plakneusquote:
ff met naald en draad in de weerquote:
Kom daar zowat dagelijks langs, lijkt me niet echt heel lekker wonen. Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit zo'n beetje naast de Mevlana-moskee..
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij pakt z'n gele ster uit z'n broekzak en naait 'm op zn jas.
Hippie.quote:
110m2 voor 360 euro per maand, pand van 13 jaar oud. You do the mathquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom daar zowat dagelijks langs, lijkt me niet echt heel lekker wonen. Of valt dat wel mee?
Je haalt Southpark en real life door elkaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijk overkomen, neusje, zakje goud jwt. Keppel , davidster alles.
joden zijn echt zo hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt Southpark en real life door elkaar.
Bedoel met zakje goud enzo.quote:
Whahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 5 meter van dat park bij de euromast. Bij café de ballentent om de hoek, aan het water, uitzicht op veerhaven. Daar ongeveer.
Je kan ook gewoon straat achter m'n username zetten. Wist niet beters toentertijd.
Dat is wel lekker natuurlijk. Qua ligging is het ook niet zo verkeerd, zou er alleen niet m'n vriendin durven laten rondlopen 's nachts.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
110m2 voor 360 euro per maand, pand van 13 jaar oud. You do the math. Beste straat EVER.
Daar ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha
Daar zit ik op school. Lijn 8, 1 halte na Euromast.
Die hoort dan ook in de keuken gastquote:Op zondag 6 mei 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel lekker natuurlijk. Qua ligging is het ook niet zo verkeerd, zou er alleen niet m'n vriendin durven laten rondlopen 's nachts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |