Thank god.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee jij bent een man. Die horen beharing te hebben.
Dat is mijn probleem...... zonder scheren ben ik binnen 4 dagen een zwerver.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee jij bent een man. Die horen beharing te hebben.
Alle onderwerpen die ik beantwoord heb, en dan gaat het over scheren.quote:
Ik zei dat ik de bank ook ok vondquote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alle onderwerpen die ik beantwoord heb, en dan gaat het over scheren.
Streep.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Poes kaal ?
• Ja
• Empirisch onderzoek
• Ik haat de kat van de buren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoppa
Is hij plantofiel?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gaat morgen planten vernielen al hij erop gaat liggen.
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, had je gisteren nog die Harry Wesselink nog gezien bij P&W?
Ja, en zelfs Anus komt nog niet in de buurt..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Vergeleken met hem is zelfs Lutz Jacobi nog een serieuze kandidaat
Toch kan het wel. Best spannend voor een vol strandquote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Zee is ook geen glijmiddel.... al dat zout.
Pittoresk eerst je rubber aandoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch kan het wel. Best spannend voor een vol strand
7 jr IT.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
DH is geinig omdat hij fokt in programmeertaal.
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan postenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je zo'n topic opent, wordt je dan gebanned?
Nee, dat gaat niet werken. Maar als zij om je heen hangt hoeft het er boven water niet heel raar uit te zienquote:Op zondag 6 mei 2012 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pittoresk eerst je rubber aandoen.
Mental image
Middellandse Zee is prima, niet te zout en niet teveel golven.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Zee is ook geen glijmiddel.... al dat zout.
Hier heb ik echt patent op...Wil en zal ook niets willen veranderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
DH is geinig omdat hij fokt in programmeertaal.
Neuken met condoomquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet werken. Maar als zij om je heen hangt hoeft het er boven water niet heel raar uit te zien
Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan posten
Ik ben big blind, gok ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier heb ik echt patent op...Wil en zal ook niets willen veranderen.
Niemand krijgt een lock-on.
Ante's up (poker term)
Van die leuke verzonnen statistische feitjes over walvissperma in een slok zeewater.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Komt het met de kwallen populatie toch nog goed.
Ik word altijd een beetje moet van die mensen met weinig hersencellen die denken dat Pim de Verlosser was.quote:
Zolang niemand een TR aan het bouwen is.... voldoen we aan alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan posten
Eiwitten zijn niet ongezondquote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van die leuke verzonnen statistische feitjes over walvissperma in een slok zeewater.
VS is ook een narcist en homo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moet van die mensen met weinig hersencellen die denken dat Pim de Verlosser was.
Terwijl het gewoon een smerige narcist was.
Hoeveel nazaten zijn er al van jou?quote:
Ja maar Vs pretendeert niet de Verlosser te zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS is ook een narcist en homo.
Prima mensen vaak.
Los van het feit dat gelovers van Verlossers überhaupt een paar hersencellen missen.
Nul.quote:
Nee.quote:
Hopelijk komen z'n buitenechtelijke kinderen bij een kapitalist terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef GSbrder het volgende:
Betyar weet ook niet hoeveel kinderen hij heeft.
Hij kan een gokje wagen, maar verder..
Dat kunnen we ook over Arjen Robben zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vent heeft alleen maar ellende gebracht
Al bedoelde ie het misschien goed.
En zijn z'n binnenechtelijke kinderen van de kapitalistische baas van zijn vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk komen z'n buitenechtelijke kinderen bij een kapitalist terecht.
Truequote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over Arjen Robben zeggen.
Stuur ze een e-mail en vertel ze dat de webserver uitzetten op zondag meer werk is dan 'm in de lucht houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil ik het RD lezen en dan is op zondag nota bene de site uit de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |