steeds weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben je ook nog in staat om normaal Nederlands te typen en te reageren? Of behoor je inderdaad tot de kutusers en achterlijke idioten?
Jouw intellect reikt ook niet verder dan dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
Ik heb lekker niet aan oorlogsslachtoffers gedacht.
Ik heb juist aan blije kindertjes en snoep gedacht. Ha.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
Ik heb lekker niet aan oorlogsslachtoffers gedacht.
Ik heb juist aan blije kindertjes en snoep gedacht. Ha.
Poëzie heet dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Ook door de Spandau?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik aan allen die hebben geleden in Spandau
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef UpsideDown het volgende:
Waar zou Friso aan gedacht hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]Er gaat een wereld voor me openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Danku
Say what?
Oh, dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat kutnummer, Gold... mijn hemel
Spandau Ballet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat kutnummer, Gold... mijn hemel
kutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef arucard het volgende:
[..]
Wel als je een handdoek in de wc legt, anders maakt het geluid en dat is respectloos
Ja... natuurlijk die band en niet de gevangenis waar Rudolf Hess in 1987 overleed. Ik heb me laten vertellen dat Rudolph erg beroerd in ballet was dus ik heb die band nooit helemaal begrepen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |