Of alle hoeken vanquote:Op zondag 6 mei 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Anouk heb ik ook wel even 3 minuten ruzie met B. voor over, als ik haar down en under even doe.
Dat begrijp je dan weer verkeerd. Dat Anouk komt is ook de bedoeling maar niet bij mij thuis dus geen rugzakjes.. Ik kom wel bij haar langs...quote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef APK het volgende:
Vast een leuk mens die Anouk, maar ik laat het lopen met die enge tattoo's en die kinderen enzo![]()
En volgens mij komt ze ook met een rugzakje
Iedereen heeft een rugzakje, tis hoe geordend het is dat er toe doetquote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef APK het volgende:
Vast een leuk mens die Anouk, maar ik laat het lopen met die enge tattoo's en die kinderen enzo![]()
En volgens mij komt ze ook met een rugzakje
nou kom op, dan gaan we gezellig samen naar de kerkquote:Op zondag 6 mei 2012 09:02 schreef Karzai het volgende:
Ik mis duidelijk nog een beetje de aansluiting hier
en kunstquote:Op zondag 6 mei 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, kerk, alleen voor bruiloften en begrafenissen
Speelse, wel het zand in de zandbak laten zitten hoor!quote:
Was maar weer m'n bed in gedoken na het ontbijtquote:Op zondag 6 mei 2012 09:47 schreef sacha het volgende:
[..]
nou kom op, dan gaan we gezellig samen naar de kerk
LOLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In deze economie zeggen ze niet graag nee tegen een klus en waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het nooit meer erg zal worden als met de badkamer![]()
Was je echt zo erg?
Nee ik weet het, ik denk dat het echt de hormonen zijn, gaat nog wel weer over hopelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwens
hoe moet ik dit nou weer lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was maar weer m'n bed in gedoken na het ontbijt![]()
Net even sportief gedaan
mijn woonplaats is een grote zandbakquote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speelse, wel het zand in de zandbak laten zitten hoor!
Lol.. dan kun je het ook moeilijk naast de zandbak gooien, dat is dan weer een voordeelquote:
Haiquote:Op zondag 6 mei 2012 14:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. dan kun je het ook moeilijk naast de zandbak gooien, dat is dan weer een voordeel
je kan beter zelf beleggenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Karzai het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief dat ze een pensioen van me willen afkopen
Is dat verstandig om te doen?
Moet je er wel een beetje verstand van hebben... Ik laat het voor me doen, tot nu toe gaat dat goedquote:
ja, dat dachten die pensioenfondsen ook, dus nu maar iedereen afkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je er wel een beetje verstand van hebben...
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Karzai het volgende:
Ik kreeg trouwens een brief dat ze een pensioen van me willen afkopen
Is dat verstandig om te doen?
tis geen vetpot zie ik alquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?
Het gaat trouwens om een heel klein gedeelte van m'n opgebouwde pensioenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:21 schreef sacha het volgende:
[..]
maar zonder gekheid, wat verwacht je van 'je pensioen'?
oké, zand eroverquote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef Karzai het volgende:
mja ik twijfel nog, ik ga maar even rondvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |