Of alle hoeken vanquote:Op zondag 6 mei 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Anouk heb ik ook wel even 3 minuten ruzie met B. voor over, als ik haar down en under even doe.
Dat begrijp je dan weer verkeerd. Dat Anouk komt is ook de bedoeling maar niet bij mij thuis dus geen rugzakjes.. Ik kom wel bij haar langs...quote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef APK het volgende:
Vast een leuk mens die Anouk, maar ik laat het lopen met die enge tattoo's en die kinderen enzo![]()
En volgens mij komt ze ook met een rugzakje
Iedereen heeft een rugzakje, tis hoe geordend het is dat er toe doetquote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef APK het volgende:
Vast een leuk mens die Anouk, maar ik laat het lopen met die enge tattoo's en die kinderen enzo![]()
En volgens mij komt ze ook met een rugzakje
nou kom op, dan gaan we gezellig samen naar de kerkquote:Op zondag 6 mei 2012 09:02 schreef Karzai het volgende:
Ik mis duidelijk nog een beetje de aansluiting hier
en kunstquote:Op zondag 6 mei 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, kerk, alleen voor bruiloften en begrafenissen
Speelse, wel het zand in de zandbak laten zitten hoor!quote:
Was maar weer m'n bed in gedoken na het ontbijtquote:Op zondag 6 mei 2012 09:47 schreef sacha het volgende:
[..]
nou kom op, dan gaan we gezellig samen naar de kerk
LOLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In deze economie zeggen ze niet graag nee tegen een klus en waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het nooit meer erg zal worden als met de badkamer![]()
Was je echt zo erg?
Nee ik weet het, ik denk dat het echt de hormonen zijn, gaat nog wel weer over hopelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwens
hoe moet ik dit nou weer lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was maar weer m'n bed in gedoken na het ontbijt![]()
Net even sportief gedaan
mijn woonplaats is een grote zandbakquote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speelse, wel het zand in de zandbak laten zitten hoor!
Lol.. dan kun je het ook moeilijk naast de zandbak gooien, dat is dan weer een voordeelquote:
Haiquote:Op zondag 6 mei 2012 14:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. dan kun je het ook moeilijk naast de zandbak gooien, dat is dan weer een voordeel
je kan beter zelf beleggenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Karzai het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief dat ze een pensioen van me willen afkopen
Is dat verstandig om te doen?
Moet je er wel een beetje verstand van hebben... Ik laat het voor me doen, tot nu toe gaat dat goedquote:
ja, dat dachten die pensioenfondsen ook, dus nu maar iedereen afkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je er wel een beetje verstand van hebben...
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Karzai het volgende:
tis geen vetpot zie ik alquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?
Het gaat trouwens om een heel klein gedeelte van m'n opgebouwde pensioenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?
oké, zand eroverquote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef Karzai het volgende:
mja ik twijfel nog, ik ga maar even rondvragen
Heyquote:
Hangt er vanaf... Er zijn pensioensites waar je dat goed op kan laten uitrekenen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Karzai het volgende:
Ik las het je hebt gezellige buren?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hey
Ja zekers, voor mijn doen zelfs heel erg laat geworden.
Blijkt ineens van wel. was 4,5 jaar geleden wel anders. Kan ook komen door mijn eigen instelling hoor, ben een heel stuk rustiger en misschien ook wel vriendelijker geworden. Kan mij alleen soms nog laten opjagen. Noemen ze volgens mij een leerproces. Herken het inmiddels welquote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm, als ik door de ramen naar buiten kijk, zie ik dat die ook wat zanderig beregend zijn van de week. Nog 6 weken, dan komt de glazenwasser weer.
Je kunt ook, als je werk hebt, alle pensioen bij elkaar laten harken. Kan ook nog een optie zijn. Ben er alleen niet zo bekend mee eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef Karzai het volgende:
Nou ik heb het even nagelezen voor lage inkomens niet gunstig
Maar ze kunnen je verplichten, wat het geval lijkt als ik de brief goed lees
Nou ik ook niet maar er is tegenwoordig een website die het voor je berekend en alle bij hun bekende pensioenen op een rijtje zetquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kunt ook, als je werk hebt, alle pensioen bij elkaar laten harken. Kan ook nog een optie zijn. Ben er alleen niet zo bekend mee eigenlijk
Van die website had ik wel gehoord, maar heb er nog nooit naar gekeken. Weet wel dat als ik straks misschien een nieuwe baan heb, dat ik dan mogelijk alles wil laten samenvoegen. Overal een beetje levert ook nooit zoveel op lijkt me.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik ook niet maar er is tegenwoordig een website die het voor je berekend en alle bij hun bekende pensioenen op een rijtje zet
Daar heb ik net even gekeken, het pensioen dat ze willen afkopen is een mini pensioen, iets van een uitzendbaantje van tig jaar geleden
Ik heb de mijne vorig weekend gelapt en ze zijn nog prachtig helderquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm, als ik door de ramen naar buiten kijk, zie ik dat die ook wat zanderig beregend zijn van de week. Nog 6 weken, dan komt de glazenwasser weer.
Heb ik gedaan en nu alles bij 1 pensioenverzekeraar, wel een gedoe voordat het zover is ... Helaas bouw ik nu weer niets op omdat ik weer een andere baan heb op contractbasis ...Ik vind het een gedoe vinden dat pensioen...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kunt ook, als je werk hebt, alle pensioen bij elkaar laten harken. Kan ook nog een optie zijn. Ben er alleen niet zo bekend mee eigenlijk
lol, valt best wel mee joh. Die site kan denk ik, nooit vaak genoeg genoemd worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Op deze site kun je precies zien welke pensioenen je hebt lopen en wat je ontvangt per maand als je 65 bent
Ik zelf werd er een beetje droevig van, volgens mij moet ik tegen die tijd toch nog blijven werken om de huur te kunnen betalen
Oh spuit elf in de bocht zie ik volgens mij.
Ja dat is een goed punt, ik laat het uitbetalenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
Een paar jaar terug heb ik ook geprobeerd 1 pensioen af te kopen, omdat het maar een heel laag bedrag was, maar dat werd destijds afgewezen door de betreffende verzekeringsmaatschappij.
Met als gevolg dat ik van hen als ik 65 ben iets van 1 euro per maand krijg of zoietsVolgens mij kost het hen meer dan die ene euro om het elke maand over te moeten maken.
Nouja sinds kort nietquote:Op zondag 6 mei 2012 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn pensioen? Alsof ik daar 's nachts wakker van lig.
Nee, ik lig er ook niet wakker van, je krijgt tenslotte ook AOW. Als ik de 65 al haal uiteraardquote:Op zondag 6 mei 2012 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn pensioen? Alsof ik daar 's nachts wakker van lig.
En de AOW blijft bestaanquote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik lig er ook niet wakker van, je krijgt tenslotte ook AOW. Als ik de 65 al haal uiteraard
Zelfs als die afgeschaft wordt, maakt het mijn pis nog niet lauw.quote:
Jij bent rijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs als die afgeschaft wordt, maakt het mijn pis nog niet lauw.
Tot die conclusie zou ik ook komenquote:
Nee, lang dood voor die tijd.quote:
Op die site krijg ik veel minder AOW dan wat ik volgens deze site zou moeten krijgen: http://www.svb.nl/int/nl/aow/hoogte_aow/bedragen/quote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Op deze site kun je precies zien welke pensioenen je hebt lopen en wat je ontvangt per maand als je 65 bent
Wauw ¤1,- per maand min de kosten van het overboeken naar rekeningnummer.....quote:Op zondag 6 mei 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
Een paar jaar terug heb ik ook geprobeerd 1 pensioen af te kopen, omdat het maar een heel laag bedrag was, maar dat werd destijds afgewezen door de betreffende verzekeringsmaatschappij.
Met als gevolg dat ik van hen als ik 65 ben iets van 1 euro per maand krijg of zoietsVolgens mij kost het hen meer dan die ene euro om het elke maand over te moeten maken.
Pensioen en AOW zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:29 schreef APK het volgende:
[..]
Op die site krijg ik veel minder AOW dan wat ik volgens deze site zou moeten krijgen: http://www.svb.nl/int/nl/aow/hoogte_aow/bedragen/
Johquote:
Volgens mij is dat ebaseerd op je huidig opgebouwd pensioen en houdt het geen rekening met wat je vanaf nu nog tot je pensioen opbouwdquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Mickeys het volgende:
Proest, die pensioen berekening klopt van geen kanten. Dus je AOW is in die berekening nog lager dan een bijstandsuitkering. Als hun verwachting klopt zou ik aow plus pensioen ongeveer 800 euro netto per maand krijgen. Daar klopt volgens mij geen moer van.
Lijkt er niet op...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dat ebaseerd op je huidig opgebouwd pensioen en houdt het geen rekening met wat je vanaf nu nog tot je pensioen opbouwd
Las vanmorgen pas dat er een supermaan was dus toen ik de hele straat moest oversteken heb ik er niet op gelet. Voelde mij wel... erg "vampierig"quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Karzai het volgende:
Heeft iemand trouwens nog de super maan gezien gister.
Ik lag voor de verandering eens vroeg in bed waardoor ik dit natuurverschijnsel heb gemist
Nee wist ook niet dat die er zou zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Karzai het volgende:
Ik lag voor de verandering eens vroeg in bed waardoor ik dit natuurverschijnsel heb gemist
Oeh vampierigquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Las vanmorgen pas dat er een supermaan was dus toen ik de hele straat moest oversteken heb ik er niet op gelet. Voelde mij wel... erg "vampierig"Zou het dus wel verklaren
Ja dat kan ik me nog wel herinneren, dat alles op het laatste moment moest. Wat een stress op het laatst van je zwangerschap.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Nee, het viel wel mee, ik zorgde ook braaf voor koffie 's morgens en thee 's middags.
Het was denk ik mazzel dat ik die hele badkamer al uitgezocht en geregeld had voor ik zwanger was, ik wist precies hoe het moest worden, maar het bedrijf dat de boel in eerste instantie zou leveren ging failliet, en dat hoorden we zo'n 2 weken voor de verbouwing zou beginnen, en een week later bleek ik zwanger te zijn.
En omdat de heren klussers in de zomer liever buitenklussen doen hebben we de badkamer toen verschoven naar oktober.... op dat moment dus niet wetend dat ik in oktober ruim 7 maanden zwanger zou zijn.
Ik had gelukkig nog een adres waar ik de spullen kon bestellen, dus dat was snel genoeg geregeld, het werd alleen een beetje kort dag met de babykamer, want daar werd eerst de nieuwe badkamer opgeslagen, dus die kon ik pas gaan inrichten toen de badkamer af was
Beetje kort dag idd, maar soms kan het niet andersquote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me nog wel herinneren, dat alles op het laatste moment moest. Wat een stress op het laatst van je zwangerschap.
Kennissen van ons gaan eind mei verhuizen terwijl zij half juni is uitgerekend, daar moet je toch niet aan denken
Goed voorbereiden is het halve werk meestalquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje kort dag idd, maar soms kan het niet anders
Ik herken het, kamperen in je nieuwe huisje. Kan ook in 1 dag hahaha, maar dat doe ik echt never nooit niet meerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad soms is het niet anders, ze hebben dan ook een hoop vrienden opgetrommeld om te helpen met klussen en verhuizen.
Zelf ben ik weleens met 2 kleine kinderen binnen 5 dagen verhuisd, maandag de sleutel van het nieuwe huis gehad en vrijdag de overdracht van het oude huis. Sliepen we gewoon op matrassen op de vloer en slaapzakken voor het raam, best gezellig.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad soms is het niet anders, ze hebben dan ook een hoop vrienden opgetrommeld om te helpen met klussen en verhuizen.
Zelf ben ik weleens met 2 kleine kinderen binnen 5 dagen verhuisd, maandag de sleutel van het nieuwe huis gehad en vrijdag de overdracht van het oude huis. Sliepen we gewoon op matrassen op de vloer en slaapzakken voor het raam, best gezellig.
Ik zit ook koop? als in koopwoning of als in goedkoop?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]Maar ik zou er nu niet aan willen denken, maar ik zit ook koop en best op mn gemak
met u kan ik pratenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs als die afgeschaft wordt, maakt het mijn pis nog niet lauw.
Ik zit te eten in ieder geval en kijk af en toe heel even op FOK!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Karzai het volgende:
Dit topic valt altijd dood op de vreemdste momenten
Ik ga ook maar eens wat inspiratie opdoen voor het avondmaalquote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te eten in ieder geval en kijk af en toe heel even op FOK!
quote:
als in koopwoningquote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit ook koop? als in koopwoning of als in goedkoop?
Ik werd ertoe verplicht vanwege die briefquote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef sacha het volgende:
[..]nee! als er iets is waar ik mij GEEN zorgen om maak is het mijn pensioen of AOW!
![]()
en nee, ik ben niet rijk
ik zie zand, ik zie water, ik zie bomen, bijna goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb de zandbak gevonden, tis bij mij aan de overkant
[ afbeelding ]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euroquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd ertoe verplicht vanwege die brief
Wouw, voordat je die leeggeschept hebt ben je wel even verderquote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou het is wel iets meer hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euro
Wouw, vakantie altijd goedquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou het is wel iets meer hoor
je kan er leuk van op vakantie
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euro
ik las; supermanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Karzai het volgende:
Dan had ik die ook niet gezien... moet volgende keer toch echt beter opletten merk ik al welquote:
Oh, ik wil een groene pistache Italiaans ijsje met slagroomquote:
Ja en? voel je daar iets van dan?quote:
op zand bouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, voordat je die leeggeschept hebt ben je wel even verder
Zandkastelen als luchtkastelen bouwenquote:
Maarre.... het ging om vakantie voor jezelf! wel lief dat je toch aan mij dachtquote:
citroenijsje voor mij, Karzai betaaltquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh, ik wil een groene pistache Italiaans ijsje met slagroom
Lach niet krengquote:
Dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is ook geen leuke opmerking maar niet zonder reden
shopsequote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even naar de super en eten maken
Laters
Dan heb je gewoon te veel verdiend of je wilt te vroeg doodquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
ik ben al met pensioenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
Doe je goed in een grote zandbakquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik werk nog voor de hobby.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.
Jij praat in raadselen vandaagquote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]zien we dan wel weer, ontelbaar als het zand der zee
Ah, ze hebben die flats geslooptquote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waardeloos hč, die zondagavondquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Het is weer zondag en eigenlijk allang bedtijd voor me maar moe genoeg om te gaan slapen... dat ook weer niet... zucht
Hoog tijd idd, werk nu wel met een collega die daar niet meer woontquote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ze hebben die flats gesloopt
Was ook wel tijd ook
Ah, dat zou kunnen!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
@ APK, ik ga er vanuit dat de AOW in je pensioenoverzicht een eenpersoons AOW is, ongeacht of je op dat moment alleen woont, en dan een extra toeslag krijgt als alleenstaande.
Even Inter-Milan gekeken, leuke wedstrijdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
40+ slaapt inmiddels al...? Misschien toch eens tijd voor 50+ forum ?
Heb het begin gekeken mar daarna vergeten .. Uitslag?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even Inter-Milan gekeken, leuke wedstrijd
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterustenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
40+ slaapt inmiddels al...? Misschien toch eens tijd voor 50+ forum ?
Inter 4-2 gewonnen, Juventus kampioenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het begin gekeken mar daarna vergeten .. Uitslag?
slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterusten
alleen als ik met de boot moetquote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel heel vroeg, altijd doordeweeks of alleen morgen?
Ik sta om 6:15 op en ben nog op ....quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterusten
Welk eiland is de gelukkige?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
naar de vaste wal![]()
ik ben een eilandbewoner![]()
wie heeft het nou over werk?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Harlingen is je bestemming als je werkt??? Of Den Helder?
ik haat paardenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik een paar katten, dan houdt het op, wel 2 stenen paardjes
ik zal naar je zwaaien tussen de haaienquote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vaar morgen zo rond een uur of 2 weg denk ik, kan ook nog wel wat later worden.
Ik zet ze meestal in de stalquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
pas op, anders worden de liefhebbers boosquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten dieren, maar niet voor in de gang
het is ook best wel krapquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
ik heb het er maar druk meequote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
juist 2 pensionistas .. die hier aan het werk zijn ...
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar watquote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er verschil in zat, ja paarden zijn edel maar een edel beest kan dus niet?
Katten laat je naar buiten .. Paarden zijn edele dieren en worden geen beest genoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar wat![]()
ik ga nu even de kat uitlaten
Katten heb je minder onderhoud aanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paarden zijn reuze handig, je kan erop zitten tijdens het uitlaten.
ja meneerquote:
Dat heb je inderdaad goed aangepaktquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
En ze slopen je bankstel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Katten laten zich zelf uit
Nee duidelijk effen luchten gewoonquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
Trustenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
Trusten allen alvast want ik ga er ook zo van tussen ... Ik moet eerst nog even de verleiding de deur wijzen ..
Moest jij nou juist morgen niet vroeg op?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:12 schreef sacha het volgende:
toedeloe, ik ga rampen, moord & doodslag, spoken of andersoortige enge dingen kijken
ja, dat verandert nietquote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest jij nou juist morgen niet vroeg op?
Ben je niet de enigequote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Aleandra het volgende:
semi-bikkeltje?
Ik kan het effe niet volgen.
Gewoon puur? Vroeger was dat 1 van de vele ingredienten van de 100 lt super Sangria om de 3 daagse Spaanse feesten door te komenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef Aleandra het volgende:
Mijne ook niet. Zojuist borreltje quarante tres ingeschonken
Nee ik moet morgen weer aan de bak helaas ...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:53 schreef Aleandra het volgende:
Met een ijsklontje. Gewoon voor de smaak een borreltje. Kwart voor een s'nachts is niet echt het moment om door te zakken.
I.R. Baboons Semibikkeltijd - Deel 124 :Pquote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Aleandra het volgende:
semi-bikkeltje?
Ik kan het effe niet volgen.
Nog nooit gezien. Forum leeft ook echt s'nachts dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
I.R. Baboons Semibikkeltijd - Deel 124 :P
Mwah, dat topic is aardig dood.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Forum leeft ook echt s'nachts dus.
'quote:Op maandag 7 mei 2012 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er in de beste home-made Sangria allemaal zat / zit
Sangria vroeger ... 1987quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef Aleandra het volgende:
[..]
'
Vroeger bracht een kennisje altijd zelfgemaakte sangria mee. Kan vol met verse vruchten die maar bleven gisten.
Eerste dag kon je wel 5 glazen op maar hoe verder in de week hoe sterker die werd tot je ongeveer van 1 glas op je kop stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door chufi op 07-05-2012 01:14:54 ]
Dat was dan wel voor 15-20 personen voor 3 dagen en dan klinkt het alweer weinigquote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Aleandra het volgende:
70 liter is wel grootverbruik. Dat ga ik niet halen hoor.
want de feesten zijn 72/3quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dan wel voor 15-20 personen voor 3 dagen en dan klinkt het alweer weinig
De combinatie met het fruit en de sterke drank en ff een dagje laten rusten of meer is idd wel een goede formule..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef Aleandra het volgende:
Het mag dan als weinig klinken. Ik weet nog wel dat het venijn in de vruchten zat.
Trusten voor nuquote:Op maandag 7 mei 2012 01:27 schreef chufi het volgende:
Ik moet daar een foto van hebben ergens.. Hier kom ik op terug
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een dwaze mod heeft het ooit centraal gemaakt en sindsdien lijdt het een zieltogend bestaan.
quote:Op maandag 7 mei 2012 02:43 schreef svann het volgende:
Ik kom hier even het licht uit doen.
Sweet dreams!
Het lukte me zowaar op de FP te komen en daar zag ik het inderdaad staan, storing in het hele land. Ik hoef dus niet meer te bellen voor 10 cent per minuut.quote:
Dat had ik ook.... Mobiel werkte het wel dus het moet bijna zeker bij UPC hebben gelegen... Nu werkt alles weerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Godsamme ik zit te flippen hier, mijn internet doet het amper. Sommige sites doen het gewoon normaal en andere helemaal niet of af en toe. UPC krijg ik niet te pakken, te druk, goh, hoe zou dat kunnen
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwaderquote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Godsamme ik zit te flippen hier, mijn internet doet het amper. Sommige sites doen het gewoon normaal en andere helemaal niet of af en toe. UPC krijg ik niet te pakken, te druk, goh, hoe zou dat kunnen
Ik bel meestal niet. Ik zoek eerst wel uit of het een grotere storing is. En dan is het een kwestie van afwachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwader
Doe ik meestal ook ... Een heel enkele keer dat ik ze bel (zit zelf in de internet bussiness) Maar ik hoop dat ik met het wijzigen van de DNS-servers ook het probleem heb opgelost van dat sites soms even niet bereikbaar zijn.. We gaan het zien in de toekomstquote:Op maandag 7 mei 2012 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bel meestal niet. Ik zoek eerst wel uit of het een grotere storing is. En dan is het een kwestie van afwachten.
Ja preciesquote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwader
quote:
Probeer anders die 8.8.8.8 van google, werkt prima hierquote:
Ah, opgelostquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig las ik dat je 8888 kunt gebruiken (die van google) en dat werkt dus.
Moet je dan wel als primairy address instellen he. Ik heb nu als secondary weer een andere non-upcquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig las ik dat je 8888 kunt gebruiken (die van google) en dat werkt dus.
Hij staat bij preferred. Wat is het nut van een alternate? Is het handig dat ook in te vullen, netwerken snap ik echt de ballen vanquote:Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dan wel als primairy address instellen he. Ik heb nu als secondary weer een andere non-upc
Dat was nog het irritantste, SOMMIGE sites deden het wel, sommige niet of alleen in een soort textonly versie.quote:
Dan is het best wel vaak een DNS probleemquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was nog het irritantste, SOMMIGE sites deden het wel, sommige niet of alleen in een soort textonly versie.
Stel Google primaire valt uit dan heb je grote kans dat Googles second ook problemen geeft. Kijk naar UPC nu daar krijg je standaard ook 2 addressen ... De bedoeling van de secondasry is dat als de 1e het niet doet de 2e het overneemt.. UPC niet dusquote:Op maandag 7 mei 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat bij preferred. Wat is het nut van een alternate? Is het handig dat ook in te vullen, netwerken snap ik echt de ballen van
Waarom jorist hij dan niet effe een alternatieve DNS in zijn post?quote:
Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.quote:
Was ook het eerste dat ik deed hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.
Ah ok welke kan ik dan bij secondary invullen? Mocht die eerste uitvallen?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel Google primaire valt uit dan heb je grote kans dat Googles second ook problemen geeft. Kijk naar UPC nu daar krijg je standaard ook 2 addressen ... De bedoeling van de secondasry is dat als de 1e het niet doet de 2e het overneemt.. UPC niet dus
Nou dat inderdaad, al deed twitter het bij mij OOK Niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom jorist hij dan niet effe een alternatieve DNS in zijn post?
Dat is ook wat de helpdesk gezegd zou hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.
Dan moet je een nieuwe stofzuiger kopen volgen de helpdeskquote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe ik heb al een paar keer gehad dat ik geen internet had nadat ik had gestofzuigd
Goed je mag er van uitgaan dat Google zn zaakjes beter heeft geregeld dan UPC. Dus geen haast geboden volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ah sorry was me niet opgevallenStraks even doen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe stofzuiger kopen volgen de helpdesk![]()
![]()
basic klantenservicequote:Op maandag 7 mei 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]Nee achterop mijn pc zit een knopje om je pc HELEMAAL uit te zetten, dat raak ik dan weleens en dan gaat mijn pc helemaal niet meer aan. Eerst wist ik niet eens dat, dat knopje er zat, paniek in de tent
Hehe, toch maar wel, al die stofnesten, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
basic klantenservice
Zuig nooit achter de computer
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Hier doet ie het ook weer gewoon!
Klantenservice, mijn man hing zojuist 20 minuten in de wachten bij de mobiliteitsservice van Opel. Om zoveel tijd hoor je "U spreekt met Opel DIRECT" en ze laten je ondertussen 20 minuten wachten
![]()
Ik laat voor de zekerheid gewoon die 8888 staan.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Tarado het volgende:
Het doet het nu weer op de normale manier dus zonder die 8.8.8.8
Doe ik ook ... Bagger UPCquote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat voor de zekerheid gewoon die 8888 staan.
Lang leve UPC ....quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
En toen deed UPC het hier ook ineens weer. tja, en dan is het over een half uurtje of zo bedtijd voor me. En in de winkel waren ze ook al zo hulpvaardig. niet dus.
Niet echt en het lijkt wel weer te gaan klappen.. even snel dan. 8.8.8.8 of 8.8.4.4quote:
Het werkt iigquote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet echt en het lijkt wel weer te gaan klappen.. even snel dan. 8.8.8.8 of 8.8.4.4
geen idee waar je dat dan moet opgeven maar dat vond ik ergens op twitter op mijn telefoon. Heb van alles geprobeerd maar werkte mooi niet![]()
![]()
Nou, het duurt bijna 2 minuten om deze pagina te laden. Andere sites werken niet eens. Denk dat ik internet voor vandaag maar voor gezien hou. En toch mis ik jullie wel... de rest zal de moed ook wel hebben opgegeven. Ik ga dus maar mooi zitten zijn op de bankquote:
Ach gewoon een keertje lekker een film kijken is ook niet gekquote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, het duurt bijna 2 minuten om deze pagina te laden. Andere sites werken niet eens. Denk dat ik internet voor vandaag maar voor gezien hou. En toch mis ik jullie wel... de rest zal de moed ook wel hebben opgegeven. Ik ga dus maar mooi zitten zijn op de bank
Vampire diaries kijken. je moet toch iets.
Knuffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |