Jullie ook, met het EL-ticket.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Even een bloemetje richting Heerenveen sturen.
Gefeliciteerd Feyenoord, namens een Heerenveen-supporter
Heel misschien, maar dan moeten ze echt het hoofdtoernooi van de CL halen. Ik denk dat ze hem gaan verhuren aan een Engelse degradatiekandidaat op het hoogste niveau.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt dit de kans groter dat Guidetti blijft?
Ah oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel misschien, maar dan moeten ze echt het hoofdtoernooi van de CL halen. Ik denk dat ze hem gaan verhuren aan een Engelse degradatiekandidaat op het hoogste niveau.
Iets van Shane Vlaar 4 jaar ofzo, zijn zoontje was blijkbaar jarigquote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef ursel het volgende:
Wat stond er eigenlijk op het ondershirt van Vlaar?
Z'n dochter is vandaag 4 jaar geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef ursel het volgende:
Wat stond er eigenlijk op het ondershirt van Vlaar?
Nee, want hij gaat toch weg. Ik vraag me af hoe ernstig die 'ziekte' van hem nu is?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt dit de kans groter dat Guidetti blijft?
Ahh.. kon alleen dat 4 jaar snel lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Iets van Shane Vlaar 4 jaar ofzo, zijn zoontje was blijkbaar jarig
Lekker dit hequote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omg wat een spanning maar wat ben ik blij
Wijnaldum en Fer vertrokken voor de sportieve vooruitgang en Feyenoord is er sportief gezien inderdaad beter van gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man.Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
Voorronde CL. En volgens mij is het nog maar de vraag of hij blijft toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man. 'Sterkhouders' Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Tribuneklant Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer vertrokken voor de sportieve vooruitgang en Feyenoord is er sportief gezien inderdaad beter van geworden![]()
.
De goals van Bakkal waren de laatste 3 wedstrijden zeer belangrijk. Ik zie hem toch graag blijven..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man. 'Sterkhouders' Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Tribuneklant Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
Ik twijfel, maar het is me iets te ver eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
Gaat er nog iemand vanuit amsterdam naar de kuip?
In Ajax shirt?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
PSV'er zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voorronde CL. En volgens mij is het nog maar de vraag of hij blijft toch?
Mooi plaatje.quote:
Scoort wel belangrijke goals idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
De goals van Bakkal waren de laatste 3 wedstrijden zeer belangrijk. Ik zie hem toch graag blijven..
Die houding van hem bij z'n wissel, gadverdamme. Duidelijk nu wel dattie enkel met ze eigen bezig is.quote:
Preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef super-gabber het volgende:
Zijn ook mensen die in amsterdam wonen en wel de mooiste club van nederland supporten!!
Je zag 'm ook chagrijnig kijken bij de 1-3 .quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Cabral mag overigens optyfen nu, jézus wat een arrogant egoďstisch kutventje is het toch ook. Die houding van hem richting Koeman bij z'n wissel, fuck dat
Die zijn inderdaad wel gewoon voor Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef super-gabber het volgende:
Zijn ook mensen die in amsterdam wonen en wel de mooiste club van nederland supporten!!
[..]
[..]
Die gast is gewoon walgelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je zag 'm ook chagrijnig kijken bij de 1-3 .
quote:Kom naar De Kuip voor de seizoensafsluiting!
Nu Feyenoord de tweede plaats heeft veiliggesteld en de voorronde van de Champions League heeft behaald, vindt er vanavond een seizoensafsluiting plaats in De Kuip voor spelers, staf en supporters. De Kuip gaat om 18.00u open. Het binnenprogramma start om 19.30u met een optreden van Lee Towers!
De NS laat alle treinen tussen Rotterdam CS en Dordrecht tussen 17.00 en 21.00 uur stoppen op station Stadion. De RET laat bovendien extra trams rijden. Kom zoveel mogelijk met het openbaar vervoer in verband met beperkte parkeergelegenheid.
Raar kereltjequote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
Cabral lekker aan Newcastle verkopen. 'De nieuwe van Persie'.Nou, laat ze er dan maar voor betalen ook.
19.15 ofzo geloof ikquote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Muto het volgende:
JAAAAAAAAA!
Vanavond in de stad ofzo vieren. Hoe laat komt de selectie in De Kuip? Want dan gaan we toch maar even kijken voor het uitgaan.
Het ziet eruit als een reclameposter van Timing uitzendbureaus..quote:
Amsterdam is ook maar iets van 30 kilometer hiervandaan of zo, maar ik ben toch echt voor Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef super-gabber het volgende:
19:15 ja.quote:
19.30 start Lee Towers. Leen weer in De Kuip. Dat is lang geledenquote:
¤2,5 miljoen lijkt me wel een leuk bedrag.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
Cabral lekker aan Newcastle verkopen. 'De nieuwe van Persie'.Nou, laat ze er dan maar voor betalen ook.
Engelse club: dan zetten we de verdubbelaar in.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
¤2,5 miljoen lijkt me wel een leuk bedrag.
Not this againquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Bruins gescoord vandaag. Opvolger voor Bakkal.
Prestatie contractje en samen met tony strijden voor de 10 plek. Dikke prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Toch zul je een Bakkal enorm missen. Echt onderschat. Goed je ziet hem een uur niet in de wedstrijd maar wat een diepgang en slimheid.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prestatie contractje en samen met tony strijden voor de 10 plek. Dikke prima.
Inderdaad, Bakkal heeft enorm belangrijke golazo's gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch zul je een Bakkal enorm missen. Echt onderschat. Goed je ziet hem een uur niet in de wedstrijd maar wat een diepgang en slimheid.
Probleem is dat hij zo tam speelt soms. Dan heb je er niks aan. Aan de andere kant maakt hij die goals als niemand ze lijkt te gaan maken die middag.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch zul je een Bakkal enorm missen. Echt onderschat. Goed je ziet hem een uur niet in de wedstrijd maar wat een diepgang en slimheid.
Word gewoon weer boos om dat verhaal halen bij Koeman. Tyf even lekker op naar Engeland ofzo, sukkeltjequote:
misschien wat voor twentequote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
Cabralverlies speelt volgend seizoen sowieso ergens anders. Frustratie is aan beide kanten te hoog om met elkaar door te gaan.
Scoren.quote:
Koeman moet hem de ''haardroger''-behandeling geven. En daarna verpatsen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Word gewoon weer boos om dat verhaal halen bij Koeman. Tyf even lekker op naar Engeland ofzo, sukkeltje
Dit is niet het Premier League topic.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Muto het volgende:
Feijenoord
Vanavond even quotes uit Eindhoven verzamelen
Fer
quote:Precies wat Koe de treinjager zei.
Halloooooooooo.......er is een verschil tussen een salon-remise en een salon ik verlies bewust nadat ik voorsta. Het was allemaal een spelletje....koe die doet alsof ie immens boos is na die 1-0 voor de cameras......blabla...
Verlengen (tegen het zelfde salaris als nu) en verhuren voor een jaartje zou het beste voor beide zijn. Maar denk dat we hem gewoon weg doen, Newcastle mag hem hebben van mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
Cabralverlies speelt volgend seizoen sowieso ergens anders. Frustratie is aan beide kanten te hoog om met elkaar door te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |