Toch kan het wel. Best spannend voor een vol strandquote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Zee is ook geen glijmiddel.... al dat zout.
Pittoresk eerst je rubber aandoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch kan het wel. Best spannend voor een vol strand
7 jr IT.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
DH is geinig omdat hij fokt in programmeertaal.
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan postenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je zo'n topic opent, wordt je dan gebanned?
Nee, dat gaat niet werken. Maar als zij om je heen hangt hoeft het er boven water niet heel raar uit te zienquote:Op zondag 6 mei 2012 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pittoresk eerst je rubber aandoen.
Mental image
Middellandse Zee is prima, niet te zout en niet teveel golven.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Zee is ook geen glijmiddel.... al dat zout.
Hier heb ik echt patent op...Wil en zal ook niets willen veranderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
DH is geinig omdat hij fokt in programmeertaal.
Neuken met condoomquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet werken. Maar als zij om je heen hangt hoeft het er boven water niet heel raar uit te zien
Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan posten
Ik ben big blind, gok ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier heb ik echt patent op...Wil en zal ook niets willen veranderen.
Niemand krijgt een lock-on.
Ante's up (poker term)
Van die leuke verzonnen statistische feitjes over walvissperma in een slok zeewater.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Komt het met de kwallen populatie toch nog goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |