abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:36:22 #51
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_111176808
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dat is irritant ja, maar dat is hier net zo. Dat tegen mekaar wegstrepend blijft het in DLD toch wel erg lekker autorijden. Overigens zijn er ook momenten dat ik begrijp dat iemand met 200+ niet ff naar rechts gaat. Dan moet er ook echt wel behoorlijke ruimte zijn.

Voor mij is het duitse verkeer ook zeker niet heilig (wel prettiger dan hier in NL), maar vooral de duitse wegen zijn wat mij betreft top. Dan bedoel ik niet de kwaliteit van het asfalt, maar de combinatie van brede wegen en op veel plekken hoge toegestane snelheden.
En veel minder op- en afritten.
sig verwijderd door FA
pi_111176979
Ook dat ja....

Die zijn wel link trouwens als er NL-ers in de buurt rijden. Heb er een keer één gehad die dacht ik maak even ruimte voor de invoeger door naar de linkerrijbaan te gaan met een gangetje van 120..
Als je dan met 220 komt aanzeilen ben je blij dat je remmen goed werken... :P
pi_111179806
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Accordtje het volgende:
Ook dat ja....

Die zijn wel link trouwens als er NL-ers in de buurt rijden. Heb er een keer één gehad die dacht ik maak even ruimte voor de invoeger door naar de linkerrijbaan te gaan met een gangetje van 120..
Als je dan met 220 komt aanzeilen ben je blij dat je remmen goed werken... :P
Die duitse op/afritten zijn sowieso link.. Wel eens rechtdoorgeschoten met een busje. Dacht dat dat busje wel abs had(wat oudere taxi-Sprinter) maar niet dus..
Gelukkig alleen maar een kapotte kentekenhouder aan over gehouden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111180491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die duitse op/afritten zijn sowieso link.. Wel eens rechtdoorgeschoten met een busje. Dacht dat dat busje wel abs had(wat oudere taxi-Sprinter) maar niet dus..
Gelukkig alleen maar een kapotte kentekenhouder aan over gehouden.
Afrit met wat te hoge snelheid genomen dus? :P
pi_111181900
Klopt, zag wat te laat dat ik die afrit moest hebben, en was de A31, dus volgende afslag was pas over 50 km, en ik dacht dat de bus wel abs had, maar dus niet.. 2 bordjes en zo'n wit/zwarte paal omver gereden..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:56:49 #56
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111182486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Afrit met wat te hoge snelheid genomen dus? :P
Ja is mij ook wel eens overkomen. Kom je eraan bollen met een erg lekker tempo, en neem je dus de afslag..... Ja, er staan waarschuwingsbordjes met 40 erop, maarja, in NL zijn dat adviessnelheden. In Duitsland dus niet. Met gierende bandjes die afrit genomen. Het klonk wel erg stoer maar 't is niet fijn. Het zweet gutste van mijn handpalmen. Na die bocht lag alle troep links in de auto. :P
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:09:12 #57
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111183036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Marco001 het volgende:
Klopt, zag wat te laat dat ik die afrit moest hebben, en was de A31, dus volgende afslag was pas over 50 km, en ik dacht dat de bus wel abs had, maar dus niet.. 2 bordjes en zo'n wit/zwarte paal omver gereden..
Dus je weet dat de afritten een scherpe bocht hebben (je kent de situatie op de A31), en je weet dat je abs nodig gaat hebben om de bocht te kunnen halen, en toch neem je die afrit? En dan ook nog niet eens je auto/busje kennen waarin je rijdt. Op welke plaats sta je tegenwoordig in de Darwin-competitie?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:12:51 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111183243
Het is in Duitsland normaal dat je al afremt voordat je de afrit neemt.

Helaas denken sommige Nederlanders dat dat hier ook zo mag ;(
pi_111183404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:09 schreef OEM het volgende:

[..]

Dus je weet dat de afritten een scherpe bocht hebben (je kent de situatie op de A31), en je weet dat je abs nodig gaat hebben om de bocht te kunnen halen, en toch neem je die afrit? En dan ook nog niet eens je auto/busje kennen waarin je rijdt. Op welke plaats sta je tegenwoordig in de Darwin-competitie?
mwah, had niet verwacht ABS nodig te zullen hebben, maar had wel verwacht nog op tijd te kunnen remmen, ook al reed ik in wellicht de oudste bus die ze hadden..
Als ik niet was blijven remmen, had ik de bocht waarschijnlijk ook wel gehaald, maar het was de eerste keer dat ik een auto zonder abs reed, en was me dus nog niet zo bewust van het feit dat met blokkerende wielen je niet kan sturen. .(of nouja, dat kan wel, maar je glijd gewoon rechtdoor)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111184095
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Tijn het volgende:
Het is in Duitsland normaal dat je al afremt voordat je de afrit neemt.

Helaas denken sommige Nederlanders dat dat hier ook zo mag ;(
Oeh ook een mooie inderdaad, mensen die om dat soort redenen remmen (IK moet hier af dus rem IK alvast want al die verkeersdeelnemers achter MIJ zijn niet zo belangrijk als IK).

Of überhaupt mensen die continu aan het remmen zijn zonder reden op de snelweg. Tientallen meters naar de voorganger, anderhalve kilometer verderop gaan wat remlichtjes aan en hoppaaaa paniekreactie richting pedaal. Uitrollen? :?

Of mensen die met reden continu aan het remmen zijn en die reden is: bumperkleven, dus dat ze wel in de ijzers moeten omdat ze op een paar meter van een achterbak hangen. Tja...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:35:50 #61
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111184376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oeh ook een mooie inderdaad, mensen die om dat soort redenen remmen (IK moet hier af dus rem IK alvast want al die verkeersdeelnemers achter MIJ zijn niet zo belangrijk als IK).
In Nederland is het inderdaad absoluut niet de bedoeling om gas terug te nemen (laat staan te remmen) voordat je een afslag neemt.

Maar als je een Ausfahrt neemt, kun je maar beter wat snelheid minderen van te voren, want deze bocht je wil niet in met 130+ :P

pi_111184468
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oeh ook een mooie inderdaad, mensen die om dat soort redenen remmen (IK moet hier af dus rem IK alvast want al die verkeersdeelnemers achter MIJ zijn niet zo belangrijk als IK).

Of überhaupt mensen die continu aan het remmen zijn zonder reden op de snelweg. Tientallen meters naar de voorganger, anderhalve kilometer verderop gaan wat remlichtjes aan en hoppaaaa paniekreactie richting pedaal. Uitrollen? :?

Of mensen die met reden continu aan het remmen zijn en die reden is: bumperkleven, dus dat ze wel in de ijzers moeten omdat ze op een paar meter van een achterbak hangen. Tja...
Die eerste groep mensen kun je vaak wel inhalen toch ? :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:38:00 #63
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_111184485
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Tijn het volgende:
Het is in Duitsland normaal dat je al afremt voordat je de afrit neemt.

Helaas denken sommige Nederlanders dat dat hier ook zo mag ;(
Ik kan in NL ook wel wat afritten noemen waar ik niet met 120 vanaf wil denderen hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mwanatabu het volgende:

Oeh ook een mooie inderdaad, mensen die om dat soort redenen remmen (IK moet hier af dus rem IK alvast want al die verkeersdeelnemers achter MIJ zijn niet zo belangrijk als IK.
En wie daardoor in de problemen komt had maar meer afstand moeten houden ^O^.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:41:39 #64
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111184646
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik kan in NL ook wel wat afritten noemen waar ik niet met 120 vanaf wil denderen hoor.
Er zijn maar een paar van dat soort uitzonderingsgevallen en daar staan dan ook meestal een bordje bij met een waarschuwing dat het een korte afrit betreft. Veruit de meeste afritten zijn hartstikke lang, waardoor het niet nodig is om al vaart te minderen voordat je erop komt.

quote:
En wie daardoor in de problemen komt had maar meer afstand moeten houden ^O^.
Je brengt de doorstroming in het gevaar met zulke stunts.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:46:58 #65
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_111184835
Nee hoor, bijv. de op- en afrit Oosterhout Zuid op de A27 zijn erg kort, maar alleen voor de korte oprit wordt gewaarschuwd. Uiteraard moet je niet voor iedere afrit als een malle gaan remmen, maar soms is het niet onverstandig. Ook als er bijv vaak file op de afrit staat, die je niet altijd even goed ziet. Moordrecht op de A20 is er uit m'n hoofd zo eentje.
pi_111184884
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik kan in NL ook wel wat afritten noemen waar ik niet met 120 vanaf wil denderen hoor.
Daarom heb je toch een uitvoegstrook? En als je het dan nog niet vertrouwt mag je ook wel stiekem even gas loslaten vooraf maar echt remmen is echt niet nodig toch?
quote:
[..]

En wie daardoor in de problemen komt had maar meer afstand moeten houden ^O^.
Ja natuurlijk, maar het gaat ook om de irritatie dat jij erachter steeds het signaal krijgt van "kijk uit! rode lampjes! er is iets aan de hand!" terwijl je na de tweede of derde keer doorkrijgt dat er helemaal niks aan het handje is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_111185091
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef JDude het volgende:
Nee hoor, bijv. de op- en afrit Oosterhout Zuid op de A27 zijn erg kort, maar alleen voor de korte oprit wordt gewaarschuwd. Uiteraard moet je niet voor iedere afrit als een malle gaan remmen, maar soms is het niet onverstandig. Ook als er bijv vaak file op de afrit staat, die je niet altijd even goed ziet. Moordrecht op de A20 is er uit m'n hoofd zo eentje.
Ah ok zulke afritten ken ik (nog) niet maar dan lijkt het mij ook niet anders kunnen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:54:03 #68
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111185131
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef JDude het volgende:
Nee hoor, bijv. de op- en afrit Oosterhout Zuid op de A27 zijn erg kort, maar alleen voor de korte oprit wordt gewaarschuwd.
Ik ken de afrit niet, maar ik heb net even op Google Maps gekeken en het valt toch wel mee hoe kort die afrit is?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:04:27 #69
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_111185596
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:54 schreef Tijn het volgende:

Ik ken de afrit niet, maar ik heb net even op Google Maps gekeken en het valt toch wel mee hoe kort die afrit is?
Op de streetviewbeelden lijkt het inderdaad mee te vallen, maar in het echt (en op snelheid) is het een waardeloos ding. En nog smal ook, waardoor vooral vrachtwagens bijna tot het laatste moment een stukje rechterrijstrook meepakken.

Begrijp me overigens niet verkeerd hoor, wat mij betreft wordt er ook zo min mogelijk geremd óp de rijbaan van de snelweg, maar er blind vanuit gaan dat het overal kan zou ik zelfs in Nederland niet doen. Al zijn onze afritten inderdaad negen van de tien keer heel royaal als je ze vergelijkt met Duitsland of Frankrijk.
pi_111186378
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er zijn maar een paar van dat soort uitzonderingsgevallen en daar staan dan ook meestal een bordje bij met een waarschuwing dat het een korte afrit betreft. Veruit de meeste afritten zijn hartstikke lang, waardoor het niet nodig is om al vaart te minderen voordat je erop komt.

[..]

Je brengt de doorstroming in het gevaar met zulke stunts.
Die waar ik 2 keer per week overheen kom niet, en dat is ook nog eens een gecombineerder in/uitvoeg strook, Ik moet daar vaak invoegen op de snelweg, en mag blij zijn als ik op de oprit incl. de invoegstrook max 100km/h kan halen, en ik heb geen langzame auto(0-100 in c.a. 10 sec)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_111186896
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef JDude het volgende:
Nee hoor, bijv. de op- en afrit Oosterhout Zuid op de A27 zijn erg kort, maar alleen voor de korte oprit wordt gewaarschuwd. Uiteraard moet je niet voor iedere afrit als een malle gaan remmen, maar soms is het niet onverstandig. Ook als er bijv vaak file op de afrit staat, die je niet altijd even goed ziet. Moordrecht op de A20 is er uit m'n hoofd zo eentje.
Ugh, de A44, afslag Voorhout. Het is meteen een invoegstrook en onderaan de afrit staat er meteen een stoplicht. Leuk, als er al een rij auto's staat en je had je snelheid niet goed ingeschat omdat je er niet vaak komt... :{
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:46:49 #72
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_111187380
Ja zo ken ik er ook wel een paar. Maargoed, dat is gewoon een kwestie van opletten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_111187526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ugh, de A44, afslag Voorhout. Het is meteen een invoegstrook en onderaan de afrit staat er meteen een stoplicht. Leuk, als er al een rij auto's staat en je had je snelheid niet goed ingeschat omdat je er niet vaak komt... :{
Ook leuk, de A28 afslag Staphorst. Het bord 50 staat in het begin van de bocht, en meteen na de bocht sta je op een splitsing met een voorrangsweg.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:57:52 #74
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111187834
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Light het volgende:

[..]

Ook leuk, de A28 afslag Staphorst. Het bord 50 staat in het begin van de bocht, en meteen na de bocht sta je op een splitsing met een voorrangsweg.
Dat staat toch op de uitvoegstrook al netjes aangegeven?
pi_111189688
Nederlandse verkeerssituaties vind ik over het algemeen ook wel behoorlijk foolproof. Staan altijd voldoende borden en onverwachte scherpe bochten e.d. kom je nauwelijks tegen. Vind het iig altijd een verademing als ik in het buitenland ben geweest en daarna weer in Nederland rij :P
pi_111190496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef OEM het volgende:

[..]

Dat staat toch op de uitvoegstrook al netjes aangegeven?
Ja, 100 meter voor de haaietanden staat idd een vooraankondiging. Waar je nog gewoon 120 mag rijden.
  Spellchecker zondag 6 mei 2012 @ 01:20:04 #77
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_111191271
Nou vooruit; nog zo'n korte gecombineerde in-/uitvoegstrook. Bij Drachten, van de A7 naar de N31 richting Dokkum/Leeuwarden.
Tevens -purist.
  zondag 6 mei 2012 @ 01:38:39 #78
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111192001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Light het volgende:

[..]

Ook leuk, de A28 afslag Staphorst. Het bord 50 staat in het begin van de bocht, en meteen na de bocht sta je op een splitsing met een voorrangsweg.
Lijkt een beetje op de situatie rond Luik, waar je 100 meter van te voren op een snelweg waar je 120 mag opeens wordt gewaarschuwd dat je voorrang moet verlenen en je vervolgens gewoon een T-kruising wordt voorgeschoteld. Op de snelweg 8)7 Niks in/uitvoegstrook, gewoon twee snelwegen haaks op elkaar. Only in België :|W

Dat stuk rond Luik is de reden dat ik tegenwoordig naar Luxemburg rijd via Duitsland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tijn op 06-05-2012 01:44:38 ]
  FOK!fotograaf zondag 6 mei 2012 @ 02:01:50 #79
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_111192784
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Accordtje het volgende:
Ook dat ja....

Die zijn wel link trouwens als er NL-ers in de buurt rijden. Heb er een keer één gehad die dacht ik maak even ruimte voor de invoeger door naar de linkerrijbaan te gaan met een gangetje van 120..
Als je dan met 220 komt aanzeilen ben je blij dat je remmen goed werken... :P
Ik heb er tussen Oberhausen en Zevenaar eentje gehad, kwam aanhobbelen met ca. 170 en die kwam vanaf de invoeger, tussen 2 vrachtwagens door, in een strakke lijn naar links, zonder te spiegelen. Leuk hoor, 100 km/h verschil ofzo. Auto vol de ABS in gejaagd en ik zat uiteindelijk vlak op zijn bumper (met inmiddels grootlicht en toeter aan). Was ie iets eerder geweest, had ik hem vol meegepakt. En vervolgens krijg je nog middelvingers en dergelijke ook... Liet ie me erlangs, ging ie op mijn lip rijden. Mistachterlicht toen maar aangezet, was het snel over.
En ja, ik houd er rekening mee dat als ik zo hard rijd, ik ook moet kunnen remmen, maar men mag ook spiegelen.

Maar 't is niet voor niets dat de grap in Duitsland is: Wat krijg je als je 3 maal zakt voor je rijbewijs? Gele platen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_111193201
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op de situatie rond Luik, waar je 100 meter van te voren op een snelweg waar je 120 mag opeens wordt gewaarschuwd dat je voorrang moet verlenen en je vervolgens gewoon een T-kruising wordt voorgeschoteld. Op de snelweg 8)7 Niks in/uitvoegstrook, gewoon twee snelwegen haaks op elkaar. Only in België :|W

Dat stuk rond Luik is de reden dat ik tegenwoordig naar Luxemburg rijd via Duitsland.
Op Google Maps lijkt het gewoon een klaverblad, geen gelijkvloerse kruising.
pi_111195402
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:40 schreef Palomar het volgende:
Nederlandse verkeerssituaties vind ik over het algemeen ook wel behoorlijk foolproof. Staan altijd voldoende borden en onverwachte scherpe bochten e.d. kom je nauwelijks tegen. Vind het iig altijd een verademing als ik in het buitenland ben geweest en daarna weer in Nederland rij :P
"Build a system that even a fool can use and only a fool will want to use it."
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 6 mei 2012 @ 07:41:36 #82
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_111195516
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 05:26 schreef Ridocar het volgende:

[..]

"Build a system that even a fool can use and only a fool will want to use it."
Zo dus jij zit in ons land liever niet op de weg zeker 8-)
  zondag 6 mei 2012 @ 07:56:35 #83
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111195542
Ik ben van mening dat verkeerslichten iets te makkelijk worden ingezet. Hiero in het dorp hebben we ook zo'n kruispunt waarbij je eigenlijk altijd voor rood komt te staan. Altijd een 2 minuten wachten.
Maar als die dingen het een keer niet doen loopt het verkeer veel beter door. Iedereen moet natuurlijk wel even opletten van wie gaat voor wie, maar 't gaat prima. 't ziet eruit als een mierennest maar 't gaat best. Je staat hoogstens 2 auto's stil, zelfs op de drukke momenten als 8 uur 's ochtends.

De enige voordelen van verkeerslichten:
- Mensen hoeven niet meer na te denken over voorrangsregels maar hoeven alleen maar naar een lichtje te staren
- T-kruisingen waar het zo druk is dat de T-poot zo maar een half uur moet wachten voor een gat in de verkeersstroom..... Ja, dan zeg ik dat daar wel een verkeerslicht mag komen.

Maar voor de rest....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_111195566
quote:
99s.gif Op zondag 6 mei 2012 07:41 schreef TR08 het volgende:

[..]

Zo dus jij zit in ons land liever niet op de weg zeker 8-)
Nee, ik ben zo'n 'fool' die graag in de watten gelegd wil worden. Op 's Neerlands wegen hoef je helemaal niet na te denken.
Lekker toch?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 6 mei 2012 @ 08:46:45 #85
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_111195713
Ik vind het heerlijk :)

Rij liever in ons land dan in vele andere :)

Ik heb in best wat landen gereden en de enige waar ik de gemiddelde wegen netten en verkeers situaties redelijk goed voor elkaar vind zijn ons land, Duitsland, Nieuw Zeeland en Australie. Die laatste 2 eigenlijk misschien wel met name omdat ik de combinatie links rijden - voorrang van rechts beter vind en het vaak wat minder druk is.
  zondag 6 mei 2012 @ 09:35:57 #86
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111195994
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 08:05 schreef Ridocar het volgende:
Op 's Neerlands wegen hoef je helemaal niet na te denken.
Dat je niet nadenkt in het verkeer heb je inderdaad al een aantal keer bewezen
pi_111196425
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 09:35 schreef OEM het volgende:

[..]

Dat je niet nadenkt in het verkeer heb je inderdaad al een aantal keer bewezen
is dat omdat ik een pro-diver ben? Ik zou anders niet weten waar het 'bewezen' is, maar normaal rijden is echt geen rocket-science. Al wil dat voor sommigen wel enige moeite kosten.

Heb jij moeite met autorijden dan?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111196571
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

is dat omdat ik een pro-diver ben? Ik zou anders niet weten waar het 'bewezen' is, maar normaal rijden is echt geen rocket-science. Al wil dat voor sommigen wel enige moeite kosten.

Heb jij moeite met autorijden dan?
jij verdient je geld enkel met autorijden? respect _O_ wil trouwens nog niet zeggen dat je ook verkeersinzicht toont natuurlijk.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:33:49 #89
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111196627
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

is dat omdat ik een pro-diver ben?
Nee, vanwege je posts met het woord "noodzakelijk" er in.
pi_111196723
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

jij verdient je geld enkel met autorijden? respect _O_ wil trouwens nog niet zeggen dat je ook verkeersinzicht toont natuurlijk.
met de vrachtauto, ja.

Ik kan in alle bescheidenheid wel zeggen dat ik wel verkeersinzicht heb. Pas geleden nog twee rijproeven positief afgerond voor code 95 op 't rijbewijs, dus verplicht als ik wil blijven rijden, google maar als je wilt weten wat dat inhoudt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111196770
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:33 schreef OEM het volgende:

[..]

Nee, vanwege je posts met het woord "noodzakelijk" er in.
jij mist het inzicht dat een chauffeur wel heeft, kun je ook niks aan doen, maar ga dan niet zeggen dat ik verkeertd bezig ben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:45:00 #92
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111196775
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 02:18 schreef Light het volgende:

[..]

Op Google Maps lijkt het gewoon een klaverblad, geen gelijkvloerse kruising.
Het gaat om de lijn. Het gedeelte wat letterlijk haaks op elkaar staat is inderdaad niet gelijkvloers, maar het gedeelte waar de lijn overheen gaat is een verbinding tussen twee snelwegen zonder enige oprit whatsoever.



Toen ik hier voor het eerst kwam, was ik blij dat ik in een auto reed met ABS :{
  zondag 6 mei 2012 @ 10:49:06 #93
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_111196837
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 08:05 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, ik ben zo'n 'fool' die graag in de watten gelegd wil worden. Op 's Neerlands wegen hoef je helemaal niet na te denken.
Lekker toch?
Ik vind het soms levensgevaarlijk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:49:22 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_111196842
Knooppunt Cheratte? Vooral leuk als je driekwart rond moet vanuit Maastricht richting Aachen/Verviers ja.
pi_111197035
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:41 schreef Ridocar het volgende:

met de vrachtauto, ja.

Ik kan in alle bescheidenheid wel zeggen dat ik wel verkeersinzicht heb. Pas geleden nog twee rijproeven positief afgerond voor code 95 op 't rijbewijs, dus verplicht als ik wil blijven rijden, google maar als je wilt weten wat dat inhoudt.
Alsof die proeven wat voorstellen.

Code 95 is de grootste oplichting die je maar kunt bedenken.
Flutexamens waar de bedrijven heel veel subsidie voor krijgen.
pi_111197192
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:00 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Alsof die proeven wat voorstellen.

Code 95 is de grootste oplichting die je maar kunt bedenken.
Flutexamens waar de bedrijven heel veel subsidie voor krijgen.
wie roep jij na?

Ja het kost klauwen geld en ja, het is zwaar gesubsidieerd, maar het opleidingsniveau is hoog. Het is Polen niet...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:11:16 #97
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_111197252
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik vind het soms levensgevaarlijk.
Wat? Dat Nederlandse snelwegen goed in elkaar steken?
  zondag 6 mei 2012 @ 11:13:17 #98
340153 SnuggleBear
Cuddle me!
pi_111197294
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het gaat om de lijn. Het gedeelte wat letterlijk haaks op elkaar staat is inderdaad niet gelijkvloers, maar het gedeelte waar de lijn overheen gaat is een verbinding tussen twee snelwegen zonder enige oprit whatsoever.

[ afbeelding ]

Toen ik hier voor het eerst kwam, was ik blij dat ik in een auto reed met ABS :{
Snap ergens wel dat je daar geschrokken bent, maar eerlijk gezegd vind ik op een knooppunt afrijden met 120 km/h ook niet echt verstandig ;)
  zondag 6 mei 2012 @ 11:16:27 #99
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_111197371
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wat? Dat Nederlandse snelwegen goed in elkaar steken?
Nee het feit dat mensen soms amper hoeven op te letten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_111197477
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nee het feit dat mensen soms amper hoeven op te letten.
je bedoelt dat mensen in slaap worden gewiegd, dus aandacht kwijt raken. Dat bedoelde ik niet. Het is meer dat je geen verrassingen tegen kunt komen, zoals in andere landen. Het blijft natuurlijk altijd opletten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')