Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Al 3 op zelfs. Niet zeuren danquote:Op zondag 6 mei 2012 12:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, 3 bakken koffie al op. Moet eigenlijk ook niet zeuren.
Nog lang niet. Ik ga zo ook maar eens douchen en daarna wat nuttige dingen doen. Stofzuigen, 2 ramen krabben want zit nog verf op, eens vragen hoe laat ik morgen harples heb en een geleende trap terugbrengen. En de was ophangen. Dan mag het 3 uur zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Yuki het volgende:
Zo, tijd om te douchen en dan de laatste klusjes te klaren.
Is het al 3 uur?
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Yuki het volgende:
Zo, tijd om te douchen en dan de laatste klusjes te klaren.
Is het al 3 uur?
dat was dus een koude douchequote:Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef Yuki het volgende:
Nou ja, heb ik iig nog even tijd om op te warmen. Boiler was ineens leeg
koude douche is nooit lekkerquote:
Alleen als het héél heet is.quote:
ren zequote:Op zondag 6 mei 2012 13:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als het héél heet is.
En dat is het dus niet vandaag
Ik ren ff naar de appie![]()
Opschep of POL.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Picchia het volgende:
Wat voor lepel kan ik het beste gebruiken om hem eruit te scheppen?
Krijgen ze daar ook al subsidie voor? Pfffff....quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef 99.999 het volgende:
Dit schijnt onder ontwikkelingshulp te vallen.
Dat we eindelijk wat hulp bieden aan kansarme kindjes? Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef 99.999 het volgende:
Dit schijnt onder ontwikkelingshulp te vallen.
Kansarm? Kansrijk maar arm zul je bedoelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat we eindelijk wat hulp bieden aan kansarme kindjes? Ja.
Zo werkt dat, het is een opoffering voor ons maar alles voor de centenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krijgen ze daar ook al subsidie voor? Pfffff....
Deze zandbak is anders best leuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef DaMart het volgende:
O jippie, er is een blik baggeraars opengetrokken.
Uitgespeeld? Mooi, ga dan maar weer terug naar de zandbak.
heej een bekendequote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef DaMart het volgende:
O jippie, er is een blik baggeraars opengetrokken.
Uitgespeeld? Mooi, ga dan maar weer terug naar de zandbak.
Alleen zand is niet leuk, soms moet er steverige substantie bij om de torentjes te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, voordat een stel kleuters er bagger in gooide.
XDquote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mongolenkwartiertje. .
ALLEMAAL OPROTTEN NAAR ONZ
klaar
onz.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar
Gfquote:
Hoi Enfequote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
Hoe ist? Al weekend? Of morgen pas?
En eendje!![]()
Goed hoorquote:
ik heb nou weekendquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
Hoe ist? Al weekend? Of morgen pas?
En eendje!![]()
Hoiii!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi EnfeHoe is het met jou en harry?
Zo, bovenlicht in de wc en kleine slaapkamer zijn vrij van verf... Geleende trap maar een beetje schoongemaakt want oeps veel geknoeid eropen zo eens even hier stofzuigen. En dan verder met kleine slaapkamer leegmaken en opruimen. En de was is al bijna droog
Nicequote:Op zondag 6 mei 2012 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoorLekker middagje sport kijken he
En daar?
Jeuj!quote:
Uitgeslapen tot een uur of half 11, daarna ontbijtje gegeten in bed en een aflevering van TBBT gekeken. Onder de douche gestaan en daarna eens aan de slag gegaan in mn huisjequote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii!Goed hoor
nu ff moe, al veel gedaan vandaag, dus lekker bankhangen
En met jou?
Zozo, druk!![]()
[..]
Nice![]()
Ja goed hoorLekker bankhangen en vanavond pizza maken
[..]
Jeuj!
Oehquote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uitgeslapen tot een uur of half 11, daarna ontbijtje gegeten in bed en een aflevering van TBBT gekeken. Onder de douche gestaan en daarna eens aan de slag gegaan in mn huisje
The big bang theoryquote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehLekker joh! TBBT?
Niiiice. Lekker dagje dus
Ik was er al om 9 uur uit en stond om 10.00 in de sportschool
Ohja natuuuuuurlijk!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
The big bang theoryEn zeker een lekker dagje, even uitslapen na wekenlang druk doen. Even energie verzamelen, heerlijk. En jij zal wel alvast aan het wennen zijn met vroeg opstaan. Nog een paar maanden en dan moet je
Geniale aflevering die van afgelopen week met Shamyquote:Op zondag 6 mei 2012 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja natuuuuuurlijk!![]()
![]()
Nou idd. Whahaha nou ik probeer vooral te genieten van het feit dat ik nog KAN uitslapenXD
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geniale aflevering die van afgelopen week met ShamyEn idd, dat is straks voltooid verleden tijd. Denk dat ik daarom blij mag zijn dat ik nog geen mini's heb ondanks de rammels. Te gehecht aan slaap
Of ik moet gewoon een slaapkop maken
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:03 schreef Barreltje het volgende:
ik.wil.een.bed.
of nouja.. de tijd om te MOGEN slapen
mooi... nou nog die mannen aan hun haren naar binnen slepenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Yuki het volgende:
Mijn kamer is gewoon écht netjes.
Omg. Voor het eerst in tijden
tnx!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
* Enfermera geeft een lekker bed en wat tijd aan Barreltje
Jeeeeejquote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Yuki het volgende:
Yw!quote:
Zwaar zal het zeker zijn, vooral in het begin is het vast heel erg wennen en vooral allemaal nieuw. Maar het zal vast allemaal goedkomenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou iddHaha ja. Het zal ook zeker wel zwaar worden, maarja, dan moet je er wel uit. En waarschijnlijk spreken manlief en ik na een tijdje af dat we ieder een dag uitslapen in het weekend
Mja, in het begin ben ik toch de lul aangezien ik borstvoeding wil geven.
[..]![]()
* Enfermera geeft een lekker bed en wat tijd aan Barreltje
Ja daarom!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zwaar zal het zeker zijn, vooral in het begin is het vast heel erg wennen en vooral allemaal nieuw. Maar het zal vast allemaal goedkomen
Maak foto's!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, even vastleggen voor het nageslacht
Nou nog even nageslacht makenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, even vastleggen voor het nageslacht
quote:
o.0?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik reed net met de trein langs barneveld, werd ineens het uitzicht zwart-witHeel bijzonder
Die doet het nogquote:Op zondag 6 mei 2012 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Summer![]()
Hoe is het met je kikkergroene camreraatje?
Welke afsluiter? De nacompetitie moet nog even tot een goed einde gebracht worden hoor.quote:
Cambuur in de Eredivisie lijkt me anders ook wel leukquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke afsluiter? De nacompetitie moet nog even tot een goed einde gebracht worden hoor.
Maar daar heb ik wel vertrouwen in, als ik de uitslag van vandaag zo zie.
De winnaar van Cambuur - VVV speelt toch tegen de winnaar van Eindhovuh - Hellimunt Spurt?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cambuur in de Eredivisie lijkt me anders ook wel leuk.
Moest er ineens aan denkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die doet het nog
Dat je je die nog herinnert![]()
Hoe ist doar?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest er ineens aan denken![]()
Mwoa zn gangetje hoor. Morgen voor t laatst naar de Krankenhaus
Dat is wel zo netjes lijkt mequote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm net even mn bankrekening bestudeerd... Maand geleden had een loodgieter mn gasfornuis etc aangesloten. Maar daar is nog nik van afgeschreven. Morgen maar bellen
Ja, dat ook. En niet dat er ineens aanmaningen komen oid. Ik zou het bedrag pinnen maar meneer zijn pinapparaat deed het niet want de bon was opquote:
ik ken zequote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
Welke bosmongool schildert een mooie natuurstenen vensterbank wit?
taxiquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
dezelfde die radiatoren blauw en rood verft![]()
jij bent bij wok bezig
Was, alweer ff thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
jij bent bij wok bezig
ja diequote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
jij bent bij wok bezig
echt... het houdt ook gewoon niet opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
De vorige bewoners van je hut. Maar die hadden ook een hondenharenfarm in de radiator zitten.
Dezelfde mongool die marmeren plakplastic op de tegeltjes van de wc doetquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
Maar het gaat de goede kant op.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dezelfde mongool die marmeren plakplastic op de tegeltjes van de wc doet
Haat op het huis...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het gaat de goede kant op.
Op de wc plakken ze dus marmerstisckers, en een mooie gemarmerde vensterbank schilderen ze wit.
Ik mis ergens een beetje de logica.
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uitquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, kleine kamertje is echt een stuk opgeruimder nu hahaha. En zoveel heb ik er nou ook weer niet gedaan.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uit
Wat heb je gegeten?quote:
Mooier dan wat het wasquote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik niks....
lola en suikertaartje daarentegen...
Eindelijk de plee gepoetst, jaquote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uit
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
[..]
Mooier dan wat het was
hard gewerktquote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.
Er ging wel wat in.
Hard gewerkt,,quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.
Er ging wel wat in.
Mooi toch. Ze werken met liefde voor jequote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik niks....
lola en suikertaartje daarentegen...
jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mooi toch. Ze werken met liefde voor je
quote:
Hahaha, nou ja miniwok haar bed moet ook nog in elkaar hequote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja![]()
net als jij, hoewel je nu alleen maar voor miniwok komt natuurlijk
wolquote:
Enorm vet. Zeker een aanrader.quote:
Ik hoor idd meer goede verhalenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef Solique het volgende:
[..]
wol
[..]
Enorm vet. Zeker een aanrader.
3D was overbodig maar niet storend.
Zullen er genoeg wezen.quote:
The Avengersquote:
Dat is idd best hoogquote:Op zondag 6 mei 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zullen er genoeg wezen.
Ook als je kijkt naar het cijfer momenteel niet normaal http://www.imdb.com/title/tt0848228/
Hmm, dat is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zullen er genoeg wezen.
Ook als je kijkt naar het cijfer momenteel niet normaal http://www.imdb.com/title/tt0848228/
[..]
The Avengers
En gelijk ook maar naar Battleship
Dat ene ga ik zo ook doen, wilde ik al doen toen ik thuis kwam.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik duik maar eens onder de douche.
moet nog strijken ook
Zeker voor een comic actiefilmquote:
o ja, de wasmachine ook even voerenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik doe echt niks meer vandaag hoor
Oke alleen even douchen maar strijken en wassen doe ik morgen wel weer
Ik heb net betaald hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn uren zijn nog niet goedgekeurd ...
Morgen boos worden
En erg vaak laat met betalenquote:
heb ik toch niet meerquote:
Ook afschaffen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik toch niet meer
en wel overhemden en pantalons
hamer en sikkelquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook afschaffen.
Koppel, speer. The works.
jij moet shoppenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, trap terug en weer even bijgekletst. En op de terugweg even gekeken hoe goed mn conditie was. Na een paar meter maar gestopt want hardlopen gaat niet in een te grote afzakkende spijkerbroek
Ja vrouw is net wat anders aan maten geloof ikquote:
en zie hierquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja vrouw is net wat anders aan maten geloof ik
Maar uhm. Ik heb een andere broek nu aan. Een die ik 4 jaar geleden kocht en 5 maanden na aankoop niet meer dicht kon krijgen. Mn billen maken weer kennis met die veel te dure maar o zo mooie broek die ik niet weg kon gooien want ooit zou hij vast wel weer passen![]()
Nee maar dan ben ik niet zo actief. Die wedstrijd probeer ik dan in stadion te volgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nou als Feyenoord op zaterdagavond speelt? Wacht je dan ook tot zondag met die maling?
Ik denk dat ik volgend seizoen maar eens vaker 6 euro betaal voor een wedstrijd op EL via internetquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet zo actief. Die wedstrijd probeer ik dan in stadion te volgen.
ik ookquote:
hondaquote:
lijkt de NS wel, daar rijd ook niksquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef DaMart het volgende:
Met vitrine nummer drie en alles van de baan, ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Die derde vitrine was dus hard nodig, maar ik moet me maar even gaan inhouden met nieuw materieel kopen, want veel vrije ruimte is er al niet meer.
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spulquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef DaMart het volgende:
Met vitrine nummer drie en alles van de baan, ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Die derde vitrine was dus hard nodig, maar ik moet me maar even gaan inhouden met nieuw materieel kopen, want veel vrije ruimte is er al niet meer.
Die rijden wel en op tijd tenminstequote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spul.
Dat is een discussie die ik af en toe met mezelf voer, inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spul.
als het buiten dreigt te sneeuwen, stop jij ze dan ook gauw de storage in ?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De treindienstleiding gaat binnenkort op vakantie, daar wordt nu al op ingespeeld.
Nou ja, ik zag vanochtend ook blaadjes aan de bomen buiten en dacht: "Die zouden wel eens op de rails kunnen waaien."quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
als het buiten dreigt te sneeuwen, stop jij ze dan ook gauw de storage in ?
Daar ga je dan maar met de ICE Amsterdam CS - Basel rijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een discussie die ik af en toe met mezelf voer, inderdaad.
Maar dan denk ik weer aan mijn toekomstige koophuis met ruime zolder waar ik een deel Nederland, een deel Duitsland en een deel Zwitserland kan bouwen.
Wilde je een bod doen dan, op het Nederlandse materieel?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je dan maar met de ICE Amsterdam CS - Basel rijden.
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wilde je een bod doen dan, op het Nederlandse materieel?.
trusten DMquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
Maar er rijdt geen nachtnet op de Steinbockbahn, dus ik kan gaan slapen.
http://www.google.be/url?(...)_NfKQWrjH20Q&cad=rjaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn lief - joop visser heeft iemand die? Ik kan hem niet vindenbest oud liedje maar zoooo mooi ik zoek hem al een tijdje. Artiest gaat ook onder de naam Jaap fischer en het is al een oudje
![]()
Wie maakt mijn dag goed door hem even te zippyen en door te sturen???
Dat is hem niet .quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://www.google.be/url?(...)_NfKQWrjH20Q&cad=rja
slaap ze wokquote:
Sleepquote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lig hier de laptop die beneden staat te besturen vanuit bed met mijn telefoon, ik voel me een nerd nu.
trusten yukiquote:
LLquote:
Hey moppiequote:
ga ik ook zo nog maar eens proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey moppie![]()
Ik heb fok weer bijgelezen (voor zover ik zin had) en ga maar weer eens naar bed
![]()
die van mij is net aangevuldquote:
Jep, nummer 2 is ook aangekomenquote:
jep, time flies when you are having fun...quote:
Zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, time flies when you are having fun...
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ZekerDit weekend had van mij langer mogen duren
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horen
Sol
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gisterquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
Tofquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
MDquote:
Goed weekend gehad dusquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Meet was vrijdagavond al over hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gister![]()
Zeker tof. En ja er was een meet. Uit dit topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5quote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
En even in de Koenmodus:
Was er een meet? Waarom wist ik daar niets vanaf?
/koenmodus.
Is het niet juist de bedoeling van dat topic om niet te datenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:23 schreef Pien85 het volgende:
Zeker tof. En ja er was een meet. Uit dit topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Aha. Dat topic kende ik nog niet eensquote:Op maandag 7 mei 2012 08:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meet was vrijdagavond al over hoor![]()
[..]
Zeker tof. En ja er was een meet. Uit dit topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
Vooral een reden dat ik dus niet meer meld dat ik een meet of date heb.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Dat topic kende ik nog niet eens.
Ik vroeg dat overigens vooral om Koen66 te pesten hoor. Dat is namelijk een beetje een standaardvraag van hem als het woord meet valt in de KSC.
Kloptquote:Op maandag 7 mei 2012 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het niet juist de bedoeling van dat topic om niet te daten
Is tof topicquote:Op maandag 7 mei 2012 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Dat topic kende ik nog niet eens.
Ik vroeg dat overigens vooral om Koen66 te pesten hoor. Dat is namelijk een beetje een standaardvraag van hem als het woord meet valt in de KSC.
Je bent bang dat Koen er ineens bij zit?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vooral een reden dat ik dus niet meer meld dat ik een meet of date heb.
Na mijn vakantiequote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptDate en ik hebben ons afzonderlijk van elkaar opgegeven voor die meet, kennen elkaar uit een ander topic enzo
Kende elkaar al voor die meet ook
[..]
Is tof topicHey maar Mart, wanneer gaan we wandelen? Even wachten tot het weer beter weer is?
Klinkt bekend dat er vaker dingen door elkaar heen gaan binnen fok!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Pien85 het volgende:
KloptDate en ik hebben ons afzonderlijk van elkaar opgegeven voor die meet, kennen elkaar uit een ander topic enzo
Kende elkaar al voor die meet ook
Nee, iedereen krijgt gelijk ideeën en/of blijven vragen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent bang dat Koen er ineens bij zit?.
Succesquote:
Dus zaterdag en gister een beetje rondgezworven?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meet was vrijdagavond al over hoor![]()
[..]
Herkenbaar. Om dezelfde reden ben ik ook al wat minder openhartig gewordenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:33 schreef Solique het volgende:
Nee, iedereen krijgt gelijk ideeën en/of blijven vragen.
had je een date? met wie wanneer waarquote:Op maandag 7 mei 2012 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, iedereen krijgt gelijk ideeën en/of blijven vragen.
jij dus ookquote:Op maandag 7 mei 2012 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om dezelfde reden ben ik ook al wat minder openhartig geworden.
Ja, een dame, zondagquote:
Nee, ik zou het hart van mijn geliefde toch nooit brekenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had je een date? met wie wanneer waar
[..]
jij dus ook
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zou het hart van mijn geliefde toch nooit breken.
quote:
Mooiquote:
nee, maar voordat er weer vragen over komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ben je ook met heren aan het experimenteren dan?
Yuuksquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen
Net voor de derde keer in een kwartier een keiharde "oooooooohhhhh" van beneden.
Ik begin die buurman en z'n vrijwel constante ruksessies een beetje zat te worden
Lovelyquote:
Oke, denk stel de vraag toch maar...quote:Op maandag 7 mei 2012 08:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi
[..]
nee, maar voordat er weer vragen over komen.
Dat is lekker wakker wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen
Net voor de derde keer in een kwartier een keiharde "oooooooohhhhh" van beneden.
Ik begin die buurman en z'n vrijwel constante ruksessies een beetje zat te worden
Dat magquote:
hij is wel potentquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen
* wel.o.k neemt aanloop en bespringt lolaquote:
ldg'tjequote:Op maandag 7 mei 2012 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
vroege ochtend is vroegben al anderhalf uur op maar nog steeds niet wakker. moet over n kwartiertje les geven aan n zooitje ongemotiveerde mbo2ers
Ik geef liever les aan gemotiveerde leerlingen als ik ooit les zou gevenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
vroege ochtend is vroegben al anderhalf uur op maar nog steeds niet wakker. moet over n kwartiertje les geven aan n zooitje ongemotiveerde mbo2ers
Als het overlast veroorzaakt, dan zie ik niet waarom niet...quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Yuki het volgende:
Mogguh zwaaiers en binnenkomers![]()
Briefje door de bus kan niet
Weet niet precies welk nummer het is. Er wonen 3 buurmannen onder me. Gezien de vaste tijdstippen en altijd hetzelfde geluid weet ik vrijwel zeker dat t altijd dezelfde is, maar of dat buurman A, B of C is....
Daarnaast ga ik iemand niet aanspreken op z'n masturbatiegedrag
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
Als het overlast veroorzaakt, dan zie ik niet waarom niet...
Als jij het als overlast ervaart, waarom niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Yuki het volgende:
Mogguh zwaaiers en binnenkomers![]()
Briefje door de bus kan niet
Weet niet precies welk nummer het is. Er wonen 3 buurmannen onder me. Gezien de vaste tijdstippen en altijd hetzelfde geluid weet ik vrijwel zeker dat t altijd dezelfde is, maar of dat buurman A, B of C is....
Daarnaast ga ik iemand niet aanspreken op z'n masturbatiegedrag
De muren en plafonds zijn dun dus ik hoor het altijd, maar verder doet ie er geen kwaad mee, toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het overlast veroorzaakt, dan zie ik niet waarom niet...
pas maar op straks krijg jij ook briefjes in de bus of je iets minder hard wil neukenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
De muren en plafonds zijn dun dus ik hoor het altijd, maar verder doet ie er geen kwaad mee, toch?
Ik heb altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte als ik het hoor, maar meer "overlast" kan ik niet bedenken.
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg jij ook briefjes in de bus of je iets minder hard wil neuken
gfquote:
ervaring bar?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg jij ook briefjes in de bus of je iets minder hard wil neuken
"Geachte Buurman,quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
De muren en plafonds zijn dun dus ik hoor het altijd, maar verder doet ie er geen kwaad mee, toch?
Ik heb altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte als ik het hoor, maar meer "overlast" kan ik niet bedenken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan gewoon bij buurman A,B & C door de bus doenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"Geachte Buurman,
Wat doet u nou toch? elke ochtend hoor ik u genieten van je Porno. Je harde gilletjes bereiken zelfs mijn oren. Enigzins stoort dit mij. Ik kan het niet vragen om minder te genieten maar zou u het alstublieft iets zachter kunnen doen? Mocht u dit niet willen doen dan vraag ik mij af of je zin hebt om samen te mastuberen,
Vriendelijke groeten,
Buurman
"
Als dit niet afschrikt weet ik het ook niet meer.
Dudequote:Op maandag 7 mei 2012 09:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"Geachte Buurman,
Wat doet u nou toch? elke ochtend hoor ik u genieten van je Porno. Je harde gilletjes bereiken zelfs mijn oren. Enigzins stoort dit mij. Ik kan het niet vragen om minder te genieten maar zou u het alstublieft iets zachter kunnen doen? Mocht u dit niet willen doen dan vraag ik mij af of je zin hebt om samen te mastuberen,
Vriendelijke groeten,
Buurman
"
Als dit niet afschrikt weet ik het ook niet meer.
jij stuurt ze zeker vanaf de noordzee onze kant op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |