Mooizoquote:
ik zag laatst iemand die aan zo'n flesje voor konijnen zat te lurkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Val van de ene verbazing in de andere. Zie nu een jongen die drie koffiemelk cupjes aan het leegdrinken is
marinier zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand die aan zo'n flesje voor konijnen zat te lurken
En dan ook met z'n tong tegen dat tuutje aan tikken om die druppels eruit te krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand die aan zo'n flesje voor konijnen zat te lurken
jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En dan ook met z'n tong tegen dat tuutje aan tikken om die druppels eruit te krijgen
Beter doen ze dat 14 mei wel..quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:30 schreef m.k het volgende:
Nou ik ga maar even kijken of de treinen rijden
Medsiche en fysieke keuring voor natres in A'dam. En heb nog geen rijbewijsquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pourquoi?
Anders heb je de auto nog
hmm, mooi kut!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef paintmeester het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn bevordering misschien niet doorgaat ivm NF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Hebben jullie mijn weblog al gelezen?Sitepromotion. Topicreport. Ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Hebben jullie mijn weblog al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILER: Pas op! Website na de klik!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]SPOILER: Pas op! Website na de klik!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mja ik zal ook wel rond die tijd de trein in moeten voor de keuring.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Medsiche en fysieke keuring voor natres in A'dam. En heb nog geen rijbewijs.
Dat wordt dus om 0600 uur met de trein vanuit mijn woonplaatsje.
Correct.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mja ik zal ook wel rond die tijd de trein in moeten voor de keuring.
Was het in een grijs verleden niet zo dat sollicitanten konden overnachten?
Ja, maar ik moet pas eind meiquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Correct.
En moeten jullie trouwens morgen naar de Kattenburg?
Ik ben er dan namelijk ook.
Wie heeft het over een meet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet pas eind mei![]()
Anders hadden we uiteraard een geïmproviseerde DEF meet kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |