Hoe was de relatie met jouw vader?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Zolang jullie je er niet aan storen is het geen probleem, en legaal trouwens.
Ik had op m'n 16e ook een vriend van 21.
Nu ben ik bijna 21 en getrouwd met een vent van 42
Lekker doen joh, een vrouw takelt af nadat ze 18 is geworden.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Heb gister een leuke meid leren kennen en het klikt wel.
Zij gaf me af en toe hints waar ik op inhaakte en andersom.
Leuk zitten praten en voordat ze wegging hebben we nummers gewisseld
en bij het weggaan gaf ik haar nog een kus. (niet gelijk amandeltennissen)
maar gewoon een kus.
We zitten de hele tijd te smsn (kost me klauwen vol geld) maar ik heb het er voor over.
'Probleem' is alleen; Zij is 16, ik ben 21. Is dit probleem ook echt een probleem?
Ze ziet er wel als iemand van 18 uit maar dat daarentoe.
Klatjeblei
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:
Dankjequote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker doen joh, een vrouw takelt af nadat ze 18 is geworden.
Gister met vodafone (gratis) was het niet zo'n probleem, maar nu loop ik niet eens naar de supermarkt maar waardeer via Internet Bankieren opquote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
16+ mag het
(En ik zeg altijd dat leeftijd maar een get is, dus zo lang jullie elkaar echt leuk vindenTevens neem een abonnement, hoeveel geld geef je wel niet uit
)
Haha, of koop een smartphone, kan je whatsappen?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dankje
[..]
[..]
Gister met vodafone (gratis) was het niet zo'n probleem, maar nu loop ik niet eens naar de supermarkt maar waardeer via Internet Bankieren op
Holy crap, dan valt het leeftijdsverschil bij ons ineens weer heel erg meequote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja ben er laatst voor wezen kijken maar zoveel bel en sms ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, of koop een smartphone, kan je whatsappen?
Tevens zal ik het gewoon doen, jullie klinken leuk bij elkaar
Ik vind leeftijd meer een post.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
16+ mag het
(En ik zeg altijd dat leeftijd maar een get is, dus zo lang jullie elkaar echt leuk vindenTevens neem een abonnement, hoeveel geld geef je wel niet uit
)
Oké, nouja, of anders cammen, stuk handiger en intiemer(Geen vieze dingen dan)quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ja ben er laatst voor wezen kijken maar zoveel bel en sms ik niet.
Nu gaat dat wel veranderen dus heb een sms bundel
Hoezo jullie klinken leuk bij elkaar?
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjequote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Soms gebeurd dat.. En nee, ik val niet op ''oudere'' mannen, en mijn man niet op jonge meisjes.
Soms lopen dingen nou eenmaal anders dan je voor ogen hebt
En Kingtoppie; jij hebt me al genoeg geschoffeerd, dus &*^% met je DM's.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, nouja, of anders cammen, stuk handiger en intiemer(Geen vieze dingen dan)
Gewoon, hoe je schrijft!
Ik word er vrolijk van.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjeNiks beter voor hun ego dan dat
Ben vrolijkquote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]Ben jij niet toevallig? NOESS
Nee even zonder dollen, waar ik wel beetje aan zit te denken, ze is nu heel enthousiast,
ieder smsje zegt ze dat ik leuk ben of lief dit dat, natuurlijk super![]()
maar is het (door de leeftijd) niet meestal van korte duur dan? ...
Huh.. Dus je bent getrouwd met iemand waarvan je eigenlijk al weet dat je op je 40e niet meer gelukkig bent?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Het zal wel! Wij zijn iig erg gelukkig samen, ondanks het leeftijdsverschil
Zal vast nog wel veranderen als hij 65 is en ik begin 40
![]()
Dat was overduidelijk sarcastischquote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. Dus je bent getrouwd met iemand waarvan je eigenlijk al weet dat je op je 40e niet meer gelukkig bent?
En eerst zeg je dat men niet naar leeftijden moet kijken maar nu doe je het zelf ook
Ik ben 21quote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben vrolijk
Hoezo? Bang dat ze nog wilt feesten en alles?
Zo overduidelijk was dat dus niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk sarcastischIk ben en blijf gelukkig met hem hoor
Ondanks dat hij sneller 65 wordt dan ik!
Stel je niet aan, het is nog steeds ontopic.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Klatjeblei het volgende:
Dames dames, jullie mogen ook samen een topic maken waar jullie kunnen praten over hoe overduidelijk en sarcastisch jullie kunnen zijnDit is mijn topic...
!
als je het zo goed weet wat doe je hier dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is nog steeds ontopic.
Overigens is dit topic 25674221 over leeftijdsverschil en om je tijd te besparen zal ik je vast vertellen hoe het eindigt: een deel is er tegen, en een deel zegt "doe lekker wat jij denkt dat goed is".
Reageren op iemand anders d'r post die wel interessant was.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:26 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
als je het zo goed weet wat doe je hier dan?
Nee, want jij sms't haar net zo vaak nu toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik ben 21Ik wil ook feesten, nee ik bedoel dat ze nu zo hard van stapel loopt en vervolgens het voor gezien houd ze is 16, ik weet niet of die altijd zo zijn.. (veel smsn, heel vaak; vind je leuk, dit dat) snapje beetje?
Ja want het gaat om ego's en niet om een geil strak lijf natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjeNiks beter voor hun ego dan dat
Zijn niet echt de mannen die je wilt denk ik hahaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja want het gaat om ego's en niet om een geil strak lijf natuurlijk.
Die wijven op dit forum jongen, echt(uitzonderingen daargelaten)
Ik uitmaken?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want jij sms't haar net zo vaak nu toch?
En ik ben 15, ik ben iig niet zo, dus het heeft niks met leeftijd te maken, maar scheelt per persoon.
Als jij het niet probeert, weet je het ook niet, je kunt daarna ook altijd nog uitmaken als je het vindt.
Nee..quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik uitmaken?
Bedoel dit, heb je laatst die film gezien met Anne Frank?Toen zei de moeder dat ook tegen Anne, over Peter: Je bent heel enthousiast, die jongen word gek op je, en vervolgens stoot je hem af en heb je het 'gezien'
snapte?
Oh het kan ook prima om andere dingen gaan hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zijn niet echt de mannen die je wilt denk ik haha
Als je je afvraagt of er met een jong meisje meer risico is op veranderende inzichten, wensen en verlangens die niet compatible blijken met je relatie, dan is het antwoord: ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik uitmaken?
Bedoel dit, heb je laatst die film gezien met Anne Frank?Toen zei de moeder dat ook tegen Anne, over Peter: Je bent heel enthousiast, die jongen word gek op je, en vervolgens stoot je hem af en heb je het 'gezien'
snapte?
Ik ben een vrouw he.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:34 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Oh het kan ook prima om andere dingen gaan hoor.
En ik denk dat je beter af bent met een man die je ziet als een geil dingetje en er zelf van geniet dan met eentje die je als visitekaartje ziet. Als je op je 40e nog steeds zo naar vrouwen kijkt zul je een eenzaam leven leiden.
Ik ken verdomd weinig mannen die julia heten. Maar je zou wel je geslacht op vrouw kunnen zetten in je profielquote:
Er is ook wel iets meer nodig voor een goed huwelijk ja.quote:Maar geil dingetje gaat op een gegeven moment ook normaal worden lijkt me
En toch hoop ik dit niet. Klinkt zo triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden en jouw gedachten die je triest vindt klinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch hoop ik dit niet. Klinkt zo triest.
Ach, vroeger was dat normaal. De man moest eerst een baan hebben, een gezin kunnen onderhouden etc. om als "geschikte partij" voor een meisje gezien te kunnen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat de meeste mannen van boven de veertig liever een meisje/vrouw van twintig hebben dan van de eigen leeftijd. Volgens mij is er dan simpelweg iets mis met zulke mannen en kunnen ze geen fatsoenlijke vrouw vinden van de eigen leeftijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden en jouw gedachten die je triest vindt klinken.
Alsof een oudere man niet oprecht van een veel jongere vrouw/meisje kan houden.
En waar baseer je die aanname op als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat de meeste mannen van boven de veertig liever een meisje/vrouw van twintig hebben dan van de eigen leeftijd. Volgens mij is er dan simpelweg iets mis met zulke mannen en kunnen ze geen fatsoenlijke vrouw vinden van de eigen leeftijd.
Wauw, neem je echt advies aan van 'n 15jarig meisje dat rondsnuffelt in R&P / SEX / etc terwijl ze er nog niks vanaf weet? Jeugdliefdes zijn schattig en alles, maar zoals je zegt waar je bang voor bent: meestal (dus niet altijd!) 'hevig' maar van korte duur. Dus geniet ervan zolang 't duurt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik uitmaken?
snapte?
Dat leek me wel logisch ja dat het om het lijf ging, want een 20-jarige vetklep zie je ze niet snel mee lopenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja want het gaat om ego's en niet om een geil strak lijf natuurlijk.
Die wijven op dit forum jongen, echt(uitzonderingen daargelaten)
Evengoed kan ie nog steeds oprecht van haar houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat leek me wel logisch ja dat het om het lijf ging, want een 20-jarige vetklep zie je ze niet snel mee lopen
Dus als iemand ene picasso mooier vind dan jouw muurschildering is dat triest?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Ulubulu het volgende:
[..]
Wauw, neem je echt advies aan van 'n 15jarig meisje dat rondsnuffelt in R&P / SEX / etc terwijl ze er nog niks vanaf weet? Jeugdliefdes zijn schattig en alles, maar zoals je zegt waar je bang voor bent: meestal (dus niet altijd!) 'hevig' maar van korte duur. Dus geniet ervan zolang 't duurt.
Ps. op mn 14e was mijn vriendje 22, dat heeft ruim 2 jaar geduurd. Dus het kan prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code of the road
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef julia22 het volgende:
Jij vergelijkt een vrouw met een schilderij?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]Oh jee, je hebt het verkeerde type 16jarige te pakken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
serieusquote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt het verkeerde type 16jarige te pakken..
Die ken ik wel, maar denk dat dat best wel meevalt want zo praat ze niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit zijn van die ''HVJ, WJNMK, BFF! NWLY XoXoXXxxXxXx'' types.
Niet aan beginnen, nooit. Dit getuigt van puberisme.
Ik ken haar voor de rest ook niet natuurlijk, maar als ze na amper 1 dag al ''HVJ'' zegt.. Dan is dat wel erg makkelijk voor haar, dus voor het zelfde geld heeft ze volgende week een ander om van te HVJen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Die ken ik wel, maar denk dat dat best wel meevalt want zo praat ze niet.
Misschien is ze zo holder de bolder van mij dat ze niet meer weet hoe ze het moet verwoorden
omdat ze me zo mist en ik haar pas over 2-3 dagen weer zie.
Ik ga voor haar, want ze is de moeite waardquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Je lijkt me een lieve jongen, en ik weet niet hoe of wat verder... Maar je bent nog jong en er komen nog meer meisjes.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik ga voor haar, want ze is de moeite waard
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik ga voor haar, want ze is de moeite waard
En je komt uit 88?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben altijd al op oudere mannen gevallen (is nooit anders geweest) en dan heb ik het over 40/50/60 plus dus dat verschil van jou (TS) is niets hoor.
Waarom doe je daar eigenlijk eenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker doen joh, een vrouw takelt af nadat ze 18 is geworden.
[..]Iets met vaderfiguur.
En heb je ook al een keer een vriend gehad uit die leeftijdscategorie?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben altijd al op oudere mannen gevallen (is nooit anders geweest) en dan heb ik het over 40/50/60 plus dus dat verschil van jou (TS) is niets hoor.
Dat meisje wil echt wel meer dan smsen hoor, als je daar al een issue van zou maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Heb gister een leuke meid leren kennen en het klikt wel.
Zij gaf me af en toe hints waar ik op inhaakte en andersom.
Leuk zitten praten en voordat ze wegging hebben we nummers gewisseld
en bij het weggaan gaf ik haar nog een kus. (niet gelijk amandeltennissen)
maar gewoon een kus.
We zitten de hele tijd te smsn (kost me klauwen vol geld) maar ik heb het er voor over.
'Probleem' is alleen; Zij is 16, ik ben 21. Is dit probleem ook echt een probleem?
Klatjeblei
Kijk aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom doe je daar eigenlijk eenbij?
Ik bedoel, je kiest toch niet bewust voor zoiets? Net als dat iemand die homo is daar ook niet bewust voor kiest?
Nee ik meen hetquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan er niet uit opmaken of je het nou sarcastisch bedoelt of niet.
Nee maar die zijn voor mij net als vrouwen, ik val er niet op...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En heb je ook al een keer een vriend gehad uit die leeftijdscategorie?
Ieder z'n mening. Ik vind het vrij normaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
Tho, 16-21 vind ik wel een beetje fout eerlijk gezegd
Verbaast me niets.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Ik vind het vrij normaal.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent 24. Ik ben 18. Dat is dan weer niet fout?
Snap ik, al dik ik zaken zo nu en dan graag aanquote:
Nee, maar is dat dan ook fout? In feite zit daar nog meer verschil tussen. Ik vind 21 en 16 ook fout trouwens, denk vooral dat die jongen geen meiden van rond zijn eigen leeftijd kan krijgen en faalt. En het daarom maar bij jongere meisjes probeert.quote:
Ieder z'n ding idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Snap ik, al dik ik zaken zo nu en dan graag aan
Maar in alle ernst (hoor mij dan) ik had op mn 20e een meisje van 16. Een jaartje erbij, boeiend. Ik zie echt geen enkel probleem.
Mwuah minder ergquote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, maar is dat dan ook fout? In feite zit daar nog meer verschil tussen. Ik vind 21 en 16 ook fout trouwens, denk vooral dat die jongen geen meiden van rond zijn eigen leeftijd kan krijgen en faalt. En het daarom maar bij jongere meisjes probeert.
Ja alle andere mensen zijn maar sukkels en losers he meid?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, maar is dat dan ook fout? In feite zit daar nog meer verschil tussen. Ik vind 21 en 16 ook fout trouwens, denk vooral dat die jongen geen meiden van rond zijn eigen leeftijd kan krijgen en faalt. En het daarom maar bij jongere meisjes probeert.
Nee, ze willen gewoon iemand die voor ze zorgt zodat ze daar op kunnen afreageren, mannen doen dat niet en hebben dus geen vadercomplexquote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Pubermeisjes zijn itt hun jongetjesleeftijdsgenoten een stuk volwassener. Dus ja, dan vallen ze eerder op een ''volwassener'' 21jarige dan een 16 jarige.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, ze willen gewoon iemand die voor ze zorgt zodat ze daar op kunnen afreageren, mannen doen dat niet en hebben dus geen vadercomplex
Maar blijf jezelf voorhouden hoe volwassen je bent
Waarom? De meeste mannen die ik ken gaan toch echt wel voor een vrouw van meer hun eigen leeftijd...oké, die vrouw is niet superstrak meer maar dat zijn de mannen dan ook niet meerquote:Op zondag 6 mei 2012 15:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En waar baseer je die aanname op als ik vragen mag?
En ik denk dat 20 iets te jong is, maar rond de 25 is een mooie leeftijd. En dat zal ik als ik 40 ben ook vinden. Het is geen must ofzo, maar ik wil er wel een meisje (nee niet op die manier) in kunnen zien. Soms kan dat ook met een vrouw van 40. Maar om nou een relatie in te stappen met een vrouw van 40... Dat zie ik mezelf ook niet snel doen. Ook niet als ik 40 ben.
En nu in het Nederlands:quote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Ik ben op zoek naar een vaste relatie, heb gisteren een meid ontmoet die 5 jaar jonger is dan mij, ze zegt vandaag voor het eerst loveyou.
Maar NEE maak jij je maar druk om de leeftijdsverschil, want dat zal het probleem zijn (worden).
Leuke topic
Hoop dat je een trol bent haha
Hier ga je echt spijt van krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja inderdaad, sommige mensen..quote:
'ze zei vandaag voor het eerst'quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands:
Ik ben opzoek naar een vaste relatie, ik heb gisteren een meid ontmoet die 5 jaar jonger is dan ik, ze zegt vandaag voor het eerst 'loveyou'
Maar NEE maak jij je maar druk om het leeftijdsverschil, want dat zal het probleem zijn (worden.
Leuk topic
Ik hoop dat je een trol bent haha
*Sorry ik kon het niet laten om deze post te verbeteren*
Lol, die had ik over het hoofd gezien.. bedanktquote:
Geeft toch niet? Zo heeft iedereen z'n voorkeur.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik mag hopen dat die er zijn anders ben ik al per definitie kansloos.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Zo heeft iedereen z'n voorkeur.
Zo zijn er bijvoorbeeld ook mannen die dol zijn op vrouwen met grote schaamlippen, geeft niets toch?
Ik typ ook wel eens bv. 'heb' zonder 'ik' ervoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands:
Ik ben opzoek naar een vaste relatie, ik heb gisteren een meid ontmoet die 5 jaar jonger is dan ik, ze zegt vandaag voor het eerst 'loveyou'
Maar NEE maak jij je maar druk om het leeftijdsverschil, want dat zal het probleem zijn (worden.
Leuk topic
Ik hoop dat je een trol bent haha
*Sorry ik kon het niet laten om deze post te verbeteren*
Ik ben erg gelukkig met de man waar ik héél veel van hou. Hij heeft alles wat ik zoek ik een man, en hij wordt een fantastische vader voor ons kind wat we november verwachten.quote:
quote:
Dit is toch wel de meest nuttige bijdrage aan dit topic tot nu toe...quote:
Ja dat wil ik ook, maar ik weet niet hoe meiden daar in zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt mevrouw de volgens mij nog echte puber 2 keer gezien. En je denkt nu al aan seks? Nee Tuurlijk joh rustig aan doen :-P
Je bent er zelf bij, dus jij bepaald. Simpel toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:53 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, maar ik weet niet hoe meiden daar in zijn.en als je het goed leest staat er: Ik wil niets overhaasten
tegen mij anders als met de vriendinquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij, dus jij bepaald. Simpel toch?
Hoe was ze gisteren? Puberig? Of viel het mee?
Nee man, meisjes lijken idd vaak wat ouder en jongens vaak wat jonger.... boeie. Jullie schelen 5 jaar, ik en mijn vriendin schelen ook zoiets, is echt geen issue.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Klatjeblei
Weet je zeker dat zij 16 is en jij 21 en niet andersom?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:13 schreef Klatjeblei het volgende:
Gister leuke date gehad, vanavond komt ze filmpje kijken. (horror :p )
1: Is het raar als ik het rustig aan wil doen? Ik heb een rotperiode achter de rug en wil hier
echt van genieten, als het erop aankomt oke, maar ik wil niets overhaasten. is dit raar?
2: Kan je video huren zonder pasje? Of ken je die gelijk aanvragen als je daar bent?
Oke maar hoe was ze in het begin dan? Ook zo aanhankelijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee man, meisjes lijken idd vaak wat ouder en jongens vaak wat jonger.... boeie. Jullie schelen 5 jaar, ik en mijn vriendin schelen ook zoiets, is echt geen issue.
ga deud ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zij 16 is en jij 21 en niet andersom?
Beetje rare vragen.
Ik heb geen probleem, jouw vriend daarentegen...quote:
Wat weet jij over mijn vriend? Helemaal niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jouw vriend daarentegen...
Beetje een lullig jochie heb ik het idee. 24 jaar zijn en geen vrouw kunnen hosselen van minimaal 20 jaar
Jaloers?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Beetje een lullig jochie heb ik het idee. 24 jaar zijn en geen vrouw kunnen hosselen van minimaal 20 jaar
Da's wel snel geoordeeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik voel mezelf gewoon leeftijdsloos bij hem. En ik kende hem al wel behoorlijk. Het gaat hem niet om 'een strak kutje hosselen', daar ben ik ook niet het meisje voor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's wel snel geoordeeld
Misschien vindt hij haar wel gewoon leuk? Leeftijd is in hun geval ook echt niet belangrijk.
Sterk.quote:
Hoezo voor de bijl? Kunnen ze me dan nog alsnog opladenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:56 schreef hlmllp het volgende:
nee maar ff serieus. 16 is gewoon legaal, tenzij haar ouders jou niet mogen
dan ga je alsnog voor de bijl
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:57 schreef hlmllp het volgende:
YouCanLeaveYourHeadOn wat zit je die jongen nou onzeker te maken, je gaat toch niet ware liefde dwarsbomen?
dat kan je echt niet maken
Als jij dat ook even wilt doen, had niet zo door wat ik vroegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Sterk.
Wel goed van je dat je je bericht hebt aangepast.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 6 mei 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
Amandeltennissen, weer een nieuw woord geleerd
Top kerel dankjewel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Done.
En veel plezier met je meisje.
Ik kan een jongere vriendin alleen maar aanraden
Hahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik dacht hetzelfde. Maar serieus, zo noem je dat toch niet
Dat klopt maar dat is geen issue denk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En het lijkt me nou geen rampzalig leeftijdsverschil. Beide legaal, en als jullie het leuk hebben, boeien wat de rest ervan denkt. Alleen zit je misschien met andere levensfases, zij op de middelbare en jij aan een studie/werk.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Onzin? Vond jij dat je op hetzelfde intellectuele niveau zat als 17jarige pubers toen jij 24 was? (of ben je nog 24?). Ik begrijp dat mijn antwoord nogal bot overkomt, maar dat gelul over 'leeftijd maakt niets uit', 'ze lijk ouder', 'ze is heel volwassen voor haar leeftijd' heb in al te vaak gehoord. Ik zou het goed kunnen doen (seks ja) met een 16/17 jarige als dat legaal is. Maar voor de rest?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:02 schreef Klatjeblei het volgende:
Nee even serieus, helaas heb ik een detentieverleden.
Hier heb ik het nog steeds moeilijk mee en na paar keer een wazig verhaal tegen haar,
waar ik nu heen moest etc. heb ik haar dat gezegd. Ook omdat ze erom vroeg,
en je zoiets toch niet eeuwig kan verzwijgen, beter te vroeg als te laat. (te laat doet nog meer pijn)
Ik wilde met haar hier rustig over praten onder 4 ogen, niet op de fiets, niet via sms,
niet in gezelschap. Ik zocht het juiste moment..
Nu is het zo dat ze gisteren van iemand waar ze de naam niet van wilt zeggen,
te horen heeft gekregen dat ik een gewapende overval gepleegd heb.
Hier is ze erg van geschrokken. LOGISCH!
IMO, overval is altijd gewapend, want je gaat niet met een bosje bloemen.
Ik heb haar een dag voor dat ze dat te horen heeft gekregen verteld wat de feiten waren
maar ben niet zo in detail getreden als dat ze nu weet. Ik dacht dat komt..
ook voor mij is het moeilijk.
Of ze het zo in detail moest weten, en dat het zo belangrijk voor haar was heeft ze me nooit gezegd.
Gistermiddag ben ik (op haar advies) naar haar werk gereden en heb zonder haar te hinderen,
even met haar gesproken. Ook nog even met de baas dat ze geen problemen kreeg maar dat
staat buiten kijf. Ze deed als ik te dichtbij was steeds stapje achteruit, dit deed veel pijn.
Alsof ze bang voor me was.
Als ik vroeg of het nu over was zei ze: 'Dat hoor je mij niet zeggen.'
Ze smst niet meer als voorheen, en als ze smst is het 'anders' als hoe het was.
Ik heb er spijt van en ben nu alles eraan het doen om mijn leven op de rail te krijgen.
Betaal mijn rekeningen netjes, mag over een paar weken examen doen voor autorijbewijs,
en ben aan het knokken voor mijn toekomst.
Ik heb geleerd van mijn fouten en VRAAG ook een nieuwe kans.
Maar weet niet hoe ik dit krijg opgelost, het doet me veel verdriet als ik haar pijn voel.
Wil ook gewoon weer een kans in de maatschappij, dat wil toch iedereen?
Of heb ik levenslang?
Heb ik geen begrip voor, een post waarin je dat vraagt kost meer ruimte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Klatjeblei het volgende:
Ken je aub je quote weghalen, hoef mijn verhaal niet 2 keer, dankjewel voor je begrip.
Dankje Ritsuka, voor je lieve bericht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:33 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Nee je hebt geen levenslang.
Mijn vriend heeft ook zo een soort verleden..
Hij vertelde het me pas na een jaar of twee, omdat hij het aan niemand verteld had en het ook zwaar vond.
Het is ook zo dat hij heel erg veranderd is en vroeger gewoon ''jong en dom was''.
Ik had al een langere relatie met hem en kende hem ook al goed genoeg om te weten hoe hij nu echt is + ik was 18 of 19 toen hij het mij vertelde.
Voor een meid van 16 is dit een wat zwaarder gevoel en het feit dat jullie nog niet lang bijelkaar zijn.
Maar het is goed dat je eerlijk tegen haar bent geweest, geef haar even de tijd en als de situatie niet beter word, ga dan een gesprek aan en vertel haar dat je het gevoel hebt dat ze anders tegen je doet.
Kwa leeftijd moet je wel begrip voor elkaar hebben, ze is wat jonger en haar levensfase is gewoon anders dan die van jou.
Het kan soms irritatie voortbrengen, maar met begrip voor elkaar kom je wel ver.
Is het zeker...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:42 schreef Luxuria het volgende:
Aparte topicwending
Lijkt mij ook wel heftig om opeens zoiets te horen te krijgen..
Enig idee hoeveel vrouwen op "bad boys" vallen ? Mensen als Breivik en Joran krijgen honderden brieven van vrouwen die wel iets met hen willen.quote:
Dat lucht op :pquote:Op maandag 14 mei 2012 07:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel vrouwen op "bad boys" vallen ? Mensen als Breivik en Joran krijgen honderden brieven van vrouwen die wel iets met hen willen.
Dus misschien levenslang, maar niet celibatair.
Vrouwen die telkens 2 jaar jonger worden moet je niet neuken, want dat kan op gegeven moment een strafbaar feit opleveren.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:51 schreef Klatjeblei het volgende:
We zijn eerlijk tegen mekaar nu, maar ze is 14 en word over een maand 15... pff wat nu?
Update;quote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef Little_Dolls het volgende:
16 en 21 valt nog heel goed mee vind ik (en vanaf 16 mag je "het doen" met iemand die ouder is dan 18, dus in feite zou dat geen probleem mogen zijn).
Doen, zou ik zeggen!
De wet is juist 10 jaar geleden aangepast. Een volgende aanpassing zal hem eerder strenger dan minder streng maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:47 schreef Klatjeblei het volgende:
PS: Over het mogen doen en willen doen zit trouwens wel een verschil he. Ze gaan die wet sowieso aanpassen, en ik ben er ook niet echt mee bezig.
Mocht je er dan toch wat mee willen, niet neuken voordat ze 16 is dan.(al zit dat nog op het randje)quote:Op maandag 14 mei 2012 11:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Verkrachting, ik moet er niet eens aan denken
Als ze jonger dan 16 is en jij boven de 20 ziet de wet dat niettemin toch zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Verkrachting, ik moet er niet eens aan denken
Ze zei erover: Ik ga echt niet naar de politie als het uit gaat. Je hebt al genoeg meegemaakt daarbinnen zo ben ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als ze jonger dan 16 is en jij boven de 20 ziet de wet dat niettemin toch zo.
Ze hoeft niet naar de politie, als haar ouders het al doen kan je al 'hangen'quote:Op maandag 14 mei 2012 12:19 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ze zei erover: Ik ga echt niet naar de politie als het uit gaat. Je hebt al genoeg meegemaakt daarbinnen zo ben ik niet.
Als ik dan met haar ouders praat?
Ja om even de piemel in te stoppen maar daarna is het toch wel voorbij, ik moet er niet aan denken om zo'n dom giechelwicht op de bank te hebben zitten, ik heb juist altijd ernstig medelijden met dat soort kerels want die kunnen geen volwassen vrouw tevreden houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij neukt er ook gewoon op los anders...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja om even de piemel in te stoppen maar daarna is het toch wel voorbij, ik moet er niet aan denken om zo'n dom giechelwicht op de bank te hebben zitten, ik heb juist altijd ernstig medelijden met dat soort kerels want die kunnen geen volwassen vrouw tevreden houden.
Klopt maar ik ga echt geen relatie aan met die domme jonge wichten, ik heb na het neuken wel wat beters te doen zegquote:Op maandag 14 mei 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij neukt er ook gewoon op los anders...
Dus jij neukt verlepte domme wichten? Cougars, milfs, dat volk.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga echt geen relatie aan met die domme jonge wichten, ik heb na het neuken wel wat beters te doen zeg
Ik heb het over jonge meisjes die geen match zijn voor mijn intellectuele gavenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dus jij neukt verlepte domme wichten? Cougars, milfs, dat volk.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Pubermeisjes zijn itt hun jongetjesleeftijdsgenoten een stuk volwassener. Dus ja, dan vallen ze eerder op een ''volwassener'' 21jarige dan een 16 jarige.
er is niks intellectueels aan neuken hoor. tenzij je elke hoek tijdens de seks wiskundig wilt berekenen. maar ffleamig, zeg me nou eens wat je behalve neuken met domme uitgelubberde wichten zoal doet. opleiding? werk?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb het over jonge meisjes die geen match zijn voor mijn intellectuele gaven
Ik heb ze alleen in bed nodig daarna kunnen ze vertrekken.
How? Wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Klatjeblei het volgende:
Pfff weet het echt even niet mensen. Dalijk is ze 15 en word ik 22.
Vertel mij wat, begrijpend lezen is ook een vak he, ik werk, ik werk hard, maak lange uren veelal in de avond en in het weekend en ik werk voor de semi-overheid als speciaal ambtenaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
er is niks intellectueels aan neuken hoor. tenzij je elke hoek tijdens de seks wiskundig wilt berekenen. maar ffleamig, zeg me nou eens wat je behalve neuken met domme uitgelubberde wichten zoal doet. opleiding? werk?
Update;quote:
Nou, ik ben 17 en ik doe nu vwo5 met prima cijfers. Ondertussen werk ik 3 dagen in de week bij de McDonalds, ik schilder en hou me bezig met fotografie en in het weekend is al mijn tijd voor mijn vriend.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vertel mij wat, begrijpend lezen is ook een vak he, ik werk, ik werk hard, maak lange uren veelal in de avond en in het weekend en ik werk voor de semi-overheid als speciaal ambtenaar.
Wat doe jij om je leven nuttig te maken?
quote:
Dan ben je een slim jong meisje dat goed op weg is zo te lezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik ben 17 en ik doe nu vwo5 met prima cijfers. Ondertussen werk ik 3 dagen in de week bij de McDonalds, ik schilder en hou me bezig met fotografie en in het weekend is al mijn tijd voor mijn vriend.
Geen idee waarom meisjes dat doen..quote:Op maandag 14 mei 2012 13:03 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Waarom moeten die vrouwen toch altijd over hun leeftijd kunnen liegen...? (Heb ik zelf nooit gedaan, trouwens.)
Ik vind dat je bij je leeftijd moet blijven, ik kots op die oude kerels met hun kleine neukpoppetjes en ja 10 jaar leeftijdsverschil vind ik al zielig om een relatie mee te hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:04 schreef arachide. het volgende:
Over 2 jaar kan het wel, vind ik. Maar nu gewoon niet. Te jong, tis echt nog een kind.
Hoogstwaarschijnlijk omdat ze altijd op oudere kerels vallen (zoals TS), er ook ouder uitzien en door hun leeftijd niet afgewezen willen worden, bedenk ik me net.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Geen idee waarom meisjes dat doen..
En de reden daarvoor is?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij je leeftijd moet blijven, ik kots op die oude kerels met hun kleine neukpoppetjes en ja 10 jaar leeftijdsverschil vind ik al zielig om een relatie mee te hebben.
Haha ja klopt ze lijken ouder, maar meestal is dat alleen de uiterlijk en gedrag is toch naar hun leeftijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk omdat ze altijd op oudere kerels vallen (zoals TS), er ook ouder uitzien en door hun leeftijd niet afgewezen willen worden, bedenk ik me net.
Tegenwoordig lijken al die meisjes zoveel ouder... Ben ik nu echt de enige die er naar mijn leeftijd (of zelfs jonger) uitziet?
En als iemand nou op oude mannen valt?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij je leeftijd moet blijven, ik kots op die oude kerels met hun kleine neukpoppetjes en ja 10 jaar leeftijdsverschil vind ik al zielig om een relatie mee te hebben.
Dan zou hij het zielig vinden. Maar lekker fucking boeiend of hij dat vindtquote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En als iemand nou op oude mannen valt?
Zoals ik al eerder zei, mijn vriend is 24, ik ben 17 (over 2 maanden 18, maar ach.) en ik ben oprecht gelukkig met hem. Ik ga het niet eens op fok uitleggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan kun je beter eerst een psychiater laten kijken waarom dat is voordat je met een opa het bed in duikt.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En als iemand nou op oude mannen valt?
Dan zal hij kinderlijk voor zijn leeftijd zijn en jij volwassener?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, mijn vriend is 24, ik ben 17 (over 2 maanden 18, maar ach.) en ik ben oprecht gelukkig met hem. Ik ga het niet eens op fok uitleggen.
Misschien vinden ze elkaar wel gewoon leuk ondanks hun leeftijdsverschil? Je hoeft geen relatie te hebben met een kopie van jezelf toch, verschillen mogen best.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan zal hij kinderlijk voor zijn leeftijd zijn en jij volwassener?
Of je zoekt een vadersurrogaat.
Zoals ik al zei dan is er een reden voor die dieper gaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vinden ze elkaar wel gewoon leuk ondanks hun leeftijdsverschil? Je hoeft geen relatie te hebben met een kopie van jezelf toch, verschillen mogen best.
Neehoor, ik heb nare ervaringen met vaders, dus daar ben ik niet naar opzoek. Voor mijn leeftijd ben ik een oud wijf ja. En geloof me, iemand van mijn leeftijd kan mij mentaal en fysiek helemaal niet aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan zal hij kinderlijk voor zijn leeftijd zijn en jij volwassener?
Of je zoekt een vadersurrogaat.
Ben je zo sterk dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb nare ervaringen met vaders, dus daar ben ik niet naar opzoek. Voor mijn leeftijd ben ik een oud wijf ja. En geloof me, iemand van mijn leeftijd kan mij mentaal en fysiek helemaal niet aan.
Je wil mij niet tegen moeten houden als ik een rare bui heb.quote:
Je hebt gewoon een te hoge dunk van oudere vrouwen denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dan is er een reden voor die dieper gaat.
Wat voor postuur had hij dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je wil mij niet tegen moeten houden als ik een rare bui heb.En seks.. Ik heb het geprobeerd met iemand van mijn leeftijd, maar het werkt gewoon niet.
Moeten de partners ook in ander opzicht gelijkwaardig zijn ? Alsin - beiden ongeveer zelfde opleidingsniveau, beiden ongeveer zelfde inkomen, beiden ongeveer zelfde fysieke kracht etc ?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wat n onzinquote:Op maandag 14 mei 2012 13:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dan is er een reden voor die dieper gaat.
Een bepaald evenwicht is handig. Elkaars tekortkomingen aanvullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Moeten de partners ook in ander opzicht gelijkwaardig zijn ? Alsin - beiden ongeveer zelfde opleidingsniveau, beiden ongeveer zelfde inkomen, beiden ongeveer zelfde fysieke kracht etc ?
Hoezo werkt dat niet dan? Te ongeduldig of te onervaren?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En seks.. Ik heb het geprobeerd met iemand van mijn leeftijd, maar het werkt gewoon niet.
Hij was nog maagd en vooral heel saai. Ik hou van ruig en leuke plekken. Nou, 3 minuten op je rug liggen komt niet echt in de buurt.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat niet dan? Te ongeduldig of te onervaren?
Er zullen toch wel jonge jongens zijn die daar een beetje een natuurtalent voor hebben, op die leeftijd was ik echt al wel redelijk goed in bed hoor, niet zo'n Adonis als nu maar tochquote:Op maandag 14 mei 2012 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was nog maagd en vooral heel saai. Ik hou van ruig en leuke plekken. Nou, 3 minuten op je rug liggen komt niet echt in de buurt.
Nee sorry, dat wordt em niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Er zullen toch wel jonge jongens zijn die daar een beetje een natuurtalent voor hebben, op die leeftijd was ik echt al wel redelijk goed in bed hoor, niet zo'n Adonis als nu maar toch
Tja dat is natuurlijk wel een beetje zo met meisjes, die zijn een beetje wispelturig. geniet er van maar verwacht er niet te veel van. Jij bent ook pas 21 trouwens, je hebt nog jaren te gaan voordat je "oud" bent.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]Ben jij niet toevallig? NOESS
Nee even zonder dollen, waar ik wel beetje aan zit te denken, ze is nu heel enthousiast,
ieder smsje zegt ze dat ik leuk ben of lief dit dat, natuurlijk super![]()
maar is het (door de leeftijd) niet meestal van korte duur dan? ...
Ligt aan hem als persoon denk ik, niet aan zijn leeftijd. Ik heb met een jongen onder mijn leeftijd die ook nog maagd was een prima bevredigend sekslevenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was nog maagd en vooral heel saai. Ik hou van ruig en leuke plekken. Nou, 3 minuten op je rug liggen komt niet echt in de buurt.
De eerste (en enige) keer dat ik jouw vriend zag, stopte hij joints in zijn onderbroek. Mijn ex wilde dat ik liever niet rookte, dronk of blowde.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt aan hem als persoon denk ik, niet aan zijn leeftijd. Ik heb met een jongen onder mijn leeftijd die ook nog maagd was een prima bevredigend seksleven
De dagen dat ik daar ben dan
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste (en enige) keer dat ik jouw vriend zag, stopte hij joints in zijn onderbroek. Mijn ex wilde dat ik liever niet rookte, dronk of blowde.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste (en enige) keer dat ik jouw vriend zag, stopte hij joints in zijn onderbroek. Mijn ex wilde dat ik liever niet rookte, dronk of blowde.
Heb je het echt verdiend? Wat heb je trouwens uitgespookt...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Klatjeblei het volgende:
ik heb vandaag het goede nieuws gekregen dat ik detentie echt achter me mag laten.
1 keer per week melden bij reclassering en 1 keer per week bij inrichting van herkomst.
heb haar na vanmorgen het smsje of ik haar nog wilde zien, haar van het goede nieuws laten weten.
ze reageerde ineens heel anders en miste het contact.
hopelijk krijg ik nu ik dit achter mij mag laten een nieuwe kans in de maatschappij!!!!!
ik heb het verdiend.
Uit ervaring mee eens. Ik was 17 toen ik iemand leerde kennen van 9 jaar ouder en daar een relatie mee begon. Dat ging op zich redelijk goed, alleen merkte ik in sommige dingen toch een leeftijdsverschil en ook van mijn kant (achteraf gezien) toch veel 'kinderlijker' in de relatie. Geen evenwicht, gelijkheid in de relatie, al was ik toen volgens mij al wat volwassener dan leeftijdsgenoten (wat anderen zeggen). Nu een paar jaar verder elkaar weer gezien en dan merk je: er is veel meer balans. Ik weet beter wat ik wil en wat ik waard ben.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:04 schreef arachide. het volgende:
Over 2 jaar kan het wel, vind ik. Maar nu gewoon niet. Te jong, tis echt nog een kind.
Dat geldt voor een hoop vrouwenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen het altijd hebben over dat er gelijkheid moet zijn in een relatie. Maar dat is juist waar ik NIET op val. De mannen waar ik altijd over fantaseer en altijd over gefantaseerd heb staan ver 'boven' mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah hakbar.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen het altijd hebben over dat er gelijkheid moet zijn in een relatie. Maar dat is juist waar ik NIET op val. De mannen waar ik altijd over fantaseer en altijd over gefantaseerd heb staan ver 'boven' mij.
De here zij geprezen, dat er meisjes als jij bestaan.quote:
Nou het zijn niet alleen seksfantasieën. En met ver 'boven' mij bedoel ik absolúút geen mannen die geweldadig zijn, ja ik zeg het maar ff, ik weet niet of dat zo over kwam.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
De here zij geprezen, dat er meisjes als jij bestaan.
Niet dat ik er zelf op val, meisjes die een seksfantasie niet van het echte leven kunnen onderscheiden, maar er zijn miljarden mannen op de wereld die een braaf meisje als jij maar wat graag willen hebben.
Je wil gewoon een miljonair die alles voor je regelt?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou het zijn niet alleen seksfantasieën. En met ver 'boven' mij bedoel ik absolúút geen mannen die geweldadig zijn, ja ik zeg het maar ff, ik weet niet of dat zo over kwam.
Als het toevallig zo iemand is is dat wel heel fijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je wil gewoon een miljonair die alles voor je regelt?
Een echte man kan ook heus wel een normale volwassen vrouw aan. Daarbij is er geen kont aan als ze al achterover met hun pootjes in de lucht liggen te spinnen voordat je ze getemd hebt, waar is de uitdaging?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef hlmllp het volgende:
roosje wil gewoon een echte man
maar 90% van de mannen van tegenwoordig schrikt daar van
"een echte man komt toch alleen voor in films?!"
Een vader?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe moet ik het uitleggen. Gewoon een man die je knuffelt als je verdrietig ben, je in de hoek zet als je stout bent geweest![]()
.
Ik vrees voor je dat je niet echt geheel zelfstandig bent, je zou niets voor mij zij, ik hou van sterke wilskrachtige vrouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan daar toch ook niks aan doen?
Romana, ben jij het ?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom eigenlijk eenquote:
Waarom hap je zo? Doe gewoon lekker wat je zelf wilt.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk eengezichtje erbij? Gewoon een vraag hoor. Ik doe in feite niets illegaals, ik ben hooguit 'niet normaal'. Moet ik nu mezelf gaan veranderen omdat ik mezelf niet mag zijn?
Ik voel me gewoon snel aangevallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:35 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Waarom hap je zo? Doe gewoon lekker wat je zelf wilt.
Vind je het niet ranzig om met oude kerels het bed in te duiken?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Deze verlangens heb ik al zo lang, ik weet niet eens meer hoe het is om ze niet te hebben. Misschien heb ik ze wel zo extreem omdat ik het nooit gekend heb.
[..]
Ik voel me gewoon snel aangevallen.
Gewoon je bek houden en in de hoek staan met je donder!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Deze verlangens heb ik al zo lang, ik weet niet eens meer hoe het is om ze niet te hebben. Misschien heb ik ze wel zo extreem omdat ik het nooit gekend heb.
[..]
Ik voel me gewoon snel aangevallen.
Maar nee dat lijkt me heerlijk. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf. Er zijn zoveel mannen van in de 40, 50 en zelfs soms nog 60 die zo iets aantrekkelijks hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vind je het niet ranzig om met oude kerels het bed in te duiken?
Nou die zin klinkt mij veel te agressief en die man is mij veel teveel een opa type/uiterlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en in de hoek staan met je donder!
[ afbeelding ]
Wen maar vast aan Eau de Cologne 4711 danquote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar nee dat lijkt me heerlijk. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf. Er zijn zoveel mannen van in de 40, 50 en zelfs soms nog 60 die zo iets aantrekkelijks hebben.
Leg uit, die snap ik nietquote:
Waarschijnlijk weet ik inderdaad niet beter. Ik zoek ook geen partner die mij straft wanneer ik stout benquote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mensen die over vader complexen beginnen weten gewoon niet beter.
Ik was niet degene die straf wil. Maar verder ik vind oudere mannen vaak heel sexy hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef Axia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ik inderdaad niet beter. Ik zoek ook geen partner die mij straft wanneer ik stout bendat deden mijn ouders toen ik 10 jaar oud was. Ik heb een partner waarmee ik een toekomst wil opbouwen. Ik geloof wel dat iemand die 40 jaar is andere doelen in zijn/haar leven heeft dan iemand die 20 jaar is. En het kan natuurlijk goed gaan, niet alle relaties met die leeftijdverschil gaan fout, maar ik vraag me af hoe vaak het wel fout gaat.
En zolang jullie er zelf mee gelukkig zijn. Dat is het belangrijkste lijkt mij
Het kan. Iedereen zoekt wat anders tochquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar wat nou als ik dat echt heb? Is het normaal om al bijna heel je leven naar oudere mannen te verlangen die zich zo jegens jou gedragen? Toen ik jong was had ik dat al maar later kwamen er seksuele gevoelens etc. er bij. Ik was (en ja dat vinden jullie vast heel gek) op een gegeven moment verliefd geworden op een gefanteerd persoon die alleen in mijn fantasie bestond.
Toch krijg ik er een hoog daddy issue gehalte bij. Sorryquote:Op maandag 21 mei 2012 19:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn ex die destijds 21 was, en ik 16, was véél minder ''ontwikkeld'' dan ik was. Wij zaten ook totaal niet op een lijn. Met mijn man heb ik dat wél, en dat vind ik véél belangrijker dan leeftijd. Al was hij 50 geweest, of 18, dat maakt me niks uit. Het gaat om de persoonlijkheid, wederzijds respect en onvoorwaardelijke liefde. En tja, die heb ik nou eenmaal gevonden (niet naar gezocht) bij een ''oudere'' man.
Zoals ik al zei, was hij 18 geweest was ik ook met hem getrouwd.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het kan. Iedereen zoekt wat anders toch![]()
Ik was vroeger verliefd op Snape uit Harry Potter. Ook fictief
Ga je ook nog vertellen waarom?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch krijg ik er een hoog daddy issue gehalte bij. Sorry
Dat wordt door jullie zo snel geroepen maar ik durf te wedden dat je zoiets nog nooit in het echt hebt meegemaakt, iemand met 'daddy issues'.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch krijg ik er een hoog daddy issue gehalte bij. Sorry
Ik ben wel benieuwd, je schijnt me goed te kennen. En mijn band met mijn vader ook zo te horen. Kom maar op dusquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Typt wat lastig op een iPad, miss straks op de pc
Wat mij wel eens opgevallen is is dat als er een film met hem op tv kwam mijn moeder zei dat er een goede film op tv komt.quote:
Het is vooral dat ik bang ben voor de beoordeling van anderen. Omdat het niet veelvoorkomend is vinden mensen het raar en gek of soms zelfs walgelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Vind je het storend Roosje? Dat je op oudere mannen valt? Denk je dat het iets met je vader te maken heeft?
Een oude kennis van me waar mee ik stage liep op school (Het Emaus College) heeft nu een kind, en een vriend van 40-42 en die heet Romana en is bijna 21, dus vandaar dat ik even die link legde.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Leg uit, die snap ik niet
En Roosje, je moet niet zo happenDe mensen die jou (en mij) aanvallen zijn waarschijnlijk puisterige pubers die zelf geen vriendinnetje kunnen krijgen.
Als jij toevallig op oudere mannen valt, so what? Lekker van genieten!![]()
Argumenten als ''blabla vadercomplex''
Nee ik ben Romana nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een oude kennis van me waar mee ik stage liep op school (Het Emaus College) heeft nu een kind, en een vriend van 40-42 en die heet Romana en is bijna 21, dus vandaar dat ik even die link legde.
Nou dan is er geen probleem toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik bang ben voor de beoordeling van anderen. Omdat het niet veelvoorkomend is vinden mensen het raar en gek of soms zelfs walgelijk.![]()
Niets ten nadele van hem (!), maar het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik dit heb omdat ik niet 'normaal' met hem ben opgegroeid. Maar aan de andere kant weet ik gewoon zeker dat ik als alles wel 'normaal' was gegaan, dat ik dan nog wel iets had gehad met oudere mannen.
Nee dat helaas niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou dan is er geen probleem toch?Heb je al eens een relatie gehad met een ouder iemand?
Ja ik zie hetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
@Klatjeblei, we hebben je topic gekaapt![]()
Wat betreft jouw situatie.. Ik snap je onzekerheid niet, waar komt dat vandaan? Zoals ik het hoor accepteert ze jouw situatie, dus er is geen probleem?
Had je nog met haar ouders gepraat? Aangezien ze 14 is en dus jailbait. Ik denk dat dat je grootste zorg moet zijn nu.
Dat jij zulke gedachtes hebt zegt al genoeg -> afkappen die handel. In ieder geval tot je haar ouder hebt gesproken en hebt gehoord wat zij van deze situatie vinden. Anders, tja als ze verkeerd wil kan ze verkeerd krijgen en dan ben jij zwaar de lul. Dat moet je niet willen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ja ik zie het
Maar mijn onzekerheid is juist met haar leeftijd..
Ze zegt je kan mijn ouders zien over een paar weken nu even nog niet.
Ze had veel problemen thuis (niet alleen door mij) maar meer haar vader.
Maar doordat ze steeds wilde kussen etc. gaf mij onzekerheid van: Ze wil mij laten opsluiten!!!
Vind het echt erg dat ik het zo moet zeggen maar dat gevoel krijg ik soms.
Terwijl ze misschien gewoon echt iets serieus wilt.
Ze vertelde dat ze hiervoor ook een vriend had van 20 en daar is het uit mee gegaan doordat die vriend vreemd ging. Die heeft ze ook achter haar gelaten.
Hoe dek ik mijzelf in dan? Wat ken ik het beste doen? En hoever kan ik gaan?
Nee dat ook niet. En ik heb nog nooit iets van gevoelens gehad jegens iemand van mijn leeftijd zwaaaaar in tegen stelling tot oudere mannen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wel met iemand van je eigen leeftijd? En hoe beviel dat?
Dat wil ik ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat jij zulke gedachtes hebt zegt al genoeg -> afkappen die handel. In ieder geval tot je haar ouder hebt gesproken en hebt gehoord wat zij van deze situatie vinden. Anders, tja als ze verkeerd wil kan ze verkeerd krijgen en dan ben jij zwaar de lul. Dat moet je niet willen.
Zoenen word ook al als ''verkrachting'' gezien in zekere zin. Dus pas op.. Maar dan nog, een vriendinnetje die liegt over haar leeftijd, daar zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.. en het feit dat je haar ouders niet mag ontmoeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet.
Maar om gelijk af te kappen?
Ik krijg die vraagtekens omdat ik sowieso best angstig ben om mensen te vertrouwen.
Maar er zegt ook iets diep van binnen dat ze het niet verkeerd met me voor heeft.
Hoever kan ik gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |