abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111411660
*O* Vanavond NEP beloofd mooie uitzending te worden *O*

Documentaireserie. Owen Schumacher gaat op zoek naar alles wat nep is in de wereld om ons heen. Van de grootste kunstvervalsingen tot de nep-iPods uit China en van de Olympische sportvrouwen die geen vrouwen waren tot de vervalsing van de Hitler dagboeken. Wat is er nog echt in de wereld om ons heen? Waarom vinden we originaliteit zo belangrijk? Wat motiveert vervalsers en waarom wil de mens bedrogen worden? En vanwaar onze sympathie voor de vervalser? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen reist Owen in deze serie naar Duitsland, Engeland, Italië en China om te spreken met vervalsers, deskundigen en gedupeerden. Afl.: Merken. Owen Schumacher kocht enkele jaren geleden een paar slippers op een marktje in Italië. Doodgewone slippers, maar van een vreemd merk. Adadis! Bijna, maar net niet helemaal een bekend sportmerk. Made in China. Jaren later reist Owen af naar het land van de namaak. Hij onderzoekt er waarom de Chinezen zo massaal onze merken kopiëren, zelfs wanneer ze het originele product in China niet kennen! Ook gaat hij op stap met een Duitse zakenman die al jaren in het verre oosten werkt en de fascinatie met Owen deelt. Hij heeft een rijke verzameling merkvervalsingen opgebouwd, zo bijzonder dat het in een museum te vinden is. Zo'n 140 varianten op de zakdoekjes van Tempo. Tempa. Tompi. Tinbo, Tango enzovoorts... Presentatie: Owen Schumacher.

Dit kan nog wel binnen de forumregels toch 8-)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_111413947
Waar staat er elke keer een ander cijfer in de url van BIC? dan weer www2 dan www3 etc.
Ik vertrouw het niet helemaal om iets te gaan bestellen, beetje raar :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_111414036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef secondant het volgende:

Documentaireserie. Owen Schumacher gaat op zoek naar alles wat nep is in de wereld om ons heen. Van de grootste kunstvervalsingen tot de nep-iPods uit China en van de Olympische sportvrouwen die geen vrouwen waren tot de vervalsing van de Hitler dagboeken. Wat is er nog echt in de wereld om ons heen? Waarom vinden we originaliteit zo belangrijk? Wat motiveert vervalsers en waarom wil de mens bedrogen worden? En vanwaar onze sympathie voor de vervalser? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen reist Owen in deze serie naar Duitsland, Engeland, Italië en China om te spreken met vervalsers, deskundigen en gedupeerden. Afl.: Merken. Owen Schumacher kocht enkele jaren geleden een paar slippers op een marktje in Italië. Doodgewone slippers, maar van een vreemd merk. Adadis! Bijna, maar net niet helemaal een bekend sportmerk. Made in China. Jaren later reist Owen af naar het land van de namaak. Hij onderzoekt er waarom de Chinezen zo massaal onze merken kopiëren, zelfs wanneer ze het originele product in China niet kennen! Ook gaat hij op stap met een Duitse zakenman die al jaren in het verre oosten werkt en de fascinatie met Owen deelt. Hij heeft een rijke verzameling merkvervalsingen opgebouwd, zo bijzonder dat het in een museum te vinden is. Zo'n 140 varianten op de zakdoekjes van Tempo. Tempa. Tompi. Tinbo, Tango enzovoorts... Presentatie: Owen Schumacher.

Dit kan nog wel binnen de forumregels toch 8-)
Hoe laat en op welke zender?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:11:10 #229
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:14:49 #230
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111414346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:
Waar staat er elke keer een ander cijfer in de url van BIC? dan weer www2 dan www3 etc.
Ik vertrouw het niet helemaal om iets te gaan bestellen, beetje raar :P
Heel logisch www is alleen het laatste einde van de DNS suffix, oftewel de computernaam zeg maar in het domein.

www is dus het station waarop de server word aangesproken, www2 is dus een andere server..
waarschijnlijk word er gewoon geloadbalanced tussen meerdere servers die dus allemaal aan andere naam hebben.. ( niet de mooiste oplossing idd :P..)

In theorie en praktijk ligt het natuurlijk allemaal wat uitgebreider, maar denk dat je het zo wel snapt :P
pi_111414430
Thnx. :)

Is deze nou op voorraad of niet? http://www4.buyincoins.co(...)gb-product-1146.html
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:21:05 #232
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111414542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:17 schreef Miniem het volgende:

Is deze nou op voorraad of niet? http://www4.buyincoins.co(...)gb-product-1146.html
ik snap ook nooit helemaal waar ik kan zien bij BIC of iets in voorraad is..
ik denk dat je ervanuit mag gaan dat als er geen 'sold out' op het plaatje staat, het dus gewoon nog in voorraad is en binnen 2-3 dagen word verzonden ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:24:11 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111414646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:22 schreef Loll het volgende:
die hyundai tablet is btw in de aanbieding bij bic.
Zelfs met 20% heb ik 'em goedkoper incl. DHL shipping. :{
Daarom zeg ik maar altijd: oppassen met acties, vaak is het allemaal niet zo rooskleurig. Zoals je weet doen veel sites de prijs omhoogschroeven en gooien ze daar korting op. Merimobiles maakt het pas echt erg en doet zogenaamde deals of the day, waarbij je snel moet toeslaan anders mis je de superaanbieding, terwijl in werkelijkheid die prijs nooit afloopt en geheel niet bijzonder is. Zelfde ook bij Dinodirect die daar een handje van hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:17 schreef Miniem het volgende:

Als je 'em in je mandje kunt mikken, is 'ie als het goed is op voorraad, anders zou je een bericht moeten krijgen. If not, en niet duidelijk genoeg? Er is altijd de support die je het kunt vragen. Clearblue, dan weet je het zeker. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111415011
quote:
Dear customer,

Sorry,DX points cannot be cash back.

Regards,
lemon
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:49:18 #235
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111415583
Mja, zoveel alternatieven voor DX en in de meeste gevallen is DX niet eens goedkoper, als je iets tegen bent gekomen moet je het alleen maar net vinden op een andere site, wat een beetje skills vergt. Ik bestel liever bij een FocalPrice, EverBuying, Pandawill, TinyDeal, LighTake, BuyInCoins of Aliexpress, dat is zo goed als gegarandeerd minder gedoe. Probleem van DX: they've gotten too big, too fast without the capacity and means to cope with it. Alles duurt lang en customer support is echt brak. Maar inderdaad ook zoiets als je punten willen claimen en dan afgewezen worden terwijl het toch echt zo in de voorwaarden staat. :{ Zonde, maar ik koop er al tijden niks meer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111416886
M'n Jet 1300-C Butane Lighter werkt niet meer. Gas komt er ergens opzij uit, krijg ofwel geen vuur ofwel een brandende hand. Van m'n honderden aankopen was dit veruit de nuttigste.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:29:16 #237
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111417182
Mweh, die heb ik ook, maar nooit echt gebruikt na de komst van mijn Honest aansteker(s). _O_
pi_111417261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zoveel alternatieven voor DX en in de meeste gevallen is DX niet eens goedkoper, als je iets tegen bent gekomen moet je het alleen maar net vinden op een andere site, wat een beetje skills vergt. Ik bestel liever bij een FocalPrice, EverBuying, Pandawill, TinyDeal, LighTake, BuyInCoins of Aliexpress, dat is zo goed als gegarandeerd minder gedoe. Probleem van DX: they've gotten too big, too fast without the capacity and means to cope with it. Alles duurt lang en customer support is echt brak. Maar inderdaad ook zoiets als je punten willen claimen en dan afgewezen worden terwijl het toch echt zo in de voorwaarden staat. :{ Zonde, maar ik koop er al tijden niks meer. :P
Ik koop er ook niets meer, maar ik heb wel YouTube-filmpjes met referrallinks waardoor om de dag wel wat puntjes op mijn account komen, maar als ik die niet naar geld kan omzetten heeft het ook geen zin :')
pi_111423782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef secondant het volgende:
Oeh, interessant inderdaad. Ik moet de vorige aflevering (over de schilderijen) ook nog maar eens goed bekijken (vorige keer min of meer op de achtergrond gekeken).

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Mweh, die heb ik ook, maar nooit echt gebruikt na de komst van mijn Honest aansteker(s). _O_
Leuk spul idd, gebruik het van vuurwerk afsteken tot happerend gasfornuis en straks kan ik er enigszins mee 'solderen'. (bullet connectors, schrink tube enzo)

En pakketman stond weer voor de deur à la: "Ik heb er weer 1 ".

(brakke foto):

De accu is trouwens een LiFe-accu (ofwel in Nederlands een LFP-accu of lithium-ijzer-fosfaat-accu).
Voordeel van dat is dat deze 3-cell accu 9.9 Volt levert t.o.v. de 11.1 Volt die een 3-cell LiPo (Lithium-ion-polymeer) accu levert. Zou ik die laatste in m'n remote doen dan heb ik de kans dat er magic smoke uit gaat komen. T.o.v. van de standaard 8 AA batterijen zou deze LiFe in theorie 4-5 keer zo lang vol moeten houden. Ik zou er overigens ook 2 18650 batterijen in kunnen doen.

De remote zelf ligt trouwens nog steeds ergens in Nederland sinds vrijdag dus dat zal wel Douane worden? :( Moet ik gaan kijken hoe ik dat het beste/voordeligste kan gaan doen (geen ervaring mee/kennis van :{ )

Maar waarom duurt dat dan zo lang?

(En ik dacht dat HK post alleen te tracken was tot het punt dat het HongKong heeft verlaten :? ):
quote:
The item (RCxxxxxxxxxHK) arrived at Hong Kong or its destination country on 4-May-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Laatste pakketje is vandaag trouwens ook verzonden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 11-05-2012 16:36:27 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:12:01 #240
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_111424085
Nice! Waar heb je die LFP-accu vandaan?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_111428510
Geheel onverwacht ligt mijn OBD-II Bluetooth interface vandaag op de mat :D
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_111429820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef BillsGate het volgende:
Nice! Waar heb je die LFP-accu vandaan?
webadres staat op de batterij...
jaja, en azo...
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:44:24 #243
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111432663
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Geheel onverwacht ligt mijn OBD-II Bluetooth interface vandaag op de mat :D
En werkt hij nog een beetje ofniet :)?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:45:16 #244
174940 W00fer
Maar echt
pi_111432701
Maar weer wat via Acencytaobao.com laten komen. Kan ze nu ook stalken via msn, dat ze opschieten.
Zarmark heeft een minimum fee van 4.8 dollar en dat vind ik teveel voor die kleine dingetjes die ik laat komen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:46:49 #245
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111432770
Bij KPN kan je een tablet krijgen voor 250 ofzo :) moet je zelf ff kijken ;)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:47:15 #246
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111432793
Dear Downstar
nice to hear you back,

But we feel sorry to tell you that we don't offer original box for this item. You know, we are not the manufacturer and our supplier do not provide us the boxes.

Our items will be sent in same package, but we will pack one by one in bubbles to keep them from damage on its way. And we will try our best to pack them well with bubble, just like a hamburger. So friend, don't worry, the items will be safely protected.

Thank you for understanding this.

Sincerely
Manira

mijn tablet word dus zonder box verzonden.. lol.. als dat maargoed gaat dan :P..
maar just like a hamburger ? wtf :P? sinds wanneer zit een hamburger in bubbeltjesfolie?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:48:30 #247
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111432842
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef bobbernaut het volgende:
Bij KPN kan je een tablet krijgen voor 250 ofzo :) moet je zelf ff kijken ;)
wat heeft dat met dit topic te maken?

wss voor die 250 euro haal je hem zelf goedkoper uit china..
de Ramos W17 pro bijvoorbeeld, Dualcore 1,5 Ghz en Dual mali 400 1 GB ram voor een bedrag van z'n ¤120-150 euro..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:50:25 #248
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111432938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat heeft dat met dit topic te maken?

wss voor die 250 euro haal je hem zelf goedkoper uit china..
de Ramos W17 pro bijvoorbeeld, Dualcore 1,5 Ghz en Dual mali 400 1 GB voor een bedrag van z'n ¤120-150 euro..
t ging over tablets :@ maar t is een samsung galaxy dacht ik :p
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_111433084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
Dear Downstar
nice to hear you back,

But we feel sorry to tell you that we don't offer original box for this item. You know, we are not the manufacturer and our supplier do not provide us the boxes.

Our items will be sent in same package, but we will pack one by one in bubbles to keep them from damage on its way. And we will try our best to pack them well with bubble, just like a hamburger. So friend, don't worry, the items will be safely protected.

Sincerely
Manira

mijn tablet word dus zonder box verzonden.. lol.. als dat maargoed gaat dan :P..
maar just like a hamburger ? wtf :P? sinds wanneer zit een hamburger in bubbeltjesfolie?
My god :') rare jongens die chinezen :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:07:04 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111433927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
Dear Downstar
nice to hear you back,

Sincerely
Manira

Best kans dat er wel een doos omheen zit maar dat die gewoon generic is :P
Normaal verpakten ze de tablet doos tussen 2 platen piepschuim met een rol of twee bubble plastic, denk dat ze dat met hamburger bedoelen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')