Altijd gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy heeft het goed gedaan vorige keren man.
DIe brabanders die denken fatoe te zijn met hun nigga style gepraat, ik pis op ze .quote:
Nee man.. hij begon slecht met zijn under age wijven die niet lekker waren.quote:
wacht maar tot ze boos worden, kan je lachen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wacht maar tot ze boos worden, kan je lachen.
Ik vond deze wel mooiquote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso, Amsterdammers direct noemen.Achterbaks volk.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kunnen zich beter afscheiden. Het is echt een kutplek. Het stinkt er en als je uit de trein stapt komen de junkies je al kotsend tegemoet. Twee seconden later ben je je knip al kwijt aan een rennende neger, en na je het station uitgeworsteld te hebben tussen de bosjes booskijkende Marokkanen ben je eindelijk in de stad.
Overal chagrijnig anoniem tuig dat je staat aan te loeren, drugs wordt onder je ogen verhandeld, de winkelstraten bestaan uit: MCdonalds, Seksshop, Burgerking, coffeeshop, MCdonalds en ga zo maar door. En dan nog al dat arrogante Amsterdamse kutvolk dat trots is op die bouwput...
Ik was blij toen ik weer naar huis kon, frisse lucht en ruimte, heerlijk!
Nog legaal voor mij dus niks mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man.. hij begon slecht met zijn under age wijven die niet lekker waren.
De krommequote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé stel dat je hier iemand een ban kon geven (komt die backfire), gewoon: ELKE users mag één andere VBL-user een ban geven.
Wie zou het worden?
Mijn antwoord is denk ik bij het hele forum al bekend..
dat kan ik waarderen, niet dat hedendaagse amsterdamse hilversum kut accent.quote:
Inzanity.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé stel dat je hier iemand een ban kon geven (komt die backfire), gewoon: ELKE users mag één andere VBL-user een ban geven.
Wie zou het worden?
Tong uiteraard.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zou het worden?
Al die kakkers en yubsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kan ik waarderen, niet dat hedendaagse amsterdamse hilversum kut accent.
Voor mij niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zou het worden?
nah die r vind ik niet erg, heb hem zelf ook. Maar dat andere, dat nepamsterdam gedoe. gadver man.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die kakkers en yubs. Ook met uitgaan, ik word er ziek van.
Ik kan niemand bedenken.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zou het worden?
Ik 10, als ik doorloop.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon centrum je weetvlak bij Coolsingel, echt 3 minuten lopen
inZanity haat Israel en jodenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef Helpmefok het volgende:
NOG STEEDS GEEN BACKFIRE
Ik zou De_Kromme doen. Maar een goede tweede is inZanity, wegens de extreme rage-DMS die mij aan het lachen zouden maken.
Scheepvaartkwartier heet het. Geen idee hoe het officieus wordt genoemd.quote:
Ik twijfelde.. maar ik wil die bet tips he.. tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
Stiekem is men hier gewoon verdomme geil van mij ook man.. Niemand die "HMF" roept.
Stelletje skatties.
Ken ik niet echt. Richting Delfshaven ofzo? Ik woon in Noord, maar meer centrum eigenlijk. Kijk uit op het spoorquote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheepvaartkwartier heet het. Geen idee hoe het officieus wordt genoemd.
Ik heb er echt over gedacht de Stars and stripes als avatar te nemen, met als ondertitel "NO ONE LIKES US WE DON'T CARE" en "USA > ALLES" en "Alle islamieten moeten dood". Gewoon om hem te zieken.quote:
Ik ken je pas paar uurtjes en je mag van mij weer een ban hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
Stiekem is men hier gewoon verdomme geil van mij ook man.. Niemand die "HMF" roept.
Stelletje skatties.
HARDCORE HOOLIGANSquote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er echt over gedacht de Stars and stripes als avatar te nemen, met als ondertitel "NO ONE LIKES US WE DON'T CARE" en "USA > ALLES" en "Alle islamieten moeten dood". Gewoon om hem te zieken.
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er echt over gedacht de Stars and stripes als avatar te nemen, met als ondertitel "NO ONE LIKES US WE DON'T CARE" en "USA > ALLES" en "Alle islamieten moeten dood". Gewoon om hem te zieken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit.
Ook op straat met mocros man, gewoon doen alsof je jood bent , heerlijk.
Ik woon op 5 meter van dat park bij de euromast. Bij café de ballentent om de hoek, aan het water, uitzicht op veerhaven. Daar ongeveer.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ken ik niet echt. Richting Delfshaven ofzo? Ik woon in Noord, maar meer centrum eigenlijk. Kijk uit op het spoor
plakneusquote:
ff met naald en draad in de weerquote:
Kom daar zowat dagelijks langs, lijkt me niet echt heel lekker wonen. Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit zo'n beetje naast de Mevlana-moskee..
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij pakt z'n gele ster uit z'n broekzak en naait 'm op zn jas.
Hippie.quote:
110m2 voor 360 euro per maand, pand van 13 jaar oud. You do the mathquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom daar zowat dagelijks langs, lijkt me niet echt heel lekker wonen. Of valt dat wel mee?
Je haalt Southpark en real life door elkaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijk overkomen, neusje, zakje goud jwt. Keppel , davidster alles.
joden zijn echt zo hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt Southpark en real life door elkaar.
Bedoel met zakje goud enzo.quote:
Whahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 5 meter van dat park bij de euromast. Bij café de ballentent om de hoek, aan het water, uitzicht op veerhaven. Daar ongeveer.
Je kan ook gewoon straat achter m'n username zetten. Wist niet beters toentertijd.
Dat is wel lekker natuurlijk. Qua ligging is het ook niet zo verkeerd, zou er alleen niet m'n vriendin durven laten rondlopen 's nachts.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
110m2 voor 360 euro per maand, pand van 13 jaar oud. You do the math. Beste straat EVER.
Daar ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha
Daar zit ik op school. Lijn 8, 1 halte na Euromast.
Die hoort dan ook in de keuken gastquote:Op zondag 6 mei 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel lekker natuurlijk. Qua ligging is het ook niet zo verkeerd, zou er alleen niet m'n vriendin durven laten rondlopen 's nachts.
welkom in het dorp!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik word een beetje naar van dit incrowd ons kent ons sfeertje
Ik ben moslim en ik weet wat het is, maar snap niet wat dat met Islam te maken heeft.quote:
Doe even inZanity DM'en. In grote lijnen is het dat je als vrouw of jood gestenigd wordt.quote:
Ga Rosco P. Coltrane pesten.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik word een beetje naar van dit incrowd ons kent ons sfeertje
Crips in roffa.quote:
Kan dat in de randstad ja?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef Helpmefok het volgende:
Kan best dus, omgaan met buitenlanders zonder neergestoken te worden
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Groningen is gewoon de bomIk hou van deze stad!
Amsterdamquote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam is gewoon de bomIk hou van deze stad!
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Bendes zijn echt lijp. Dat krijg je niet gestopt, groeit als een virus.. al die kinderen en broertjes groeien zo op.quote:
De kankertumor van Nederland. Nee bedanktquote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet eens naar Adam , dan ga je meer van adam houden
Den Bosch weet er alles vanquote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bendes zijn echt lijp. Dat krijg je niet gestopt, groeit als een virus.. al die kinderen en broertjes groeien zo op.
Kill it with fire.
Is echt zo een net niet stadje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |