Die doet het nogquote:Op zondag 6 mei 2012 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Summer![]()
Hoe is het met je kikkergroene camreraatje?
Welke afsluiter? De nacompetitie moet nog even tot een goed einde gebracht worden hoor.quote:
Cambuur in de Eredivisie lijkt me anders ook wel leukquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke afsluiter? De nacompetitie moet nog even tot een goed einde gebracht worden hoor.
Maar daar heb ik wel vertrouwen in, als ik de uitslag van vandaag zo zie.
De winnaar van Cambuur - VVV speelt toch tegen de winnaar van Eindhovuh - Hellimunt Spurt?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cambuur in de Eredivisie lijkt me anders ook wel leuk.
Moest er ineens aan denkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die doet het nog
Dat je je die nog herinnert![]()
Hoe ist doar?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest er ineens aan denken![]()
Mwoa zn gangetje hoor. Morgen voor t laatst naar de Krankenhaus
Dat is wel zo netjes lijkt mequote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm net even mn bankrekening bestudeerd... Maand geleden had een loodgieter mn gasfornuis etc aangesloten. Maar daar is nog nik van afgeschreven. Morgen maar bellen
Ja, dat ook. En niet dat er ineens aanmaningen komen oid. Ik zou het bedrag pinnen maar meneer zijn pinapparaat deed het niet want de bon was opquote:
ik ken zequote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
Welke bosmongool schildert een mooie natuurstenen vensterbank wit?
taxiquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
dezelfde die radiatoren blauw en rood verft![]()
jij bent bij wok bezig
Was, alweer ff thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
jij bent bij wok bezig
ja diequote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
jij bent bij wok bezig
echt... het houdt ook gewoon niet opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
De vorige bewoners van je hut. Maar die hadden ook een hondenharenfarm in de radiator zitten.
Dezelfde mongool die marmeren plakplastic op de tegeltjes van de wc doetquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
Maar het gaat de goede kant op.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dezelfde mongool die marmeren plakplastic op de tegeltjes van de wc doet
Haat op het huis...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het gaat de goede kant op.
Op de wc plakken ze dus marmerstisckers, en een mooie gemarmerde vensterbank schilderen ze wit.
Ik mis ergens een beetje de logica.
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uitquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, kleine kamertje is echt een stuk opgeruimder nu hahaha. En zoveel heb ik er nou ook weer niet gedaan.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uit
Wat heb je gegeten?quote:
Mooier dan wat het wasquote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik niks....
lola en suikertaartje daarentegen...
Eindelijk de plee gepoetst, jaquote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn kleine kamertje ziet er opeens ook heel anders uit
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
[..]
Mooier dan wat het was
hard gewerktquote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.
Er ging wel wat in.
Hard gewerkt,,quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker kippetjes gekloven, met gebakken aardappeltjes.
Er ging wel wat in.
Mooi toch. Ze werken met liefde voor jequote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik niks....
lola en suikertaartje daarentegen...
jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mooi toch. Ze werken met liefde voor je
quote:
Hahaha, nou ja miniwok haar bed moet ook nog in elkaar hequote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja![]()
net als jij, hoewel je nu alleen maar voor miniwok komt natuurlijk
wolquote:
Enorm vet. Zeker een aanrader.quote:
Ik hoor idd meer goede verhalenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef Solique het volgende:
[..]
wol
[..]
Enorm vet. Zeker een aanrader.
3D was overbodig maar niet storend.
Zullen er genoeg wezen.quote:
The Avengersquote:
Dat is idd best hoogquote:Op zondag 6 mei 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zullen er genoeg wezen.
Ook als je kijkt naar het cijfer momenteel niet normaal http://www.imdb.com/title/tt0848228/
Hmm, dat is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zullen er genoeg wezen.
Ook als je kijkt naar het cijfer momenteel niet normaal http://www.imdb.com/title/tt0848228/
[..]
The Avengers
En gelijk ook maar naar Battleship
Dat ene ga ik zo ook doen, wilde ik al doen toen ik thuis kwam.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik duik maar eens onder de douche.
moet nog strijken ook
Zeker voor een comic actiefilmquote:
o ja, de wasmachine ook even voerenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik doe echt niks meer vandaag hoor
Oke alleen even douchen maar strijken en wassen doe ik morgen wel weer
Ik heb net betaald hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn uren zijn nog niet goedgekeurd ...
Morgen boos worden
En erg vaak laat met betalenquote:
heb ik toch niet meerquote:
Ook afschaffen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik toch niet meer
en wel overhemden en pantalons
hamer en sikkelquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook afschaffen.
Koppel, speer. The works.
jij moet shoppenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, trap terug en weer even bijgekletst. En op de terugweg even gekeken hoe goed mn conditie was. Na een paar meter maar gestopt want hardlopen gaat niet in een te grote afzakkende spijkerbroek
Ja vrouw is net wat anders aan maten geloof ikquote:
en zie hierquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja vrouw is net wat anders aan maten geloof ik
Maar uhm. Ik heb een andere broek nu aan. Een die ik 4 jaar geleden kocht en 5 maanden na aankoop niet meer dicht kon krijgen. Mn billen maken weer kennis met die veel te dure maar o zo mooie broek die ik niet weg kon gooien want ooit zou hij vast wel weer passen![]()
Nee maar dan ben ik niet zo actief. Die wedstrijd probeer ik dan in stadion te volgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nou als Feyenoord op zaterdagavond speelt? Wacht je dan ook tot zondag met die maling?
Ik denk dat ik volgend seizoen maar eens vaker 6 euro betaal voor een wedstrijd op EL via internetquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet zo actief. Die wedstrijd probeer ik dan in stadion te volgen.
ik ookquote:
hondaquote:
lijkt de NS wel, daar rijd ook niksquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef DaMart het volgende:
Met vitrine nummer drie en alles van de baan, ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Die derde vitrine was dus hard nodig, maar ik moet me maar even gaan inhouden met nieuw materieel kopen, want veel vrije ruimte is er al niet meer.
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spulquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef DaMart het volgende:
Met vitrine nummer drie en alles van de baan, ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Die derde vitrine was dus hard nodig, maar ik moet me maar even gaan inhouden met nieuw materieel kopen, want veel vrije ruimte is er al niet meer.
Die rijden wel en op tijd tenminstequote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |