WHAHHAAHAA ANTI HAARSHAMPOOO EEIIINZZ EIINZZZ check ff je dmquote:
wel toevallig eigelijk, jou UI in combinatie met jou username..quote:
helaas, mijn zoon, zullen we dat nooit wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef kijkmij het volgende:
Ik denk wel eens wat zou er gebeurd zijn als hij niet vermoord was en de verkiezingen had gewonnen. En gewoon twee volledige periode's minister president was geweest. Of zelfs een derde periode, dan was hij nu nog minister president geweest. Hoe had Nederland er nu uitgezien? Hadden we dan ook zoveel moeten bezuinigen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
helaas, mijn zoon, zullen we dat nooit weten
Inderdaad! Hoe anders zou dat zijn geweest, misschien zou er nou nog wel een kabinet 'Fortuyn' zijn gewest, wie weet zou de PVV wel helemaal niet bestaan hebben..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef kijkmij het volgende:
Ik denk wel eens wat zou er gebeurd zijn als hij niet vermoord was en de verkiezingen had gewonnen. En gewoon twee volledige periode's minister president was geweest. Of zelfs een derde periode, dan was hij nu nog minister president geweest. Hoe had Nederland er nu uitgezien? Hadden we dan ook zoveel moeten bezuinigen?
Ik denk dat de PVV dan niet zou bestaan. Wilders is in die tijd in het gat gedoken dat na de dood van Fortuyn is ontstaan doordat veel mensen die op Fortuyn hebben gestemd later geen alternatief meer hadden en hun geloof in de poliek kwijt waren en nog steeds kwijt zijn. Ik verwacht dan ook dat Wilders straks best wel weer wat stemmen krijgt omdat er voor veel van die ontevreden kiezers geen alternatief is.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe anders zou dat zijn geweest, misschien zou er nou nog wel een kabinet 'Fortuyn' zijn gewest, wie weet zou de PVV wel helemaal niet bestaan hebben..
Ik denk dat t allemaal wel meevalt dat t Wilders z'n schuld is dat t kabinet is gevallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV dan niet zou bestaan. Wilders is in die tijd in het gat gedoken dat na de dood van Fortuyn is ontstaan doordat veel mensen die op Fortuyn hebben gestemd later geen alternatief meer hadden en hun geloof in de poliek kwijt waren en nog steeds kwijt zijn. Ik verwacht dan ook dat Wilders straks best wel weer wat stemmen krijgt omdat er voor veel van die ontevreden kiezers geen alternatief is.
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik denk dat t allemaal wel meevalt dat t Wilders z'n schuld is dat t kabinet is gevallen.
Ik blijf er in iedergeval op stemmen.
Ach man, lekkere respectloze opmerking ook weer. Maar had jou toch al niet al te hoog ingeschat naar je vergelijking in je oudertitel. PVV=NSB.quote:
Nu zien ze hun heil in een geblondeerde Limbo.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd dat Henk en Ingrid hun verlosser zagen in een kale relnicht.
Oef. Ik dacht dat heel Nederland voort naar links was. Boks, broeder.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ach man, lekkere respectloze opmerking ook weer. Maar had jou toch al niet al te hoog ingeschat naar je vergelijking in je oudertitel. PVV=NSB.
Linkse 'gekkies' (en dan houd ik me nog in omdat je een mod bent) als jou helpen dit land naar de tering. En dan heb ik het vooral over de kijk op de Islam en Wilders in jouw geval.. Wordt toch een keer wakker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |