Heb er een gekochtquote:
Rechtdoor is voor homo'squote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag motorrit met werk. Net de route gezien, langste stuk rechtdoor is 2 km. Kut choppernichten
Naais, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Heb er een gekochtvrijdag ophalen
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Deze uitspraken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rechtdoor is voor homo's![]()
Bochtenwerk is motorrijden
en nee ik rij geen chopper![]()
Vanmiddag nog even een dijkje gepaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Doe je liever 6 keer de afsluitdijk dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag motorrit met werk. Net de route gezien, langste stuk rechtdoor is 2 km. Kut choppernichten
Dat heet 'de aanpak' die zát er bij mij aan, maar heb ik laten verkleinen zodat het niet meer irritant wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tenzij je die op maat gemaakte dingen hebt, en mooi afgevlakt zijn, ipv dat er een ringetje inzit voor touwtjes..
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 06:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat geldt wel ongeveer met alles zo, is het niet?
Oeh, naais!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hammerite.. morgen de 2e laag.. lees de gebruiksaanwijzing eens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef lipjes het volgende:
Probleem met de roest op het kapwerk gevonden.
[ afbeelding ]
En van wat dichterbij
[ afbeelding ]
Even schoongemaakt en bijgewerkt met hammerite.
Morgen nog even de 2e laag eroverheen en dan is die weer helemaal gereed :]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hammerite.. morgen de 2e laag.. lees de gebruiksaanwijzing eens?
Lui!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengen
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat motorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zien
Ongetwijfeld. De mijne ook. Alleen kookt een Goldwing niet over als je 60 rijdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat motorVoor mij is rechtendoor ála N-wegen, leuk voor een half uurtje, en zeker icm stoplichten die er op die wegen staan. Maar dan ga ik toch echt liever die bochten doen
![]()
Trouwens, die Goldwing die hier een tijdje heeft gestaan, deed het lekker in de bochten.
Volgens mij kan het al eerder als na 4 uur, da's de max toch ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengen
Sissyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zien
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Voor wie er effe anderhalf uur niks te doen heeft;
Die staat nog steeds op m'n hdd te wachten op wat tijd + een half uur extra met stukken die ze eruit geknipt hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Voor wie er effe anderhalf uur niks te doen heeft;
Voor wie er iets langer niks te doen heeft; wrong way round, on a choppert
Vandaag o.a. dit stuk ook gereden met Tankiej en nog wat andere (ex) GS-rijders. Is een erg leuk stuk jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef ArnosL het volgende:
Waar is dat?
Ik heb dit stuk dijk vanmiddag maar eens mee gepakt en daarna weer binnendoor naar huis gereden. Toch al met al zo'n 100 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |