Jullie ook, met het EL-ticket.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Even een bloemetje richting Heerenveen sturen.
Gefeliciteerd Feyenoord, namens een Heerenveen-supporter
Heel misschien, maar dan moeten ze echt het hoofdtoernooi van de CL halen. Ik denk dat ze hem gaan verhuren aan een Engelse degradatiekandidaat op het hoogste niveau.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt dit de kans groter dat Guidetti blijft?
Ah oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel misschien, maar dan moeten ze echt het hoofdtoernooi van de CL halen. Ik denk dat ze hem gaan verhuren aan een Engelse degradatiekandidaat op het hoogste niveau.
Iets van Shane Vlaar 4 jaar ofzo, zijn zoontje was blijkbaar jarigquote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef ursel het volgende:
Wat stond er eigenlijk op het ondershirt van Vlaar?
Z'n dochter is vandaag 4 jaar geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef ursel het volgende:
Wat stond er eigenlijk op het ondershirt van Vlaar?
Nee, want hij gaat toch weg. Ik vraag me af hoe ernstig die 'ziekte' van hem nu is?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt dit de kans groter dat Guidetti blijft?
Ahh.. kon alleen dat 4 jaar snel lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Iets van Shane Vlaar 4 jaar ofzo, zijn zoontje was blijkbaar jarig
Lekker dit hequote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omg wat een spanning maar wat ben ik blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |