Probleem daarmee is dat supporters dat wel mogen denken en de spelers niet. Dat is het hele probleem nu. Ze dachten voor elke wedstrijd 'we kunnen dit wel met halve kracht winnen'. Dit soort instellingen passen niet bij PSV. Eerder bij Ajax.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV heeft Feyenoord, AZ, Ajax en Twente gehad tussendoor. + slechte periode + EL. PSV heeft zichzelf gewoon te vroeg als kampioen uitgeroepen. Ze dachten ff alles aan te kunnen.
Nee, Mertens heeft een belachelijke opmerking gemaakt waar verder het niemand mee eens wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV heeft Feyenoord, AZ, Ajax en Twente gehad tussendoor. + slechte periode + EL. PSV heeft zichzelf gewoon te vroeg als kampioen uitgeroepen. Ze dachten ff alles aan te kunnen.
Ajax heeft de kwaliteit dan wel om op halve kracht te winnen. Ajax is nu eenmaal de Barcelona van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem daarmee is dat supporters dat wel mogen denken en de spelers niet. Dat is het hele probleem nu. Ze dachten voor elke wedstrijd 'we kunnen dit wel met halve kracht winnen'. Dit soort instellingen passen niet bij PSV. Eerder bij Ajax.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax heeft de kwaliteit dan wel om op halve kracht te winnen. Ajax is nu eenmaal de Barcelona van Nederland
Komt door slechte trainersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze laatste tien jaar goed verborgen gehouden.
Dat zelfde Barca die geen kampioen is en uit de CL ligt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax heeft de kwaliteit dan wel om op halve kracht te winnen. Ajax is nu eenmaal de Barcelona van Nederland
Applaus?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt door slechte trainers
Nu we hebben de Boer
Volgens mij worden er nauwelijks mensen boos op Heerenveenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik heb het best snel geaccepteerd. We hebben punten laten liggen bij VVV, RKCen Nac. Dus ik snap niet dat mensen nu boos worden op Heerenveen ofzo.
De uitstralingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat vinden jullie mooi aan jullie club?
PSV en Ajax horen dan ook 80% van hun wedstrijden puur op kwaliteitsverschil makkelijk te kunnen winnen in de eredivisie... De nivellering die de afgelopen jaren plaats heeft gevonden in de eredivisie zie ik ook gewoon als het falen van de topclubs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem daarmee is dat supporters dat wel mogen denken en de spelers niet. Dat is het hele probleem nu. Ze dachten voor elke wedstrijd 'we kunnen dit wel met halve kracht winnen'. Dit soort instellingen passen niet bij PSV. Eerder bij Ajax.
Dit zou betekenen dat Heerenveen sowieso Europa in gaat en alsnog volle bak tegen Feyenoord kan spelen. Dit kan wel eens goed uitpakken voor PSV want dan zou Heerenveen aan een gelijkspel ook genoeg hebben in feite als ze geen rode kaarten pakken.quote:UEFA geeft Nederland extra Europa League-ticket
Vrijdag, 4 mei 2012 om 19:03
Nederland mag gedurende het seizoen 2012/13 een extra team afvaardigen richting de Europa League. De Europese voetbalbond (UEFA) kondigt vrijdag aan dat Nederland in het fair play-klassement achter Noorwegen en Finland als derde is geëindigd en derhalve een extra startbewijs heeft verdiend voor de Europa League.
Het ticket dat wordt vergeven is geldig voor de eerste voorronde in de Europa League, het beginstation van de competitie dus. Aan die ronde doen 21 bekerwinnaars mee, 25 nummers twee uit verschillende competities, 29 nummers drie uit verschilende competities en drie clubs die zich via de fair play-ranglijst hebben geplaatst.
Vorig seizoen finishten Noorwegen, Engeland en Zweden het hoogst op de ranglijst van de UEFA en mochten Aalesunds FK, Fulham en Häcken deelnamen aan het toernooi. Het startbewijs gaat naar de club die dit seizoen het hoogst op de nationale fair play-ranglijst is geëindigd. Met nog een speelronde voor de boeg gaat sc Heerenveen aan de leiding met 8,05 punt. FC Twente staat tweede, met 7,99 punt. Excelsior bezet de achtste plaats met 7,98 punt.
Mochten sc Heerenveen en FC Twente allebei een Europees ticket weten te bemachtigen via de competitie of eventuele play-offs, dan gaan de Rotterdammers Europa in, ook al zou de club er niet in slagen lijfsbehoud af te dwingen in de Eredivisie. Directeur Simon Kelder zei vorige week nog een hard hoofd te hebben in deelname aan de Europa League. “We hebben dat klassement al een paar keer gewonnen. Een jaar of zes geleden zouden we ook Europa in gaan, maar toen mocht ineens de winnaar uit Denemarken...”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164626
Zouden ze alsnog play-offs moeten spelen bij gelijkspel en 2e plek voor PSV. Fair play ticket is slechter dan normaal ticket, welke dan ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat Heerenveen sowieso Europa in gaat en alsnog volle bak tegen Feyenoord kan spelen. Dit kan wel eens goed uitpakken voor PSV want dan zou Heerenveen aan een gelijkspel ook genoeg hebben in feite als ze geen rode kaarten pakken.
Lijkt me niet aangezien ze nu helemaal vroeg instromen 1e ronde ipv 3e ronde. Of zijn ze verplicht dit ticket te nemen zodat de andere plek via competitie wordt ingevuld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat Heerenveen sowieso Europa in gaat en alsnog volle bak tegen Feyenoord kan spelen. Dit kan wel eens goed uitpakken voor PSV want dan zou Heerenveen aan een gelijkspel ook genoeg hebben in feite als ze geen rode kaarten pakken.
Je stroomt in de eerste ronde van de Europese playoffs in in plaats van 2e of 3e. Maar sowieso is geen enkele ploeg direct geplaatst voor de poulefase.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zouden ze alsnog play-offs moeten spelen bij gelijkspel en 2e plek voor PSV. Fair play ticket is slechter dan normaal ticket, welke dan ook.
Als ze een betere ticket hebben gaat die andere naar Twente of Excelsior wat zou betekenen dat Twente geen playoffs hoeft te spelen. Twente heeft dus geluk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef ser het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien ze nu helemaal vroeg instromen 1e ronde ipv 3e ronde. Of zijn ze verplicht dit ticket te nemen zodat de andere plek via competitie wordt ingevuld?
Winnen zou zonder dit extra bewijs ook al gunstig zijn omdat ze dan een ronde later instromen dan als ze verliezen. Maar denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt voor ze.
Nee dat weet ik, maar het scheelt voor Heerenveen nu een paar weken, en dan een paar weken extra vakantie, als ze een gelijkspel ontlopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je stroomt in de eerste ronde van de Europese playoffs in in plaats van 2e of 3e. Maar sowieso is geen enkele ploeg direct geplaatst voor de poulefase.
Alsof spelers daar mee bezig zijn in welke ronde ze instromen. Voor hun gevoel is de buit binnen en ik zie Heerenveen alleen winnen van Feyenoord als ze echt top zijn. Zitten er maar 2 tussen voor wie het allemaal niet zo hoeft dan wordt het al heel moeilijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef ser het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien ze nu helemaal vroeg instromen 1e ronde ipv 3e ronde. Of zijn ze verplicht dit ticket te nemen zodat de andere plek via competitie wordt ingevuld?
Winnen zou zonder dit extra bewijs ook al gunstig zijn omdat ze dan een ronde later instromen dan als ze verliezen. Maar denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt voor ze.
Dat wel, maar vraag me af in hoeverre dat belangrijk is dan. Het zal bij de spelers meer om de winstpremie gaan die ze ontvangen bij het behalen van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar het scheelt voor Heerenveen nu een paar weken, en dan een paar weken extra vakantie, als ze een gelijkspel ontlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |