Cool, hoe ga je em gebruiken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Geheel onverwacht ligt mijn OBD-II Bluetooth interface vandaag op de mat
Hij brengt hem anaal in..quote:
Ja ik heb het ook gezien. KFG en de Pizza-Huhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand anders ook de aflevering van Nep! gezien. Die 'merknamen' die ze daar hadden.![]()
Overigens, was vanavond in "Have I Got News For You" op BBC1 (aanrader overigens!)ook - kort - dat filmpje van keramische messen.
net even gekeken ook. Vond die tempo imitaties wel mee vallenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gezien. KFG en de Pizza-Huh
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:26 schreef Miniem het volgende:
Weekend Deals: Brainwavz M2 $44.50, Brainwavz M4 Free FiiO E6 - 69.50.
FB Bonus: Additional $5 off M2 coupon, limited redeems, code: 5OFFM2
Code will expire after a set amount of redeems or by Monday, whichever first.
@ http://www.mp4nation.net/
Ze zijn echt heerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Boppos het volgende:
[..]
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?
quote:
Bassmonster, is ook een review in het reviewtopic te vinden meneer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Boppos het volgende:
[..]
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?
Thnx nog hè. Heb er eentje weten te regelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
Als iemand nog een gorillapod achtig iets zoekt... Bij de Lidl voor 6 euro en deze is van zeer goede kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
O wee jongen... oh wee...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Bedank me maar als je hem ook van goede kwaliteit vindt![]()
Mijn hele reputatie staat op het spel, een potentiële afkeuring van Shiz
Maar een berichtje aan BIC gestuurd en ze zeggen dat ze hem over 10 dagen verwachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:17 schreef Miniem het volgende:
Thnx.![]()
Is deze nou op voorraad of niet? http://www4.buyincoins.co(...)gb-product-1146.html
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar een berichtje aan BIC gestuurd en ze zeggen dat ze hem over 10 dagen verwachten.
Komt mooi uit dus.![]()
Je voornemen om niet te floodposten..?quote:Oh mijn voornemen van 2 seconden geleden![]()
Uitlezen via software op de laptop via bluetoothquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij brengt hem anaal in..![]()
hoe hij dat ding gaat gebruiken? dr is toch maar 1 manier? aansluiten op een OBD 2 connector in een auto en uitlezen met bijvoorbeeld Torque Pro via bluetooth op android
ja oftewel uitlezen via bluetoothquote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Uitlezen via software op de laptop via bluetooth. Wil kijken hoe het werkt in verhouding tot dure officiële testers. Dankzij mijn opleiding kan ik dat op school doen waar ik ook foutcodes kan simuleren aan verschillende merken auto's
Je moet niks hoor. Het is vrijwillig en bij voorkeur met enige regelmaat. Heb je periodes waarin je minder tijd hebt dan hoop ik dat het opgevangen kan worden door andere reviewers/schrijvers.quote:
Jup, maar dan op een top domeinnaam in het Engels.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:46 schreef exaCtly het volgende:
Dus een klein beetje zoals: http://www.china-gadgets.de/ ? Ik zou best wel iets willen schrijven, maar dan blijft het vaak ook maar bij $1 tot $8 gadgets
tja dat is ebay, en volgens de ebay voorwaarden van ebay ben je verplicht te het bod te betalen..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee hè, door twee onbetaalde objecten op Ebay kan ik een maand niet kopen.
Er later achter komen dat je 21 euro verzending moet betalen op een object van 2 euro en dan boos worden dat ik niet betaal
Ik wil best af en toe wat reviews schrijven maar ik heb net een bak koffie over mn toetsenbord gekwakt ik heb niet altijd even veel tijd en ook niet continue pakketjes onderweg.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet niks hoor. Het is vrijwillig en bij voorkeur met enige regelmaat. Heb je periodes waarin je minder tijd hebt dan hoop ik dat het opgevangen kan worden door andere reviewers/schrijvers.
Ik stuur de betreffende verkoper vaak een berichtje dat ik me vergist heb en ik heb nog niet meegemaakt dat dat problemen gaf... word meestal gewoon geannuleerd, maar ben ook altijd netjes en zakelijk via de mail.. (niet overdreven ofzo hoor, maar word zelf ook altijd netjes te woord gestaan) en heb t idee dat dat wel gewaardeerd word..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee hè, door twee onbetaalde objecten op Ebay kan ik een maand niet kopen.
Er later achter komen dat je 21 euro verzending moet betalen op een object van 2 euro en dan boos worden dat ik niet betaal
Tja ik maak geen onderscheid in items van 0,01cent of 600dollar.. handel is handel.. klein of groot..quote:Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik dacht bij dit geval, ach, het is twee euro, de verkoper zal ook wel denken van, laat maar...
Helaas, zal er inderdaad weer om denken volgende keer.
Is er trouwens een DIY RC helikopter die van niks in elkaar moet? En dan bedoel ik een complete set?
Ik had ooit eens iets uit Duitsland besteld van 9 euro, nooit betaald omdat ik het ergens anders goedkoper had gevonden. Kreeg na 2 maanden een brief van een deurwaarder, 30 euro overmaken oid. Heb toen uiteindelijk nog wel het product ontvangenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik dacht bij dit geval, ach, het is twee euro, de verkoper zal ook wel denken van, laat maar...
Helaas, zal er inderdaad weer om denken volgende keer.
Is er trouwens een DIY RC helikopter die van niks in elkaar moet? En dan bedoel ik een complete set?
Dat is zo... maar heb ook al een 9958.. en ik vind het vliegen ermee nu al vrij moeilijk... om dan ook nog op dat lcd scherm te kijken..... dan kan ik beter het ding direct stuk stampen.....quote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef shiznuts het volgende:
Maar de controller van de V911 heeft een LCD hè...
De luxe versie komt met toffe acculader en twee accu´s.
Zag er inderdaad leuk uit. Maar ik heb al de 9958.
Klinkt bijzonder! Heeft jouw school ook dure software of werk je met de bekende programmatuur?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Uitlezen via software op de laptop via bluetooth. Wil kijken hoe het werkt in verhouding tot dure officiële testers. Dankzij mijn opleiding kan ik dat op school doen waar ik ook foutcodes kan simuleren aan verschillende merken auto's
We hebben verschillende testers. Een officiële van Toyota en nog een paar universele. Ik moet alleen voor mezelf nog goede software vinden die makkelijk in gebruik is en wat ik gratis kan verkrijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder! Heeft jouw school ook dure software of werk je met de bekende programmatuur?
Kijk uit straks krijg je een echte Toijota ipv een toyotaquote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Krijg je ook free shipping als je een Toyota GT 86 koopt?
Die wil ik best goedkoop van Aliexpress halen, 'k zal de new arrivals eens in de gaten houden.
quote:Car parts: 20$
Shipping: 30$
''gift''
Pa heeft ook een 7" tablet, dus besteldquote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Krijg je ook free shipping als je een Toyota GT 86 koopt?
Die wil ik best goedkoop van Aliexpress halen, 'k zal de new arrivals eens in de gaten houden.OT:
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=180864920638 en
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=130501260643 besteld (voor 7" A7HD tablet).
De kwaliteit zal wel tegenvallen maar voor 1 pond kan ik dat niet laten liggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Downstar het volgende:
Ik heb voor mijn 7 inch tablet gewoon z'n soft hoesje besteld..
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item1c26e6ef78
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |