Hoe was de relatie met jouw vader?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Zolang jullie je er niet aan storen is het geen probleem, en legaal trouwens.
Ik had op m'n 16e ook een vriend van 21.
Nu ben ik bijna 21 en getrouwd met een vent van 42
Lekker doen joh, een vrouw takelt af nadat ze 18 is geworden.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef Klatjeblei het volgende:
Heb gister een leuke meid leren kennen en het klikt wel.
Zij gaf me af en toe hints waar ik op inhaakte en andersom.
Leuk zitten praten en voordat ze wegging hebben we nummers gewisseld
en bij het weggaan gaf ik haar nog een kus. (niet gelijk amandeltennissen)
maar gewoon een kus.
We zitten de hele tijd te smsn (kost me klauwen vol geld) maar ik heb het er voor over.
'Probleem' is alleen; Zij is 16, ik ben 21. Is dit probleem ook echt een probleem?
Ze ziet er wel als iemand van 18 uit maar dat daarentoe.
Klatjeblei
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:
Dankjequote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker doen joh, een vrouw takelt af nadat ze 18 is geworden.
Gister met vodafone (gratis) was het niet zo'n probleem, maar nu loop ik niet eens naar de supermarkt maar waardeer via Internet Bankieren opquote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
16+ mag het
(En ik zeg altijd dat leeftijd maar een get is, dus zo lang jullie elkaar echt leuk vindenTevens neem een abonnement, hoeveel geld geef je wel niet uit
)
Haha, of koop een smartphone, kan je whatsappen?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dankje
[..]
[..]
Gister met vodafone (gratis) was het niet zo'n probleem, maar nu loop ik niet eens naar de supermarkt maar waardeer via Internet Bankieren op
Holy crap, dan valt het leeftijdsverschil bij ons ineens weer heel erg meequote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja ben er laatst voor wezen kijken maar zoveel bel en sms ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, of koop een smartphone, kan je whatsappen?
Tevens zal ik het gewoon doen, jullie klinken leuk bij elkaar
Ik vind leeftijd meer een post.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
16+ mag het
(En ik zeg altijd dat leeftijd maar een get is, dus zo lang jullie elkaar echt leuk vindenTevens neem een abonnement, hoeveel geld geef je wel niet uit
)
Oké, nouja, of anders cammen, stuk handiger en intiemer(Geen vieze dingen dan)quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ja ben er laatst voor wezen kijken maar zoveel bel en sms ik niet.
Nu gaat dat wel veranderen dus heb een sms bundel
Hoezo jullie klinken leuk bij elkaar?
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjequote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Soms gebeurd dat.. En nee, ik val niet op ''oudere'' mannen, en mijn man niet op jonge meisjes.
Soms lopen dingen nou eenmaal anders dan je voor ogen hebt
En Kingtoppie; jij hebt me al genoeg geschoffeerd, dus &*^% met je DM's.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, nouja, of anders cammen, stuk handiger en intiemer(Geen vieze dingen dan)
Gewoon, hoe je schrijft!
Ik word er vrolijk van.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjeNiks beter voor hun ego dan dat
Ben vrolijkquote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]Ben jij niet toevallig? NOESS
Nee even zonder dollen, waar ik wel beetje aan zit te denken, ze is nu heel enthousiast,
ieder smsje zegt ze dat ik leuk ben of lief dit dat, natuurlijk super![]()
maar is het (door de leeftijd) niet meestal van korte duur dan? ...
Huh.. Dus je bent getrouwd met iemand waarvan je eigenlijk al weet dat je op je 40e niet meer gelukkig bent?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Het zal wel! Wij zijn iig erg gelukkig samen, ondanks het leeftijdsverschil
Zal vast nog wel veranderen als hij 65 is en ik begin 40
![]()
Dat was overduidelijk sarcastischquote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. Dus je bent getrouwd met iemand waarvan je eigenlijk al weet dat je op je 40e niet meer gelukkig bent?
En eerst zeg je dat men niet naar leeftijden moet kijken maar nu doe je het zelf ook
Ik ben 21quote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben vrolijk
Hoezo? Bang dat ze nog wilt feesten en alles?
Zo overduidelijk was dat dus niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk sarcastischIk ben en blijf gelukkig met hem hoor
Ondanks dat hij sneller 65 wordt dan ik!
Stel je niet aan, het is nog steeds ontopic.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Klatjeblei het volgende:
Dames dames, jullie mogen ook samen een topic maken waar jullie kunnen praten over hoe overduidelijk en sarcastisch jullie kunnen zijnDit is mijn topic...
!
als je het zo goed weet wat doe je hier dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is nog steeds ontopic.
Overigens is dit topic 25674221 over leeftijdsverschil en om je tijd te besparen zal ik je vast vertellen hoe het eindigt: een deel is er tegen, en een deel zegt "doe lekker wat jij denkt dat goed is".
Reageren op iemand anders d'r post die wel interessant was.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:26 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
als je het zo goed weet wat doe je hier dan?
Nee, want jij sms't haar net zo vaak nu toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik ben 21Ik wil ook feesten, nee ik bedoel dat ze nu zo hard van stapel loopt en vervolgens het voor gezien houd ze is 16, ik weet niet of die altijd zo zijn.. (veel smsn, heel vaak; vind je leuk, dit dat) snapje beetje?
Ja want het gaat om ego's en niet om een geil strak lijf natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke 40+-jarige man wil wel een 20-jarig meisjeNiks beter voor hun ego dan dat
Zijn niet echt de mannen die je wilt denk ik hahaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja want het gaat om ego's en niet om een geil strak lijf natuurlijk.
Die wijven op dit forum jongen, echt(uitzonderingen daargelaten)
Ik uitmaken?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want jij sms't haar net zo vaak nu toch?
En ik ben 15, ik ben iig niet zo, dus het heeft niks met leeftijd te maken, maar scheelt per persoon.
Als jij het niet probeert, weet je het ook niet, je kunt daarna ook altijd nog uitmaken als je het vindt.
Nee..quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik uitmaken?
Bedoel dit, heb je laatst die film gezien met Anne Frank?Toen zei de moeder dat ook tegen Anne, over Peter: Je bent heel enthousiast, die jongen word gek op je, en vervolgens stoot je hem af en heb je het 'gezien'
snapte?
Oh het kan ook prima om andere dingen gaan hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zijn niet echt de mannen die je wilt denk ik haha
Als je je afvraagt of er met een jong meisje meer risico is op veranderende inzichten, wensen en verlangens die niet compatible blijken met je relatie, dan is het antwoord: ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik uitmaken?
Bedoel dit, heb je laatst die film gezien met Anne Frank?Toen zei de moeder dat ook tegen Anne, over Peter: Je bent heel enthousiast, die jongen word gek op je, en vervolgens stoot je hem af en heb je het 'gezien'
snapte?
Ik ben een vrouw he.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:34 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Oh het kan ook prima om andere dingen gaan hoor.
En ik denk dat je beter af bent met een man die je ziet als een geil dingetje en er zelf van geniet dan met eentje die je als visitekaartje ziet. Als je op je 40e nog steeds zo naar vrouwen kijkt zul je een eenzaam leven leiden.
Ik ken verdomd weinig mannen die julia heten. Maar je zou wel je geslacht op vrouw kunnen zetten in je profielquote:
Er is ook wel iets meer nodig voor een goed huwelijk ja.quote:Maar geil dingetje gaat op een gegeven moment ook normaal worden lijkt me
En toch hoop ik dit niet. Klinkt zo triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden en jouw gedachten die je triest vindt klinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch hoop ik dit niet. Klinkt zo triest.
Ach, vroeger was dat normaal. De man moest eerst een baan hebben, een gezin kunnen onderhouden etc. om als "geschikte partij" voor een meisje gezien te kunnen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch hoop ik dit niet. Klinkt zo triest.
Ik mag toch niet hopen dat de meeste mannen van boven de veertig liever een meisje/vrouw van twintig hebben dan van de eigen leeftijd. Volgens mij is er dan simpelweg iets mis met zulke mannen en kunnen ze geen fatsoenlijke vrouw vinden van de eigen leeftijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden en jouw gedachten die je triest vindt klinken.
Alsof een oudere man niet oprecht van een veel jongere vrouw/meisje kan houden.
En waar baseer je die aanname op als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat de meeste mannen van boven de veertig liever een meisje/vrouw van twintig hebben dan van de eigen leeftijd. Volgens mij is er dan simpelweg iets mis met zulke mannen en kunnen ze geen fatsoenlijke vrouw vinden van de eigen leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |