abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:06:13 #226
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_111611277
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
ff een succesje melden: op mijn belangrijkste keyword van 1 van mijn sites rank ik sinds vorige week P1 R1 , 1.400.000 resultaten voor dat trefwoord, concurrentie moordend en ook nog eens met een .eu domein :) *O* *O* *O*

Traffic met 1800% gestegen afgelopen week!
^O^

ook even gecontroleerd met de '&pws=0' parameter om alle personalisaties uit te zetten?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:08:09 #227
77130 star_gazer
pi_111611294
-werving en selectie doe je maar ergens anders-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 06:45:06 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:15:20 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_111612588
Straks overdracht van een van mijn website's naar een nieuwe eigenaar, heb hem namelijk verkocht. Betekend dat ik weer een nieuw projectje ga maken waar ik uiteindelijk AdSense op zal plaatsen. Makkelijk is dat ik geen van het werk bij het opstarten van een website hoef uit te besteden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:48:24 #229
340341 Blester
Membre très utile
pi_111613033
Hoe voeg je eigenlijk AdSense aan Youtube toe? En welke soort videos zijn een beetje goede voor die markt?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_111613313
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

^O^

ook even gecontroleerd met de '&pws=0' parameter om alle personalisaties uit te zetten?
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik gebruik altijd 3 proxy websites en tor om een ranking te checken, en dat geeft wel een betrouwbaar beeld lijkt mij
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111613408
Ik gebruik nu meestal http://www.hidebyus.com
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:10:42 #232
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_111617149
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:04 schreef star_gazer het volgende:
Booyaka booyaka :7

[ afbeelding ]
Jezus.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_111617873
quote:

[ afbeelding ]
Lekker man! :)

Dat bericht wat weggehaald is, ging dat over dezelfde functie als laatst?
pi_111618901
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf? :P
pi_111619162
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
Lijkt me wel he, iedereen weet het al, maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben als ik zulke bedragen zie, of is dat van het hele bedrijf? :P
als we samen solliciteren en de functie uitvoeren :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111625762
En je vriendin vind het goed als je naar Sydney gaat? ;)
pi_111626039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:56 schreef JDx het volgende:
En je vriendin vind het goed als je naar Sydney gaat? ;)
Die heeft niets te zeggen thuis..
pi_111626093
quote:

[ afbeelding ]
Gvd, wat geil.
pi_111626690
'The Man' gaat wel op voor Ran _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:28:37 #240
77130 star_gazer
pi_111626963
quote:
Dit is mijn prive account. Goudmijntje aangeboord een jaar of twee geleden ;)
-
pi_111627496
quote:
maar ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben
Beter dan gemiddeld hier denk ik :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:24:30 #242
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111629014
Misschien een domme vraag maar gebruiken jullie uitsluitend eigen domeinen om je blog/site op te hosten? Zo ja, welk hostbedrijf gebruken jullie? Sites als blogger.com en wordpress.com ondersteunen immers ook adsense, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. Is dit niet interessant mbt SEO oid?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_111629259
flexwebhosting ^O^
pi_111629893
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien een domme vraag maar gebruiken jullie uitsluitend eigen domeinen om je blog/site op te hosten? Zo ja, welk hostbedrijf gebruken jullie? Sites als blogger.com en wordpress.com ondersteunen immers ook adsense, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. Is dit niet interessant mbt SEO oid?
Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Het is natuurlijk wel zo dat je bij een eigen domein meer moet regelen en het erg handig is als je kennis van html en zo hebt, maar dat had ik voordat ik begon met mijn sites ook niet. Als je een beetje handig bent leer je dat met trial (en heel veel) error...

Ik zit bij Neostrada btw.

Gisteren voor het eerst 47 bezoekers op een dag, na een vorige top van 28. Adsense inkomsten: 0,00... :(
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:11:54 #245
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111631159
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef RanTheMan het volgende:
flexwebhosting ^O^
Deze kende ik nog niet ^O^ 16eur/jaar voor nl domein + hosting is echt vies goedkoop.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Thvd het volgende:

[..]

Ik gebruik enkel eigen domeinen (heb er wel maar 3, waarvan 2 actief). Mijn keuze voor eigen domeinen was snel gemaakt, aangezien het professionaliteit uitstraalt, het veel gemakkelijker te onthouden is, je meer kunt aanpassen, het beter voor SEO is (al maakt dat voor mijn namen niet veel uit) en aangezien je ze kunt verkopen. Daarnaast is een eigen domein niet echt duur, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Het is natuurlijk wel zo dat je bij een eigen domein meer moet regelen en het erg handig is als je kennis van html en zo hebt, maar dat had ik voordat ik begon met mijn sites ook niet. Als je een beetje handig bent leer je dat met trial (en heel veel) error...

Ik zit bij Neostrada btw.

Gisteren voor het eerst 47 bezoekers op een dag, na een vorige top van 28. Adsense inkomsten: 0,00... :(
Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).
pi_111631457
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Deze kende ik nog niet ^O^ 16eur/jaar voor nl domein + hosting is echt vies goedkoop.

[..]

Hm ok, het is dus niet zo dat blogsites over het algemeen beter ranken? Ik weet dat het vooral gaat om content, maar dingen zoals attributen mbt linkbuilding zijn neem ik aan vaak al door de blogsites zelf geregeld (en heb je dus geen omkijken naar).
Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.

Bijvoorbeeld: Wanneer www.google.nl/afbeeldingen geen backlink heeft van www.google.nl, zal er ook geen gunstig effect optreden omdat www.google.nl erg succesvol is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:42:41 #247
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111632407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Thvd het volgende:

[..]

Zolang je geen backlink vanaf de homepage van bijvoorbeeld blogger hebt (en die heb je niet, want niemand heeft die), kun je ook niet meeliften op het succes van andere blogs of van blogger zelf. Je zult dus toch zelf je linkbuilding moeten doen.

Bijvoorbeeld: Wanneer www.google.nl/afbeeldingen geen backlink heeft van www.google.nl, zal er ook geen gunstig effect optreden omdat www.google.nl erg succesvol is.
Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?
pi_111632822
» 250 MB schijfruimte
» 10 GB dataverkeer p/maand

Dat is toch ruim voldoende voor een blog? Het wordt op deze manier wel erg interessant om een domein + hosting te kopen. :p
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:55:05 #249
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_111632930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Rnnz het volgende:
» 250 MB schijfruimte
» 10 GB dataverkeer p/maand

Dat is toch ruim voldoende voor een blog? Het wordt op deze manier wel erg interessant om een domein + hosting te kopen. :p
Bij freehostia.com heb je gratis hosting, betaal je alleen voor het domein :P (mijn ervaringen met hun zijn nogal slecht though).
pi_111633140
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het gebruik van metatags icm SEO en het gebruik van attributen als nofollow en dofollow om blackhat SEO technieken te weren. Sites als blogspot, blogger of wordpress hebben dit (neem ik aan) allemaal al zelf tot in de puntjes geoptimaliseerd. Als je zelf een site maakt moet je dit allemaal zelf gaan doen? Of hebben jullie daar gewoon tooltjes oid voor?
De sites die je noemt zijn sowieso gemakkelijker in gebruik dan een zelfbouw-site om de site op te zetten, want je hoeft geen kennis te hebben. SEO zul je echter gewoon zelf moeten doen (backlinks maken op andere sites, goede content schrijven, keywords, etc.)

Voor je eigen domein ga je gewoon naar wordpress.org (zie het verschil met .com op de vorige pagina) en installeer je deze op je website en klaar. Download een (gratis) thema, installeer dat en je hebt een volledig functionele blog naar eigen wensen, inclusief no-follow attribuut. Het is enkel zo dat wanneer je iets wil aanpassen, dat vaak lastiger is dan wanneer je een gratis blog op blogger of zo hebt.

Met wordpress is een blog op eigen domein relatief gemakkelijk te maken. Je moet even wat meer moeite doen, maar dan heb je ook wat.

Vandaar: als je het serieus wil aanpakken ga je voor een eigen domein met wordpress.org.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')