quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, ik douche niet altijd 's ochtends en om nou de hele dag met gordijnen dicht te zitten tot ik een keer gedoucht hebDus meestal zijn dat de enige momenten.
Ik ren altijd naar de jaloezieen en draai die dicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de gordijnen dicht als ik naakt rondloop, iedereen kan naar binnen kijken bij mij
Ja, maar ik kleed me na het douchen niet om in de badkamer, maar in m'n kamer. Voor die tijd ben ik niet urenlang naakt hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Voor dat soort dagen heb ik een trainingsbroek en een shirt
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
En hoe zou jij moeten weten waar ik exact woon? Ok, je hebt redelijk wat aanwijzingen, maar dan nog.
douche ze en waarschijnlijk alvast welterustenquote:
Neuh, je weet 't niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet....
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!
Discussies met vrouwen win je 9 van de 10 keer toch niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.quote:
Nee hoor. En welterustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.
welterusten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.
welterusten
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Discussies met vrouwen win je 9 van de 10 keer toch niet.
dat ben je wel. puntquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.
altijd 1x meer welles dan jij nietesquote:
Hmja, ik hoor m'n seksegenotes natuurlijk niet af te vallen enzo, maar....quote:
quote:
dank voor de mooie complimenten.quote:
Oh, dan lig ik waarschijnlijk in het zwembadquote:
Ik zal zwaaien, volgens mij kan je niet heel moeilijk te missen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik waarschijnlijk in het zwembad.
Ik ga 's avonds rond 21 a 22u, even Chef'Special, Blaudzun en VanVelzen bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |