Die zit gaat alleen uit van delegates die legaal al vastgebonden zitten aan een bepaalde keus. Dat neemt nog niet weg dat al die andere delegates al bij een bepaalde kandidaat horen. Dat is dan weer gebaseerd op het verleden en hoe de delegates zich in de convention gedragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:03 schreef Refragmental het volgende:
Deze site telt enkel de delegates die al gekozen zijn bij state conventions. De daadwerkelijke cijfers dus. Al het overige is nog pure speculatie vanuit de media.
Blijkbaar ziet het Ron Paul kamp liever een Zimbabwaanse verkiezing waar de Heilige Messias Paul er met de nominatie vandoor gaat, terwijl Romney, Santorum (wie nu Romney steunt) en Gingrich (die nu ook Romney steunt) op zichzelf alle drie al meer stemmen hebben, laat staan gecombineerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:31 schreef MilaNL het volgende:
Zou ook lekker democratisch zijn als Ron Paul nu nog zou winnen. Zou betekenen dat degene die verreweg eerste staat in de popular vote (Romney, 45%) zou verliezen van degene die laatste staat in de popular vote (Paul, 10%).
Ach ja natuurlijk. Het is een complot van de grootste orde. Dat er met een voor Ron Paul stemmende convention er praktisch geen democratie meer zou bestaan, dat vinden ze dan weer niet zo erg....quote:edit: ohnee de 5 miljoen stemmen die Romney meer heeft is natuurlijk allemaal fraude.
Zijn ze altijd geweest, net als de man zelf: Kansloos!quote:De conspiracy theorieën uit het Ron Paul kamp lijken steeds wanhopiger te worden.....
De site telt delegates die verplicht zijn op Romney te stemmen wegens de uitslag in hun staat als Ron Paul delegates omdat ze hebben aangegeven Paul supporters te zijn. Klopt geen hout van dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Deze site telt enkel de delegates die al gekozen zijn bij state conventions. De daadwerkelijke cijfers dus. Al het overige is nog pure speculatie vanuit de media.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar haal je die getallen toch vandaan?
Gaan we uit van werkelijke cijfers, dan ziet het er opeens heel anders uit:
Romney: 329
Santorum: 149
Paul: 139
Gingrich: 24
Nog te bepalen op State Conventions: 1660
Jij gebruikt waarschijnlijk de cijfers die de "mainstream media" je voorschotelt, en die kloppen simpelweg niet.
Bron: http://www.thereal2012delegatecount.com/
Ik heb wel zo'n vermoeden wat er gebeurd is.quote:Arizona releases its 29 delegate names. Remember it took them three days after locking those names up. 26 for Romney and 3 for Paul. What is most stunning about this announcement is that on Saturday, Paul supporters had confirmed 11 of 18 delegates were Paul's. What happened over the past 3 days?
Ik vermoed dat Wall Street meer heil ziet in Romney en daarom meer geld in zijn campagnekas pompt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:23 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama, in tegenstelling tot Romney, moeite zou hebben om het "nodige" bedrag van 750 miljoen dollar bij elkaar te krijgen? Dat verbaasde me een beetje, ik dacht net dat achter een onklopbare machine van wel bijna een miljard dollar stond??
1,5 miljard dollar in totaal, dat is 11 dollar per uitgebrachte stem. Hoeveel geld gooien we er in Nederland eigenlijk tegenaan? Het zou me verbazen als dat meer dan 2 euro per stem is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:23 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama, in tegenstelling tot Romney, moeite zou hebben om het "nodige" bedrag van 750 miljoen dollar bij elkaar te krijgen? Dat verbaasde me een beetje, ik dacht net dat achter een onklopbare machine van wel bijna een miljard dollar stond??
De grote partijen hebben zo'n 2 miljoen euro beschikbaar voor de campagne (als ze dat halen laatst kwam het bericht dat de kas bij veel partijen aardig leeg is). Denk dat de 2 euro per stem halen al lastig wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
1,5 miljard dollar in totaal, dat is 11 dollar per uitgebrachte stem. Hoeveel geld gooien we er in Nederland eigenlijk tegenaan? Het zou me verbazen als dat meer dan 2 euro per stem is.
Foxnews item zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:23 schreef zuiderbuur het volgende:
http://elections.nytimes.com/2012/campaign-financequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:23 schreef zuiderbuur het volgende:
Obama :quote:Mr. Obama ended March with 10 times the cash on hand as Mr. Romney.
Romney:quote:Spent $172,370,942
Cash on hand
Total $104,096,194 —
Available for primary $84,483,538 —
Opvallend eigenlijk ook dat volgens die berekening Obama al 172 miljoen dollar uitgegeven zou hebben, ondanks dat hij niet actief campagne moest voeren voor de nominatie bij de democraten...quote:Spent $78,624,564
Cash on hand
Total $10,059,748
Available for primary $10,057,248
Moest niet, maar hij deed het wel. Sterker nog, heeft hij meer fundraisers georganiseerd dan de vijf voorgaande presidenten bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:36 schreef RM-rf het volgende:
Opvallend eigenlijk ook dat volgens die berekening Obama al 172 miljoen dollar uitgegeven zou hebben, ondanks dat hij niet actief campagne moest voeren voor de nominatie bij de democraten..
Je haat Obama echt heel erg, of niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Moest niet, maar hij deed het wel. Sterker nog, heeft hij meer fundraisers georganiseerd dan de vijf voorgaande presidenten bij elkaar.
Je zou denken dat hij wel wat beters te doen zou hebben.
Het zit wel redelijk diep inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je haat Obama echt heel erg, of niet?
Het kan erger, dat zagen we aan StefanP.quote:
En?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je haat Obama echt heel erg, of niet?
Daar kan ik verder niks mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
En niks. Het komt een beetje treurig over.
De stelling van het boek dat die claim doet is vooral dat dit een zich ontwikkelend iets is... zo heeft ook george Bush meer fundraisers georganiseerd dan de 5 presidenten voor hem tezamen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Moest niet, maar hij deed het wel. Sterker nog, heeft hij meer fundraisers georganiseerd dan de vijf voorgaande presidenten bij elkaar.
Je zou denken dat hij wel wat beters te doen zou hebben.
Hoeft ook niet.quote:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je liever 4 jaar Romney (met kans op nog 4 jaar) ziet dan Obama nog 4 jaar, en dan hopelijk wel een fatsoenlijke kandidaat vanuit de GOP. (Alhoewel je natuurlijk altijd de grote groep hebt die partij-gebonden stemmen, wie de kandidaat ook is.)quote:
Helemaal gestoord!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je liever 4 jaar Romney (met kans op nog 4 jaar) ziet dan Obama nog 4 jaar, en dan hopelijk wel een fatsoenlijke kandidaat vanuit de GOP. (Alhoewel je natuurlijk altijd de grote groep hebt die partij-gebonden stemmen, wie de kandidaat ook is.)
Overigens.... de Republikeinen in Arizona zijn nog steeds bitter: http://content.usatoday.c(...)nett-/1#.T7f8r3Jg8lA![]()
Ik kan me de haat tegen Obama wel voorstellen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je liever 4 jaar Romney (met kans op nog 4 jaar) ziet dan Obama nog 4 jaar, en dan hopelijk wel een fatsoenlijke kandidaat vanuit de GOP. (Alhoewel je natuurlijk altijd de grote groep hebt die partij-gebonden stemmen, wie de kandidaat ook is.)
Overigens.... de Republikeinen in Arizona zijn nog steeds bitter: http://content.usatoday.c(...)nett-/1#.T7f8r3Jg8lA![]()
was dat maar zo.... dé belangrijkste kritiek op Obamacare is vooral dat het vooral een bijna volledige staatsfinanciering is van een commerciële gezondheidszorg waar dan weinig concurrentie bestaat:quote:
Objectief gezien is Paul een long-shot zoals ze in Amerika zeggen. Kijk maar naar de grootste betsites, 'follow the money'. Volgens die sites heeft Paul iets van 3% kans de nominatie binnen te slepen. En dit is een veel objectievere peiling dan al die zogenaamde maurice de hond-achtige polls.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:55 schreef maartena het volgende:
Wat mij zo verbaasd is hoe de Ron Paul kliek nog steeds blijft geloven dat hij middels de Convention nog daadwerkelijk een kans zou maken. Die roze bril moet toch echt af lijkt me.... het is OVER voor Ron Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |