Ja, echt... Ik kijk zo de badkamers in, toiletten staan voor een hoog raam, de meesten hebben geen gordijnen/plakplasticquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, is 't zo erg ja? Ik waan me ook wel eens onbespied op de eerste verdieping
Nee, dat dan gelukkig weer nietquote:
En jij bevindt je op welke verdieping?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt... Ik kijk zo de badkamers in, toiletten staan voor een hoog raam, de meesten hebben geen gordijnen/plakplastic![]()
De vierde, het gebouw hier tegenover is 9 hoog geloof ik. Badkamers worden intensief gebruikt rond dit tijdstipquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
En jij bevindt je op welke verdieping?
Hmm, ik ga nooit meer naakt rondlopen in m'n kamer met gordijnen open. Alhoewel, als ik voor onze flat sta, kan ik eigenlijk geen sodeflikker zien binnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
De vierde, het gebouw hier tegenover is 9 hoog geloof ik. Badkamers worden intensief gebruikt rond dit tijdstip
zet een camera neer en begin een voyeursite. goud geld mee te verdienen volgens mij...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt... Ik kijk zo de badkamers in, toiletten staan voor een hoog raam, de meesten hebben geen gordijnen/plakplastic![]()
je bent prima te zien hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, ik ga nooit meer naakt rondlopen in m'n kamer met gordijnen open. Alhoewel, als ik voor onze flat sta, kan ik eigenlijk geen sodeflikker zien binnen.
lol.. Ik heb dan weer zoiets van: Als de buren het leuk vinden om mij te zien, moeten ze vooral kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, ik ga nooit meer naakt rondlopen in m'n kamer met gordijnen open. Alhoewel, als ik voor onze flat sta, kan ik eigenlijk geen sodeflikker zien binnen.
Ik heb altijd de gordijnen dicht als ik naakt rondloop, iedereen kan naar binnen kijken bij mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat op beeld te krijgen is, heb weleens geprobeerd er een foto van te maken. Dit, omdat collega's me niet geloofden, helaas werd het te wazigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zet een camera neer en begin een voyeursite. goud geld mee te verdienen volgens mij...
Nja, ik douche niet altijd 's ochtends en om nou de hele dag met gordijnen dicht te zitten tot ik een keer gedoucht hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de gordijnen dicht als ik naakt rondloop, iedereen kan naar binnen kijken bij mij
daar weet jij weer niks vanquote:
En hoe zou jij moeten weten waar ik exact woon? Ok, je hebt redelijk wat aanwijzingen, maar dan nog.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, ik douche niet altijd 's ochtends en om nou de hele dag met gordijnen dicht te zitten tot ik een keer gedoucht hebDus meestal zijn dat de enige momenten.
Ik ren altijd naar de jaloezieen en draai die dicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de gordijnen dicht als ik naakt rondloop, iedereen kan naar binnen kijken bij mij
Ja, maar ik kleed me na het douchen niet om in de badkamer, maar in m'n kamer. Voor die tijd ben ik niet urenlang naakt hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Voor dat soort dagen heb ik een trainingsbroek en een shirt
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
En hoe zou jij moeten weten waar ik exact woon? Ok, je hebt redelijk wat aanwijzingen, maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |