quote:
als in koopwoningquote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit ook koop? als in koopwoning of als in goedkoop?
Ik werd ertoe verplicht vanwege die briefquote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef sacha het volgende:
[..]nee! als er iets is waar ik mij GEEN zorgen om maak is het mijn pensioen of AOW!
![]()
en nee, ik ben niet rijk
ik zie zand, ik zie water, ik zie bomen, bijna goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb de zandbak gevonden, tis bij mij aan de overkant
[ afbeelding ]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euroquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd ertoe verplicht vanwege die brief
Wouw, voordat je die leeggeschept hebt ben je wel even verderquote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou het is wel iets meer hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euro
Wouw, vakantie altijd goedquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou het is wel iets meer hoor
je kan er leuk van op vakantie
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dan laat je je afkopen en koop je een ijsje voor die euro
ik las; supermanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Karzai het volgende:
Heeft iemand trouwens nog de super maan gezien gister.
Dan had ik die ook niet gezien... moet volgende keer toch echt beter opletten merk ik al welquote:
Oh, ik wil een groene pistache Italiaans ijsje met slagroomquote:
Ja en? voel je daar iets van dan?quote:
op zand bouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, voordat je die leeggeschept hebt ben je wel even verder
Zandkastelen als luchtkastelen bouwenquote:
Maarre.... het ging om vakantie voor jezelf! wel lief dat je toch aan mij dachtquote:
citroenijsje voor mij, Karzai betaaltquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh, ik wil een groene pistache Italiaans ijsje met slagroom
Lach niet krengquote:
Dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is ook geen leuke opmerking maar niet zonder reden
shopsequote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even naar de super en eten maken
Laters
Dan heb je gewoon te veel verdiend of je wilt te vroeg doodquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
ik ben al met pensioenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens die pensioensite krijg ik al vanaf mijn 62e pensioen?
Doe je goed in een grote zandbakquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik werk nog voor de hobby.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al met pensioen![]()
ik doe niet meer mee aan de BV Nederland
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had nog nooit op die pensioensite gekeken en was best verbaasd om te zien dat ik kleine 10k al op mijn 62e krijg.
Jij praat in raadselen vandaagquote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]zien we dan wel weer, ontelbaar als het zand der zee
Ah, ze hebben die flats geslooptquote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waardeloos hč, die zondagavondquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Het is weer zondag en eigenlijk allang bedtijd voor me maar moe genoeg om te gaan slapen... dat ook weer niet... zucht
Hoog tijd idd, werk nu wel met een collega die daar niet meer woontquote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ze hebben die flats gesloopt
Was ook wel tijd ook
Ah, dat zou kunnen!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
@ APK, ik ga er vanuit dat de AOW in je pensioenoverzicht een eenpersoons AOW is, ongeacht of je op dat moment alleen woont, en dan een extra toeslag krijgt als alleenstaande.
Even Inter-Milan gekeken, leuke wedstrijdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
40+ slaapt inmiddels al...? Misschien toch eens tijd voor 50+ forum ?
Heb het begin gekeken mar daarna vergeten .. Uitslag?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even Inter-Milan gekeken, leuke wedstrijd
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterustenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
40+ slaapt inmiddels al...? Misschien toch eens tijd voor 50+ forum ?
Inter 4-2 gewonnen, Juventus kampioenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het begin gekeken mar daarna vergeten .. Uitslag?
slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterusten
alleen als ik met de boot moetquote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel heel vroeg, altijd doordeweeks of alleen morgen?
Ik sta om 6:15 op en ben nog op ....quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze 40+er gaat NU naar bed, eigenlijk een beetje te laat omdat ik half 7 op moet, dus welterusten
Welk eiland is de gelukkige?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
naar de vaste wal![]()
ik ben een eilandbewoner![]()
wie heeft het nou over werk?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Harlingen is je bestemming als je werkt??? Of Den Helder?
ik haat paardenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik een paar katten, dan houdt het op, wel 2 stenen paardjes
ik zal naar je zwaaien tussen de haaienquote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vaar morgen zo rond een uur of 2 weg denk ik, kan ook nog wel wat later worden.
Ik zet ze meestal in de stalquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
pas op, anders worden de liefhebbers boosquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten dieren, maar niet voor in de gang
het is ook best wel krapquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie beesten, maar niet voor in de gang
ik heb het er maar druk meequote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
juist 2 pensionistas .. die hier aan het werk zijn ...
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar watquote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er verschil in zat, ja paarden zijn edel maar een edel beest kan dus niet?
Katten laat je naar buiten .. Paarden zijn edele dieren en worden geen beest genoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, ik blaat maar wat![]()
ik ga nu even de kat uitlaten
Katten heb je minder onderhoud aanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paarden zijn reuze handig, je kan erop zitten tijdens het uitlaten.
ja meneerquote:
Dat heb je inderdaad goed aangepaktquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
En ze slopen je bankstel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Katten laten zich zelf uit
Nee duidelijk effen luchten gewoonquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer![]()
het is eigenlijk een poes [ afbeelding ]
maar om hier nu neer te plempen dat ik mijn poes naar buiten laat met deze topictitel is vragen om problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |