Amsterdam is ook maar iets van 30 kilometer hiervandaan of zo, maar ik ben toch echt voor Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef super-gabber het volgende:
Zijn ook mensen die in amsterdam wonen en wel de mooiste club van nederland supporten!!
19:15 ja.quote:
19.30 start Lee Towers. Leen weer in De Kuip. Dat is lang geledenquote:
¤2,5 miljoen lijkt me wel een leuk bedrag.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
Cabral lekker aan Newcastle verkopen. 'De nieuwe van Persie'.Nou, laat ze er dan maar voor betalen ook.
Engelse club: dan zetten we de verdubbelaar in.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
¤2,5 miljoen lijkt me wel een leuk bedrag.
Not this againquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Bruins gescoord vandaag. Opvolger voor Bakkal.
Prestatie contractje en samen met tony strijden voor de 10 plek. Dikke prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Toch zul je een Bakkal enorm missen. Echt onderschat. Goed je ziet hem een uur niet in de wedstrijd maar wat een diepgang en slimheid.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prestatie contractje en samen met tony strijden voor de 10 plek. Dikke prima.
Inderdaad, Bakkal heeft enorm belangrijke golazo's gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch zul je een Bakkal enorm missen. Echt onderschat. Goed je ziet hem een uur niet in de wedstrijd maar wat een diepgang en slimheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |