Dat is een discussie die ik af en toe met mezelf voer, inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je gooit al je Nederlands materieel op marktplaats, en gaat puur voor Zwitsers spul.
als het buiten dreigt te sneeuwen, stop jij ze dan ook gauw de storage in ?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De treindienstleiding gaat binnenkort op vakantie, daar wordt nu al op ingespeeld.
Nou ja, ik zag vanochtend ook blaadjes aan de bomen buiten en dacht: "Die zouden wel eens op de rails kunnen waaien."quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
als het buiten dreigt te sneeuwen, stop jij ze dan ook gauw de storage in ?
Daar ga je dan maar met de ICE Amsterdam CS - Basel rijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een discussie die ik af en toe met mezelf voer, inderdaad.
Maar dan denk ik weer aan mijn toekomstige koophuis met ruime zolder waar ik een deel Nederland, een deel Duitsland en een deel Zwitserland kan bouwen.
Wilde je een bod doen dan, op het Nederlandse materieel?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je dan maar met de ICE Amsterdam CS - Basel rijden.
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wilde je een bod doen dan, op het Nederlandse materieel?.
trusten DMquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
Maar er rijdt geen nachtnet op de Steinbockbahn, dus ik kan gaan slapen.
http://www.google.be/url?(...)_NfKQWrjH20Q&cad=rjaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn lief - joop visser heeft iemand die? Ik kan hem niet vindenbest oud liedje maar zoooo mooi ik zoek hem al een tijdje. Artiest gaat ook onder de naam Jaap fischer en het is al een oudje
![]()
Wie maakt mijn dag goed door hem even te zippyen en door te sturen???
Dat is hem niet .quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://www.google.be/url?(...)_NfKQWrjH20Q&cad=rja
slaap ze wokquote:
Sleepquote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lig hier de laptop die beneden staat te besturen vanuit bed met mijn telefoon, ik voel me een nerd nu.
trusten yukiquote:
LLquote:
Hey moppiequote:
ga ik ook zo nog maar eens proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey moppie![]()
Ik heb fok weer bijgelezen (voor zover ik zin had) en ga maar weer eens naar bed
![]()
die van mij is net aangevuldquote:
Jep, nummer 2 is ook aangekomenquote:
jep, time flies when you are having fun...quote:
Zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, time flies when you are having fun...
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ZekerDit weekend had van mij langer mogen duren
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horen
Sol
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gisterquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
Tofquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
MDquote:
Goed weekend gehad dusquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Meet was vrijdagavond al over hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gister![]()
Zeker tof. En ja er was een meet. Uit dit topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5quote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
En even in de Koenmodus:
Was er een meet? Waarom wist ik daar niets vanaf?
/koenmodus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |