Gast ik zou voor je bij de Natres begint echt ff je rijbewijs halen. Zonder auto kom je gewoon nergens. Weet hoever jouw kazerne van je huis is en of je daar met de trein kan komen, maar het komt echt zat voor dat je gewoon met eigen vervoer ergens heen moet, bijvoorbeeld steunverleningen oid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Medsiche en fysieke keuring voor natres in A'dam. En heb nog geen rijbewijs.
Dat wordt dus om 0600 uur met de trein vanuit mijn woonplaatsje.
Zo gaat het er bij elke meet toch aan toe?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie heeft het over een meet?
Ik wou je terug het hek over trappen nu het nog kon.
En je mag natuurlijk de gemotoriseerde patrouille rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast ik zou voor je bij de Natres begint echt ff je rijbewijs halen. Zonder auto kom je gewoon nergens. Weet hoever jouw kazerne van je huis is en of je daar met de trein kan komen, maar het komt echt zat voor dat je gewoon met eigen vervoer ergens heen moet, bijvoorbeeld steunverleningen oid.
Whehehe xDquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Schild het volgende:
Verhard terrein.Rondjes om het MOB-complex enzo.... spannender is het bij de NatRes niet.
Bevorderingen alleen voor de P&O kliek en vrienden, hoge figuren en burgers...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef paintmeester het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn bevordering misschien niet doorgaat ivm NF.
Tja afgekeurd... brilquote:
Ik zei niet dat ik niet bezig was, hehequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast ik zou voor je bij de Natres begint echt ff je rijbewijs halen. Zonder auto kom je gewoon nergens. Weet hoever jouw kazerne van je huis is en of je daar met de trein kan komen, maar het komt echt zat voor dat je gewoon met eigen vervoer ergens heen moet, bijvoorbeeld steunverleningen oid.
Nah, ik moet alleen volgende week maandag naar Amsterdam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Correct.
En moeten jullie trouwens morgen naar de Kattenburg?
Ik ben er dan namelijk ook.
Don't care.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:19 schreef Esses het volgende:
Sammie, als je 17 bent snap ik dat je pas bij die les bent... Maar anders ben je laat.
Je had hem al moeten hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |