Ik ben een nieuwsgierig mens. Sterker nog: jullie liggen allemaal achter met je digitaal en streampjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, doe geen moeite joh, zo belangrijk vind ik het niet
Hou je dan vooral niet in!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig mens. Sterker nog: jullie liggen allemaal achter met je digitaal en streampjes
wat een lief tongetjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig mens. Sterker nog: jullie liggen allemaal achter met je digitaal en streampjes
overdrijf niet joh, dat mag je je buren best aan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ook dat wil ik mijn buren niet aandoen
Inderdaad, dat bewaren we voor de webcam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan wel weer erg prettig! Ik ga hier niet zo graag met m'n billen bloot, dank!
Dat zeg ik net. Digitaal ligt achter op kabel/FM, ook al is het bij lange na niet zoveel als in vergelijking met internetstreams, het is echt maar een paar seconden.quote:
Neen. Ik wil niet in een "ghosttown" wonen, dat iedereen op de vlucht gaat... Tjernobyl zal er niets bij zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
overdrijf niet joh, dat mag je je buren best aan doen
nja, er zullen geen misvormde planten en radioactieve spinaziesoorten ontstaan lijkt me...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Ik wil niet in een "ghosttown" wonen, dat iedereen op de vlucht gaat... Tjernobyl zal er niets bij zijn
Tof!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bewaren we voor de webcam.
Nee, zo erg is het dan ook weer niet... Toch, ik heb mijn buren lief. Derhalve hou ik me inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zullen geen misvormde planten en radioactieve spinaziesoorten ontstaan lijkt me...
Ik krijg zin om een Billy in elkaar te meppen...quote:
Ach...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
nu even niet, zit op kantoor. Beetje rare plek om met seks te associëren
Volgens mij is het kantoor toch wel één van de seksplaatsen, gok ik zoquote:
mmm...ik heb maar 1 vrouwelijke kantoorgenote...no thnxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het kantoor toch wel één van de seksplaatsen, gok ik zo
Ik loop mijlenver achter...quote:
Dat bedacht ik me ook na het typenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het kantoor toch wel één van de seksplaatsen, gok ik zo
he man! alles preppi?quote:
Het liep uiteindelijk niet zo goed af, dus ik zou het ook niet 1-2-3 aanraden...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop mijlenver achter...![]()
Moet er niet aan denken trouwens, de meeste collega's zijn supertof, maar daar hou ik het graag bij
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |