Altijd gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy heeft het goed gedaan vorige keren man.
DIe brabanders die denken fatoe te zijn met hun nigga style gepraat, ik pis op ze .quote:
Nee man.. hij begon slecht met zijn under age wijven die niet lekker waren.quote:
wacht maar tot ze boos worden, kan je lachen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wacht maar tot ze boos worden, kan je lachen.
Ik vond deze wel mooiquote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso, Amsterdammers direct noemen.Achterbaks volk.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kunnen zich beter afscheiden. Het is echt een kutplek. Het stinkt er en als je uit de trein stapt komen de junkies je al kotsend tegemoet. Twee seconden later ben je je knip al kwijt aan een rennende neger, en na je het station uitgeworsteld te hebben tussen de bosjes booskijkende Marokkanen ben je eindelijk in de stad.
Overal chagrijnig anoniem tuig dat je staat aan te loeren, drugs wordt onder je ogen verhandeld, de winkelstraten bestaan uit: MCdonalds, Seksshop, Burgerking, coffeeshop, MCdonalds en ga zo maar door. En dan nog al dat arrogante Amsterdamse kutvolk dat trots is op die bouwput...
Ik was blij toen ik weer naar huis kon, frisse lucht en ruimte, heerlijk!
Nog legaal voor mij dus niks mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man.. hij begon slecht met zijn under age wijven die niet lekker waren.
De krommequote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé stel dat je hier iemand een ban kon geven (komt die backfire), gewoon: ELKE users mag één andere VBL-user een ban geven.
Wie zou het worden?
Mijn antwoord is denk ik bij het hele forum al bekend..
dat kan ik waarderen, niet dat hedendaagse amsterdamse hilversum kut accent.quote:
Inzanity.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hé stel dat je hier iemand een ban kon geven (komt die backfire), gewoon: ELKE users mag één andere VBL-user een ban geven.
Wie zou het worden?
Tong uiteraard.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zou het worden?
Al die kakkers en yubsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kan ik waarderen, niet dat hedendaagse amsterdamse hilversum kut accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |