en datquote:
h-d snapt hetquote:
Wij Nederlanders halen dat niet nee, die Fransozen welquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
In andere landen is dat wel anders. Bijv. in Frankrijk mag je op secundaire wegen 90, maar op veel wegen door de bergen haal je dat niet eens, vanwege de bochten, smalle weg, slecht wegdek, geen overzicht etc.
Geen 80 op het stuk waar ik moet zijn, hoor (A1 en dan A10 Noord)quote:Op maandag 7 mei 2012 09:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
En omdat het nu doorrijd omdat het knelpunt daar is opgelost rijden we lekker 80![]()
![]()
geiten wollen sokken toestand daar
![]()
![]()
![]()
oh sorry, ik dacht automatisch aan de a4quote:Op maandag 7 mei 2012 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen 80 op het stuk waar ik moet zijn, hoor (A1 en dan A10 Noord)
Een goede drempel merk je niet als je je aan de snelheid houdt. Dus 50 over een drempel waar je 50 mag, zou je die drempel niet mogen merken. Als je daar dan met 80 overheen gaat, tja, dan is het eigen stomme schuld...quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef Descendent het volgende:
Drempels zijn eveneens één van de grootste irritaties op de weg.
Er komt een dag dat ik de gemeente Coevorden ga aanklagen voor de schokbrekerslopende trekhaakschrapende monsters van dingen die ze daar hebben liggen (familie woont er; ik zou dr zelf nog niet d.... nou ja...)
Met een lease auto met 80 over een drempel van 50 geeft voldoeningquote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Een goede drempel merk je niet als je je aan de snelheid houdt. Dus 50 over een drempel waar je 50 mag, zou je die drempel niet mogen merken. Als je daar dan met 80 overheen gaat, tja, dan is het eigen stomme schuld...
Helaas zijn er genoeg gemeenten die de drempel aanpassen voor een lagere snelheid en dan de snelheidsbeperking niet aanpassen...
Ik ken zat drempels waar je bij 10km/u finaal door je veren gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Een goede drempel merk je niet als je je aan de snelheid houdt. Dus 50 over een drempel waar je 50 mag, zou je die drempel niet mogen merken. Als je daar dan met 80 overheen gaat, tja, dan is het eigen stomme schuld...
Helaas zijn er genoeg gemeenten die de drempel aanpassen voor een lagere snelheid en dan de snelheidsbeperking niet aanpassen...
Als die in een woonwijk liggen, is er niets aan de handquote:Op maandag 7 mei 2012 11:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken zat drempels waar je bij 10km/u finaal door je veren gaat
je moet over een drempel met de max toegestaande snelheid moeten kunnen rijden zonder dat je auto kapot gaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Als die in een woonwijk liggen, is er niets aan de hand
Die "nep-drempels" zijn altijd een goede manier om de toeristen eruit te halen. Die gaan ervoor in de ankers
Ik ken er een heleboel waarbij dat niet het geval is. En drempels helpen eigenlijk niet, want nu gaan mensen van drempel tot drempel sprinten: gassen - remmen - gas - rem - gas - rem. Zuipt benzine, een slijtage slag voor je auto, en extra herrie voor de omwonenden...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je moet over een drempel met de max toegestaande snelheid moeten kunnen rijden zonder dat je auto kapot gaat.
Of moet je bij de gemeente zijn? Wat als je schade rijdt met zo'n drempel, waar moet je terecht?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef Daeron het volgende:
Drempels waar het niet kan zijn simpelweg foutief aangelegd. Gewoon klacht indienen bij de wegbeheerder dus.
De wegbeheerder. Dat kan de gemeente zijn, maar ook de provincie of het waterschap. Ja, of het Rijk, maar op rijkswegen liggen maar weinig drempelsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of moet je bij de gemeente zijn? Wat als je schade rijdt met zo'n drempel, waar moet je terecht?
in de a12 zitten putdekselsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
De wegbeheerder. Dat kan de gemeente zijn, maar ook de provincie of het waterschap. Ja, of het Rijk, maar op rijkswegen liggen maar weinig drempels.
Drempels komen eigenlijk ook wel voor, in de vorm van golvend asfalt. Met name de regio Rotterdam lijkt er een abonnement op te hebben.quote:
Dat is gewoon niet waar. Alleen hier al genoeg drempels waar je gewoon onmogelijk normaal overheen komt.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nou.... de drempels waar ik het over had zijn echt; al ga je er met 5 km-u overheen.... je merkt ze nog heeeeel erg goed....quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
laat de gemeente maar aantonen dat ze allemaal goed zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Alleen hier al genoeg drempels waar je gewoon onmogelijk normaal overheen komt.
Dan zijn het dus geen goede drempels... Ik ken genoeg drempels waar je gewoon met de maximum snelheid over heen kunt, maar wanneer je duidelijk harder rijdt, raak je echt de grond...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Alleen hier al genoeg drempels waar je gewoon onmogelijk normaal overheen komt.
En dat zijn dus rotdingen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen goede drempels... Ik ken genoeg drempels waar je gewoon met de maximum snelheid over heen kunt, maar wanneer je duidelijk harder rijdt, raak je echt de grond...
Heb er niet zo vaak last van eigenlijk. Voor mij is nr. 1 toch echt de mensen die gewoon niet fatsoenlijk doorrijden. Vooral op de snelweg.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
irritatie nummer 1 vind ik toch nog altijd bumperklevers hoor...
daar kan ik echt niet tegen en laat ik ook meteen merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |