quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
ff een succesje melden: op mijn belangrijkste keyword van 1 van mijn sites rank ik sinds vorige week P1 R1 , 1.400.000 resultaten voor dat trefwoord, concurrentie moordend en ook nog eens met een .eu domein![]()
![]()
![]()
![]()
Traffic met 1800% gestegen afgelopen week!
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik gebruik altijd 3 proxy websites en tor om een ranking te checken, en dat geeft wel een betrouwbaar beeld lijkt mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ook even gecontroleerd met de '&pws=0' parameter om alle personalisaties uit te zetten?
Jezus.quote:
als we samen solliciteren en de functie uitvoerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf?
Die heeft niets te zeggen thuis..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:56 schreef JDx het volgende:
En je vriendin vind het goed als je naar Sydney gaat?
Dit is mijn prive account. Goudmijntje aangeboord een jaar of twee geledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf?
Beter dan gemiddeld hier denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben
Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien een domme vraag maar gebruiken jullie uitsluitend eigen domeinen om je blog/site op te hosten? Zo ja, welk hostbedrijf gebruken jullie? Sites als blogger.com en wordpress.com ondersteunen immers ook adsense, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. Is dit niet interessant mbt SEO oid?
Deze kende ik nog nietquote:
Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Thvd het volgende:
[..]
Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Het is natuurlijk wel zo dat je bij een eigen domein meer moet regelen en het erg handig is als je kennis van html en zo hebt, maar dat had ik voordat ik begon met mijn sites ook niet. Als je een beetje handig bent leer je dat met trial (en heel veel) error...
Ik zit bij Neostrada btw.
Gisteren voor het eerst 47 bezoekers op een dag, na een vorige top van 28. Adsense inkomsten: 0,00...
Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet16eur/jaar voor nl domein + hosting is echt vies goedkoop.
[..]
Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).
Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Thvd het volgende:
[..]
Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.
Bijvoorbeeld: Wanneer www.google.nl/afbeeldingen geen backlink heeft van www.google.nl, zal er ook geen gunstig effect optreden omdat www.google.nl erg succesvol is.
Bij freehostia.com heb je gratis hosting, betaal je alleen voor het domeinquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Rnnz het volgende:
» 250 MB schijfruimte
» 10 GB dataverkeer p/maand
Dat is toch ruim voldoende voor een blog? Het wordt op deze manier wel erg interessant om een domein + hosting te kopen. :p
De sites die je noemt zijn sowieso gemakkelijker in gebruik dan een zelfbouw-site om de site op te zetten, want je hoeft geen kennis te hebben. SEO zul je echter gewoon zelf moeten doen (backlinks maken op andere sites, goede content schrijven, keywords, etc.)quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |