Ik riep dat ook hoor, dat is gewoon emotie omdat je je laatste beetje hoop ziet wegglippenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef Cara het volgende:
[..]
dus al het gezeik op heerenveen dat het bijv. schandalig is naar hun supporters dat die evt opzettelijk verliezen en niet te vergelijken met een salonremise is dus eigenlijk hypocriet? heb ik het niet over jou hoor, maar dat waren de argumenten gisteren in dit topic.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik riep dat ook hoor, dat is gewoon emotie omdat je je laatste beetje hoop ziet wegglippenmaar als je nadenkt weet je hoe het zit.
De KNVB moet dit in de toekomst beter plannen, van fouten leert men, wel zuur.. maar PSV heeft het ook zelf laten liggen. Aan de ene kant kun je zeggen competitie duurt 34 wedstrijden.. andere kant PSV mag niet afhankelijk zijn van.
oh, wat een goede vergelijking, jij weet wel veel van de voetbalgeschiedenisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://nos.nl/video/152716-ontknoping-03-salonremise-psv.html
Oh god. Hij zal wel dikke vrienden worden met Depay die ook altijd foto's van z'n nieuwe pattas op twitter post.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Met Zanka hebben we dus een hipster binnen.
[ afbeelding ]
Achteraf kan je zelfs zeggen dat het niet verstandig was de beker te winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Fred Rutten zondag ook gezegd hebben "Ja.. achteraf gezien was het misschien niet slim om Heerenveen 3x in te maken met 5-1" ?
Net als vorig jaar met Feyenoord.
Dat is onzin natuurlijk. Een prijs moet je altijd pakken, dat het nu zo loopt had vooraf niemand kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achteraf kan je zelfs zeggen dat het niet verstandig was de beker te winnen
Alsof dan 100procent kans was dat Heerenveen nog zou winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achteraf kan je zelfs zeggen dat het niet verstandig was de beker te winnen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Cara het volgende:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
Goeie dissquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Cara het volgende:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
Je avatar staat volgens mij wel symbool voor de situatie van PSV nuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cocu heeft alleen gelijk.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164599
Nee niet echt. Ik heb het best snel geaccepteerd. We hebben punten laten liggen bij VVV, RKCquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je avatar staat volgens mij wel symbool voor de situatie van PSV nu
Eerst YES YES CL! En dan de laatste wedstrijd Feyenoord - Heerenveen FFFUUU
Ja maar heel veel clubs hebben gigantisch veel punten laten liggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik heb het best snel geaccepteerd. We hebben punten laten liggen bij VVV, RKCen Nac. Dus ik snap niet dat mensen nu boos worden op Heerenveen ofzo.
Maar daarna heeft Ajax wel 12 of 13 keer achter elkaar gewonnen en PSV nu pas 4.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar heel veel clubs hebben gigantisch veel punten laten liggen.
Ajax ook bij Venlo, 2x Utrecht en er zullen nog meer van die gare wedstrijden tussen zitten
PSV heeft Feyenoord, AZ, Ajax en Twente gehad tussendoor. + slechte periode + EL. PSV heeft zichzelf gewoon te vroeg als kampioen uitgeroepen. Ze dachten ff alles aan te kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan heeft Ajax wel 12 keer achter elkaar gewonnen en PSV nu pas 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |