Och, dat geklooi in de OP, waarom laten we 't niet gewoon zoals ie is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, die eend had er 2 foto's bij gekwakt
Zal 's avonds in het donker iets moeilijker zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien, volgens mij kan je niet heel moeilijk te missen zijn
Tja... Boys will be boysquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, dat geklooi in de OP, waarom laten we 't niet gewoon zoals ie is?
De bedoeling is dat Chef' Special aardig verlicht zal zijn. Nou ja, ik zwaai gewoon naar elke lange jongen, wie weet zit je er tussenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal 's avonds in het donker iets moeilijker zijn
Ik zou op de fiets kunnen springen en mijn slofjes kunnen brengen, maar zo gek ben ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
Deze huismus is haar slofjes vergeten mee te nemen...![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou op de fiets kunnen springen en mijn slofjes kunnen brengen, maar zo gek ben ik niet
Ohja, die Windesheim-lampies he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Chef' Special aardig verlicht zal zijn. Nou ja, ik zwaai gewoon naar elke lange jongen, wie weet zit je er tussen
Ik zou 't ook niet doen hoor, maar 't had gekundquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Absoluut niet doen, ik duik toch zo m'n nest in![]()
En laarzen onder een joggingbroek gaan het helemaal worden dit jaar
Wist ik, maar toch tof dat iig de gedachte bij je opkwamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 't ook niet doen hoor, maar 't had gekund
Och, de dingen die soms bij me opkomenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik, maar toch tof dat iig de gedachte bij je opkwam
Die van mij is ook veel te groot, ziet er niet uit... Ik vond het Twitter-waardigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, de dingen die soms bij me opkomenOverigens ben ik laatst in het ouderlijk dorp met schoenen onder m'n joggingbroek (die overigens echt van het type 'veel te groot' is) naar de supermarkt gegaan
't Zit natuurlijk wel het allerlekkerste, zo'n lekkere veels te grote joggingbroekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij is ook veel te groot, ziet er niet uit... Ik vond het Twitter-waardig
Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
Ondanks dat Giel Dragostea din tei draait, duik ik toch maar m'n nest in...
Trusten
Ik ga ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
Ondanks dat Giel Dragostea din tei draait, duik ik toch maar m'n nest in...
Trusten
zo, jij ziet er gaar uitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, die eend had er 2 foto's bij gekwakt
en mij gewoon negeren terwijl ik de plantjes water sta te gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Thuiskomen met Keep on rocking in the free world op de radio, dikke prima!
Sorryquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mij gewoon negeren terwijl ik de plantjes water sta te geven
Alain Clark.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Ik zag Waylon of GbttZ net overvliegen... Kon m'n .50 niet snel genoeg uit m'n handtas halen
Alain Clark. volgende keer je shotgun meenemen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Ik zag Waylon of GbttZ net overvliegen... Kon m'n .50 niet snel genoeg uit m'n handtas halen
Waylon komt overigens ook, Gbttz nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef minthy het volgende:
Ah, ik zie dat ik erg goed op de hoogte ben van BFO...
Best Feel Oudjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef minthy het volgende:
Ah, ik zie dat ik erg goed op de hoogte ben van BFO...
Het meest erge aan dit alles is dat ik al de hele week een poster van BFO voor m'n neus heb hangen...quote:
Haha. En vanuit de verte uitzicht op 't festival gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het meest erge aan dit alles is dat ik al de hele week een poster van BFO voor m'n neus heb hangen...![]()
Normaal en Blaudzun weet ik nog wel
Nee hoor, door mijn absentie blijft de gemiddelde leeftijd mooi laagquote:
Ja!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha. En vanuit de verte uitzicht op 't festival gehad
Timur heeft net 3 of 4 nrs gedraaid. het kan nog goed worden!quote:
Nou dan mag ie wel opschieten, dit klinkt ook al hetzelfde als alle drum n bass nummers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur heeft net 3 of 4 nrs gedraaid. het kan nog goed worden!
schijtplaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
wil je je koosnaampje voor mij niet alteveel tentoonspreiden?quote:
Wil jij wel eens even heel snel uit m'n tuin gaan? De kou slaat toequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je je koosnaampje voor mij niet alteveel tentoonspreiden?
Jaquote:
ja, je mag me wel even komen opwarmenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij wel eens even heel snel uit m'n tuin gaan? De kou slaat toe
Nee, ik bedoelde meer dat dit niet echt complimenteus meer is...quote:
owquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat dit niet echt complimenteus meer is...
ik bescherm je wel tegen die boze flirtjestijf!quote:
M'n telefoon gaat nooit over, gelukkigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bescherm je wel tegen die boze flirtjestijf!
Die van mij ook niet, erg blij meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n telefoon gaat nooit over, gelukkig
tja, ik heb je nummer niet hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n telefoon gaat nooit over, gelukkig
de jouwe wel. 75euro verdienen?quote:
Ik wil wel ¤37,50 verdienen, kunnen we delenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik heb je nummer niet he
[..]
de jouwe wel. 75euro verdienen?
Jullie weten dat Timur meeleest hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel ¤37,50 verdienen, kunnen we delen
sorry, maar ik maak er geen gayflirt vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel ¤37,50 verdienen, kunnen we delen
Hé, jammerquote:
Die heb jij aangemaakt zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/BLOF_teksten
wahahaha![]()
hell no, maar ik volg em wel. prachtige onzinquote:
Mooi jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:27 schreef alors het volgende:
Timur en Ramon gaan lekker los op deze plaat
jij ookquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar ff op Oldehoofsterkerkhof kijken. tot later
Dat noem ik geen aanranding meer, maar een brute verkrachtingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:19 schreef rubbereend het volgende:
HELP
Beastie Boys worden aangerand door Coldplay
Befrijding klinkt vast een stuk spannender dan dat je het bedoeltquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
Sonic Boom Six was in ieder geval supervet op befrijdingsfestival fryslan
ik hanteer gewoon de officiële spelling. kan ik er wat aan doen dat de friezen niet kunnen spellenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Befrijding klinkt vast een stul spannender dan dat je het bedoelt
Oh, ik dacht dat het een geinige spelfout was...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hanteer gewoon de officiële spelling. kan ik er wat aan doen dat de friezen niet kunnen spellen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een geinige spelfout was...
Het is niet eens een nationale feestdag vandaag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
We dachten te kunnen zwemmen in Zwolle... Alles dicht
Nu morgen maar.
Lekker flauw...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Nu morgen maar.
Dan zwem je toch ff in de sloot lololquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Nu morgen maar.
wat zien jullie dames toch in die Sanderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef minthy het volgende:
Avond![]()
Sander zal er vanavond niet zitten, zeker?
Een dj die leuke muziek draait. Volgens mij is er niemand die van z'n stoel afsopt bij het zien van Sander. Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat zien jullie dames toch in die Sander
correctie 5 mei is een nationale feestdag net zoals Koninginnedagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is niet eens een nationale feestdag vandaag.
Ik vind hem tof!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat zien jullie dames toch in die Sander
Ik vind 't pas een nationale feestdag als iedereen (op de noodzakelijke politie, brandweer, zorg, etc. en de pizzabezorgersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
correctie 5 mei is een nationale feestdag net zoals Koninginnedag
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevrijdingsdag#Achtergrond
Dat dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dj die leuke muziek draait. Volgens mij is er niemand die van z'n stoel afsopt bij het zien van Sander. Ik niet in ieder geval
1x in de 5 jaar dan weer welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind 't pas een nationale feestdag als iedereen (op de noodzakelijke politie, brandweer, zorg, etc. en de pizzabezorgers) daar aan mee kunnen doen. Het is namelijk geen vrije dag.
Ja, suf is dat hè, maar 1 keer in de 5 jaar VRIJ zijn op beVRIJdingsdagquote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, suf is dat hè, maar 1 keer in de 5 jaar VRIJ zijn op beVRIJdingsdagNouja, ik ga voor de laatste ronde vrijheid vieren. Fijne avond
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, suf is dat hè, maar 1 keer in de 5 jaar VRIJ zijn op beVRIJdingsdagNouja, ik ga voor de laatste ronde vrijheid vieren. Fijne avond
Dit kreng ook, maar ik vrees dat 'ie vanavond geen programma presenteertquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
Deze meneer vind Sanderdaynight fokking vet.
Hij is ook niet meer zo up-to-date; ik heb een volle bos haar op m'n kop, m'n kin is niet meer zo breed en ik ben verre van lijdend aan anorexia (gelukkig!quote:
Klinkt al een stuk knapperquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is ook niet meer zo up-to-date; ik heb een volle bos haar op m'n kop, m'n kin is niet meer zo breed en ik ben verre van lijdend aan anorexia (gelukkig!)
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Zwolle voor Chef'Special, Blaudzun en VanVelzen![]()
![]()
Veel plezier, geniet ervan en doe Cindy de groeten!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Zwolle voor Chef'Special, Blaudzun en VanVelzen![]()
![]()
Stel je er vooral niet teveel van voor, maar het ziet er wel beter uit dan die dikkopquote:
Laat mij ff lekker voorstellenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel je er vooral niet teveel van voor, maar het ziet er wel beter uit dan die dikkop
Geniet ervan, ik neem wel een sapjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Civilian het volgende:
* Civilian pakt weer een flesje wijn,
Witte deze keer
Kan gebeuren, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef borisz het volgende:
Bevrijdingsconcert was aardig
Alleen jammer dat Guus zijn tekst vergat
Das voor mij dus de reden om het helemaal maar niet te proberen, alleen de gedachte al dat ik daar zou moeten staan levert al een paniekaanval opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoi!
geen De Staat voor mij vanavond. was er net en het was me veel te druk. kreeg een halve paniekaanval en ben maar weer naar huis gegaan
Ach... Dat zal hij bij leven ook vaak genoeg gedaan hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar Ramses heeft zich al omgedraaid.
nja, ik wilde iig een poging wagen. als ik met 1 of meer anderen was geweest had ik het minder eng gevonden. vooral het idee dat straks een paar honderd, zo niet duizend man allemaal tegelijk weg willen vind ik beangstigend....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Das voor mij dus de reden om het helemaal maar niet te proberen, alleen de gedachte al dat ik daar zou moeten staan levert al een paniekaanval op
Ik ben een grotere faal daarin dan jij hoor! Ik onderneem niet eens een poging, terwijl ik best wel heel erg jaloers ben op dat volk dat nu voor het podium staat. En het weggaan vind ik nog niet eens zo erg, ze gooien vaak meerdere uitgangen open. Gewoon, die hossende menigte, brrrr...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik wilde iig een poging wagen. als ik met 1 of meer anderen was geweest had ik het minder eng gevonden. vooral het idee dat straks een paar honderd, zo niet duizend man allemaal tegelijk weg willen vind ik beangstigend....
daarom sta ik bij drukke concerten gewoon ergens achterinquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een grotere faal daarin dan jij hoor! Ik onderneem niet eens een poging, terwijl ik best wel heel erg jaloers ben op dat volk dat nu voor het podium staat. En het weggaan vind ik nog niet eens zo erg, ze gooien vaak meerdere uitgangen open. Gewoon, die hossende menigte, brrrr...
dat riep ik vorige week alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Civilian het volgende:
Die producer (produsiste/producette/prodeusse?) van Sander ziet er wel leuk uit. Zover ik via de cam kan zien
wat is daar te zien dan?quote:
Krystl. En nu Normaalquote:
mwoah, live concerten op tv boeien me nooit......ik wil erbij zijn of alleen het geluid horen. vind het saai om voor de buis een uur naar optredende artiesten te kijkenquote:
Daarom ga ik niet eens naar concertenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom sta ik bij drukke concerten gewoon ergens achterinmaar dat was nu ook amper mogelijk door de drukte. deed me een beetje denken aan jaren geleden toen ik met mijn ouders op Nijmeegse Waalkade naar het vierdaagsevuurwerk ging kijken. doodeng vond ik het. de jaren erna hebben we vanaf de dijk aan de andere kant van de waal gekeken. veel rustiger
zonde. de concerten in wat kleinere zaaltjes zijn prima te doen. De Staat in lwd eind vorig jaar was lang niet uitverkocht, achterin kon je nog gewoon rondjes rennenquote:
Ik kan altijd wel genieten van hossende menigten.quote:
Ben 3 jaar geleden naar Muse geweest in 't Goffertpark. Dat was toch echt wel een briljant concert! Maar wel retedruk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde. de concerten in wat kleinere zaaltjes zijn prima te doen. De Staat in lwd eind vorig jaar was lang niet uitverkocht, achterin kon je nog gewoon rondjes rennen
De Staat in Deventer was volgens mij uitverkocht, dat was ook super om mee te maken! Van tevoren 3000 beren op de weg gezien, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde. de concerten in wat kleinere zaaltjes zijn prima te doen. De Staat in lwd eind vorig jaar was lang niet uitverkocht, achterin kon je nog gewoon rondjes rennen
Ik niet... Vind het reuzegezellig om te zien, maar voor mij is het helaas niet weggelegdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel genieten van hossende menigten.![]()
Dat genieten met een grote groep mensen is toch vet?
daar was ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben 3 jaar geleden naar Muse geweest in 't Goffertpark. Dat was toch echt wel een briljant concert! Maar wel retedruk inderdaad.
nee, ik vind het niet fijn dat ik constant het idee heb een beuk van iemand te krijgen of een sloot bier over me heen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel genieten van hossende menigten.![]()
Dat genieten met een grote groep mensen is toch vet?
Oh okquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar was ik ookwas druk, maar daar had ik geen last van aangezien ik op de rolstoeltribune zat
bovendien is dat een groot park waar achterin sowieso nog wel ruimte was. was ook zo bij Guns n Roses een jaar of 2 eerder
[..]
nee, ik vind het niet fijn dat ik constant het idee heb een beuk van iemand te krijgen of een sloot bier over me heen...
'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik vind het niet fijn dat ik constant het idee heb een beuk van iemand te krijgen of een sloot bier over me heen...
Dat vind ik dan weer niet zo erg, ik ben eerder vrij vaak bij een optreden van Normaal geweest, bierdouches horen daarbijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
nee, ik zat heerlijk relaxit in mn rolstoel.....het gehobbel ernaartoe is minder prettig met een breuk in je bekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh okMjah ik stond vooraan. Dus dat was inderdaad hutjemutje en verplicht knuffelen met volslagen vreemden
daar kom ik niet overheenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
'
Ach ja, ik moet altijd over dat punt heen waarbij ik denk: "fuck it. Het is feest!"
En dan ga zelfs ik los
en daarom ga ik sowieso niet naar Normaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo erg, ik ben eerder vrij vaak bij een optreden van Normaal geweest, bierdouches horen daarbij
och ja, die heeft nog een paar keer in de nacht ingevallen dacht ik. nooit gehoor, maar de commentaren hier waren meestal niet heel positief...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
=Lieke Veld, https://twitter.com/#!/Liekemagnifieke
Ook eens geweest. Met nette kleding nog aan. Nou, dat was geen goed idee... Hele tent vol met zwarte t-shirt boeren die ons een instant bierdouche gaven. Maar toch een topnacht gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo erg, ik ben eerder vrij vaak bij een optreden van Normaal geweest, bierdouches horen daarbij
Ah zelfs daar nog een leuke meidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
=Lieke Veld, https://twitter.com/#!/Liekemagnifieke
Lopend had je daar ook wel de kans om je enkels te breken over alles en iedereen die daar op de grond zaten/lagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik zat heerlijk relaxit in mn rolstoel.....het gehobbel ernaartoe is minder prettig met een breuk in je bekken
[..]
daar kom ik niet overheen
[..]
en daarom ga ik sowieso niet naar Normaal.
Toen vond ik het geweldig, ook om mee te feesten. Ik ben het ergens kwijtgeraakt, denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en daarom ga ik sowieso niet naar Normaal.
Je kon me uitwringen aan het eind van de avond, stonk na een douche nog naar bierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook eens geweest. Met nette kleding nog aan. Nou, dat was geen goed idee... Hele tent vol met zwarte t-shirt boeren die ons een instant bierdouche gaven. Maar toch een topnacht gehad
heb het nooit gehad en het zal ook wel nooit komen. het zit niet in mij om compleet los te gaan op iets. ik kan er wel van genieten, maar me er helemaal in verliezen....nooit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen vond ik het geweldig, ook om mee te feesten. Ik ben het ergens kwijtgeraakt, denk ik
Vroeger...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb het nooit gehad en het zal ook wel nooit komen. het zit niet in mij om compleet los te gaan op iets. ik kan er wel van genieten, maar me er helemaal in verliezen....nooit.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind dat nieuwe nr van Justin Bieber zo slecht nog niet
vroeger.....nee, ik zou niet terug willen naar vroeger. wel naar heel korte periodes vroeger, maar over het algemeen ben ik nu gelukkiger en vooral tevredener met mezelfquote:
mag best, hij is ook de platenbaas van Carly Rae Jepsenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind dat nieuwe nr van Justin Bieber zo slecht nog niet
Ik sla door de andere kant op helaas, een aantal jaren geleden ging het beter. Niet heel tof, maar het zal uiteindelijk wel goedkomenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger.....nee, ik zou niet terug willen naar vroeger. wel naar heel korte periodes vroeger, maar over het algemeen ben ik nu gelukkiger en vooral tevredener met mezelf
nja, ik wil niet zeggen dat het nu beter of slechter gaat. ik kan er nu beter mee om gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sla door de andere kant op helaas, een aantal jaren geleden ging het beter. Niet heel tof, maar het zal uiteindelijk wel goedkomen
Sokken.quote:
thank God. dat heeft ie jaren geleden al zonder sok gedaan en dat vond ik al meeeeeeeer dan genoeg.quote:
Hier gaat alles slechter, op alle fronten. Kan mezelf echt ontiegelijk haten de laatste tijd, niks is goed. Best klote, omdat ik normaal een stabiel en vrolijk mens ben, zonder al teveel ellende.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik wil niet zeggen dat het nu beter of slechter gaat. ik kan er nu beter mee om gaan
Jammerdebammer... Al heb ik Gielemuis al eens op een of ander podium gezien. Tja...quote:
de snelste manier is niet de beste. onthoud dat!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaat alles slechter, op alle fronten. Kan mezelf echt ontiegelijk haten de laatste tijd, niks is goed. Best klote, omdat ik normaal een stabiel en vrolijk mens ben, zonder al teveel ellende.
Komende week maar eens kijken op welke manier ik er het beste/snelste vanaf kan komen
Zo snel mogelijk dan!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de snelste manier is niet de beste. onthoud dat!
je snapt me wel......jezelf vinden kan tijd kosten en ik hoop dat je die tijd neemt. dat ben je waard. punt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk dan!!
Ben er klaar mee, ik werk gvd zelf in de hulpverlening, ik moet anderen uit de stront trekken en er niet zelf in gaan liggen
en de klaagbaak weer een deurtje verderquote:
Ja, net als VBL/SPO/ONZ en alle andere onderwerpen die hier vaak besproken wordenquote:
Beetje zwaar R5P gehalte ineens jaquote:
HIER BLIJVEN JIJ!quote:
jawel, hele cd's vol...ik had intergalactic wel willen horen. dat is mijn 1e beastienummer. heb toen die cd Hello Nasty nog gekocht, maar die vond ik dan weer te lang duren...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef Civilian het volgende:
Goh Beastie Boys,.. alweer. Hebben ze geen andere nummers gemaakt?
haha. ik ben zelfs niet eens meer naar De Staat gegaan. of wel gegaan, maar meteen weer omgedraaidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Wat een dag mensenBeste keuze ooit om gewoon lekker helemaal niemand mee te vragen. Kunnen zien wat ik wilde en staan waar ik wilde staan zonder allerlei gemiep.
Waar was je? Groningen of Zwolle?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Wat een dag mensenBeste keuze ooit om gewoon lekker helemaal niemand mee te vragen. Kunnen zien wat ik wilde en staan waar ik wilde staan zonder allerlei gemiep.
Ik las jullie hele relaas over drukte enzo. Geen problemen mee. Bij de Asteroids Galaxy Tour kon ik zelfs m'n kont niet meer keren, zo vol stond het. En Blaudzun was overigens kippenvel zo mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha. ik ben zelfs niet eens meer naar De Staat gegaan. of wel gegaan, maar meteen weer omgedraaid
Zwolle. Van Velzen dreunt hier nog doorquote:
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las jullie hele relaas over drukte enzo. Geen problemen mee. Bij de Asteroids Galaxy Tour kon ik zelfs m'n kont niet meer keren, zo vol stond het. En Blaudzun was overigens kippenvel zo mooiEn Chef'Special overigens ook. Ik hoop dat er nog videobeelden online van komen, we gingen een soort wave vanuit de hurkstand doen met lampjes in onze handen, erg hilarisch
Ah dat nummer is mij onbekend (duh) dus klinkt al leuker dan wat er de afgelopen dag grijs is gedraaidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, hele cd's vol...ik had intergalactic wel willen horen. dat is mijn 1e beastienummer. heb toen die cd Hello Nasty nog gekocht, maar die vond ik dan weer te lang duren...
aardige hit geweest ergens aan t eind van de 90s. ik gok 97-98 ofzo....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ah dat nummer is mij onbekend (duh) dus klinkt al leuker dan wat er de afgelopen dag grijs is gedraaid
Het is niet helemaal mijn soort muziek. Dus dat is aan mij voorbij gegaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aardige hit geweest ergens aan t eind van de 90s. ik gok 97-98 ofzo....
En dat is dus exact de reden waarom ik alleen ben gegaan. Ik wil muziek op mijn manier beleven en da's 't allerliefst zoveel mogelijk vooraan (vandaar dat ik altijd in de buurt van pits belandquote:
ik stond bij Sonic Boom Six ook aardig vooraan...maar toen was er ook nog bijna niemand. en toen ging de basgitaar ook nog stuk.... verder heb ik niks gezien. alleen nog een boek gekocht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat is dus exact de reden waarom ik alleen ben gegaan. Ik wil muziek op mijn manier beleven en da's 't allerliefst zoveel mogelijk vooraan (vandaar dat ik altijd in de buurt van pits beland). En ik had nu voor 't eerst sinds jaren niemand die tegen me liep te zeuren over de hele dag lopen en staan en over regen en over drukte en over bierdouches en over al die andere dingen. Heerlijk
Had ik net ook opquote:
wat luister jij in vredesnaam?quote:
Serieus, stond er bijna niemand?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond bij Sonic Boom Six ook aardig vooraan...maar toen was er ook nog bijna niemand. en toen ging de basgitaar ook nog stuk.... verder heb ik niks gezien. alleen nog een boek gekocht.
Beste nummer sinds tijden, tekst compositie enzoquote:
ik bedoelde eigenlijk meer welke zender...want dat is niet op 3fmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Beste nummer sinds tijden, tekst compositie enzo
nope, alleen een paar fans die de band al kenden en wat mensen die benieuwd waren. het werd gedurende het optreden wel drukker, maar echt druk was het niet. t was ook al om 14u dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus, stond er bijna niemand?Ik stond helemaal vooraan en als ik me omdraaide zag ik alleen maar een zee van hossende, springende en dansende mensen.
Kon dat hier maarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me net dat ik m'n muziek nog lekker hard aan kan hebben, er kan moeilijk iemand last van hebben
Sorry had ff Studio Brussel op, maar is geen topic voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer welke zender...want dat is niet op 3fm
boefje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sorry had ff Studio Brussel op, maar is geen topic voor.
Niet met je eens.quote:
Inderdaad niemand om je heen en janken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Kippenvel. Zo zo zo ontzettend mooi. Echt zo één waarbij je je mond moet houden en gewoon luisteren en genieten.
Bovenstaand nummer geeft me kippenvel en een brok in m'n keel. Als ik helemaal in een emotionele-mutsen-bui ben, kan er ook nog wel eens een traan over m'n wang rollen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zo mooi dat mensen echt kunnen genieten van muziek. ik heb dat zelf nauwelijks...
De muziek waar ik echt van kan genieten komt nooit echt op de radio, helaas.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zo mooi dat mensen echt kunnen genieten van muziek. ik heb dat zelf nauwelijks...
heb ik eigenlijk nergens bij...hooguit bij OurLadyPeace-Whatever, maar dat komt meer door een achterliggend verhaal. het nummer zelf is niet zo heel bijzonder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bovenstaand nummer geeft me kippenvel en een brok in m'n keel. Als ik helemaal in een emotionele-mutsen-bui ben, kan er ook nog wel eens een traan over m'n wang rollen.
Van Ome Henk met Op De Camping word ik altijd emotioneel. Zeldzaam meesterwerkje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef Bayswater het volgende:
Ik krijg zelfs bij Foto van Vroeger van Rob de Nijs een brok
godsammequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van Ome Henk met Op De Camping word ik altijd emotioneel. Zeldzaam meesterwerkje.
Maar daar noem je ook wat Over die andere Henk gesproken met zijn sneeuwwitte bruidsjurkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van Ome Henk met Op De Camping word ik altijd emotioneel. Zeldzaam meesterwerkje.
Maar je bent wel een muziekliefhebber. Je gaat naar concertjes, festivalletjes. Je luistert echt muziek. Ook dat is genieten. Ik ken mensen die echt helemaal niks met muziek hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nergens bij...hooguit bij OurLadyPeace-Whatever, maar dat komt meer door een achterliggend verhaal. het nummer zelf is niet zo heel bijzonder.
Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je bent wel een muziekliefhebber. Je gaat naar concertjes, festivalletjes. Je luistert echt muziek. Ook dat is genieten. Ik ken mensen die echt helemaal niks met muziek hebben.
Nee, ik snap 't ook niet hoor. Om even een cliché-nummer er tegen aan te gooien: music was my first love and it will be my last.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellen.
luisteren...ik heb het vaak aanstaan. ik zit zelden of noot puur en alleen muziek te luisteren. ik heb toch net iets meer met films hoewel ik wel weer makkelijker zou kunnen leven zonder films dan zonder muziek....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je bent wel een muziekliefhebber. Je gaat naar concertjes, festivalletjes. Je luistert echt muziek. Ook dat is genieten. Ik ken mensen die echt helemaal niks met muziek hebben.
Nou, je zoekt in ieder geval bewust optredens op. Mieperdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
luisteren...ik heb het vaak aanstaan. ik zit zelden of noot puur en alleen muziek te luisteren. ik heb toch net iets meer met films hoewel ik wel weer makkelijker zou kunnen leven zonder films dan zonder muziek....
haha, dat is waar ja. maar me er dan echt in onder dompelen doe/kan ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, je zoekt in ieder geval bewust optredens op. Mieperd
Bier en sfeer helpt veelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat is waar ja. maar me er dan echt in onder dompelen doe/kan ik niet
ik drink geen bier. ik erger me misschien onbewust teveel aan andere mensenquote:
Ik heb me ook met enige regelmaat staan ergeren hoor. Van die mensen die menen dat ze midden tijdens een optreden nog wel even vooraan denken te kunnen staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier. ik erger me misschien onbewust teveel aan andere mensenen ben gewoon te bang voor opstootjes. irreëel, ik weet het.
Hosplaat!quote:
en daarom stap ik ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb me ook met enige regelmaat staan ergeren hoor. Van die mensen die menen dat ze midden tijdens een optreden nog wel even vooraan denken te kunnen staanRot toch op man, je beukt allemaal mensen omver die gewoon ruim op tijd waren voor 't optreden. Opstootjes zie ik eerder met stappen dan op festivals.
BAM BAM BAM!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY haakt in bij henkde_j en host rond
zeg, ga je nu CindieY slaan? doet dat es ff niet! eerst Minthy wegjagen, nu CindieY slaan. goed bezig henk!quote:
Daar heb je wel gelijk in, hoor. Alhoewel ik eens bij een betalend optreden van de Heideroosjes was (als coverband van The Ramones, ben even hun naam kwijt) en daar werd ook flink gebeukt hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom stap ik ook niet
maar dit soort festivals vind ik enger dan concerten. dit is gratis en er komt ook veel publiek op af wat de muziek niet zo boeiend vind en dan gaat kutten. naar een betaald concert ga je (ik iig) echt voor de muziek
Blijkbaar ben ik niet zo goed met vrouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ga je nu CindieY slaan? doet dat es ff niet! eerst Minthy wegjagen, nu CindieY slaan. goed bezig henk!
Mij jaag je niet zomaar weg hoor, ik kan wel een stootje hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet zo goed met vrouwen![]()
Ik was trouwens even aan het stampen met CindieY
en nu zijn ze dronken en willen ze seks? niet zo klagen hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:37 schreef Bayswater het volgende:
GVD die vrouwen hebben hier dus 10 flessen Prosecco Rosato op vandaag tel ik net, doe mij nog eens 5 mei hier
De mannen reden. dus weer lekker naar huis en ik lig naast de leukstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu zijn ze dronken en willen ze seks? niet zo klagen hoor!
goed geregeld!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De mannen reden. dus weer lekker naar huis en ik lig naast de leukste
Dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Nog meer huiliehuilie? Het is zaterdagavond!
De vrouwen hadden het goed voor elkaar inderdaad, is weleens wat anders geweest.quote:
Ik houd 't wel bij wat wiebelen op de bank, m'n benen zijn opquote:
veel plezier!quote:
Jah, same here. Stappen zit er helaas niet in vanavondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd 't wel bij wat wiebelen op de bank, m'n benen zijn op
Ik in slapen maarja was al om 13.00 begonnen.quote:
ik bedoelde: goed bezig dat je naast de leukste ligt. zou nogal sneu zijn als je de stomste had...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De vrouwen hadden het goed voor elkaar inderdaad, is weleens wat anders geweest.
Zit helaas al vol. Anders had ik meegedaanquote:
mn broertje heeft em 2x uitgelopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zit helaas al vol. Anders had ik meegedaan
Hij mixed ze stiekem ook wel lekker achter elkaar doorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Sander draait trouwens puike muziek vanavond.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mn broertje heeft em 2x uitgelopen
Raconteurs!
We zijn nu lekker aan het roddelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoelde: goed bezig dat je naast de leukste ligt. zou nogal sneu zijn als je de stomste had...
Hoi Henkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |