SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Hoe reageren jullie darmen specifiek op die pre work out boosters? Zoals Creatine e.d., zelf heb ik best een ernstige/serieuze vorm van PDS (IBS). Is gewoon ter info. Heb nog wel die van die Energize! pillen liggen, kreeg ik bij de bestelling van XXL.
Vroeg me af of dat daar op ook invloed heeft want dan kan ik ze beter weggeven.![]()
Creatine is geen pre workout booster.
En ik denk dat je naar specifieke ingredienten moet kijken en niet alle pre-workout supps op een hoop moet gooien wil je echt zien waar je PDS vandaan komt.Confidence through competence![]()
gat-ver-damme.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
I don't mind big woman...
[ afbeelding ]
http://www.afrc.af.mil/news/story.asp?id=123096314-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
300lbs kan ik ook wel[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Gister zette zo'n gast 140kg op de stang en stond klaar om te squatten, dus ik bleef even kijken en ja hoor, quarter squats![]()
![]()
Dit soort verhalen hoor ik maar wat te vaak, "vrienden met zogenaamde Bodybuilding ervaring"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef jeurse04 het volgende:
Nog een vraagje over whey: Ikzelf heb tot op heden nog geen shakes of creatine gebruikt. (100% natural jwz) Maar resultaten zijn na 7 maanden toch zeer zeker zichtbaar. Als ik het goed heb, zijn whey shakes slechts een aanvulling op je voeding, oftewel: Wanneer ik goed genoeg eet, en genoeg eiwitten binnen krijg via voedsel, dan is whey overbodig? Althans, dit is wat mij verteld is door een vriend van mij met een aantal jaren BB ervaring. Hij zei: Eerste jaar/jaren van training groei je al relatief hard, wanneer je gewoon goed eet en genoeg eiwitten daardoor binnen krijgt, zijn de dure shakies overbodig. Creatine en shakeys kan beter gebruikt worden na wat ervaring met BB (meer dan 1 jaar) i.c.m. een goed uitgebalanceerd voeddingsschema aangezien je steeds minder snel begint te groeien naarmate je verder komt met BB. (dit waren zijn woorden)
Wat zeggen jullie daarvan? Keiharde ´´broscience´? Of heeft hij gelijk? Ik vraag me dit af aangezien ik lees dat zo een beetje iedereen aan de whey zit.![]()
Mijn Ervaring leert dat dit meestal vette varkens zijn die geen eens hun eigen lichaamsgewicht kunnen benchen of dunne eco mannetjes met spillebeentjes.
Zo wie zo geen Bodybuilders met ervaring.
Het is daarom ook verstandig in de OP op te nemen dat "vrienden" die clainen verstand van Bodybuilding te hebben, direct te op Facebook te ontvrienden en al hun gebabbel stevig in twijfel te nemen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 17:17:51 ]![]()
Kwam dit artikel een paar dagen geleden tegen, over whey en waarom het goed is:
http://www.bodybuilding.c(...)l?mcid=facenutrition![]()
Bovenstaande kreeg ik als antwoord van een ecto die ik al langer bezig zag en vroeg waarom hij niet meer at. Want in een jaar tijd heb ik geen enkele verandering in zijn lichaam of postuur gezienquote:Van shakies wordt je dik, alleen creatine is goed voor je spierpomp.![]()
![]()
Whey shake is leuk post-workout, omdat het de snelste opneembare complete eiwitten zijn. Maar afgezien van dat, als je genoeg (complete) eiwitten uit de rest van je diëet haalt heeft het verder geen meerwaarde (maar het is wel zo makkelijk).![]()
Of van die dikke gasten die denken dat ze breed zijn, terwijl ze alleen maar armen trainen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bovenstaande kreeg ik als antwoord van een ecto die ik al langer bezig zag en vroeg waarom hij niet meer at. Want in een jaar tijd heb ik geen enkele verandering in zijn lichaam of postuur gezien![]()
Niks mis mee verder, is gewoon een verschijnsel dat ik soms waarneem in de gym.
[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 04-05-2012 17:43:55 ]![]()
Vooral makkelijk ja. Als ik 's ochtends beperkte tijd heb om te ontbijten gooi ik gewoon wat whey en havermout samen met volle melk in een shakebeker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:36 schreef Autobandje het volgende:
Whey shake is leuk post-workout, omdat het de snelste opneembare complete eiwitten zijn. Maar afgezien van dat, als je genoeg (complete) eiwitten uit de rest van je diëet haalt heeft het verder geen meerwaarde (maar het is wel zo makkelijk).
Ik ga dan niet uitgebreid eieren staan bakken of zalm grillen.![]()
http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/mark-wahlberg-isnt-taking-steroids-for-beefed-up-look-in-new-film-201245
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 18:30:15 ]![]()
Ik vind het wel mee vallen: tegen vallenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
Roids (duh) of geen roids, Markie Mark staat er gruwelijk buff bij zo op z'n 40e.
Slechte benen...
Beetje ene mannetje van het kamp die alleen zijn armen en borst traint.
Die 1992 house broek maakt het plaatje compleet.
Moet zeggen dat ik er zelf stukken beter uitzie.
Sterker nog als je de middelen hebt om elke dag te trainen moet je er toch beter uitzien.
Second: Is dat cola in dat glas?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 18:28:34 ]![]()
Maakt het echt veel uit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
Eieren moet je ook niet bakken, altijd koken.![]()
Deze foto's geven een iets ander beeld.. misschien tijd voor een cut.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen: tegen vallen[ afbeelding ]
Slechte benen...
[ afbeelding ]
Sterker nog als je de middelen hebt om elke dag te trainen moet je er toch beter uitzien.
Second: Is dat cola in dat glas?![]()
Jack Daniels misschien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Slechte benen...
[ afbeelding ]
Dat ik ook zo buff als Markie Mark mag worden, Napoleon complex yoyoyo![]()
Vind het wel een mooi fysiekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Slechte benen...
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
The Rock is echt ziek groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
het gaat om deze film:http://en.wikipedia.org/wiki/Pain_%26_Gain
[ afbeelding ]Ongezond hoeveel anabolen hij wegwerkt.
![]()
maar geen puffy facequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
The Rock is echt ziek groot.Ongezond hoeveel anabolen hij wegwerkt.
![]()
![]()
Iedereen zijn standaard.quote:
Maar leg eens uit, wat je mooi is aan die bolle buik vettige armen en spillebeentjes?![]()
quote:![]()
Wat een beer is dat man! En hij kan nog vechten ook!
Dit was ie vroeger:
Dit wat later:
Anno April:
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 19:19:43 ]![]()
Haha we hadden 't net over the Rock & Marky Mark in de gym, toevallug[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Tattooeer trouwens een hamstring onder mn oog, want mn benen zijn gemurderd, hartstikke dood.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Begin jij nu ook al met je gr grquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, net benen en buik gedaan, kan amper lopen.
gr gr d'n zuidgrens![]()
![]()
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Of van die dikke gasten die denken dat ze breed zijn, terwijl ze alleen maar armen trainen.![]()
Niks mis mee verder, is gewoon een verschijnsel dat ik soms waarneem in de gym.![]()
En zo'n gasten hebben soms ook een persoonlijke begeleider die er bijna 24/7 opzit volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Slechte benen...
[ afbeelding ]
Second: Is dat cola in dat glas?![]()
En beetje Winstrol hier, beetje Deca daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En zo'n gasten hebben soms ook een persoonlijke begeleider die er bijna 24/7 opzit volgens mij[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Er zit in ons allemaal een stukje Zyzzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
En beetje Winstrol hier, beetje Deca daar.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 19:53:02 ]![]()
Ik ga binnenkort keihard aan de steroids gek. Wordt toch niet getest in amateur MMA & kickboksen LoL. KEIHARD GAAN.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Toch weinig/geen resultaat? En hoe kom je aan je eetschema?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef SunTzu het volgende:
Na 3 jaar ga ik vanaf morgen beginnen met een eetschema.![]()
Nou, vertel jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef SunTzu het volgende:
Na 3 jaar ga ik vanaf morgen beginnen met een eetschema.
Confidence through competence![]()
Je trekt je waarschijnlijk af met die ene been.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb dat probleem met mijn armen. Mijn linkerarm lijkt veel 'voller' dan mijn rechterarm, terwijl ik gewoon rechts ben. Erg vervelend.![]()
Vaker met rechts rukken dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb dat probleem met mijn armen. Mijn linkerarm lijkt veel 'voller' dan mijn rechterarm, terwijl ik gewoon rechts ben. Erg vervelend.![]()
Ik heb dat bij mijn borst, rechts harder dan links maar qua looks weinig verschil.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb dat probleem met mijn armen. Mijn linkerarm lijkt veel 'voller' dan mijn rechterarm, terwijl ik gewoon rechts ben. Erg vervelend.
En rechts is sterker.
Trekt vast wel bij.![]()
trekt waarschijnlijk allemaal niet bij, maar hoeft ook niet
niemand hier met podium ambities, geloof ik.![]()
Ik doe niet anders jongen.quote:Bij mij is er qua looks wel verschil, imo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mijn borst, rechts harder dan links maar qua looks weinig verschil.
En rechts is sterker.
Trekt vast wel bij.Nee, maar ik stoor me er wel aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef 16meter het volgende:
niemand hier met podium ambities, geloof ik.![]()
Je moet juist wel podiumambities hebben. Hoe lager je de lat legt, hoe minder je zult bereiken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef 16meter het volgende:
niemand hier met podium ambities, geloof ik.This isn't even my final form.![]()
Maar letten op dat soort dingen zal 100% van de users in deze topic halteren in progressie.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oh oh, ik begin een paar hele kleine steekjes te voelen in mijn linkerschouder. Is dit een slecht teken?![]()
Dat soort clowns zie ik ook vaak ja. We hebben hier wel een personal trainer die ziek veel kan liften. Zijn 1RM op bench is 210kgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef seto het volgende:
Gister zette zo'n gast 140kg op de stang en stond klaar om te squatten, dus ik bleef even kijken en ja hoor, quarter squats
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nou op mijn 18e was ik redelijk droog woog 63kg totdat ik begon te werken als reisleider toen at ik vooral onderweg met de gasten in restaurantjes en hotels dus rond mijn 20ste was ik al behoorlijk aangekomen. In 2010 was ik echt een dikke pad 1.74m met 78kg opgeblazen gezicht enz.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toch weinig/geen resultaat? En hoe kom je aan je eetschema?
Toen lichamelijk intensief werk gezocht en ben toen de eerste 2 maanden 10kg afgevallen.
Begon op hetzelfde moment ook 5x te trainen per week. Nu op mijn 23ste weeg ik weer 77kg maar overduidelijk gespierder dan toen.
BP110kg.
DL 110kg
SQ 120kg
Ik eet nu meestal wat de pot schaft thuis maar nu wil ik het gewoon serieuzer aanpakken.
Een stapje omhoog, zelf al mijn eten klaarmaken om zo sneller resultaat te bereiken want het lijkt alsof ik het afgelopen jaar rond hetzelfde vetpercentage blijf hangen.
Mijn dagelijkse caloriebehoefte is 3164 en om een pond per week af te vallen is mijn dagelijkse caloriebehoefte 2664.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eetschema wil ik zelf nu gaan samenstellen maar ben aan het rondkijken op internet met andere schema's en dan wil ik zoiets vergelijkbaars gaan doen. Of hebben jullie ideeën, tips enz?
Hoe ik eerst at was:
0530: 2 bruine boterhammen met ham of pindakaas
0800: 2 bruine boterhammen met ham of pindakaas
0945: 1 bruine boterham en een banaan
1130: 4 bruine boterhammen met ham of pindakaas
1415: Handvol noten/banaan of een stuk ontbijtkoek.
1700: Wat de pot schaft, meestal rijst met kip of varkensvlees of gestoofde groenten.
1800: TRAINEN
1945: 2 broodjes ei of wheyshake.![]()
Zit zelf niet in de buurt van die getallen maar hoe kan het dat je BP en je DL gelijk zijn? Doe je heel veel BP of weinig DL of zo?quote:![]()
Ik heb een 3 split schema.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:25 schreef Mascini het volgende:
[..]
Zit zelf niet in de buurt van die getallen maar hoe kan het dat je BP en je DL gelijk zijn? Doe je heel veel BP of weinig DL of zo?
Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: Rug en biceps
Dag 3: Benen en schouders
Dit blijf ik gewoon eindeloos doen alleen bij DL zou ik wel meer kunnen alleen is het dat mijn handen het gewicht niet meer vast kunnen houden, vingers glijden weg.Volgens mij gewoon normaal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je extreem korte armen ofzo? Hoe kun je met zo'n lichaam 110 kg benchen.![]()
ok ik begin morgen met m'n eerste kuur test e only 500mgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet juist wel podiumambities hebben. Hoe lager je de lat legt, hoe minder je zult bereiken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nou op mijn 18e was ik redelijk droog woog 63kg totdat ik begon te werken als reisleider toen at ik vooral onderweg met de gasten in restaurantjes en hotels dus rond mijn 20ste was ik al behoorlijk aangekomen. In 2010 was ik echt een dikke pad 1.74m met 78kg opgeblazen gezicht enz.
Toen lichamelijk intensief werk gezocht en ben toen de eerste 2 maanden 10kg afgevallen.
Begon op hetzelfde moment ook 5x te trainen per week. Nu op mijn 23ste weeg ik weer 77kg maar overduidelijk gespierder dan toen.
BP110kg.
DL 110kg
SQ 120kg
Ik eet nu meestal wat de pot schaft thuis maar nu wil ik het gewoon serieuzer aanpakken.
Een stapje omhoog, zelf al mijn eten klaarmaken om zo sneller resultaat te bereiken want het lijkt alsof ik het afgelopen jaar rond hetzelfde vetpercentage blijf hangen.
Mijn dagelijkse caloriebehoefte is 3164 en om een pond per week af te vallen is mijn dagelijkse caloriebehoefte 2664.Goed bezig kerel.. zo te zien kun jij wel flinke armen ontwikkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eetschema wil ik zelf nu gaan samenstellen maar ben aan het rondkijken op internet met andere schema's en dan wil ik zoiets vergelijkbaars gaan doen. Of hebben jullie ideeën, tips enz?
Hoe ik eerst at was:
0530: 2 bruine boterhammen met ham of pindakaas
0800: 2 bruine boterhammen met ham of pindakaas
0945: 1 bruine boterham en een banaan
1130: 4 bruine boterhammen met ham of pindakaas
1415: Handvol noten/banaan of een stuk ontbijtkoek.
1700: Wat de pot schaft, meestal rijst met kip of varkensvlees of gestoofde groenten.
1800: TRAINEN
1945: 2 broodjes ei of wheyshake.
Zou wel hard aan de slag gaan om je stats enigzins recht trekken. SQ en DL zijn erg zwak in vergelijking met je bench.
Tip: Download zo'n excel sheetje waar je zelf alles kunt invullen, die dan alles voor je berekent. Zwerven overal rond op internet, bijv. op DBB. Even zoeken op voedingschema + excel.
En cardio doen, ook in de bulk. Als ik jou was zou ik m'n vetpercentage niet nog verder laten oplopen. Nergens voor nodig.
[ Bericht 34% gewijzigd door 16meter op 05-05-2012 12:49:20 ]![]()
Dweilen met de kraan open.quote:
Het gaat om energieoverschot of -deficientie.Confidence through competence![]()
Cardio is goed voor je hart, stabiliseert je hormonen (en zorgt voor meer testosteron), is goed voor je mentale gezondheid en maakt het ook makkelijker om na je bulk weer te cutten. Waarom zou je het niet doen? Gaat ook goed verveling op rustdagen tegen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open.
Het gaat om energieoverschot of -deficientie.![]()
Jij komt niet eens aan dus waarom doe je cardio?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef Mascini het volgende:
[..]
Cardio is goed voor je hart, stabiliseert je hormonen (en zorgt voor meer testosteron), is goed voor je mentale gezondheid en maakt het ook makkelijker om na je bulk weer te cutten. Waarom zou je het niet doen? Gaat ook goed verveling op rustdagen tegen.![]()
Allemaal zaken die je met krachttraining in dezelfde mate verkrijgt. Zat onderzoek te vinden die aantonen dat regelmatig krachttraining dezelfde cardiovasculaire voordelen biedt als cardio.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef Mascini het volgende:
[..]
Cardio is goed voor je hart, stabiliseert je hormonen (en zorgt voor meer testosteron), is goed voor je mentale gezondheid
En wat betreft hormonen heb je méér aan krachttraining dan chronische cardio.Eh?quote:en maakt het ook makkelijker om na je bulk weer te cutten.Confidence through competence![]()
Het is natuurlijk wel zo dat je in een aansluitende cut effectiever kan cardioën (op hogere intensiteit) als je je conditie goed op peil houdt tijdens je bulk toch?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
1) Zogenaamde conditie is razendsnel op te bouwen, huisvrouwen rennen met 'Evy' binnen een maand van 0 naar 5 km non-stop.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:33 schreef VASND het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat je in een aansluitende cut effectiever kan cardioën (op hogere intensiteit) als je je conditie goed op peil houdt tijdens je bulk toch?
2) Of je nou 600 kcal of iets minder intensief 500 kcal per uur verbrandt op de stairmaster maakt in het grotere plaatje niks uit in je cut.Confidence through competence![]()
Vorige week rende ik nog 11,5km in een uur 825kc maar deze week ziek enz. Helemaal geen meer cardio gedaan. Ik wil weer om de dag aan cardio gaan doen.
Ik snap helemaal niet hoe ik het voedingsschema van DBB in moet vullen.
Het aantal gram pindakaas dat ik op mijn boterham smeer zou ik niet weten.
En op de verpakking van Jumbo schouderham staat ook niks op wat ik in zou kunnen vullen.![]()
Koop een weegschaal. Maar voor pindakaas zou je 100 kcal kunnen nemen, staat op de verpakking.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:45 schreef SunTzu het volgende:
Vorige week rende ik nog 11,5km in een uur 825kc maar deze week ziek enz. Helemaal geen meer cardio gedaan. Ik wil weer om de dag aan cardio gaan doen.
Ik snap helemaal niet hoe ik het voedingsschema van DBB in moet vullen.
Het aantal gram pindakaas dat ik op mijn boterham smeer zou ik niet weten.
En op de verpakking van Jumbo schouderham staat ook niks op wat ik in zou kunnen vullen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: