dat heb je ook wel een gei......quote:
Nee, ik denk niet dat ik dat ooit geiler heb gezegd dan nuquote:
Daar weet jij helemaal niks van...quote:
wow....dan hoor je nu de dodenherdenkingsstilte?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Luister via de kabel vandaag, ik gok dat ik nu ook achter loop op digitale luisteraars
mmm...dat is waar...quote:
Nope.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Luister via de kabel vandaag, ik gok dat ik nu ook achter loop op digitale luisteraars
Nee, zo erg is het nu ook weer niet gelukkig...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow....dan hoor je nu de dodenherdenkingsstilte?
[..]
Hé, ik zeg toch niks over hóé geil...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zouden we dat niet uit dit topic laten?!
Oh, dacht dat ik thuis ook dingen eerder hoorde dan de kabelluisteraarsquote:
ze is net Zeeuws Meisje...quote:
Neuh, volgens mij niet. Kabel en via FM uit de lucht lopen sowieso gelijk. Ik zou 't nog even voor je kunnen checken mbt digitaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik thuis ook dingen eerder hoorde dan de kabelluisteraars
Nou, dat vind ik dan wel weer erg prettig! Ik ga hier niet zo graag met m'n billen bloot, dank!quote:
maar straks wel in de tuin toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan wel weer erg prettig! Ik ga hier niet zo graag met m'n billen bloot, dank!
Oh, doe geen moeite joh, zo belangrijk vind ik het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij niet. Kabel en via FM uit de lucht lopen sowieso gelijk. Ik zou 't nog even voor je kunnen checken mbt digitaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |