douche ze en waarschijnlijk alvast welterustenquote:
Neuh, je weet 't niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet....
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!
Discussies met vrouwen win je 9 van de 10 keer toch niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik moet met jou ook geen wellesniets aangaan. ik verlies toch. you damn woman!
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.quote:
Nee hoor. En welterustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.
welterusten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu doe je stoer......en daarom ga ik maar naar bed.
welterusten
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Discussies met vrouwen win je 9 van de 10 keer toch niet.
dat ben je wel. puntquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet van het type 'ik heb altijd gelijk, punt'.
altijd 1x meer welles dan jij nietesquote:
Hmja, ik hoor m'n seksegenotes natuurlijk niet af te vallen enzo, maar....quote:
quote:
dank voor de mooie complimenten.quote:
Oh, dan lig ik waarschijnlijk in het zwembadquote:
Ik zal zwaaien, volgens mij kan je niet heel moeilijk te missen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik waarschijnlijk in het zwembad.
Ik ga 's avonds rond 21 a 22u, even Chef'Special, Blaudzun en VanVelzen bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |