SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag 5-0
6-5-2012 - Excelsior - PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 20
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens - 8
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
Ze hoeven juist helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
1. Heerenveen 8.05 33
2. FC Twente 7.99 33
3. FC Den Bosch 7.99 34
4. Ajax 7.98 33
5. Go Ahead Eagles 7.95 34
6. Excelsior 7.95 33
7. AZ 7.89 33
8. N.E.C. 7.89 33
9. Willem II 7.85 34
10. MVV 7.85 34
heerenveen gaat via fair-play Europa in, dus hoeven niet meer te verliezen van Feyenoord. Nu kunnen ze vol voor de winst gaan.
Goed nieuws voor jullie.
Wat een soap is dit zeg. Past helemaal bij dit rare eredivisie seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
1. Heerenveen 8.05 33
2. FC Twente 7.99 33
3. FC Den Bosch 7.99 34
4. Ajax 7.98 33
6. Excelsior 7.95 33
7. AZ 7.89 33
8. N.E.C. 7.89 33
9. Willem II 7.85 34
10. MVV 7.85 34
heerenveen gaat via fair-play Europa in, dus hoeven niet meer te verliezen van Feyenoord. Nu kunnen ze vol voor de winst gaan.
Goed nieuws voor jullie.
Nee hoor, Winst betekent dat ze kans hebben om AZ in te halen. Als dat gebeurt komen ze een voorronde later dan wanneer ze verliezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hoeven juist helemaal niets.
Winst/verlies/gelijk heeft hetzelfde resultaat.
1 iemand haalde die wedstrijd erbij en iedereen doet alsof ze het ook gezien hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij worden er nauwelijks mensen boos op Heerenveenhet wordt door de media wat users hier enorm opgeklopt. De meeste PSVers hier zijn gewoon realistisch. Dus ik snap al die ophef ook niet
het wordt maar steeds opgerakeld en steeds Groningen PSV aangehaald waar PSV nog wel een helft voluit ging.
zeg dit nu niet. Heb nog nachtmerries van Groningen uit vorig seizoenquote:
Zou zomaar kunnen. Vis je alsnog overal achter.quote:
Vreselijk was dat ja... Toivonen die voor open doel miste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef ser het volgende:
[..]
zeg dit nu niet. Heb nog nachtmerries van Groningen uit vorig seizoen
Maar denk je echt dat Heerenveen spelers nog willen winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, Winst betekent dat ze kans hebben om AZ in te halen. Als dat gebeurt komen ze een voorronde later dan wanneer ze verliezen.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:
Excelsior moet overigens ook weer heel rustig spelen, geen gele kaarten om in aanmerking te komen voor het fairplayklassement.quote:
Maar wij kunnen alleen tegen 10 man vol gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Excelsior moet overigens ook weer heel rustig spelen, geen gele kaarten om in aanmerking te komen voor het fairplayklassement.
ach na Roda uit heb ik weer een beetje hoop.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wij kunnen alleen tegen 10 man vol gaan.
Weet niet. Het scheelt wel een voorronde. Maar hier kan je over twijfelen idd. Ook omdat Janmaat volgend jaar CL wil spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat Heerenveen spelers nog willen winnen.
8 van de 11 + trainer gaan toch weg.
Ach die weten al dat de buit binnen is. Feyenoord zal er vol voor gaan. Dus gewoon EL voor PSV. Hadden we maar niet van RKC moeten verliezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet. Het scheelt wel een voorronde. Maar hier kan je over twijfelen idd. Ook omdat Janmaat volgend jaar CL wil spelen.
Dat is zeker waar ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach die weten al dat de buit binnen is. Feyenoord zal er vol voor gaan. Dus gewoon EL voor PSV. Hadden we maar niet van RKC moeten verliezen.
Beter voor het Nederlandse voetbal ook als PSV naar de EL gaat.
Heerenveen kan beter hoog eindigen want hiermee stromen ze toch enorm vroeg in. Maar ze zullen vast en zeker geen kart meer willen pakken nuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
1. Heerenveen 8.05 33
2. FC Twente 7.99 33
3. FC Den Bosch 7.99 34
4. Ajax 7.98 33
6. Excelsior 7.95 33
7. AZ 7.89 33
8. N.E.C. 7.89 33
9. Willem II 7.85 34
10. MVV 7.85 34
Goed nieuws voor jullie.
Mwah wat is expres verliezen, als je geen kaart mag pakken en je tegenstander gaat er vol voor.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
Expres verliezen en dan fair play winnen. Isn't it ironic...
En dan Uefa hun eruit flikkeren. Niet dat wij daar dan iets aan hebben , maar zoiets voorspel ik.
Uefa doet niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
En dan Uefa hun eruit flikkeren. Niet dat wij daar dan iets aan hebben , maar zoiets voorspel ik.
Uhhhhhh?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
onzin met onzin bestrijdentopic wordt er steeds beter op
Wat een gejank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
En waar jank ik precies? Of snap je de betekenis niet van ironisch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een gejank.
Tijdens die salonremise tegen Groningen, stond je toen ook voorop de barricades om te verkondigen dat PSV onterecht de titel pakte?
Dit. PSV heeft het aan zichzelf te wijten dat er geen kampioenschap is dit jaar en dat je afhankelijk van anderen bent voor de tweede plaats.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
Over dat heerenveen gedoe, als je een punten competitie hebt en zij met verliezen iets kunnen behalen zal ik ze niets nageven. Dat is het systeem.
Ik zou het niet eens onsportief vinden eigenlijk. Je speelt de competitie voor het hoogst haalbare, blijkbaar is een lagere positie een hoger haalbaar doel.
Even voor de duidelijkheid, maar waar reageert 'PSV'?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. PSV heeft het aan zichzelf te wijten dat er geen kampioenschap is dit jaar en dat je afhankelijk van anderen bent voor de tweede plaats.
Als PSV'er vind ik het jammer dat PSV zo reageert..
Koeman haalt uit naar 'rooms' PSVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, maar waar reageert 'PSV'?
'De supporters'? Het merendeel huilt niet hoor, maar is gewoon realistisch. Je bent net als Koeman van een mug een olifant aan het maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koeman haalt uit naar 'rooms' PSV
Oké, PSV zelf zal niet zo reageren, maar de supporters moeten er niet zo om huilen
Ik maak geen olifant van een mug hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
'De supporters'? Het merendeel huilt niet hoor, maar is gewoon realistisch. Je bent net als Koeman van een mug een olifant aan het maken.
Er zijn meer mensen die zeuren dat PSV-ers niet moeten zeuren, dan dat er PSV-ers aan het zeuren zijn.
Ik heb er nog nauwelijks iemand over gehoord in de kroeg, anders dan het benoemen van feiten. Feit is dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is en dat het een raar slot oplevert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik maak geen olifant van een mug hoorIk spreek niet alleen FOK!kers, ik spreek ook andere PSV'ers, die wél enorm op Heerenveen/KNVB bitchen
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Maar heeft PSV wel gereageerd?
Of is dit mooi in elkaar geknoopt voor wat hits te krijgen op basis van wat frusti supporters roepen?
Koeman reageert waarschijnlijk op de vraag van de journalist(en) die dit gerucht/verhaal hebben verzonnen of uitvergroot en in de verkeerde context hebben gezet,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Die koeman moet zijn grote mond eens houden, niemand van PSV zeurt. Hopelijk krijgt ie volgend seizoen een 10-0 pakkie.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
Je zou eens voor de gein PSV fora af moeten struinen. Heb me er echt over verbaasd wat je daar allemaal tegenkomt.![]()
Je kan het zo gek niet bedenken, vanaf de beker teruggeven tot naar het sporttribunaal stappen.
je supporters wel, ff wat lol-quotes van gisteren:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Die koeman moet zijn grote mond eens houden, niemand van PSV zeurt. Hopelijk krijgt ie volgend seizoen een 10-0 pakkie.
quote:Wat een slappe zooi is dat heerenveen toch. Hoop dat ze volgend jaar degradatie voetbal spelen. Elke sportman wil winnen behalve in Heerenveen dus. Salonremise oké maar dit slaat nergens op.
quote:Het is dus inmiddels door iedereen goedgekeurd dat Heerenveen competitievervalsing gaat plegen, inclusief die poppenkastbond. Dan zit er maar één ding op : zelf ook de boel vervalsen. Excelsior heeft ons op 29-4-2007 een gunst gedaan dus wordt het tijd wat terug te doen. Op het moment dat feijenooit zondag op voorsprong komt zit het seizoen er voor PSV op volgens Jans en de spelers van h'veen, dus moeten we in de ons resterende minuten zelf maar de sluizen open zetten. Gewoon Excelsior laten winnen dus !! Ook al staan we op dat moment voor, moeten ze Excelsior maar alle ruimte geven en desnoods eigen doelpunten scoren. Op zo'n manier geef je een goed signaal af dat deze bond een stelletje bij elkaar geraapte niksnutten is. Als je een competitie handhaaft waarin verlies een ploeg meer oplevert dan een gelijkspel moet je jezelf eens goed achter je oren krabben. Een sterke bond zou vandaag nog iets verzinnen waardoor het toch sportief gaat verlopen, maar ja, een sterke bond..... Deze kneuzenbond heeft zich er al bij neergelegd. Shame on you
quote:Aangeven dat dit duidelijk een verziekte situatie is wil niet zeggen dat we onze ogen meteen sluiten voor eigen falen. Ik vind dat zo'n scheve vergelijking, het is toch niet het een of het ander...
Tuurlijk hebben wij gefaald. Weten we allemaal. Maar dat heeft niks met dit gedoe te maken. Heerenveen wil liever verliezen, talloze spelers en zelfs de TD roepen dat, en de KNVB heeft een schema in elkaar geflanst waarin dit scenario mogelijk is. Daar kan je vervolgens volledig terecht verontwaardigd over doen. Want als er een 'natuurlijke' situatie was waarin Heerenveen wél van Feyenoord won, dan stond PSV terecht tweede. Want, zoals iedereen roept bij een kampioenschap, degene die bovenaan staat, staat daar terecht. Nou, dan geldt hetzelfde voor de nummer twee. Of die nu gefaald heeft of niet. En nu is er geen sprake van een natuurlijke situatie.
Die Verheijen noemde Europees voetbal m.b.t. belasting competitievervalsing. Nou, ik noem dit competitievervalsing.
quote:Hahahahaha. De KNVB maakt het nog wat bonter. Hij woont weliswaar in Twente en wordt door velen als Twente fan gezien. Maar niets in minder waar. Hij komt oorspronkelijk uit Zuid Holland en is altijd fervent Feyenoordsupporter geweest (remember fey - psv 3-1 vorig seizoen). Diezelfde man (en zijn moeder) is recentelijk nog zwaar uitgescholden in Eindhoven. Jawel hoor, de KNVB stelt nota bene deze man Bjorn Kuipers aan als scheids bij Heerenveen - Feyenoord. Hoe verzint dit verderfelijke instituut dit ?????
quote:k zou het schandalig van H0erenveen vinden als ze zo zouden verliezen. Je gunt je supporters toch een mooie afsluiter van het seizoen? Dan ga je vol voor de winst. Punt uit! En anders automatisch beide clubs 6 punten in mindering brengen voor competitievervalsing, want F'noord doet maar wat graag mee aan dit spelletje! Bah!
quote:Schandalig dat dit kan! Dit is totaal niet acceptabel en competitievervalsing.. Onvoorstelbaar. Gaat psv hiertegen in beroep? Kan toch niet zo zijn dat door slechte planning een club miljoenen misloopt. Maarja zoals gewoonlijk de heilige knvb zal er wel weeer mee wegkomen pff.
quote:de salonremise 10 jaar geleden heeft hier natuurlijk niks mee te maken, en is totaal niet te vergelijken. Als sporter wil je altijd het hoogste nu kan je dat bereiken door misschien wel te verliezen. Maar en nu komt mijn punt aan het einde na 33 wedstrijden wordt de stand opgemaakt nu al na 32 wedstrijden, PSV heeft 33 wedstrijden tegenstand gehad (als Hveen het laat lopen) dan heeft Feyenoord maar 32 wedstrijden tegenstand gehad en dat is inderdaad competitievervalsing heel simpel!
quote:Als je het verschil tussen de salonremise van PSV tegen Groningen en de competitievervalsing die er nu aan zit te komen niet begrijpt dan raadt ik je aan om er eens goed over na te denken. Zijn niet met elkaar te vergelijken. Tot in den treure een balletje rondspelen op eigen helft om geen balverlies te lijden of met opzet gaan verliezen daar zit toch echt een wereld van verschil in.Voor de duidelijkheid, als Heerenveen en Feyenoord een salonremise zouden afspreken in dit geval dan pakt het dus ongeunstig uit voor Heerenveen. Ze moeten dus nog een stap verder gaan. Dit is je reinste competitievervalsing je kunt praten wat je wil over slechte wedstrijden en dure aankopen en gemeentesteun en trainers die ontslagen staan en voor mijn part over de windrichting op de herdgang, dit is competitievervalsing...
quote:ls de KNVB toch al kijkt met een plank voor de kop en een competitie zo kan laten verlopen, kunnen ze net zo goed zeggen dat het niet verantwoord is om feyenoord CL te laten spelen omdat dat niet goed is voor het nederlandse voetbal. Net zo krom toch? Ze moeten niet recht praten wat krom is, ongeacht of PSV dit aan zichzelf te verwijten heeft. Ze moeten verantwoording nemen, OF een extra wedstrijd PSV - Feyenoord laten spelen. en die Winnaar gaat CL spelen. Of Heerenveen een zware sanctie opleggen, en PSV de gelden die ze nu mis kunnen lopen netjes uitbetalen. Maar dit kan niet zomaar gebeuren dat 1 club van alles de dupe is door het winnen van de beker. PSV moet zich zowieso sterkt opstellen en niet meer meedoen met de beker.
quote:Dit kan natuurlijk niet. Het is een competitie en geen pakjesavond. Ik vraag me af of PSV Heerenveen mogelijk aansprakelijk kan stellen wanneer overduidelijk blijkt dat ze de wedstrijd weggeven. PSV wordt daardoor immers benadeeld doordat Heerenveen weigert om haar sportieve plicht in te vullen. Juridisch vergelijkbaar met nalatigheid.
Ach.. die heb je overal, volgens mij was het jouw supporters aanhang die het erover had om de leden in beton te stoppen als ze niet op stapten?quote:
ochja, ik kan van elke club wel een berg mongolenreacties vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
je supporters wel, ff wat lol-quotes van gisteren:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mwa snap wel dat die zo reageert.. maar zelfde geld voor hem natuurlijk, hij zou morgen gewoon moeten winnen op eigen kracht.. Niet afhankelijk mogen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet waar Koeman zich druk oer maakt met z'n PSV gezeur. Bij PSV zegt iedereen dat we het zelf zo ver hebben latenZit duidelijk nog wat frustratie bij Koeman.
quote:De KNVB had hier allang een stokje voor moeten steken en 020 is zometeen de lachende derde,omdat Feyenooit natuurlijk niet door de voorrondes heen komt en dan gaan al die miljoenen naar 020. De KNVB heeft een grove fout gemaakt en moet PSV financieel compenseren voor geleden schade door deze competitie vervalsing.Ja PSV heeft het zelf laten liggen,maar ik vind de instelling die H'veen heeft voor de wedstrijd logisch,maar is natuurlijk onacceptabel.
waar heb je die vandaan?quote:
quote:Is de KNVB toch al kijkt met een plank voor de kop en een competitie zo kan laten verlopen, kunnen ze net zo goed zeggen dat het niet verantwoord is om feyenoord CL te laten spelen omdat dat niet goed is voor het nederlandse voetbal. Net zo krom toch? Ze moeten niet recht praten wat krom is, ongeacht of PSV dit aan zichzelf te verwijten heeft. Ze moeten verantwoording nemen, OF een extra wedstrijd PSV - Feyenoord laten spelen. en die Winnaar gaat CL spelen. Of Heerenveen een zware sanctie opleggen, en PSV de gelden die ze nu mis kunnen lopen netjes uitbetalen. Maar dit kan niet zomaar gebeuren dat 1 club van alles de dupe is door het winnen van de beker. PSV moet zich zowieso sterkt opstellen en niet meer meedoen met de beker.
nog meer aanvallende aankopen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat deze man gaat brengen
[ afbeelding ]
och die netwerkenquote:
Dit dus. Kijk maar eens in de Feyenoord en Ajax topics op Fok..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ochja, ik kan van elke club wel een berg mongolenreacties vinden
Zij zijn ook altijd eerste met transfer nieuws. Ze hebben daar wel insiders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och die netwerkenkijk er alleen af en toe voor t nieuws, maar als je op al die netwerken kijkt bij alle clubs dan weet ik altijd weer waar de malloten zich verzamelen zeg
Nee, dat is Thijsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij zijn ook altijd eerste met transfer nieuws. Ze hebben daar wel insiders.
Al drie wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:27 schreef Doublepain het volgende:
Op wiki staat dat Zanka al zijn kruisbanden scheurde en een zware blessure heeft gehad.. Als ie daar maar geen last van gaat krijgen
Hij heeft inmiddels al weer gespeeld en dat gaat goed. zoveel spelers die een zware kniebandblessure hebben gehad. Van Nistelrooij is er ook goed uitgekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:27 schreef Doublepain het volgende:
Op wiki staat dat Zanka al zijn kruisbanden scheurde en een zware blessure heeft gehad.. Als ie daar maar geen last van gaat krijgen
Dus thijs is afellay.20?quote:
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 13:49:35Noorse krant maakt melding van interesse v #PSV in aanvallende middenvelder Marcus #Henriksen (19) van #Rosenborg reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 13:50:20Dat klopt, #PSV heeft #Henriksen reeds meerdere malen bekeken en hem gekenmerkt als een zeer interessante speler. reageer retweet
Ik wou die net plaatsen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 13:49:35Noorse krant maakt melding van interesse v #PSV in aanvallende middenvelder Marcus #Henriksen (19) van #Rosenborg reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 13:50:20Dat klopt, #PSV heeft #Henriksen reeds meerdere malen bekeken en hem gekenmerkt als een zeer interessante speler. reageer retweet
Komt alleen als Toivonen en/of Wijnaldum vertrekt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 13:49:35Noorse krant maakt melding van interesse v #PSV in aanvallende middenvelder Marcus #Henriksen (19) van #Rosenborg reageer retweet
quote:Gepost op 4 januari 2012 om 21:09:36.
Let it be.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Komt alleen als Toivonen en/of Wijnaldum vertrekt.
Op PSV Newerk wordt over elke speler die tegen een bal kan trappen een topic geopendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
gvd wat is psv netwerk snel:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5129.php
[..]
Meteen halen als Toivonen is verkocht. Goede speler.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:29 schreef rubbereend het volgende:
In potentie is hij in ieder geval beter dan Toivonen en Wijnaldum samen.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Meteen halen als Toivonen is verkocht. Goede speler.
Hoe weten jullie dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In potentie is hij in ieder geval beter dan Toivonen en Wijnaldum samen.
Omdat sommige mensen ook wel eens naar het Noorse voetbal kijken. Misschien omdat ze familie in Rosenborg hebben, ofzo. Of daar vandaan komen. Je weet het niet. Kan om allerlei redenen zijn.quote:
welke van de 2 geldt voor jou?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen ook wel eens naar het Noorse voetbal kijken. Misschien omdat ze familie in Rosenborg hebben, ofzo. Of daar vandaan komen. Je weet het niet. Kan om allerlei redenen zijn.
Het feit dat jij een voetballer niet kent, wil natuurlijk niet zeggen dat niemand hem kent.
Was niet hatelijk bedoelt ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen ook wel eens naar het Noorse voetbal kijken. Misschien omdat ze familie in Rosenborg hebben, ofzo. Of daar vandaan komen. Je weet het niet. Kan om allerlei redenen zijn.
Het feit dat jij een voetballer niet kent, wil natuurlijk niet zeggen dat niemand hem kent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och die netwerkenkijk er alleen af en toe voor t nieuws, maar als je op al die netwerken kijkt bij alle clubs dan weet ik altijd weer waar de malloten zich verzamelen zeg
He, Hoppahoppa. Hier lok je dus de trolls etc mee uit. Het is een klein tipje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Kijk maar eens in de Feyenoord en Ajax topics op Fok..
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Kijk maar eens in de Feyenoord en Ajax topics op Fok..
Het is de schuld van de KNJBquote:
waar lok ik een troll uit?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
He, Hoppahoppa. Hier lok je dus de trolls etc mee uit. Het is een klein tipje.
Hij zegt toch duidelijk HoppaHoppaquote:
Zegt de grootste provocateur die hier rondloopt. Doe niet zo schijnheilig man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
He, Hoppahoppa. Hier lok je dus de trolls etc mee uit. Het is een klein tipje.
PSV komt volgende week bij dubbeltje op zijn kant. Niks te makken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom biedt PSV neit gewoon een leuke winstpremie voor de spelers van Heereveen?
twitter:MemphisDepay22 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 18:46:35New toy ghehe http://t.co/ct0MzWvq reageer retweet
Ja je dacht dat we niet eens in de top 5 zouden komen, jammer dat je niet wilde weddenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd met de derde plaats, er vanuitgaande dat Excelsior jullie morgen niet even kapot spelen (niet onwaarschijnlijk). Toch beter gepresteerd dan ik van jullie had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |