Och, dat geklooi in de OP, waarom laten we 't niet gewoon zoals ie is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, die eend had er 2 foto's bij gekwakt
Zal 's avonds in het donker iets moeilijker zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien, volgens mij kan je niet heel moeilijk te missen zijn
Tja... Boys will be boysquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, dat geklooi in de OP, waarom laten we 't niet gewoon zoals ie is?
De bedoeling is dat Chef' Special aardig verlicht zal zijn. Nou ja, ik zwaai gewoon naar elke lange jongen, wie weet zit je er tussenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal 's avonds in het donker iets moeilijker zijn
Ik zou op de fiets kunnen springen en mijn slofjes kunnen brengen, maar zo gek ben ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
Deze huismus is haar slofjes vergeten mee te nemen...![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou op de fiets kunnen springen en mijn slofjes kunnen brengen, maar zo gek ben ik niet
Ohja, die Windesheim-lampies he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Chef' Special aardig verlicht zal zijn. Nou ja, ik zwaai gewoon naar elke lange jongen, wie weet zit je er tussen
Ik zou 't ook niet doen hoor, maar 't had gekundquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Absoluut niet doen, ik duik toch zo m'n nest in![]()
En laarzen onder een joggingbroek gaan het helemaal worden dit jaar
Wist ik, maar toch tof dat iig de gedachte bij je opkwamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 't ook niet doen hoor, maar 't had gekund
Och, de dingen die soms bij me opkomenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik, maar toch tof dat iig de gedachte bij je opkwam
Die van mij is ook veel te groot, ziet er niet uit... Ik vond het Twitter-waardigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, de dingen die soms bij me opkomenOverigens ben ik laatst in het ouderlijk dorp met schoenen onder m'n joggingbroek (die overigens echt van het type 'veel te groot' is) naar de supermarkt gegaan
't Zit natuurlijk wel het allerlekkerste, zo'n lekkere veels te grote joggingbroekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij is ook veel te groot, ziet er niet uit... Ik vond het Twitter-waardig
Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
Ondanks dat Giel Dragostea din tei draait, duik ik toch maar m'n nest in...
Trusten
Ik ga ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
Ondanks dat Giel Dragostea din tei draait, duik ik toch maar m'n nest in...
Trusten
zo, jij ziet er gaar uitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |