Dat was de zwoele stem van Johan derksen op de radio bij Gielquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb jij die ingesproken ofzo?
Rape-voice
fotoboekquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Aantal foto's in fotoboek 50 100 250 500 2000
Wtf moet je met 2000 foto's in je fotoboek?
50 trouwens ook al
Heb je mijn fobo al gezien? Die is vet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Aantal foto's in fotoboek 50 100 250 500 2000
Wtf moet je met 2000 foto's in je fotoboek?
50 trouwens ook al
Geitebreiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb anders een heel leuke fotoboek hoor
Hopelijk is ie over drie kwartier geladenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo al gezien? Die is vet.
Was ik dat niet dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je een aardige mod bent geworden.
Fobo is gemaakt voor je eigen foto. Waar is die.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo al gezien? Die is vet.
kak pizza en pizzageit in gesprekquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb anders een heel leuke fotoboek hoor
HEEEEUL aardig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je een aardige mod bent geworden.
ik ben nog steeds van mening dat vrouwen niet in het voetbal thuis horenquote:
permbanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog steeds van mening dat vrouwen niet in het voetbal thuis horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]je mag geen foto's van jojoortje posten zonder toestemming gekkie.
Wat doe je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, effe mijn shakie opdrinken.. hard gesporthoeist hier?
Is de moeite waardquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hopelijk is ie over drie kwartier geladen
quote:
Hoax man!quote:
Hi Mutoquote:
Klaarkomgezicht.quote:
Arianny Celeste jonge, UFC ring girlquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]je mag geen foto's van jojoortje posten zonder toestemming gekkie.
Stabieler kan haast niet.quote:
Mijn ziel, waarom trap je er op?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog steeds van mening dat vrouwen niet in het voetbal thuis horen
Klopt. Mooi zo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Heerenveen gaat verliezen. Net interview met Janmaat, Dost en Jans.
Zand in de ogen strooien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ja ik kan je nu uitstaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, vind je mij ook niet aardiger sinds VBL SC?
Qua 'nostalgie' ik ook.. maar gezien mijn club geen CL/vCL pakt kan ik toch niet blij zijn. Maar feyenoord terug aan de top vind ik leuk. Ook gewoon verdiend, net als RKC het geweldig doet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het wel mooi. Ajax, Feye en PSV top 3/
En mij?quote:
Wat zeiden ze precies dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was net live bij Nieuwsuur, dus even wachten tot ie online komt.
heb jij verstand van voetbal dan?quote:
Dat is echt een eindbazen nummerquote:
Can i get an Amen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is echt een eindbazen nummer
linkje wanneer ie online komt graagquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was net live bij Nieuwsuur, dus even wachten tot ie online komt.
FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 03-05-2012 21:31:52]quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef PizzaGeit het volgende:
9 188 PizzaGeit 0.55%
![]()
Sta weer in de top-10 posts
Verassend wie er bovenaan staat
Ik jou ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jou nu ook. Vind je zelfs aardig geworden.
Is altijd zo. Na rust gaan ze niet nooit door.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh ***;. Sta je met rust 5-1 voor tegen NEC. Wordt het maar 7-1
Ze deden een beetje lacherig ..quote:
Vind je mij aardig?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jou nu ook. Vind je zelfs aardig geworden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden een beetje lacherig ..
'We moeten winnen of verliezen, een hele rare situatie.. maar we doen er alles aan om te winnen hehe (dat lachje)'
en Dost gaat hard overschieten als het in de laatste minuut 1-0 staat voor Feyenoord, en hij loopt op de keeper af.
vreselijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is altijd zo. Na rust gaan ze niet nooit door.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik mag die Jojoortje eigenlijk niet meer sinds de SC
Laten we het hopen. Cash money jeweetz.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden een beetje lacherig ..
'We moeten winnen of verliezen, een hele rare situatie.. maar we doen er alles aan om te winnen hehe (dat lachje)'
en Dost gaat hard overschieten als het in de laatste minuut 1-0 staat voor Feyenoord, en hij loopt op de keeper af.
nee, ze is wel eens meegeweest, maar 1x en nooit meer.quote:
Trollpost, sarcasme meter ging af!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik mag iedereen wel eigenlijk. Alleen Morph, jojoortje en Guitarist vind ik vervelend.
Ik maak al plek voor een volgende note.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik geniet er intens van.
Nee hoor, ik ben nu gewoon minder stoer. Sowieso was ik altijd best wel rustig toch...quote:
Wij haten jou ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik mag iedereen wel eigenlijk. Alleen Morph, jojoortje en Guitarist vind ik vervelend.
Pleur op danquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Lamsvleesquote:
Spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt jammer dat die foto van je punani er niet meer staat.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo al gezien? Die is vet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pizzageit is wel een grappige user.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben eerlijkIk 'ken' je nog niet goed genoeg.
Beetje de Ajacied422 van Feyenoord.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
GGMM is cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dubbelklik gaan alle spoilers open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr ajacied van de fluitekruidsteeg 21![]()
ik vind de PSV'ers met zelfspot wel leuk.. Geo4kant en.. .. euhquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle PSV-Kneusjes behalve Guitatrist, Geo4kant & Mrstylo zijn irritant
En opperbaas onder de irritantsten inZanityOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pizzageit is wel een grappige user.
Beetje de Ajacied422 van Feyenoord.![]()
Ik mis HMF![]()
![]()
Woon je daar?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dubbelklik gaan alle spoilers open.
gr gr ajacied van de fluitekruidsteeg 21![]()
![]()
Mocht niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt jammer dat die foto van je punani er niet meer staat.,Noot noot.![]()
Arme Pizzageitquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje de Ajacied422 van Feyenoord.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Als jij het zegt, zal het wel niet waar zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noot noot.![]()
Oh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een teleurstelling, mij gelijkstellen aan die kwal![]()
![]()
Voor het gehap en getroll ging ik altijd naar psv-topic. Ze happen zo lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vind de PSV'ers met zelfspot wel leuk.. Geo4kant en.. .. euh
Maar van de grote mevrouw die van boven toekijkt, mag ik daar niet meer trollen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het gehap en getroll ging ik altijd naar psv-topic. Ze happen zo lekker.
Maar van de grote mevrouw die van boven toekijkt, mag ik daar niet meer trollen
Anders heb ik een maandverband .. uhh.. maandban![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ook niet
Anders heb ik een maandverband .. uhh.. maandban![]()
Mooi, de boodschap is duidelijk overgekomenquote:
Ik mis de Kromme in de slowchat., in het feyenoord topic als kiespijnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent blij jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi, de boodschap is duidelijk overgekomen![]()
Cola?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga wel mijn verdriet weldrinken met een koud glas cola
Nou niet te ruig gaan doen he Ajacied, melk is beter voor jou![]()
![]()
Voer die autist nou niet die loopt elke nacht alleen maar chicks te posten.,quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oh sorry MorphIk ontvang graag een kusje
quote:
Nietus, nog steeds maar 2 notesquote:
(hoera voor de spytool)
So confused when you're lost in the groove![]()
Ohja, Cheryl Cole is niet meer de knapste vrouw van de wereldze is ingehaald door een lelijkerd.
★★★![]()
Oh, ik dacht dat je 0 zei.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nietus, nog steeds maar 2 notes
(hoera voor de spytool)
![]()
Nummer 1 is nu..?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Cheryl Cole is niet meer de knapste vrouw van de wereldze is ingehaald door een lelijkerd.
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe alsof je een kikkervisje bent.
Noot noot.![]()
Wat is dat kusjekroel? Dat zei die Yvonne laatst ook tegen mij.. Is dat een kus met een aai over je bol ofso? Klinkt echt waus.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete VBLmod, love you, kusjekroel![]()
Zo goed?Lief hoor
Spytool?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nietus, nog steeds maar 2 notes
(hoera voor de spytool)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
*zet snel tv aan*quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen de bek dicht nu... er worden mensen gekilled op Veronica![]()
Wacht nog een aantal minuten, dan worden de Duitsers uit hun bunkers gerooktquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen de bek dicht nu... er worden mensen gekilled op Veronica
Is jojoortje de juf?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php maar ssst, jojoortje wil dat we stil zijn.![]()
Wow_O_quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php maar ssst, jojoortje wil dat we stil zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zou een mooie nummer 2 zijn.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is zo'n wijf dat door haar make-up er goed uitziet. Maar elke ziel weet dat ze zonder make-up een verminkte barbiepopzijnquote:![]()
Full metal jacketquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
DO YOU SUCK DICK?
- SIR NO SIR
BULLLLSSHIITTTTT.. I BET YOU CAN SUCK A GOLFBALL THRU A GARDEN HOSE.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
je zei dickquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
DO YOU SUCK DICK?
- SIR NO SIR
BULLLLSSHIITTTTT.. I BET YOU CAN SUCK A GOLFBALL THRU A GARDEN HOSE.
Zegt de man met levenservaringquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo'n wijf dat door haar make-up er goed uitziet. Maar elke ziel weet dat ze zonder make-up een verminkte barbiepopzijnAFCA
Ze heeft nog wat pindakaas vlekken in der nek zitten, volgende keer maar met een slabbertje eten.quote:![]()
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=PizzaGeit&spy=1quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php maar ssst, jojoortje wil dat we stil zijn.
Hoe vaak ik mezelf wel niet noem![]()
![]()
Jojoortje, smoofie overtreft meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent vol van jezelf.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)over=PizzaGeit&spy=1
Hoe vaak ik mezelf wel niet noem![]()
Ik zeg toch een mooie nummer 2.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op blu-ray met een goede HT set is echtquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet het zeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jojoortje, smoofie overtreft meBAM BAM BAM.quote:
Dat was het.Noot noot.![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuke klachten in de aanbieding uit KLB?
Mijn klachten zijn altijd terecht.![]()
Ik heb zin om Medal of Honor Allied Assault weer te downloaden en spelen.
SPR
Een klacht over mij ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Jojoortje moet het posten dan stemmen we wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie liever Jojoortje op nummer 2."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Piet Piraat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Oeh ja. Helemaal grijs gespeeld vroegerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef The_Groove het volgende:
SPRWars enzo.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn klachten zijn altijd terecht.
Ik open soms best wat baggertopics![]()
![]()
Stormlooptoic
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat had ik zonder die link ook wel geweten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Ik open soms best wat baggertopics![]()
Jij niet alleen:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Ik open soms best wat baggertopics
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zo zonde dat die single players tegenwoordig niks meer voorstellen.. blijven toch tofquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef The_Groove het volgende:
SPR![]()
![]()
BaggerGeit moet hij hetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik zonder die link ook wel geweten.![]()
Ik ging stuk om de OPquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een zeer terechte klacht.![]()
Er zijn geen resultaten om weer te geven.
Dus ik heb geen enkele topic geopend.
Ook echt overal.. als iemand wat gaat zeggen en hij heeft bij defensie gewerkt moeten ze dat zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft iedereen met SPR?
Ze maken de amerikanen te heldhaftig.
Toen straks bij UFC press conf ook "Hi im john, i was in the navy, " noemt hij zijn battleyon etc op, hele zaal klappen en bedanken![]()
![]()
Zo serieus kijk ik er niet naar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft iedereen met SPR?
Ze maken de amerikanen te heldhaftig.![]()
er zijn 155 topics gevonden die zijn verdeeld over 6 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.03 seconden
155 topics![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is best wel leuk, ofniet smoof?quote:AFCA
Bedankt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft altijd terechte klachten
Voor jou GGMM![]()
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?quote:er zijn 3859 topics gevonden die zijn verdeeld over 129 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.07 seconden"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hmmm kan zondag wss een deel van Feyenoord niet zien. Had m'n zusje beloofd dat ik mee zou gaan naar haar auditie voor The Voice.... vind het niet zo erg want die wedstrijd gaat me echt m'n hart kostenLuister wel in de auto naar de radio / op m'n iPhone
Misschien nog wel meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?![]()
![]()
Naja, van nu valt wel mee. Maar in films, vooral van Steven spielberg of met Mel Gibson ofzo. Word er echt ziek van. Vooral WWII films, doen alsof duiters duivels waren, terwijl de duitse soldaat die niets met de jodenvervolging had te maken meer heeft geleden dan wie dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
We zeggen altijd dat Ajacieden arrogant zijn enso, maar AmerikanenAFCA
Minimaal..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?★★★![]()
Nee, ze komt graag klaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Jojoortje wel gedaan hebben. Altijd jaloers.![]()
![]()
Kan idd niet, geen idee waarom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM waarom kan ik spoilers in die Forumspy niet openen![]()
Het zijn dan ook films, geen documentaires.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, van nu valt wel mee. Maar in films, vooral van Steven spielberg of met Mel Gibson ofzo. Word er echt ziek van. Vooral WWII films, doen alsof duiters duivels waren, terwijl de duitse soldaat die niets meer de jodenvervolging had te maken meer heeft geleden dan wie dan ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan wordt joortje nu wel jaloers. Ik druk NU op invoerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Jojoortje wel gedaan hebben. Altijd jaloers.![]()
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imagoquote:
GGMM heeft de pik op mij vanavond. Na alles wat ik vannacht onder de dekens voor je gedaan heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Jojoortje wel gedaan hebben. Altijd jaloers.
Noot noot.![]()
Mietje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imago![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM heeft de pik op mij vanavond. Na alles wat ik vannacht onder de dekens voor je gedaan heb.
Zeg dat tegen de amerikaanse tokkiesquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn dan ook films, geen documentaires.
AFCA
Oh, was jij dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM heeft de pik op mij vanavond. Na alles wat ik vannacht onder de dekens voor je gedaan heb.
Zit ik hier een partij aardig te doen voor Morph.![]()
Ja ik had me moeten scheren he...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.
Zit ik hier een partij aardig te doen voor Morph.Noot noot.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.
Zit ik hier een partij aardig te doen voor Morph.![]()
Gijpquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flesjes wijn eronder,[b] laat gaan[/b]![]()
![]()
die drie stukjes post waren erger dan de cactus foto."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Scherenik ga voor het GBWR record schaamhaar.
quote:![]()
Schaamhaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Scherenik ga voor het GBWR record schaamhaar.
![]()
![]()
Vrouwen die iets laten groeien
Noot noot.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schaamhaar![]()
![]()
Okselhaar is leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schaamhaar![]()
![]()
Vrouwen die iets laten groeien![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schaamhaar![]()
![]()
Vrouwen die iets laten groeien![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schaamhaar![]()
![]()
Maar im no chick.![]()
Ga dan maar naar Italie.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik stijl het met een stijltang.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Iedereen, duh. En niks kortwieken, kaal!quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Post 111.111.111quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee er zit al een bos. Bij de oksel begint het nu pasquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je vast weten wat de mode is zodra je je eerste haartjes krijgt het meteen goed kan doen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
Kaal.. ik wil wel me tanden kunnen flossen als ik vis eet.
quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Cool, die gaat voor eeuwig de recordboeken in, iedereen die die post bekijkt ziet dat Morph een mietje is.quote:![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cool, die gaat voor eeuwig de recordboeken in, iedereen die die post bekijkt ziet dat Morph een mietje is.
En, was het een bewussie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cool, die gaat voor eeuwig de recordboeken in, iedereen die die post bekijkt ziet dat Morph een mietje is.![]()
1. ruim je fucking desktop op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, wil je met me?
Oh.. Downloadspeed fixed
[ afbeelding ]
2. gratz"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zie Skyrimquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Oh.. Downloadspeed fixed
[ afbeelding ]![]()
![]()
En gebruik SABNZBD!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. ruim je fucking desktop op.
2. gratzNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens Jojoortje ben je altijd zo meegaand, ik merk er niks vanquote:quote:![]()
![]()
![]()
Niet eens pics van Deavae als achtergrondquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Oh.. Downloadspeed fixed
[ afbeelding ]
★★★![]()
Dat het de 111 miljoenste 111 duizendste 111ste post op FOK!forum is.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik neem allemaal kaal bij den poes en onder den oksels en op de benen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta elke week met 15 dames onder de douche... Nou, dan zie je dingen voorbij komen
Hij zit in een belangrijke fasequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet eens pics van Deavae als achtergrond![]()
Nu block ik niet mijn mental image, want ik zie dan porno chicks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta elke week met 15 dames onder de douche... Nou, dan zie je dingen voorbij komen
Wats er mis met mn dekstop?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. ruim je fucking desktop op.
2. gratzAFCA
Oke?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat het de 111 miljoenste 111 duizendste 111ste post op FOK!forum is.
Hoeveelste post is dit?★★★![]()
Einde!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: