ahh dat verklaard een hoop, zo heb ik wel vaker pakketjes van bic gehad op die hamburger manierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Best kans dat er wel een doos omheen zit maar dat die gewoon generic is
Normaal verpakten ze de tablet doos tussen 2 platen piepschuim met een rol of twee bubble plastic, denk dat ze dat met hamburger bedoelen
Opzich "ok"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef bobbernaut het volgende:
Is everbying nou goed of niet? zie vaak negatieve reacties hier..
Cool, hoe ga je em gebruiken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Geheel onverwacht ligt mijn OBD-II Bluetooth interface vandaag op de mat
Hij brengt hem anaal in..quote:
Ja ik heb het ook gezien. KFG en de Pizza-Huhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand anders ook de aflevering van Nep! gezien. Die 'merknamen' die ze daar hadden.![]()
Overigens, was vanavond in "Have I Got News For You" op BBC1 (aanrader overigens!)ook - kort - dat filmpje van keramische messen.
net even gekeken ook. Vond die tempo imitaties wel mee vallenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gezien. KFG en de Pizza-Huh
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:26 schreef Miniem het volgende:
Weekend Deals: Brainwavz M2 $44.50, Brainwavz M4 Free FiiO E6 - 69.50.
FB Bonus: Additional $5 off M2 coupon, limited redeems, code: 5OFFM2
Code will expire after a set amount of redeems or by Monday, whichever first.
@ http://www.mp4nation.net/
Ze zijn echt heerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Boppos het volgende:
[..]
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?
quote:
Bassmonster, is ook een review in het reviewtopic te vinden meneer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Boppos het volgende:
[..]
Eindelijk nu ook M2's gekocht voor maar 40 dollar... zag het net op facebook staan. Weet iemand hoe ze zich verhouden ten opzichte van de beta's?
Thnx nog hè. Heb er eentje weten te regelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
Als iemand nog een gorillapod achtig iets zoekt... Bij de Lidl voor 6 euro en deze is van zeer goede kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
O wee jongen... oh wee...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Bedank me maar als je hem ook van goede kwaliteit vindt![]()
Mijn hele reputatie staat op het spel, een potentiële afkeuring van Shiz
Maar een berichtje aan BIC gestuurd en ze zeggen dat ze hem over 10 dagen verwachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:17 schreef Miniem het volgende:
Thnx.![]()
Is deze nou op voorraad of niet? http://www4.buyincoins.co(...)gb-product-1146.html
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar een berichtje aan BIC gestuurd en ze zeggen dat ze hem over 10 dagen verwachten.
Komt mooi uit dus.![]()
Je voornemen om niet te floodposten..?quote:Oh mijn voornemen van 2 seconden geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |