Ik word altijd een beetje moet van die mensen met weinig hersencellen die denken dat Pim de Verlosser was.quote:
Zolang niemand een TR aan het bouwen is.... voldoen we aan alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop dat ik over 24 uur nog kan posten
Eiwitten zijn niet ongezondquote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van die leuke verzonnen statistische feitjes over walvissperma in een slok zeewater.
VS is ook een narcist en homo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moet van die mensen met weinig hersencellen die denken dat Pim de Verlosser was.
Terwijl het gewoon een smerige narcist was.
Hoeveel nazaten zijn er al van jou?quote:
Ja maar Vs pretendeert niet de Verlosser te zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS is ook een narcist en homo.
Prima mensen vaak.
Los van het feit dat gelovers van Verlossers überhaupt een paar hersencellen missen.
Nul.quote:
Nee.quote:
Hopelijk komen z'n buitenechtelijke kinderen bij een kapitalist terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef GSbrder het volgende:
Betyar weet ook niet hoeveel kinderen hij heeft.
Hij kan een gokje wagen, maar verder..
Dat kunnen we ook over Arjen Robben zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vent heeft alleen maar ellende gebracht
Al bedoelde ie het misschien goed.
En zijn z'n binnenechtelijke kinderen van de kapitalistische baas van zijn vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk komen z'n buitenechtelijke kinderen bij een kapitalist terecht.
Truequote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over Arjen Robben zeggen.
Stuur ze een e-mail en vertel ze dat de webserver uitzetten op zondag meer werk is dan 'm in de lucht houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil ik het RD lezen en dan is op zondag nota bene de site uit de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |