Je komt elkaar steeds weer tegen, lijkt me pijnlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het liep uiteindelijk niet zo goed af, dus ik zou het ook niet 1-2-3 aanraden...
Ja alles gaat prima.quote:
maar je leeft wel je droom!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alles gaat prima.
Sinds ik zelf radio maak ben ik te druk om nog vrijdagavond 3FM te luisteren. Dat is wel jammer.
Correctemundo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Je komt elkaar steeds weer tegen, lijkt me pijnlijk
Living the dream ja, mijn collega leeft de droom wel nog meer die zit in de 3FM DJ school.quote:
Ja, kak! Nu nog steeds dan? Mag ook in pm/dm als je het hier niet wil neerkwakkenquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Living the dream ja, mijn collega leeft de droom wel nog meer die zit in de 3FM DJ school.
mmm..ik deze keer van die laatste zeker niet.quote:
hihi, je zei kwakken...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kak! Nu nog steeds dan? Mag ook in pm/dm als je het hier niet wil neerkwakken
Mutsquote:
Heb je een kelder dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm..ik deze keer van die laatste zeker niet.
maar goed, de buren hebben weer kunnen genieten van een kreunende dame. die moet toch zolangzamerhand denken dat ik hier een vrijdagavondseksslavin heb in een kelder. ze komt nooit buiten
nee, maar dat weten de buren nietquote:
Ik zat even buiten op het bankje, van de flat aan de overkant te genieten... Echt verbazingwekkend hoe mensen zich onbespied wanen op 8 hoogquote:
Nee, we zijn beide al jįren weg daar. Nooit meer gezien sindsdien ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kak! Nu nog steeds dan? Mag ook in pm/dm als je het hier niet wil neerkwakken
Oh, is 't zo erg ja? Ik waan me ook wel eens onbespied op de eerste verdiepingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat even buiten op het bankje, van de flat aan de overkant te genieten... Echt verbazingwekkend hoe mensen zich onbespied wanen op 8 hoog![]()
Wijze les van de avond: nooit met collega's (of klasgenoten) rotzooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Zo, in bed nog even de nieuwe Community en 30 Rock kijken en dan pitten. Truste!
[..]
Nee, we zijn beide al jįren weg daar. Nooit meer gezien sindsdien ook.
live ketspartij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat even buiten op het bankje, van de flat aan de overkant te genieten... Echt verbazingwekkend hoe mensen zich onbespied wanen op 8 hoog![]()
Beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Zo, in bed nog even de nieuwe Community en 30 Rock kijken en dan pitten. Truste!
[..]
Nee, we zijn beide al jįren weg daar. Nooit meer gezien sindsdien ook.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijze les van de avond: nooit met collega's (of klasgenoten) rotzooien.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |