Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef blup het volgende:
¤ 120,67
Volgende betaling
Altijd fijn zo per maand voor een paar kut video's op youtube.
en het gebruikte zoekwoord is niet toevallig de url?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:49 schreef xaban06 het volgende:
Sinds 2 dagen bezig om een website op te zetten over 1 product (affiliate). Ik heb er nog maar 2 artikelen op staan, nog geen analytics oid. Nu al een paar bezoekers via Google![]()
Nog niks gedaan aan backlinking oid.
We've got a winner!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en het gebruikte zoekwoord is niet toevallig de url?
Niceeeeee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef blup het volgende:
¤ 120,67
Volgende betaling
¤ 119,38quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef blup het volgende:
¤ 120,67
Volgende betaling
Adsense gericht adult? Je bedoeld PPC?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef GTL_ het volgende:
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen:
Kent iemand een goed alternatief voor Adsense gericht op een adultwebsite?
Ik gebruikte vroeger altijd cashmaster.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Adsense gericht adult? Je bedoeld PPC?
Ken ik niet, alleen CPA (AWEmpire) of VPScash
Ik zou het zelf interresant vinden als ik op de site kan bestellen en het dan betaald klaar ligt op de markt om af te halen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:18 schreef De-Hamster het volgende:
Het wordt steeds meer & Dergelijke, aangezien hier meer webdesigners en mensen met ideëen zitten een vraagje aan jullie:
Ik werk momenteel wekelijks op de Markt (AGF), zij zitten op 5/6 markten per week. Nu hoor ik dat het volk op de markten steeds meer begint af te nemen.
Nu zie ik ook dat zowat achter elke groentekraam of fruitkraam een man van minimaal 30-40 staat heeft staan die meestal niet heel modern etc zijn. Vaak vader op zoon overgedragen/familiebedrijf etc. weinig geschoold.
Nu vraag ik mezelf af of het zinvol is om als marktkoopman in de AGF sector een eigen website te hebben. Met daarop informatie, mooie foto's, duidelijke uitleg qua producten evt. recepten. En eventueel een mogelijkheid tot bestellen?
Ik wil hier graag jullie mening over weten, heeft zoiets zin? Denken jullie dat hier een markt in zit? Stel je zou dan een website beginnen, wat zouden jullie hier graag op zien? Hoe kan ik mijn idee het best op papier zetten zodat het voor een conservatieve marktkoopman met weinig tot geen verstand van computers interessant te maken? Als ik het namelijk zo zou vertellen zouden de reacties meteen zijn als: Ach daar heb ik geen tijd voor, Dat begrijp ik niet etc.
Toch ben ik vanuit mezelf redelijk overtuigd dat het een kans van slagen heeft?
Ik gebruik geen plugin, gewoon de html code van Adsense plakken en klaarquote:Op zondag 6 mei 2012 00:20 schreef Eris het volgende:
Ben nu bezig met een simpele Mulitie site Worpress installatie voor een rits "parking" domeinnamen.
Maar welke plugin gebruiken jullie voor adsense?
misschien als je van alle kraampjes tegelijkertijd op 1 punt op kan halen. Maar anders moet je alsnog alle kraampjes af om je spullen op te halen. En dan zie je daar van ze hebben echt mooie haring deze week dus koop je alsnog allemaal extra dingen en heb je dus teveel. Ik denk dat het niet echt interessant is voor marktkooplui. Alleen een soort albert die zijn spullen van de markt haalt. Maar dat is wel lastig omdat het aanbod steeds verandert. Plus mensen die eten bestellen doen dat wel bij de supermarkt en niet op de markt.quote:Op zondag 6 mei 2012 08:50 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik zou het zelf interresant vinden als ik op de site kan bestellen en het dan betaald klaar ligt op de markt om af te halen..
Dat is inderdaad een leuk idee maar niet geheel realistisch ben ik bang. De prijzen van het groente en fruit fluctueert wekelijks zo niet meerdere malen per week. Voor die arme man wordt het dan een dagtaak om de prijzen op internet aan te passen. Een bestellijst zou wel mogelijk zijn als de klant dit bij een van de 6 aanwezige markten in de week wil afhalen en dáár dan betaald.quote:Op zondag 6 mei 2012 08:50 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik zou het zelf interresant vinden als ik op de site kan bestellen en het dan betaald klaar ligt op de markt om af te halen..
Het is ook niet iets wat als service voor de hele markt geldt, gewoon een service van hun eigen AGF marktkraam om de concurrentie voor te zijn. Want geen enkele marktkoopman doet iets aan marketing of innovatie lijkt het. Een website met bestelfunctie zou al heel wat zijn, dat zegt genoeg neem ik aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef borbit het volgende:
[..]
misschien als je van alle kraampjes tegelijkertijd op 1 punt op kan halen. Maar anders moet je alsnog alle kraampjes af om je spullen op te halen. En dan zie je daar van ze hebben echt mooie haring deze week dus koop je alsnog allemaal extra dingen en heb je dus teveel. Ik denk dat het niet echt interessant is voor marktkooplui. Alleen een soort albert die zijn spullen van de markt haalt. Maar dat is wel lastig omdat het aanbod steeds verandert. Plus mensen die eten bestellen doen dat wel bij de supermarkt en niet op de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |