Wijnaldum en Fer vertrokken voor de sportieve vooruitgang en Feyenoord is er sportief gezien inderdaad beter van gewordenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man.Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
Voorronde CL. En volgens mij is het nog maar de vraag of hij blijft toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man. 'Sterkhouders' Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Tribuneklant Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer vertrokken voor de sportieve vooruitgang en Feyenoord is er sportief gezien inderdaad beter van geworden![]()
.
De goals van Bakkal waren de laatste 3 wedstrijden zeer belangrijk. Ik zie hem toch graag blijven..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man. 'Sterkhouders' Wijnaldum en Fer naar 'betere' clubs. Tribuneklant Bakkal naar een 'mindere' club. Einde van de rit speelt Bakkal als hij wil als enige CL volgend jaar.
Ik twijfel, maar het is me iets te ver eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
Gaat er nog iemand vanuit amsterdam naar de kuip?
In Ajax shirt?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef super-gabber het volgende:
PSV'er zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voorronde CL. En volgens mij is het nog maar de vraag of hij blijft toch?
Mooi plaatje.quote:
Scoort wel belangrijke goals idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
De goals van Bakkal waren de laatste 3 wedstrijden zeer belangrijk. Ik zie hem toch graag blijven..
Die houding van hem bij z'n wissel, gadverdamme. Duidelijk nu wel dattie enkel met ze eigen bezig is.quote:
Preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef super-gabber het volgende:
Zijn ook mensen die in amsterdam wonen en wel de mooiste club van nederland supporten!!
Je zag 'm ook chagrijnig kijken bij de 1-3 .quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Cabral mag overigens optyfen nu, jézus wat een arrogant egoïstisch kutventje is het toch ook. Die houding van hem richting Koeman bij z'n wissel, fuck dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |