abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111442690
Dat zegt hij toch 4%... beetje zelfde als bij mij dus. Bij mij is het gemeten over 4.034.986 advertentieverzoeken.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:56:02 #155
300360 Hinder
Go home
pi_111442993
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:47 schreef WebBeestje het volgende:
@Hinder, wat zijn de opbrengsten dan van de rich-media advertenties t.o.v. het totaal? Bij mij zijn er niet veel weergaves van dit type.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zegt hij toch 4%... beetje zelfde als bij mij dus. Bij mij is het gemeten over 4.034.986 advertentieverzoeken.
Die 4% zijn de weergaven ten opzichte van het totaal aantal weergaven van alle typen ;).

Ik heb lang niet zoveel advertentieverzoeken als jullie, maar bij mij levert dit type dus relatief veel op. De opbrengsten zijn alleen laag doordat dit type nauwelijks wordt weergegeven (die 4% van de tijd dus).
Get stoned
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:03:15 #156
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111443313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik lees "De laatste 30 dagen is het aantal weergegeven Rich media-advertenties hier maar 4% van het totaal." Dus 4% van het totaal aantal weergegeven advertenties is rich-media.

Verder ga ik denk ik toch maar tekstadvertenties weer allemaal aanzetten:

Concurrentie verhogen
Kies voor de weergave van zowel tekst- als beeldadvertenties.

Beeldadvertenties en tekstadvertenties concurreren in dezelfde veiling om uw advertentieruimte. Wanneer u er dus voor kiest zowel tekst- als beeldadvertenties weer te geven, vergroot u hiermee de concurrentie voor de weergave van advertenties op uw site wat tot meer inkomsten kan leiden.
pi_111447145
Nou ik moet de komende tijd 3 tot 5 euro per dag steady gaan draaien, dan kan ik straks mijn droomauto kopen, want die kost verzekering + wegenbelasting iets van 120-150/maand lol.
pi_111452061
Zo veel is dat niet :P maar dan heb je benzine, onderhoud en boetes niet meegerekend :P
pi_111452620
Haha, nee maar heb ook een OV kaart voor trein, tram en bus van Leiden naar Den Haag en in heel Leiden en Den Haag, vroeger altijd zuinige auto's gehad vanwege werk, kan nu eens sparen voor een hobby bak. En dat AdSense dan betaalt dat ie stil staat in de garage zou mooi zijn ;)
pi_111453964
Hier waren er nog wat die de rich-media eruit hebben gemikt omdat het niks/weinig opleverde:

Google Adsense & dergelijke: Deel 25: domeinhandel ook in trek

Ik sta nu op 5% van de pageviews t.o.v. gisteren en op 33% van de inkomsten van gisteren 8)7
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:55:47 #161
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111454751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoeveel uren per week je ongeveer zoet bent met het vullen/bijhouden/ontwikkelen van de sites :)?
Gemiddeld zo'n 50 uur in de week, niet eens omdat het anders compleet zou instorten want net zoals hier op Fok! hebben we voldoende mensen die actief de site beheren en nieuwe content plaatsen.
Maar het is vooral bezig zijn op de achtergrond, ik plaats amper nog artikelen/nieuwe content en ben eigenlijk vooral bezig met het doorontwikkelen, nieuwe functies implementeren en een hoop zaken testen (servers, functies etc.) en daarnaast natuurlijk zorgen voor nieuwe sponsoren die grotendeels de acties (gratis shirts, goodies etc) financieren.

Uiteindelijk wil je toch weer groter, sneller en beter worden als website en meer verdienen aan de website dan je al doet.
Ben wel bezig om het e.e.a uit te besteden aan derden zodat het iets minder vrije tijd opslokt, want af en toe komt er echt niets van m'n studie terecht. :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:47:01 #162
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_111464477
Een nieuwe naam in deze reeks, heb de afgelopen 10 topics wel al gevolgd, maar uiteindelijk toch maar besloten me aan te melden omdat ik een vraag heb en hier experts zitten.

Allereerst: ik heb een tijdje een banner via adsense gehad waar een telefoonnummer in stond. Die heb ik uiteindelijk maar geblokkeerd, want niemand klikt daarop wanneer ze geïnteresseerd zijn in het product, althans, dat denk ik. Iemand die een soortgelijke ervaring heeft?

Nu mijn echte probleem: ik heb een statische site met inmiddels zo'n 50 artikelen van 1000 woorden elk, elk gericht op een verschillend keyword. Density rond de 3%, want ik wilde het niet te gek maken voor de lezer. Inmiddels ben ik twee maanden bezig met de site en heb ik rond de 15/20 bezoekers per dag, maximum was 28. Daarnaast is mijn CTR laag, ongeveer 0,5%, waardoor ik uiteraard niets verdien.

Nu is dat laatste niet een enorm groot probleem, want ik vind het design belangrijker dan de advertentieinkomsten, maar vraag me af waarom ik zo weinig bezoekers krijg?

Backlinks heb ik af en toe zelf gemaakt, no-follow voornamelijk. Heb er nu een stuk of 20 en krijg er af en toe eentje van andere sites die mij toevallig hebben gevonden.

Keywords heb ik geresearched, per keyword zijn er meestal rond de 500 exact per maand. Dat zouden dus 25.000 exacte zoekopdrachten per maand zijn voor alle artikelen bij elkaar. Daarvan heb ik er dus zo'n 500, dat is dus 2% van alle personen die exact erop zoeken (al krijg ik ze vrijwel allemaal door toevallige woordcombinaties met het keyword).

Daarnaast zijn mijn google-rankings (zoals te verwachten is) dramatisch, ondanks het feit er niet heel veel concurrentie in mijn niche is. Meestal staan zelfs nieuwsberichten nog voor mijn site in de zoekresultaten en kom ik rond pagina 15 eens naar boven.

Ik begrijp dat ik in mijn niche geen honderdduizenden bezoekers per maand kan vangen, maar 1000 per dag was mijn streven voordat ik begon. Dat zou dus betekenen dat ik ongeveer 2500 artikelen van 1000 woorden moet schrijven om dat te redden... Twee-en-een-half-miljoen woorden!

Iemand enig idee wat ik fout doe? Wordt dit vanzelf beter wanneer mijn domeinnaam ouder is? Ligt het aan het geringe aantal backlinks (20)? Is het geheel iets anders?
pi_111468999
Welkom Thvd, banners met telefoonnummers blokkeer ik ook want ik denk er hetzelfde over. Iemand wil eerst wat meer lezen, etc. voordat er gelijk gebeld moet worden dus weg ermee. Is je statische site gemaakt met bv. Wordpress of een ander programma? Het aantal bezoekers is inderdaad wat laag en dit komt mede door de lage rankings bij zoekresultaten. Gebruik je (meta) tags bij je berichten, etc.? In welke richting moeten wij denken voor jouw 'project'? Misschien helpt het om alles wat te optimaliseren voor zoekmachines en ik weet niet of het helpt maar ik heb het wel gedaan: aanmelden voor zoekmachines. Alvast succes!

Oja... mijn stats van vandaag zijn best vreemd. Aantal bezoekers is ongeveer 30% van gisteren maar de inkomsten zijn ongeveer 25% hoger dan gisteren. Misschien helpt het al direct dat ik rich-media advertenties heb weg gedaan en ook de tekstadvertenties weer heb aangezet :) Als ik komende week met de drukste dagen een zelfde RPM als vandaag ga halen dan gaat het hier hard.
pi_111469873
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:47 schreef JortK het volgende:
Na drie weken dip maar weer wat aan mijn sites gedaan :')
Hier ook een dip, maar niets veranderd aan mijn sites en nog evenveel bezoekers, heel vaag...
pi_111471241
Gek genoeg zit ik nog bijna op mijn normale adsenseniveau, ook al heb ik andere conversiemogelijkheden toegevoegd, die ook nog eens converteren.
pi_111472467
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:00 schreef WebBeestje het volgende:
Welkom Thvd, banners met telefoonnummers blokkeer ik ook want ik denk er hetzelfde over. Iemand wil eerst wat meer lezen, etc. voordat er gelijk gebeld moet worden dus weg ermee.
Nouja, ik heb meer het idee dat dit soort adverteerders wel klanten willen voor hun bedrijf maar niet voor clicks willen betalen. Dat soort advertenties wil ik niet op mijn site omdat ik niet aan gratis adverteren doe, al zullen ze daar (met mijn 20 bezoekers per dag) niet erg rouwig om zijn denk ik :P

quote:
Is je statische site gemaakt met bv. Wordpress of een ander programma? Het aantal bezoekers is inderdaad wat laag en dit komt mede door de lage rankings bij zoekresultaten. Gebruik je (meta) tags bij je berichten, etc.? In welke richting moeten wij denken voor jouw 'project'?
Ik gebruik wordpress, wel de .org versie (eigen domein dus).

Om eerlijk te zijn wist ik niet dat ik meta tags per bericht kon instellen? Is dat het 'tags' vakje in het admin-panel? Ik dacht dat dat enkel werd gebruikt om tags bij berichten weer te geven? Daarnaast geloof ik dat Google (en meer dan 90% gebruikt toch Google) daar geen waarde aan hecht?

Mijn project is juridisch getint.

quote:
Misschien helpt het om alles wat te optimaliseren voor zoekmachines en ik weet niet of het helpt maar ik heb het wel gedaan: aanmelden voor zoekmachines. Alvast succes!
Ik heb in zoverre geoptimaliseerd voor zoekmachines dat ik netjes in de kopjes en in de titel het keyword heb laten terugkomen. Daarnaast word ik binnen een paar minuten door Google geïndexeerd bij een nieuw bericht, dus dat zit wel goed geloof ik?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:22:37 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111472552
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:20 schreef Thvd het volgende:

[..]

Deze omschrijving snap ik niet. Het is allemaal hetzelfde.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111472681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Deze omschrijving snap ik niet. Het is allemaal hetzelfde.
je hebt WordPress.com waar je hem dus niet zelf host. En de versie van .org waar je hem zelf host.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:31:12 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111472815
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef RPG het volgende:

[..]

je hebt WordPress.com waar je hem dus niet zelf host. En de versie van .org waar je hem zelf host.
Oh die com versie nooit naar gekeken, dacht dat hij verschil zag tussen de NL en EN versie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_111473172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh die com versie nooit naar gekeken, dacht dat hij verschil zag tussen de NL en EN versie.
Nee, het is dus inderdaad dat je wordpress.org zelf moet installeren op je webserver, terwijl wordpress.com werkt als Blogger.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:43:53 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111473241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:41 schreef Thvd het volgende:

[..]

Nee, het is dus inderdaad dat je wordpress.org zelf moet installeren op je webserver, terwijl wordpress.com werkt als Blogger.
Ik heb hem ook zelf geïnstalleerd op mijn server ja.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:42:28 #173
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111475186
quote:
0s.gif

Om eerlijk te zijn wist ik niet dat ik meta tags per bericht kon instellen? Is dat het 'tags' vakje in het admin-panel? Ik dacht dat dat enkel werd gebruikt om tags bij berichten weer te geven? Daarnaast geloof ik dat Google (en meer dan 90% gebruikt toch Google) daar geen waarde aan hecht?

Mijn project is juridisch getint.

[..]
Nee dat zijn ander tags, meta tags moet je ff een plugin in voor installeren, ik adviseer bijv: Wordpress seo door joast

Die geeft je ook meteen iet wat inzicht hoe je zit met je zoekwoorden
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:47:19 #174
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111475352
Trouwens,

Dit is een weblog van mijn zwager: http://paulg.nl/ Over SEO..

Is een soort van spam, maar wat is spam?. Ik post hem omdat ik oprecht denk dat mensen hier het interessante artikelen vinden, het is toevallig mijn zwager, maar als ik hem niet gekend had had ik deze site waarschijnlijk ook gepost in dit topic. ;). En er staan geen adds op :P Dat bij elkaar, vind ik het geen spam.

Zo dat was even een zaterdagavond hardopdenken post na een joint ;)
pi_111475433
Staan idd geen ads op :P zie je niet vaak tegenwoordig.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:51:14 #176
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111475509
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Staan idd geen ads op :P zie je niet vaak tegenwoordig.
Hij (we) heeft meerdere sites, de meeste met adds, het doel van deze site is niet om geld te verdienen, maar om bekender als iemand die met o.a. SEO bezig is zeg maar..;) En ook gewoon een hobby projectje ;)
pi_111475597
Zijn zoveel van die sites, al die info kennen we ze langzamerhand wel.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:55:41 #178
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_111475674
Als ik deze topics lees, kent niet iedereen deze info ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door DuracellPower op 12-05-2012 23:24:09 ]
pi_111512622
Ahhh danke danke danke, na 2 compleet ingestorte dagen dacht ik dat het helemaal over was, maar vandaag weer eens 6 euro, ik moet niet te vaak kijken en meer op de lange termijn kijken, kan soms een topdag tussen zitten en soms een prutdag, als het gemiddelde over een maand gezien maar tussen de 3 a 4 euro ligt, dan ben ik blij!
pi_111512776
Ja snap ook niet waarom mensen altijd zo'n haast hebben en op basis van 1 dag conclusies gaan trekken. Bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik er überhaupt ads op plaatste, je staat niet goed in google van de ene op de andere dag. Je ziet (bij mij tenminste) al heel snel de schommelingen tussen weekend en gewone werkdagen. Blijkbaar zitten mensen toch minder achter hun pc in het weekend en surfen ze vaak onder werktijd :P
pi_111512830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef WebBeestje het volgende:
Ik ben benieuwd naar anderen, die rich-media is misschien dus helemaal niet effectief :)

Die RPM adv. verzoek is simpel, per 1000 pageviews/bannervertoningen krijg je dan ¤1,17 en dat is niet slecht want mijn hoogste is rond de ¤0,30. Heb je veel bezoekers?
Dat moet toch wel beter kunnen? Mijn beste sites hebben een RPM van 59 euro, 16,70 en 4,50 :@

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja snap ook niet waarom mensen altijd zo'n haast hebben en op basis van 1 dag conclusies gaan trekken. Bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik er überhaupt ads op plaatste, je staat niet goed in google van de ene op de andere dag. Je ziet (bij mij tenminste) al heel snel de schommelingen tussen weekend en gewone werkdagen. Blijkbaar zitten mensen toch minder achter hun pc in het weekend en surfen ze vaak onder werktijd :P
Werktijd, vooral onder werktijd, idee dat je een paar uur niet gekeken hebt, staat er, last visit: 55min ago _O-
pi_111515019
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat moet toch wel beter kunnen? Mijn beste sites hebben een RPM van 59 euro, 16,70 en 4,50 :@

Tering :') Ik kom nauwelijks boven de 2,5 euro uit.
pi_111517375
Vorige maand was het respectievelijk, 31 euro, 12,70 en 5,30 op diezelfde sites. Misschien zijn het betere ads ofzo?

Op www.nvus.nl is mijn RPM 1,66 deze maand en was het vorige maand 1,73 en die site zit ik aan te denken om mee te stoppen omdat het idee had dat het niks opleverde. Nog zo slecht niet dus, of die anderen zijn extreem goed...
pi_111519490
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef JDx het volgende:
Vorige maand was het respectievelijk, 31 euro, 12,70 en 5,30 op diezelfde sites. Misschien zijn het betere ads ofzo?

Op www.nvus.nl is mijn RPM 1,66 deze maand en was het vorige maand 1,73 en die site zit ik aan te denken om mee te stoppen omdat het idee had dat het niks opleverde. Nog zo slecht niet dus, of die anderen zijn extreem goed...
Ik zou eens gaan klagen bij flexwebhosting, je website is super traag.
pi_111519682
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad. Ik heb een website, met enkele artikelen, werk ik nooit bij. Maar aan de bezoekers aantalen zie je wel dat het groeit, zonder dat ik er iets voor. Het heeft dus gewoon zijn tijd nodig om hoger op te komen bij Google.

pi_111520387
Via Sitedeals door een enquete/eindscriptie in te vullen een gratis domeinnaam mogen uitzoeken via http://www.sitedeals.nl/d(...)en-mijn-enquete.html

Nu nog een idee uitwerken voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of saté?
pi_111530536
¤ 70,06
Deze maand tot dusver

Yeahhh, mijn eerste maand sinds 2005 dat ik weer een betaling in 1 maand haal!

En de maand loopt nog, 100 is m'n doel, gaat wel lukken denk ik.

:D
  maandag 14 mei 2012 @ 13:33:31 #188
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_111530590
Wat voor video's maken jullie allemaal? Ik heb tot nu toe maar 20,00 in 2-3 maanden...
pi_111531015
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef Coenehv het volgende:
Wat voor video's maken jullie allemaal? Ik heb tot nu toe maar 20,00 in 2-3 maanden...
Meeste mensen hebben gewoon een blog, mensen met video's volgens mij vooral van games. Minecraft, AD nogwat, een of ander vaag spel met een jaartal :') en Starcraft geloof ik.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:46:28 #190
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_111531034
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Meeste mensen hebben gewoon een blog, mensen met video's volgens mij vooral van games. Minecraft, AD nogwat, een of ander vaag spel met een jaartal :') en Starcraft geloof ik.
Ow okee haha, ik upload gewoon een beetje hiphop. :)
pi_111531896
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ga vanavond misschien proberen om een LoL potje te recorden. Eens kijken of dat een succes wordt. :')
  maandag 14 mei 2012 @ 15:01:43 #192
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111533772
quote:

Die RPM is belachelijk hoog, geen idee hoe je het voor elkaar krijgt. Als ik dat zou hebben met mijn (ruim) 125.000 pageviews per week dan verdien ik erg goed met 1 website. Een adverteerder betaald normaal gesproken een paar euro per 1000 bannervertoningen, om en nabij 5 euro is volgens mij realistisch.

Ik heb veel adverteerders die waardeloos betalen 8)7 ik zie weer ruim 30 clicks en 6 zijn er als betaald opgenomen in Adsense. Van de andere kant, ik ben pas 2 maanden bezig en pas 2 weken serieuzer bezig met het plaatsen van de ads, etc. De meesten hier zijn denk ik langer bezig terwijl mijn sector toch redelijk goed zou moeten zijn qua betalen. Gelukkig verkoop ik ook advertentieruimtes die mij heel wat meer opleveren dan Adsense :)
  maandag 14 mei 2012 @ 16:17:11 #193
340341 Blester
Membre très utile
pi_111536581
Hallo,

Even een vraagje, ik heb AdSense geplaats op onderstaande website : http://iturl.nl/snalxN

Echter lijkt dat alles goed is en het heeft toch wel wat bezoekers per dag, ik zie er alleen niets bijkomen. Hoe kan ik testen of deze AdSense werken, aangezien ik er zelf niet op mag klikken? Misschien dat jullie daar een goede manier voor hebben.

Met vriendelijke groet
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_111537028
Je mag maar 3 adsense units op je pagina hebben. Ik tel er zo 5.
  maandag 14 mei 2012 @ 16:40:04 #195
340341 Blester
Membre très utile
pi_111537634
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef CasB het volgende:
Je mag maar 3 adsense units op je pagina hebben. Ik tel er zo 5.
Ik dacht per weergave dat je hebt 3 units? Dus mag bijvoorbeeld maar op 3 pagina's 1 ad weergeven?
pi_111538069
Yup, je kan trouwens zoveel plaatsen als je wil, alleen de eerste 3 worden getoond.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:10:06 #197
340341 Blester
Membre très utile
pi_111541408
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:50 schreef JDx het volgende:
Yup, je kan trouwens zoveel plaatsen als je wil, alleen de eerste 3 worden getoond.
Dus ik kan het zo laten staan?
pi_111552714
Jaoh, maar niet echt netjes, ook niet handig om te tracken welke banners het nou goed doen, beter is maximaal 3 op 1 pagina, soms werken 2 zelfs beter.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:17:40 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111556277
Vandaag ook maar eens begonnen met het maken van een site. Eerst vooral ter informatie maar als ik af en toe ook nog wat geld binnen krijg is het alleen maar leuk :)

Mag je naast google adds ook affilite links op je site gebruiken?

Op Youtube heb ik nu toch even een dip :P, van gemiddeld 50 cent per dag terug gevallen naar 18 cent in de laatste week :) Gisteren er weer een nieuw filmpje op gezet ben benieuwd wanneer ik die aan kan melden voor inkomsten.
Krijg nu alleen deze melding:
quote:
500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.

If you see them, show them this information:
Ik wacht nu al een paar uur maar ze zijn er nog niet ;(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111558449
Ik ben begonnen met 2 nieuwe projectjes, een statische site en een blog, waarbij wat vrienden van me tegen vergoeding stukjes gaan schrijven (echt 0,01 cent per view ofzo hoor, maar gaat om het idee), als die site niet werkt qua adsense is het altijd een mooie verzameling content om reclame op te maken voor andere sites. Ook NVus weer even een paar posts gegeven, zodat die ook up to date blijft.

Vraag me trouwens af hoe Google ziet of iets een gewone site is of een blog, als ik iets post op www.nvus.nl dan staat dat in 2 minuten geindexeerd op Google, bij statische sites is dat niet zo. Zou Google een trucje gebruiken om te kijken of het om een blog gaat of zouden echt mensen sites aanmerken als een blog, waar posts meteen geindexeerd moeten worden (net zoals bij nieuws sites)?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:00:10 #201
300360 Hinder
Go home
pi_111562569
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Vraag me trouwens af hoe Google ziet of iets een gewone site is of een blog, als ik iets post op www.nvus.nl dan staat dat in 2 minuten geindexeerd op Google, bij statische sites is dat niet zo. Zou Google een trucje gebruiken om te kijken of het om een blog gaat of zouden echt mensen sites aanmerken als een blog, waar posts meteen geindexeerd moeten worden (net zoals bij nieuws sites)?
Ik heb precies hetzelfde bij mijn website. Ik kan wel meerdere mogelijke oorzaken bedenken: de 'Update Services' van WordPress geven het door, het wordt ontdekt via de sitemap, de al vele aanwezige berichten/pagina's zorgen ervoor dat je website vaker gecrawld wordt, en de kans groot is dat er op dat moment een Googlebot aanwezig is, en de verandering meteen opgemerkt wordt, etc.

Het is overigens sowieso al mogelijk dat Google ziet dat het een WordPress-blog/-website betreft door de aanwezige meta-tag in de HTML-code van elke pagina. Grote kans dat de crawlsnelheid daar ook mede door bepaald wordt.
Get stoned
pi_111569445
Ik heb in ieder geval gemerkt dat het niet verkeerd is om 1 of 2 grote blogs te hebben, ook al leveren ze niets op, ze nestelen je wel in Google met meer en meer artikelen en als je links zet op je blogs naar je statische sites, dan worden ze sneller en beter geindexeerd.

Ps. theoretisch/statistisch gezien zou vandaag een nieuwe record dag moeten worden. Tenminste ik de gemiddelde lijn een beetje aanhoudt, de verbeteringen meeneem van afgelopen weekend en het feit dat de dinsdag en de woensdag vaak de beste dagen van de week zijn, met dinsdag vaak als uitschieter.

Record dag is 8,24 btw.

[ Bericht 19% gewijzigd door JDx op 15-05-2012 10:48:08 ]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:55:12 #203
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111573749
quote:
Ps. theoretisch/statistisch gezien zou vandaag een nieuwe record dag moeten worden. Tenminste ik de gemiddelde lijn een beetje aanhoudt, de verbeteringen meeneem van afgelopen weekend en het feit dat de dinsdag en de woensdag vaak de beste dagen van de week zijn, met dinsdag vaak als uitschieter.

Record dag is 8,24 btw.
Ik verwacht eigenlijk één dezer dagen ook mijn recorddag. Mij was het ook opgevallen dat de dinsdag en de woensdag goed scoren en de zaterdag doet het qua RPM ook behoorlijk. Jammer dat je niet kunt zien welke advertentie wat oplevert, etc. Van de andere kant is er genoeg af te stemmen en dan resultaat afwachten.
pi_111575706
ff een succesje melden: op mijn belangrijkste keyword van 1 van mijn sites rank ik sinds vorige week P1 R1 , 1.400.000 resultaten voor dat trefwoord, concurrentie moordend en ook nog eens met een .eu domein :) *O* *O* *O*

Traffic met 1800% gestegen afgelopen week!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111580297
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
ff een succesje melden: op mijn belangrijkste keyword van 1 van mijn sites rank ik sinds vorige week P1 R1 , 1.400.000 resultaten voor dat trefwoord, concurrentie moordend en ook nog eens met een .eu domein :) *O* *O* *O*

Netjes, gefeliciteerd! Waar zat je voor vorige week dan? Is die enorme stijging van bezoekers te danken aan een aantal pagina's vooruit of een paar plekken op de eerste pagina?

Hier overigens ook een recorddag, ik ga voor het eerst over de 30 bezoekers per dag heen :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:49:17 #206
340341 Blester
Membre très utile
pi_111580468
Had nog niet de juiste adres gegevens ingevoerd @ Google en bleek dat nu opeens de pincode al verstuurd was en dus niet naar het juiste adres. Moet ik nu vier weken wachten?
pi_111581352
Ik vind het bizar hoe snel Google je website indexeert.
Ben bezig met het opzetten van een webserver en een beetje aan het trial and error-en.
Had laatst Apache geinstalleerd en de DNS op orde en binnen 1,5 minuut (!!!!) kwam Google al onderzoeken wat er allemaal te vinden was. (nog niets natuurlijk..)
pi_111581516
Vroeger kon je ook bij Alles over Google je site insturen om gecrawled te worden, kan dat nu niet meer?

URL aanmelden ofzo was dat.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:20:49 #209
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111581618
404. That’s an error.

The requested URL /intl/nl/add_url.htmls was not found on this server. That’s all we know.

Edit: oh wacht http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html

Zo te zien kan je net zo goed meteen naar deze:

https://www.google.com/we(...)&submit=Voeg+URL+toe
pi_111581753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef JDx het volgende:
404. That’s an error.

The requested URL /intl/nl/add_url.htmls was not found on this server. That’s all we know.

Edit: oh wacht http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html

Zo te zien kan je net zo goed meteen naar deze:

https://www.google.com/we(...)&submit=Voeg+URL+toe
in webmastertools je sitemap indienen en klaar
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111582921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Thvd het volgende:

[..]

Netjes, gefeliciteerd! Waar zat je voor vorige week dan? Is die enorme stijging van bezoekers te danken aan een aantal pagina's vooruit of een paar plekken op de eerste pagina?

Ik moet het specificeren, het gaat over traffic op dat bepaalde zoekwoord dat zo gestegen is.. en kwam van P1 R9 en daar hing ik al een maandje of 2
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:07:19 #213
340341 Blester
Membre très utile
pi_111583486
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:49 schreef Blester het volgende:
Had nog niet de juiste adres gegevens ingevoerd @ Google en bleek dat nu opeens de pincode al verstuurd was en dus niet naar het juiste adres. Moet ik nu vier weken wachten?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:50:01 #214
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_111588127
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:07 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, dat duurt even ja/
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:57:50 #215
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111590698
quote:
Inderdaad in Webmasters :

http://gyazo.com/70873d2f4a36da1d55350ccc191f77cf (ff klikken voor plaatje).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:38:29 #216
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111592507
Op dit moment ruim voorbij de 3.000 bezoekers vandaag en een veelvoud aan pageviews, vorige week een recorddag gehad maar misschien kom ik er vandaag boven :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:03:01 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111593921
quote:

Dat klinkt goed, een link op een andere blog/site of iets dergelijks :D?

Mag je naast google adsense ook nog affilite links/banners op je site gebruiken of is dat verboden :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:12 #218
340341 Blester
Membre très utile
pi_111595138
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:38 schreef WebBeestje het volgende:
Op dit moment ruim voorbij de 3.000 bezoekers vandaag en een veelvoud aan pageviews, vorige week een recorddag gehad maar misschien kom ik er vandaag boven :)
Welke website? :-)

Helaas maar vier weekjes wachten dan, maar flink sparen ondertussen. Nieuw project staat alweer in de rij waar ik snel mee van start ga.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:13 #219
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111595140
quote:
Mag je naast google adsense ook nog affilite links/banners op je site gebruiken of is dat verboden :)?
Dat mag maar het levert niet snel wat op volgens mij. Je kunt ook eens kijken bij www.adverteerdirect.nl en via daar je Adsense invoeren om eventueel ernaast bannerruimte te verkopen.
pi_111596385
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat mag maar het levert niet snel wat op volgens mij. Je kunt ook eens kijken bij www.adverteerdirect.nl en via daar je Adsense invoeren om eventueel ernaast bannerruimte te verkopen.
Is dat adverteerdirect van jou ofzo, je maakt er om de haverklap reclame voor?

Ik heb een site met een RPM van 30 euro gemiddeld over de laatste maand, vandaag 1200 pageviews (waarschijnlijk gelinkt op een forum ofzo), maar helaas maar een RPM van 4 euro. Jammer is dat altijd :P
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:49:16 #221
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111596689
Ik maak er geen reclame voor want ik heb er geen belangen maar het concept is ideaal voor wie ook Adsense heeft.

Maar hoe zit het met die belachelijk hoge RPM? Tenzij er dure goederen door worden verkocht anders is het niet logisch.
pi_111598158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef WebBeestje het volgende:
Ik maak er geen reclame voor want ik heb er geen belangen maar het concept is ideaal voor wie ook Adsense heeft.

Maar hoe zit het met die belachelijk hoge RPM? Tenzij er dure goederen door worden verkocht anders is het niet logisch.
Weinig bezoekers en veel kliks. Iets van 30 bezoekers per dag en er klikken altijd wel 1 of 2 mensen.

Ik heb trouwens een goeie dag, 5,96 momenteel, maar het record van 8,24 ga ik niet meer halen denk ik, misschien morgen ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door JDx op 15-05-2012 21:26:19 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:17:42 #223
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111610542
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:21:42 #224
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111610639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Nah dat zijn dus 2 maanden volgens mij. Op zich nog niet slecht eigenlijk. Ik ga deze maand misschien ook een recordje halen. Heb wat banners erbij gezet op andere plekken (op advies van jdx ;) ) en ik zie nu al een stijging in inkomsten :P
wat is je site?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:04:57 #225
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_111611263
Booyaka booyaka :7

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:06:13 #226
77130 star_gazer
pi_111611277
quote:

^O^

ook even gecontroleerd met de '&pws=0' parameter om alle personalisaties uit te zetten?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:08:09 #227
77130 star_gazer
pi_111611294
-werving en selectie doe je maar ergens anders-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 06:45:06 ]
-
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:15:20 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_111612588
Straks overdracht van een van mijn website's naar een nieuwe eigenaar, heb hem namelijk verkocht. Betekend dat ik weer een nieuw projectje ga maken waar ik uiteindelijk AdSense op zal plaatsen. Makkelijk is dat ik geen van het werk bij het opstarten van een website hoef uit te besteden :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:48:24 #229
340341 Blester
Membre très utile
pi_111613033
Hoe voeg je eigenlijk AdSense aan Youtube toe? En welke soort videos zijn een beetje goede voor die markt?
pi_111613313
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

^O^

ook even gecontroleerd met de '&pws=0' parameter om alle personalisaties uit te zetten?
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik gebruik altijd 3 proxy websites en tor om een ranking te checken, en dat geeft wel een betrouwbaar beeld lijkt mij
pi_111613408
Ik gebruik nu meestal http://www.hidebyus.com
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:10:42 #232
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_111617149
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:04 schreef star_gazer het volgende:

[ afbeelding ]
Jezus.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_111617873
quote:

[ afbeelding ]
Lekker man! :)

Dat bericht wat weggehaald is, ging dat over dezelfde functie als laatst?
pi_111618901
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf? :P
pi_111619162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf? :P
als we samen solliciteren en de functie uitvoeren :)
pi_111625762
En je vriendin vind het goed als je naar Sydney gaat? ;)
pi_111626039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:56 schreef JDx het volgende:
En je vriendin vind het goed als je naar Sydney gaat? ;)
Die heeft niets te zeggen thuis..
pi_111626093
quote:

[ afbeelding ]
Gvd, wat geil.
pi_111626690
'The Man' gaat wel op voor Ran _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:28:37 #240
77130 star_gazer
pi_111626963
quote:
Dit is mijn prive account. Goudmijntje aangeboord een jaar of twee geleden ;)
-
pi_111627496
quote:
maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben
Beter dan gemiddeld hier denk ik :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:24:30 #242
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111629014
Misschien een domme vraag maar gebruiken jullie uitsluitend eigen domeinen om je blog/site op te hosten? Zo ja, welk hostbedrijf gebruken jullie? Sites als blogger.com en wordpress.com ondersteunen immers ook adsense, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. Is dit niet interessant mbt SEO oid?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_111629259
flexwebhosting ^O^
pi_111629893
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien een domme vraag maar gebruiken jullie uitsluitend eigen domeinen om je blog/site op te hosten? Zo ja, welk hostbedrijf gebruken jullie? Sites als blogger.com en wordpress.com ondersteunen immers ook adsense, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. Is dit niet interessant mbt SEO oid?
Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Het is natuurlijk wel zo dat je bij een eigen domein meer moet regelen en het erg handig is als je kennis van html en zo hebt, maar dat had ik voordat ik begon met mijn sites ook niet. Als je een beetje handig bent leer je dat met trial (en heel veel) error...

Ik zit bij Neostrada btw.

Gisteren voor het eerst 47 bezoekers op een dag, na een vorige top van 28. Adsense inkomsten: 0,00... :(
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:11:54 #245
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111631159
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef RanTheMan het volgende:
flexwebhosting ^O^
Deze kende ik nog niet ^O^ 16eur/jaar voor nl domein + hosting is echt vies goedkoop.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Thvd het volgende:

[..]

Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Het is natuurlijk wel zo dat je bij een eigen domein meer moet regelen en het erg handig is als je kennis van html en zo hebt, maar dat had ik voordat ik begon met mijn sites ook niet. Als je een beetje handig bent leer je dat met trial (en heel veel) error...

Ik zit bij Neostrada btw.

Gisteren voor het eerst 47 bezoekers op een dag, na een vorige top van 28. Adsense inkomsten: 0,00... :(
Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).
pi_111631457
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Deze kende ik nog niet ^O^ 16eur/jaar voor nl domein + hosting is echt vies goedkoop.

[..]

Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).
Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.

Bijvoorbeeld: Wanneer www.google.nl/afbeeldingen geen backlink heeft van www.google.nl, zal er ook geen gunstig effect optreden omdat www.google.nl erg succesvol is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:42:41 #247
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111632407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Thvd het volgende:

[..]

Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.

Bijvoorbeeld: Wanneer www.google.nl/afbeeldingen geen backlink heeft van www.google.nl, zal er ook geen gunstig effect optreden omdat www.google.nl erg succesvol is.
Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?
pi_111632822
» 250 MB schijfruimte
» 10 GB dataverkeer p/maand

Dat is toch ruim voldoende voor een blog? Het wordt op deze manier wel erg interessant om een domein + hosting te kopen. :p
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:55:05 #249
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111632930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Rnnz het volgende:
» 250 MB schijfruimte

Dat is toch ruim voldoende voor een blog? Het wordt op deze manier wel erg interessant om een domein + hosting te kopen. :p
Bij freehostia.com heb je gratis hosting, betaal je alleen voor het domein :P (mijn ervaringen met hun zijn nogal slecht though).
pi_111633140
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?
De sites die je noemt zijn sowieso gemakkelijker in gebruik dan een zelfbouw-site om de site op te zetten, want je hoeft geen kennis te hebben. SEO zul je echter gewoon zelf moeten doen (backlinks maken op andere sites, goede content schrijven, keywords, etc.)

Voor je eigen domein ga je gewoon naar wordpress.org (zie het verschil met .com op de vorige pagina) en installeer je deze op je website en klaar. Download een (gratis) thema, installeer dat en je hebt een volledig functionele blog naar eigen wensen, inclusief no-follow attribuut. Het is enkel zo dat wanneer je iets wil aanpassen, dat vaak lastiger is dan wanneer je een gratis blog op blogger of zo hebt.

Met wordpress is een blog op eigen domein relatief gemakkelijk te maken. Je moet even wat meer moeite doen, maar dan heb je ook wat.

Vandaar: als je het serieus wil aanpakken ga je voor een eigen domein met wordpress.org.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:11:34 #251
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_111633457
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Rnnz het volgende:
» 250 MB schijfruimte

Antagonist hier voor 30 euro per jaar en klaar : www.antagonist.nl
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:26:04 #252
340341 Blester
Membre très utile
pi_111633943
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:48 schreef Blester het volgende:
Hoe voeg je eigenlijk AdSense aan Youtube toe? En welke soort videos zijn een beetje goede voor die markt?
pi_111634058
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef Blester het volgende:

[..]

http://support.google.com(...)l=en&answer=72866#IE staat als goed is alle informatie.
pi_111635846
This can be my lucky day! :D
pi_111636391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Antagonist hier voor 30 euro per jaar en klaar : www.antagonist.nl
Ook erg goedkoop inderdaad, vraag me alleen af of het niet overdreven veel is voor me. Het zal gaan om een beginnende website. Heb vroeger wel eens wat websites gehad, maar dat is niets vergeleken met de huidige wereld van webdeveloping. Voor mij is het dus vooral een 'instapje'.
pi_111638943
Ahhh crap, stond op 7,13 maar nu opeens op 6,37, ging hard op weg naar m'n record.

Wist dat het kon, maar nog nooit daadwerkelijk gezien dat een klik later weer gewist wordt, vraag me af waarom.
pi_111640780
Ik heb nu al evenveel verdiend deze maand dan wat ik normaal verdiende. Gaat dus ook een recordje worden :P bezoekers zijn vrijwel gelijk gebleven dus moet wel door de banner links komen.
pi_111642237
Ik zit bij webruimtehosting.nl snelle helpdesk en ook erg goedkoop.
Of saté?
pi_111645295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nu al evenveel verdiend deze maand dan wat ik normaal verdiende. Gaat dus ook een recordje worden :P bezoekers zijn vrijwel gelijk gebleven dus moet wel door de banner links komen.
Netjes ;) zelfde verhaal als bij mij dus, door banners te verplaatsen en andere formaten e.d. meer inkomsten met dezelfde bezoekers.
pi_111651141
Weet iemand of het zin heeft om bepaalde pagina's op je website die al een tijdje bestaan nog te optimaliseren voor zoekmachines?

@JDX, tot ongeveer 17:00 ging het hier ook hard en daarna rustiger. Waarschijnlijk geen recorddag maar wel op naar een recordweek.
pi_111651338
Mwoh dat ga ik niet redden, mijn record week was 39,85 en ik zit nu op 32 nog wat.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:36:57 #262
340341 Blester
Membre très utile
pi_111658934
Net begonnen met AdSense en sta nu op 14,81 (klein weekje)
pi_111661088
Een goed begin is het halve werk ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:00:37 #264
340341 Blester
Membre très utile
pi_111669895
Jup, website waarmee ik dat heb gedaan heb ik nu van de hand gedaan voor een goed bedrag, ik wil namelijk graag een hele andere kant op qua AdSense websites.
pi_111679740
Wie weet wat beter is:

- hoog scoren in Google met een trefwoord waar veel op wordt gezocht maar met weinig concurrentie;

of

- hoog scoren in Google met een trefwoord waar minder op wordt gezocht maar met veel concurrentie.

De verhouding in zoekopdrachten per maand is ongeveer x4 voor het woord met weinig concurrentie.
pi_111680309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef WebBeestje het volgende:
Wie weet wat beter is:

- hoog scoren in Google met een trefwoord waar veel op wordt gezocht maar met weinig concurrentie;

of

- hoog scoren in Google met een trefwoord waar minder op wordt gezocht maar met veel concurrentie.

De verhouding in zoekopdrachten per maand is ongeveer x4 voor het woord met weinig concurrentie.
zowiezo de bovenste :')
pi_111681276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef WebBeestje het volgende:
Wie weet wat beter is:

of

Ik raad je het boek 'Online trolling for dummies' aan.. :')
pi_111681633
Ik bedoelde het serieus :) want zijn adverteerders niet bereid meer te betalen op basis van bv. RPM als er meer concurrentie is? Als jouw website tussen de concurrentie uitspringt dan ben je volgens mij interessant om op te adverteren. Of zit ik mis?
pi_111682359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef WebBeestje het volgende:
Ik bedoelde het serieus :) want zijn adverteerders niet bereid meer te betalen op basis van bv. RPM als er meer concurrentie is? Als jouw website tussen de concurrentie uitspringt dan ben je volgens mij interessant om op te adverteren. Of zit ik mis?
Zet er dat dan de volgende keer bij, nu leek je vraag me te gaan over conversie van aantal bezoekers krijgen uit de SERPS.

Maar er is vaak niet een simpel antwoord. Want misschien is de CTR van A veel hoger dan B en levert het per 1000 bezoekers meer op.
pi_111695530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef WebBeestje het volgende:
adverteerders adverteren wanneer t nodig is he.. ik adverteer me suf in alle vormen middels google en het intersseert me niet waar het staat en wat het kost, zolang het maar meer oplevert dan het kost..
pi_111695925
Iedereen trouwens gister een crappy dag? :')

Vandaag zal trouwens ook wel niet super worden, je merkt toch dat veel mensen vrij zijn. Ga uit van een aantal magere dagen en dan volgende week weer knallen hopelijk.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:27:03 #272
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111698154
quote:
Zet er dat dan de volgende keer bij, nu leek je vraag me te gaan over conversie van aantal bezoekers krijgen uit de SERPS.

Maar er is vaak niet een simpel antwoord. Want misschien is de CTR van A veel hoger dan B en levert het per 1000 bezoekers meer op.
Bedankt, het blijft toch lastig maar ik denk dat ik me dan meer ga richten op de zoekterm die 4x meer wordt gezocht en een lage concurrentie heeft.

Verder had ik gisteren de op één na beste dag sinds ik met Adsense bezig ben en dat voor hemelvaart en het aantal bezoekers lager was dan normaal. De RPM lag op ruim ¤0,50 dus ik ben best tevreden. Ik heb geen idee welke gegevens je wel en niet mag communiceren naar buiten maar mijn rvenue grafiek gaat de goede kant op. 1,5 maand geleden nog rond de ¤1 per dag en nu de laatste dagen ongeveer 5x meer.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:27:46 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111700044
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:43 schreef JDx het volgende:
Iedereen trouwens gister een crappy dag? :')
Viel mee, afgelopen zondag was een absoluut dieptepunt. :')
Momenteel valt er gewoon (te) weinig te melden over het onderwerp, in dat soort periodes heb ik nog steeds zo'n 80 procent van m'n gemiddelde unieke bezoekers maar ruim 70 procent blijft maar enkele ogenblikken hangen. :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:10:53 #274
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111701413
Vandaag lijkt nog nergens op, normaal op elke 1.000 pageviews een click en nu op 5.000 nog niks... al blijf ik genoeg exitlinks zien naar Adsense :)
pi_111702059
Haha zo grappig is dat, ik heb nog niet eens 1000 pageviews per dag in totaal en verdien ook gemiddeld 3-4 euro per dag.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:18:11 #276
340341 Blester
Membre très utile
pi_111703311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef JDx het volgende:
Haha zo grappig is dat, ik heb nog niet eens 1000 pageviews per dag in totaal en verdien ook gemiddeld 3-4 euro per dag.
3-4 euro per dag is ook niet heel veel toch? Bij de website die ik verkocht hebt was het 1,50 per klik gemiddeld. Ben benieuwd bij het nieuwe project.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:53:36 #277
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111704466
Voorlopig nog geen click in Adsense maar wel 17 clicks te zien via Statcounter van 8:00 tot 10:45. Ik blijf erbij dat Adsense veel niet uitbetaald maar natuurlijk wel in rekening brengt bij adverteerders. Geen wonder dat ze jaarlijks enorme winsten maken. Google maar eens op "adsense scam", genoeg over te lezen.
pi_111704525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef WebBeestje het volgende:
Voorlopig nog geen click in Adsense maar wel 17 clicks te zien via Statcounter van 8:00 tot 10:45. Ik blijf erbij dat Adsense veel niet uitbetaald maar natuurlijk wel in rekening brengt bij adverteerders. Geen wonder dat ze jaarlijks enorme winsten maken. Google maar eens op "adsense scam", genoeg over te lezen.
Tjah, dan stap je toch lekker over op iets anders? Het loopt lekker, veel geld voor relatief weinig bezoekers. Dat krijg ik niet voor elkaar met rechtstreeks adverteren voor bedrijven.

Ja hallo, ik heb 60 bezoekers per dag, ik wil graag 50 euro per maand voor uw banner op mijn site, dat doet niemand denk ik.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:06:20 #279
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111704913
Scheelt dat ik ongeveer 40% van mijn inkomsten van adverteerders heb buiten Adsense om. Overstappen naar iets anders is niet echt een optie omdat Google zo goed als een monopolie heeft maar er zijn naïeve mensen die dat niet inzien :)
pi_111704998
Het zou best kunnen dat ze niet alles tellen, maar dat heb je hier al 10x gezegd, wij kunnen dat ook niet veranderen. Begin zelf een alternatief voor AdSense ;)
pi_111705125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef WebBeestje het volgende:
Scheelt dat ik ongeveer 40% van mijn inkomsten van adverteerders heb buiten Adsense om. Overstappen naar iets anders is niet echt een optie omdat Google zo goed als een monopolie heeft maar er zijn naïeve mensen die dat niet inzien :)
Totdat je heel groot bent, dan komen de adverteerders wel die meer betalen dan Google met hun kut monopolie.
pi_111705154
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef JDx het volgende:
Het zou best kunnen dat ze niet alles tellen, maar dat heb je hier al 10x gezegd, wij kunnen dat ook niet veranderen. Begin zelf een alternatief voor AdSense ;)
Gaat bijna niet man, denk als je alle adsense alternatieve bij elkaar zou stoppen dat je nog geen kans maakt. Als je een serieuze bedreiging bent kopen ze je wel op..

Alleen Apple/Microsoft e.d. zouden het wellicht kunnen. Of FB.
pi_111705181
Ik zou op zich best een systeempje willen maken, maar dan moet je wel eerst adverteerders hebben, misschien beginnen met iets van: Adverteer hier vanaf 1 cent ofzo.

Wellicht speciaal voor NL markt.
pi_111705347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef JDx het volgende:
Ik zou op zich best een systeempje willen maken, maar dan moet je wel eerst adverteerders hebben, misschien beginnen met iets van: Adverteer hier vanaf 1 cent ofzo.

Wellicht speciaal voor NL markt.
Ja en op welke publishers richt je je dan? De publishers met een Adsense ban? Want denk je dat mensen met Adsense het vervangen met jouw systeem wat 1 cent.. betaald? Ongeacht welke niche.

Zijn er genoeg (geweest) die 5cent per klik bieden, maar daar mee kun je niet concurreren met Google.
pi_111705409
Nee precies, dat probeerde ik ook duidelijk te maken, ook al zouden ze niet alles tellen (wat me dom lijkt, want stel je voor je bent zelf adverteerder én publisher, dan kan je het wel checken), AdSense levert altijd nog lekker geld op.

Dus niet mokken, lekker wokken, ehhh ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:25 #286
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111705572
Yahoo heeft toch ook Ads? Misschien ga ik dat ook eens testen. Verder heb je nog buysandsells.com o.i.d.
pi_111705735
ik ben net ook begonnen met een site, met nog vrij weinig bezoekers, hoop dat het er binnenkort wat meer worden :) als ik rond de 1/2 euro per dag wil verdienen. hoeveel bezoekers heb ik nodig dan ongeveer?
pi_111705841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Arjann21 het volgende:
ik ben net ook begonnen met een site, met nog vrij weinig bezoekers, hoop dat het er binnenkort wat meer worden :) als ik rond de 1/2 euro per dag wil verdienen. hoeveel bezoekers heb ik nodig dan ongeveer?
Onmogelijk om te zeggen. Er zijn mensen met 100 bezoekers die meerdere euro's verdienen. En mensen met 1000 bezoekers die maar 1 euro verdienen.

Het hangt van de markt, bezoekers, clickgedrag, advertenties, advertentie locatie en nog veel meer factoren af.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:43:14 #289
340341 Blester
Membre très utile
pi_111706352
Hmmm, ik heb even hulp nodig voor het plaatsen van AdSense op een positie in mijn Wordpress template, wellicht dat iemand daar verstand van heeft mij even een DM kan sturen?
pi_111706361
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef RPG het volgende:

[..]

Onmogelijk om te zeggen. Er zijn mensen met 100 bezoekers die meerdere euro's verdienen. En mensen met 1000 bezoekers die maar 1 euro verdienen.

Het hangt van de markt, bezoekers, clickgedrag, advertenties, advertentie locatie en nog veel meer factoren af.
En dat ligt puur aan wat voor reclame op je site hebt?
pi_111706490
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Blester het volgende:
Hmmm, ik heb even hulp nodig voor het plaatsen van AdSense op een positie in mijn Wordpress template, wellicht dat iemand daar verstand van heeft mij even een DM kan sturen?
Al geprobeerd in wordpress topic? En zo moeilijk is aanpassen van je theme niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

En dat ligt puur aan wat voor reclame op je site hebt?
Nee het ligt dus puur aan je content, je bezoekers, je niche, bezoekers klik gedrag.

Als voorbeeld: FOK! heeft veel bezoekers. Maar veel van die bezoekers zijn dagelijks terugkerend. Meeste van die mensen zullen niet eens kijken naar de advertenties laat staan klikken op een advertentie. Dus stel dat FOK! 1000 bezoekers per dag heeft zal die mogelijk veel minder verdienen dan een website specifiek gericht op een niche met maar 500 bezoekers.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:54:24 #292
340341 Blester
Membre très utile
pi_111706741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef RPG het volgende:

[..]

Al geprobeerd in wordpress topic? En zo moeilijk is aanpassen van je theme niet.

[..]

Nee het ligt dus puur aan je content, je bezoekers, je niche, bezoekers klik gedrag.

Als voorbeeld: FOK! heeft veel bezoekers. Maar veel van die bezoekers zijn dagelijks terugkerend. Meeste van die mensen zullen niet eens kijken naar de advertenties laat staan klikken op een advertentie. Dus stel dat FOK! 1000 bezoekers per dag heeft zal die mogelijk veel minder verdienen dan een website specifiek gericht op een niche met maar 500 bezoekers.
Het gaat om het volgende:

Bij een post wil ik graag linksboven een AdSense plaatsen en dat de tekst dan na de AdSense begint:

Waar plaats ik die code?
pi_111706996
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Het gaat om het volgende:

Bij een post wil ik graag linksboven een AdSense plaatsen en dat de tekst dan na de AdSense begint:

[ afbeelding ] Waar plaats ik die code?
Dat kan je dus het beste in het wordpress topic plaatsen. Dit topic is daar niet voor bedoeld.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:05:57 #294
340341 Blester
Membre très utile
pi_111707186
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef RPG het volgende:

[..]

Dat kan je dus het beste in het wordpress topic plaatsen. Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Ik dacht dat je net zei dat aanpassingen heel makkelijk waren? Had je dit ook even kunnen zeggen.
pi_111707204
Jammer dat Adsense niet een affiliate functie heeft, dan kreeg er nog wat voor terug.. Nu ben je alleen maar mensen aan het helpen en vervolgens zie je ze nooit meer terug.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:16:04 #296
340341 Blester
Membre très utile
pi_111707538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat Adsense niet een affiliate functie heeft, dan kreeg er nog wat voor terug.. Nu ben je alleen maar mensen aan het helpen en vervolgens zie je ze nooit meer terug.
Korte vragen beantwoorden zal toch geen probleem moeten zijn? Ik help andere leden daar ook weer voor terug :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:10:49 #297
340341 Blester
Membre très utile
pi_111714268
Wat verdiend nou eigenlijk meer, tekstlinks of afbeeldingen? En wat is een goede manier om keywords te vinden voor mijn website zodat ik daar met SEO op in kan spelen?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:36:07 #298
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111715354
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
Wat verdiend nou eigenlijk meer, tekstlinks of afbeeldingen? En wat is een goede manier om keywords te vinden voor mijn website zodat ik daar met SEO op in kan spelen?
Zie de topics over Adsense en SEO hier op Fok :)

Ik krijg de indruk dat mijn 'click-verlies' misschien komt omdat ik via een adverteerprogramma mijn Adsense codes moet invoeren en een nieuwe code krijg om in te voeren. Zo zit er wat tussen en die partij is waardeloos om mee te communiceren, misschien dat zij soms een eigen Adsense code er voor in de plaats zetten?!
pi_111715681
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zie de topics over Adsense en SEO hier op Fok :)

Ik krijg de indruk dat mijn 'click-verlies' misschien komt omdat ik via een adverteerprogramma mijn Adsense codes moet invoeren en een nieuwe code krijg om in te voeren. Zo zit er wat tussen en die partij is waardeloos om mee te communiceren, misschien dat zij soms een eigen Adsense code er voor in de plaats zetten?!
Een quote van mijzelf uit een ander topic die eigenlijk ook relevant is voor dit:
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef RPG het volgende:
Ik gebruik nooit plugins om adsense te tonen. Vooral omdat er dan altijd de mogelijkheid kan bestaan dat de maker van de plugin je advertentie aanpast en je daarvoor een ban kan krijgen (of hij de inkomsten kan krijgen) Plus zo moeilijk is het niet om je adsense code in een text widget of ergens in je theme te plaatsen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:09:50 #300
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_111717054
@RPG, maar aantonen kunnen we niet al is het vermoeden er wel. Ik heb het in dit geval over adverteerdirect.nl en vanavond haal ik hun codes er vanaf en voer de originele codes in. Als er dan merkbaar verschil is dan weet ik genoeg. Volgens die website werken ze samen met Adsense en daarom zou Adsense dit accepteren.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:23:31 #301
340341 Blester
Membre très utile
pi_111717695
Nieuwe reeks :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')