar even sereneus; We zitten in het motorclubtopic toch?
Helaas niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien rijdt zijn moeder ook wel motor![]()
Da's idd kutquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Helaas niet meer
MS is een kut zenuw-/spierziekte
pa heeft nog wel een zijspan, maar die moeten we nog verbouwen zodat ze daar inkan
De opstap is te hoog en de zitting te laagquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd kut![]()
Wat moet je eraan verbouwen dan ?
Dan heb je toch niks met CBR/RDW te maken? tis een motor zijspan.. stoel op een verhoginkje maken, gordel eraan en gaan met die bak!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
De opstap is te hoog en de zitting te laag
Dus we moeten nog even met het CBR/RDW aan de slag om de zitting omhoog & omlaag te kunnen brengen en eventueel kijken of we in de kuip een deur kunnen maken
Klopt, maar hun hebben er al ervaring meequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je toch niks met CBR/RDW te maken? tis een motor zijspan.. stoel op een verhoginkje maken, gordel eraan en gaan met die bak!
Deurtje is wel listig, of er moet een soort van chassis onder de bak zitten die de boel draagt.
CBR/RDW hebben ervaringen met het ombouwen van een zijspan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar hun hebben er al ervaring mee
Op de motorbeurs was daar ook een stand van en daar hebben we toen wat informatie gewonnen erover.
Nee niet voor eisen, maar tips hoe je het het beste kan doen enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
CBR/RDW hebben ervaringen met het ombouwen van een zijspan?
Ik zie in de technische eisen geen beperkingen voor wat jij zegt, dus het lijkt mij een beetje apart dat je met die twee organisaties een gesprek aan moet gaan hiervoor
Eisen motorfiets en driewielig motorrijtuig: http://mirrer.nl/wp-conte(...)eisen-motorfiets.pdf
Ik zou me ver van die bemoei-instantie weg houden; iets met slapende honden enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee niet voor eisen, maar tips hoe je het het beste kan doen enzo.
Kunnen ze je prima in ondersteunen
Mijn ma moet er ook mee leven. Maar die wilde toch al nooit op een motor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Helaas niet meer
MS is een kutziekte
pa heeft nog wel een zijspan, maar die moeten we nog verbouwen zodat ze daar inkan
Ons moeder heeft jarenlang motor gereden, is ook samen met mijn pa vaak op de motor op vakantie geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn ma moet er ook mee leven. Maar die wilde toch al nooit op een motor.
Het gaat alleen om informeren ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou me ver van die bemoei-instantie weg houden; iets met slapende honden enzo![]()
Maargoed, als ze je kunnen informeren is het misschien wat anders; ik heb niet zo'n hoge pet op van die twee instanties
Ik had ook nog geen andere gevonden waar ik op stond, bedankt voor de link. Was zelf alweer vergeten om in dat topic te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Mirgeam het volgende:
Hier vandaan, enige waar ik ook nog tussen sta
fototopic ja
[aanmelden!] Motorrijders new- & oldbierit! #3quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef lipjes het volgende:
Misschien ook maar eens een keer met een rit meerijden
Zelf nog geen tourrit gereden
Klopt, maar nadeel is dat het nooit echt in de buurt isquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
[aanmelden!] Motorrijders new- & oldbierit! #3
Dat is toch niet erg? Ik heb al verschillende keren 200km gereden om uberhaupt bij het startpunt van een rit te komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar nadeel is dat het nooit echt in de buurt is
Dus dan heb ik al een hele rit erop zitten voor we nog gaan rijden
Regio Bredaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Ik heb al verschillende keren 200km gereden om uberhaupt bij het startpunt van een rit te komen
Welke regio woon je dan eigenlijk?
En die is waarvoor ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Mirgeam het volgende:
Ha, m'n keychain camera uit china is er, 8 dollarben benieuwd
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee? Er zijn veel ritjes in midden NL, jij zit met 100km rijden op de Veluwe en met iets minder bij de Utrechtse Heuvelrug. Dat is bijna niksquote:
Ja vind ik prima.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde, dan rij je toch met mij mee?
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Mirgeam het volgende:
Ha, m'n keychain camera uit china is er, 8 dollarben benieuwd
[ afbeelding ]
Als jij je oordoppies fatsoenlijk in je helm krijgt past ie niet goedquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Via de google navigatie op mijn htc zal het ook wel lukken. Nog niet geprobeert eigenlijk, maar oordopjes in en nav aan zal vast werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |