3-4 euro per dag is ook niet heel veel toch? Bij de website die ik verkocht hebt was het 1,50 per klik gemiddeld. Ben benieuwd bij het nieuwe project.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef JDx het volgende:
Haha zo grappig is dat, ik heb nog niet eens 1000 pageviews per dag in totaal en verdien ook gemiddeld 3-4 euro per dag.
Tjah, dan stap je toch lekker over op iets anders? Het loopt lekker, veel geld voor relatief weinig bezoekers. Dat krijg ik niet voor elkaar met rechtstreeks adverteren voor bedrijven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef WebBeestje het volgende:
Voorlopig nog geen click in Adsense maar wel 17 clicks te zien via Statcounter van 8:00 tot 10:45. Ik blijf erbij dat Adsense veel niet uitbetaald maar natuurlijk wel in rekening brengt bij adverteerders. Geen wonder dat ze jaarlijks enorme winsten maken. Google maar eens op "adsense scam", genoeg over te lezen.
Totdat je heel groot bent, dan komen de adverteerders wel die meer betalen dan Google met hun kut monopolie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef WebBeestje het volgende:
Scheelt dat ik ongeveer 40% van mijn inkomsten van adverteerders heb buiten Adsense om. Overstappen naar iets anders is niet echt een optie omdat Google zo goed als een monopolie heeft maar er zijn naïeve mensen die dat niet inzien
Gaat bijna niet man, denk als je alle adsense alternatieve bij elkaar zou stoppen dat je nog geen kans maakt. Als je een serieuze bedreiging bent kopen ze je wel op..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef JDx het volgende:
Het zou best kunnen dat ze niet alles tellen, maar dat heb je hier al 10x gezegd, wij kunnen dat ook niet veranderen. Begin zelf een alternatief voor AdSense
Ja en op welke publishers richt je je dan? De publishers met een Adsense ban? Want denk je dat mensen met Adsense het vervangen met jouw systeem wat 1 cent.. betaald? Ongeacht welke niche.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef JDx het volgende:
Ik zou op zich best een systeempje willen maken, maar dan moet je wel eerst adverteerders hebben, misschien beginnen met iets van: Adverteer hier vanaf 1 cent ofzo.
Wellicht speciaal voor NL markt.
Onmogelijk om te zeggen. Er zijn mensen met 100 bezoekers die meerdere euro's verdienen. En mensen met 1000 bezoekers die maar 1 euro verdienen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Arjann21 het volgende:
ik ben net ook begonnen met een site, met nog vrij weinig bezoekers, hoop dat het er binnenkort wat meer wordenals ik rond de 1/2 euro per dag wil verdienen. hoeveel bezoekers heb ik nodig dan ongeveer?
En dat ligt puur aan wat voor reclame op je site hebt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef RPG het volgende:
[..]
Onmogelijk om te zeggen. Er zijn mensen met 100 bezoekers die meerdere euro's verdienen. En mensen met 1000 bezoekers die maar 1 euro verdienen.
Het hangt van de markt, bezoekers, clickgedrag, advertenties, advertentie locatie en nog veel meer factoren af.
Al geprobeerd in wordpress topic? En zo moeilijk is aanpassen van je theme niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Blester het volgende:
Hmmm, ik heb even hulp nodig voor het plaatsen van AdSense op een positie in mijn Wordpress template, wellicht dat iemand daar verstand van heeft mij even een DM kan sturen?
Nee het ligt dus puur aan je content, je bezoekers, je niche, bezoekers klik gedrag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
En dat ligt puur aan wat voor reclame op je site hebt?
Het gaat om het volgende:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef RPG het volgende:
[..]
Al geprobeerd in wordpress topic? En zo moeilijk is aanpassen van je theme niet.
[..]
Nee het ligt dus puur aan je content, je bezoekers, je niche, bezoekers klik gedrag.
Als voorbeeld: FOK! heeft veel bezoekers. Maar veel van die bezoekers zijn dagelijks terugkerend. Meeste van die mensen zullen niet eens kijken naar de advertenties laat staan klikken op een advertentie. Dus stel dat FOK! 1000 bezoekers per dag heeft zal die mogelijk veel minder verdienen dan een website specifiek gericht op een niche met maar 500 bezoekers.
Dat kan je dus het beste in het wordpress topic plaatsen. Dit topic is daar niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Het gaat om het volgende:
Bij een post wil ik graag linksboven een AdSense plaatsen en dat de tekst dan na de AdSense begint:
[ afbeelding ] Waar plaats ik die code?
Ik dacht dat je net zei dat aanpassingen heel makkelijk waren? Had je dit ook even kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef RPG het volgende:
[..]
Dat kan je dus het beste in het wordpress topic plaatsen. Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Korte vragen beantwoorden zal toch geen probleem moeten zijn? Ik help andere leden daar ook weer voor terugquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat Adsense niet een affiliate functie heeft, dan kreeg er nog wat voor terug.. Nu ben je alleen maar mensen aan het helpen en vervolgens zie je ze nooit meer terug.
Zie de topics over Adsense en SEO hier op Fokquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
Wat verdiend nou eigenlijk meer, tekstlinks of afbeeldingen? En wat is een goede manier om keywords te vinden voor mijn website zodat ik daar met SEO op in kan spelen?
Een quote van mijzelf uit een ander topic die eigenlijk ook relevant is voor dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zie de topics over Adsense en SEO hier op Fok
Ik krijg de indruk dat mijn 'click-verlies' misschien komt omdat ik via een adverteerprogramma mijn Adsense codes moet invoeren en een nieuwe code krijg om in te voeren. Zo zit er wat tussen en die partij is waardeloos om mee te communiceren, misschien dat zij soms een eigen Adsense code er voor in de plaats zetten?!
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef RPG het volgende:
Ik gebruik nooit plugins om adsense te tonen. Vooral omdat er dan altijd de mogelijkheid kan bestaan dat de maker van de plugin je advertentie aanpast en je daarvoor een ban kan krijgen (of hij de inkomsten kan krijgen) Plus zo moeilijk is het niet om je adsense code in een text widget of ergens in je theme te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |