SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
En ja, natuurlijk had ik het vorige week al gevraagd!!
Maar ik moest het eerst ouders, familie en beste vrienden vanen mij vertellen
![]()
Good busyquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en mwehe, ik heb nu al nagellak op m'n bankje gesmeerd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LINDY!!!!!!!!
GEFELICITEERD BABE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel met mezelf trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
Huray voor Lindy!!!! Wat leuk
En wat een trouwerijen in dit topicwho's next
Goeien poll kunnen we daarvoor makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
Huray voor Lindy!!!! Wat leuk
En wat een trouwerijen in dit topicwho's next
Met mij?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Yaaaaaay wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zullen wij met elkaar trouwen dan?
quote:
quote:
Nog beterder. Anton Heijboer (of hoe die vent ook precies heette) spelen.quote:
Waaah, wat leuk! Gefeli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Jij was al getrouwd toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef AmyGrace het volgende:
Het trouwvirus is kennelijk heul besmettelijk.
Wow, wat gaaf!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ja. In augustus alweer 5 jaar!![]()
Gahhhhh KJOETquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Ze begon te huilen en toen zei ze ja![]()
En ik had het zo gedaan als gepland
Donkere hotelkamer met kaarsjes en rozen en lekkere kaasjes enzo en prosecco en een kaartje aan de bloemen met daarop iets van: we hebben nu al zo lang, en we zijn echt al een vast setje en daarom wil ik je wat vragen.
En toen zei ze ja![]()
Ohja, moet ik eigenlijk wel doen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
oeh oeh Lin, ga je nu ook in het bridezilla topic rondhangen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Donkere hotelkamer met kaarsjes en rozen en lekkere kaasjes enzo en prosecco en een kaartje aan de bloemen met daarop iets van: we hebben nu al zo lang, en we zijn echt al een vast setje en daarom wil ik je wat vragen.
En toen zei ze ja![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
En toen zei ze ja![]()
Ohhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
En toen zei ze ja![]()
Dan zet ik m'n geld in op Loqiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Mss het volgende:
Trouwvirus blijft wel lekker in Brabant he, wie is de volgende? Loqi, Debster, Puckz?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef princess-a het volgende:
Aaaawhh Lin!! Wat superleuk, gefeliciteeerd!!Zodra ik de TT zag in mn AT wist ik dat dit het was ghehe
Jullie geen plannen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n geld in op Loqi! Steampunk bruidsjurk
.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Enne, 's avonds is het hier dan feest, en wie wil komen is uitgenodigd
Oh,zegt net: 'dan steek ik de bbq wel aan, dan komen ze vast
'
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
'
als lies de bbw aan zet kom ik zekerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
'
Verkoold eten maken, ik ben er goed inquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als lies de bbw aan zet kom ik zeker
alhoewel de verkoolde lamblokjes van lin ook prima te nommen waren
waarom denk je anders dat lies met je wilt trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verkoold eten maken, ik ben er goed in
Ja, daarom natuurlijk! Een van mijn betere skillsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat lies met je wilt trouwen
Hoe reageerde je omgeving?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, ik mag het eindelijk aan iedereen vertellen
was het moeilijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, ik mag het eindelijk aan iedereen vertellen
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en de hele voedseldiscussie: ik probeer alles, zelfs al zouden het stierenballen zijn (heeeeeel klein hapje) het enige waar je me echt niet blij mee maakt is lever en niertjes enzo. Orgaanvlees dus
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Goed!!
Mijn BF moest bijna huilen![]()
Mijn ouders reageerden ook heel tof! Mama: 'oehhh, dan mag ik mee met jurken passen![]()
' en mijn papa zat alleen maar 10 minunten lang met een enorme smile op z'n gezicht
Mijn zusje gilde me bijna doof...En mijn broer en zijn vriendin vonden het ook heel tof
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Goed!!
Mijn BF moest bijna huilen![]()
Mijn ouders reageerden ook heel tof! Mama: 'oehhh, dan mag ik mee met jurken passen![]()
' en mijn papa zat alleen maar 10 minunten lang met een enorme smile op z'n gezicht
Mijn zusje gilde me bijna doof...En mijn broer en zijn vriendin vonden het ook heel tof
quote:
oh irri!! En je wilt het wel irl vertellen natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]Gewittutnie!
Ja, beetje wel!!! Helemaal omdat we zondag al bij mijn ouders langs waren gereden, maar ze niet huis warenEn toen zag ik op de kalender dat mama ma, di en wo late dienst had en het er dan dus ook niet in zat en we dus heul nog lang moesten wachten
Ja, precies!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh irri!! En je wilt het wel irl vertellen natuurlijk
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en toen ik mijn BF vroeg of ze getuige wilde zijn moest ze helemaal huilen![]()
Nee, Priem wist het de volgende ochtend om 8u al, en Skjoe en Puckz wisten het 's avonds, maar hebben dus ook goed hun muil gehoudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Mss het volgende:
Maar je hebt op de bruiloft van Priem dus ook je mond gehouden Lin?
Schaar zequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn verloofde (hihi) en ik gaan slapen
Tot morgen chicks!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn verloofde (hihi) en ik gaan slapen
Tot morgen chicks!
Dat dus, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar mogen wij toch niet komen, want dat gaan ze klein en in het buitenland doen.
Oh wat leuk! Gefeliciteerd Lindy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
![]()
En wat een morantisch aanzoek![]()
gelukkig is tans pinda brandweermanquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
'
Dat gaat goed!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik ben mijn bierkilo's ook weer kwijt. Drie kilo in twee dagen uitgepist
quote:
Ja, goede liegenaar ben ik hèquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Lin, gij liegenaar!![]()
![]()
Hier ook, toen ik de TT zag dacht ik al "zou het zou het zou het??"
Jeej pottenhuwelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tss en dat valt ook niet te leren of zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat klinkt als een leuke app, zou je dat voor Android ook hebben? *gaat kijken*
Oh en mijn wtf-je van gisteren.
Ik heb een collega die niet kan tekstverwerken![]()
Microsoft Word...Kon ze niet...
Doen andere mensen voor haar
![]()
In mijn joggingpak natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Gaan jullie nou allebei in een jurk of gaan jullie jongetje/meisje spelen?
Of gewoon in spijkerbroek?.
Allebei een jurk is wel het leukste hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In mijn joggingpak natuurlijk!
Nee, allebei een jurk
Ze heeft er drie weken over gedaan om mij een mailtje te sturen, ik begrijp nu waaromquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tss en dat valt ook niet te leren of zoWel lekker makkelijk als anderen het voor je doen
Endomondo sports tracker moet je hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat klinkt als een leuke app, zou je dat voor Android ook hebben? *gaat kijken*
Oh en mijn wtf-je van gisteren.
Ik heb een collega die niet kan tekstverwerken![]()
Microsoft Word...Kon ze niet...
Doen andere mensen voor haar
![]()
Tof! Bewegen is fijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gaat goed!![]()
Ik ben gisteren weer eens gaan line dancen, na 4 weken niet geweest te zijn. En heb woensdag een halve sportles meegedaan. Mijn kaak werkte nog niet helemaal mee, en het was zo verschrikkelijk saai, dat ik halverwege ben weggelopen![]()
En heb op Koninginnedag nog een uurtje gewandeld. Toch weer een beginnetje met bewegenHeb nu een app op m'n iPhone: blokje om. Die kijkt naar je huidige locatie, je kiest de hoeveelheid km die je wil lopen en hij berekent met google maps een route. Binnenkort eens uitproberen
He jammer, ik had gehoopt jij in pak met stekelhaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In mijn joggingpak natuurlijk!
Nee, allebei een jurk
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Allebei een jurk is wel het leukste he
Maar die houdt een route bij die je loopt toch? Dat heb ik al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Endomondo sports tracker moet je hebben
Of allebei in een tuinbroekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He jammer, ik had gehoopt jij in pak met stekelhaar
Met en buil shag in mijn borstzakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He jammer, ik had gehoopt jij in pak met stekelhaar
Volgens mij kan die dat ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar die houdt een route bij die je loopt toch? Dat heb ik al.
Iets dat een route uitstippelt voor je lijkt me wel leuk, kom ik nog eens ergens met die hond
Zeker, en mephisto schoenen jonge!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Twee bruiden, nog beter dan 1 bruid![]()
O dan ga ik toch eens downloadenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kan die dat ook
[..]
Zeker, en mephisto schoenen jonge!
Jaaaaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Twee bruiden, nog beter dan 1 bruid![]()
Ja, kak man...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil jurken gaan passen man
Nog een half jaar doorbijten
Ik blijf erbij, ik heb respect voor jullie geduldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil jurken gaan passen man
Nog een half jaar doorbijten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik heb respect voor jullie geduld.
Ik zou denken "OK, VOLGENDE WEEK DOEN WE HET EINZ"
Ik zag Lin er ook voor aan... Maar toen dacht ik "o nee, die moeten natuurlijk eerst wachtent tot Sien weer normaal gegroeid is, want die moet natuurlijk ook op de pics"
De tering, wat lilluk!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
En dan duochrome jurken man!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik heb respect voor jullie geduld.
Ik zou denken "OK, VOLGENDE WEEK DOEN WE HET EINZ"
Ik zag Lin er ook voor aan... Maar toen dacht ik "o nee, die moeten natuurlijk eerst wachtent tot Sien weer normaal gegroeid is, want die moet natuurlijk ook op de pics"
quote:
Was je zwanger?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Wij hebben niet gespaard van tevoren![]()
En alles binnen 4 maanden geregeldMoest ook wel om niet zulke leuke redenen maar het is wel te doen als je niet teveel eisen (en budget
) hebt! En toch een mooie jurk gevonden toen
Ehm, neequote:
Dat zou ons denk ik ook nog wel lukken idd, gewoon in 4 maanden regelen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Wij hebben niet gespaard van tevoren![]()
En alles binnen 4 maanden geregeldMoest ook wel om niet zulke leuke redenen maar het is wel te doen als je niet teveel eisen (en budget
) hebt! En toch een mooie jurk gevonden toen
Ringen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een budget van ongeveer 9K hebben we besloten. Jurk en reis krijgen we. 7000 voor voer en booze, 300 voor kaartjes, 1k voor fotograaf, en dan is er nog 700 over voor bb's outfit
Oe dat is wel heftigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm, nee![]()
Mijn moeder had longkanker en was uitbehandeld... En wilde per se trouwen terwijl ze er nog bij zou kunnen zijn. En dat is gelukt. 2,5 week later is ze overleden...
7000 voor eten en drinken????? Damn!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een budget van ongeveer 9K hebben we besloten. Jurk en reis krijgen we. 7000 voor voer en booze, 300 voor kaartjes, 1k voor fotograaf, en dan is er nog 700 over voor bb's outfit
Mooien ceadeuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik heb al een goeden kadootje voor Lin
[ afbeelding ]
Nou ja, ze zijn al vlug 12 uur aan het werk.... dan de foto's bewerken en een album maken en alles, dat ben je wel kwijt hoor!quote:
Ja dat valt tegen hoor, als je het niet thuis viertquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
7000 voor eten en drinken????? Damn!!!
Dat wilden wij iets goedkoper houden
En dat... fijn dat je moeder er nog bij kon zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oe dat is wel heftig![]()
Wat fijn dat het nog gelukt is
Ja, dat is waar idd... wij willen het wel gewoon thuis doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn al vlug 12 uur aan het werk.... dan de foto's bewerken en een album maken en alles, dat ben je wel kwijt hoor!
[..]
Ja dat valt tegen hoor, als je het niet thuis viert
Godsamme schaar, jij mag ceremoniemeester wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, Lin, goeden bedankjes voor de gasten
[ afbeelding ]
ik heb daar hendig geen plek voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar idd... wij willen het wel gewoon thuis doen
Simpelen bruiloft
Nee schaar, zo werkt dat niet, die gok is me iets te groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan je niet een huwelijk Amerikaanse stijl doen?
Dus dat iedereen wat lekkers te eten meeneemt?![]()
En dan zijn er vast wel 300 mensen die een spiegelreflex hebben en daarmee gaan klooien, tussen die 300 miljoen foto's moet vast wel 1 mooie zitten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme schaar, jij mag ceremoniemeester worden
Nee, wij wel wilde je zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp, haal ze zo weer weg...
[ Bericht 53% gewijzigd door Miss_Congeniality op 04-05-2012 09:49:31 ]
Nee vrienden heb ik ook niet, maar al die lakmeidenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, wij wel wilde je zeggenGewoon lekker proppen
En... zoveel vrienden heb ik toch niet
Maar jij neemt zoiets ook een stuk serieuzer dan ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee schaar, zo werkt dat niet, die gok is me iets te groot.
Amerikaanse stijl, ach stel, je hebt 100 gasten, die gemiddeld per persoon 25 euro geven in een enveloppe. Dan kost het feest nog maar 4500 euro he
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oe dat is wel heftig![]()
Wat fijn dat het nog gelukt is
Thnx.. Ja, dat was voor ons ook heel fijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat... fijn dat je moeder er nog bij kon zijn
Als ik mag komen neem ik een fles drank en een zak chips meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee vrienden heb ik ook niet, maar al die lakmeiden![]()
Oh en familie
Geloof me, ik doe het nog vrij eenvoudig hoor. We hebben een BBQ en geen dure drankjes enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij neemt zoiets ook een stuk serieuzer dan ik
Mijn ouders hebben dat serieus gedaan... Feestje thuis, iedereen die wilde mocht komen en neem gelijk wat lekkers mee...
Maar dat waren de 70's en jeej hippietijd, misschien scheelt dat wat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik mag komen neem ik een fles drank en een zak chips mee
Huwelijken zijn enge dingen als 7000 eurie al eenvoudig isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, ik doe het nog vrij eenvoudig hoor. We hebben een BBQ en geen dure drankjes enzo
Dankje! De gene die hem aan het snijden is, isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wauw, die taart van MissC vind ik gaaf![]()
Simpel, maar ziet er zo mooi uit
Ehm ja, dat klopt wel zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
die dikke meneer kijkt wel zo van EAT ALL TEH CAKE!
Klopt, maar goed, geef maar eens een gewoon feest in een zaaltje, met een BBQ, voor 100 man. Dat kost hetzelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huwelijken zijn enge dingen als 7000 eurie al eenvoudig is![]()
Ah, bakker, that explains teh waistlinequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dankje! De gene die hem aan het snijden is, isz'n broer en die heeft hem zelf gemaakt (banketbakker)
Had ie heeeeeel goed gedaan haha!
Doe ik ook nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar goed, geef maar eens een gewoon feest in een zaaltje, met een BBQ, voor 100 man. Dat kost hetzelfde
En dan zelf in een hoekje blijven zitten omdat het zo druk isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Lindytje het volgende:
Wij komen aan max 50 man denk ik.... die kunnen we wel in ons huis proppen
Stel, er zouden er 10 van hier willen komen, 10 van school, gezin: 5 mensen, 10 andere vrienden, 10 van lies d'r collega's... nou dan zijn we al een end denk ik... (nee, wij zijn niet zo sociaal met 100 vrienden) dat past nog wel denk ik
Alle meubels er uit/tegen de muur en gaan maar
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zelf in een hoekje blijven zitten omdat het zo druk is![]()
Sorry, leefde me even in en ik zag het voor me
Wij hadden ook ongeveer 50 gastenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Lindytje het volgende:
Wij komen aan max 50 man denk ik.... die kunnen we wel in ons huis proppen
Stel, er zouden er 10 van hier willen komen, 10 van school, gezin: 5 mensen, 10 andere vrienden, 10 van lies d'r collega's... nou dan zijn we al een end denk ik... (nee, wij zijn niet zo sociaal met 100 vrienden) dat past nog wel denk ik
Alle meubels er uit/tegen de muur en gaan maar
Heb je een tuin? Of kan alles een beetje open? Dat zal al schelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk serieus dat het wel past... of maak ik nu een grote inschattingsfout?
Ja, zoiets idd!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden ook ongeveer 50 gastenWaarvan 12 daggasten en dat zijn ook de enigen die bij het diner zijn geweest. Geen receptie, dus de rest kwam rechtstreeks naar het feest. Qua familie alleen ouders/broers/oma's/peters/meters en verder alleen vrienden (rest van de familie zien we toch nooit) en was echt leuk!
Ik kan een goede matigen bruiloft voor je in elkaar draaienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn schaar, het wordt steeds afzichtelijker
We willen de tuin overdekken en dan gewoon alles open iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een tuin? Of kan alles een beetje open? Dat zal al schelen.
Ik moet zeggen, ik heb bij mijn ouders wel eens feestjes georganiseerd (voor hen), zij hebben echt een groot huis... En dan kwam er denk ik inderdaad een man of 50, dan waren er overal mensen. Dus allemaal in 1 huiskamer zou wel krap zijn...
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan een goede matigen bruiloft voor je in elkaar draaien
Als je de tuin erbij kan betrekken, dan zou het nog best kunnen toch? Of hebben jullie een hele kleine huiskamer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We willen de tuin overdekken en dan gewoon alles open idd
Oh gadverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan ook nog allebei als vent gaan!
[ afbeelding ]
Uhm... wat is klein?? ik denk zo'n 35 M2 ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je de tuin erbij kan betrekken, dan zou het nog best kunnen toch? Of hebben jullie een hele kleine huiskamer?
Joh, gewoon doen en als het te vol is betrek je de stoep en de straat erbijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... wat is klein?? ik denk zo'n 35 M2 ofzo?
Vrienden van ons nodigen voor hun verjaardagen altijd al 50+ mensen uit en die hadden eerst een niet al te grote woonkamer maar wel een tuin en dat paste primaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... wat is klein?? ik denk zo'n 35 M2 ofzo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, gewoon doen en als het te vol is betrek je de stoep en de straat erbij![]()
En slaapkamer en wc kunnen ook nog mensen in.
En anders roep je "NEDERLAND IS VOL" en ga je ter plekke mensen naar huis sturen omdat je hun kleding niet mooi vind of omdat ze een opmerking maken die je niet bevalt ofzo
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, gewoon doen en als het te vol is betrek je de stoep en de straat erbij![]()
En slaapkamer en wc kunnen ook nog mensen in.
En anders roep je "NEDERLAND IS VOL" en ga je ter plekke mensen naar huis sturen omdat je hun kleding niet mooi vind of omdat ze een opmerking maken die je niet bevalt ofzo
Dat lijkt me heul kansloosquote:
Pas sessie houden van tevoren met willekeurige buren en niet zeggen waarom want dan hoef je ze ook niet per se uit te nodigen maar weet je wel of het gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Lindytje het volgende:
Hmm... misschien gaat het toch wel niet passen...Damn
Nog al zo een goedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Lin, een plaatje voor op je facebook, is gelijk subtielen hint![]()
[ afbeelding ]
Ik vind onze buren niet aardigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pas sessie houden van tevoren met willekeurige buren en niet zeggen waarom want dan hoef je ze ook niet per se uit te nodigen maar weet je wel of het gaat
Ja, denk je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:58 schreef Diconnected het volgende:
Lin 50 man gaat wel passen in jullie huis en tuin
Passessie voor je huis ipv voor je jurkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pas sessie houden van tevoren met willekeurige buren en niet zeggen waarom want dan hoef je ze ook niet per se uit te nodigen maar weet je wel of het gaat
Ja, mijn ouders hebben een grotere huiskamerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heeft een van de ouders of zo anders niet wat meer ruimte? Bij ons thuis had het ook niet gekund maar ons eerste plan was het vieren bij mijn schoonouders en dat had prima gepast.
Ohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben een grotere huiskamer
Maar hun tuin is zo aangelegd dat je daar niet echt veel mensen in kwijt kan...
Enheeft geen ouders meer...
Ja, bummer... en om nou mijn ouders met de zooi op te zadelen...quote:
Ja, als de helft in de woonkamer staat en de rest buiten enzo, moet dat zeker lukkenquote:
Truequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, als de helft in de woonkamer staat en de rest buiten enzo, moet dat zeker lukkenEn onze woonkamer kan ook 20 man hebben, en die is kleiner dan die van jullie en jullie hebben nog een tuin
Wij hebben voor onze zaal ook geen zaalhuur hoeven betalen. Alleen de drankjes en die waren goedkoper dan wat tegenwoordig standaard is. Alleen was dit een cafe wat voornamelijk overdag populair was als tussenstop bij fietsers en bij vroege eters, maar 's avonds is er vaak niks meer te doen. Dus die waren wel blij met een feestjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt ook zaaltjes die je gratis kan afhuren, dan moet alleen de drank betaald worden. Ik zou het prima acceptabel vinden als het bruidspaar zou zeggen "jongens, eerste rondje van ons, daarna gaarne zelf betalen voor uw versnaperingen".
Maarja, mijn standaard van wat acceptabel is, is heul anders dan die van anderen heb ik al gemerkt
Ik denk dat zelf betalen voor je drank op een bruiloft niet echt geapprecieerd wordt meestalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt ook zaaltjes die je gratis kan afhuren, dan moet alleen de drank betaald worden. Ik zou het prima acceptabel vinden als het bruidspaar zou zeggen "jongens, eerste rondje van ons, daarna gaarne zelf betalen voor uw versnaperingen".
Maarja, mijn standaard van wat acceptabel is, is heul anders dan die van anderen heb ik al gemerkt
+1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf betalen voor je drank op een bruiloft niet echt geapprecieerd wordt meestalIk vind het persoonlijk zelf al raar als je mensen voor je verjaardag uitnodigt en na een drankje of 2 meteen richting stad verdwijnt om iedereen vervolgens zelf te laten betalen aan de bar. Feest dan niet, zeg maar..
Uhm, niet, denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik me net bedenk, hoe doen jullie dat dan met de vrijgezellendag?![]()
Ik vier m'n verjaardag ook nooit, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf betalen voor je drank op een bruiloft niet echt geapprecieerd wordt meestalIk vind het persoonlijk zelf al raar als je mensen voor je verjaardag uitnodigt en na een drankje of 2 meteen richting stad verdwijnt om iedereen vervolgens zelf te laten betalen aan de bar. Feest dan niet, zeg maar..
Schaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.gayweddingday.com/lesbian_wedding_tshirts.html
Da's beter dan mensen zelf laten betalen toch? Zijn in mijn vriendenkring wel meer mensen die hun verjaardag nooit vieren, ieder eigen keus hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vier m'n verjaardag ook nooit, dat scheelt
Party allll dayquote:
Mijn vriendengroep bestaat ook uit een man of 3, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's beter dan mensen zelf laten betalen toch? Zijn in mijn vriendenkring wel meer mensen die hun verjaardag nooit vieren, ieder eigen keus hoor![]()
Het gebeurt wel, in de zomer af en toe, dat we met een groep willen bbq'en of zoiets. In dat geval doen we wel altijd Amerikaanse stijl, of geld inleggen en flink inkopen doen. Maar dat is dan meer als leuke groepsactiviteit bedoeld en niet als iemand z'n feestje.
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Party allll daygaan jullie alleen bij gemeentehuis trouwen?
Die van mij is ook niet megagroot hoor! Onze carnavalsclub bestaat uit 10 man en met extra aanhang komen we dan op 13 of zo, dat zijn de mensen waarmee ik het meeste optrek. En met mijn nichtje en haar verloofde. En nog een vriendin van de middelbare school. Op een verjaardag heb ik meestal zo'n 20 mensen maximaal en naaste familie komt meestal een dag later. En ik vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat ook uit een man of 3, dat scheelt
Groot gelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaMet een zeer select gezelschap, daarmee gaan we dan wat eten ergens en daarna party at our place
He vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef Diconnected het volgende:
De kitten van le date is heel lief enzeuw, alleen jammer dat het beest zo graag de nagels in je zetheb echt een rot plekje onder op m'n hand waar ze heeft gekrabt
Ja ach ze wou alleen maar spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
He vervelend![]()
Le date nog steeds wel tof?
Zo danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heerlijk om al die huwelijkspraat terug te lezenik zit in de wachtkamer van de GGD in Lelystad.
is aangereden door een dronken automobilist op zijn werk, niks ernstigs gelukkig. Maar voor evt schadevergoeding moest hij wel langskomen.
Die dude die hem aangereden had had 5x het toegestane alcoholpercentage in zn bloed_!
Jeetje! Gelukkig niks ernstigs maar toch flink schrikken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heerlijk om al die huwelijkspraat terug te lezenik zit in de wachtkamer van de GGD in Lelystad.
is aangereden door een dronken automobilist op zijn werk, niks ernstigs gelukkig. Maar voor evt schadevergoeding moest hij wel langskomen.
Die dude die hem aangereden had had 5x het toegestane alcoholpercentage in zn bloed_!
nee, vind ik ook hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Loqi het volgende:
Je kunt toch gewoon het vrijgezellenfeestje gewoon samen doen? of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, vind ik ook hoor!
Meestal is het apart omdat vrouwen andere dingen leuk vinden dan mannen, maar met twee vrouwen lijkt me dat niet zo lastig!
Kan ik mooi rond carnaval 20 meter paillettenstof gaan halen
laSergamenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef Loqi het volgende:
[..]je kunt ook hier in Helmond naar de Greef komen, die hebben t hele jaar dat soort stof en feestkleding
![]()
bij vrienden van ons deden we t vrijgezellen voor hem en haar ook samen.. en dan gewoon mannen en vrouwen activiteitendus de mannen moesten ook taart versieren
in de vorm van een handtas
![]()
en daarna lazergamen
Nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laSergamen
En pailettenstof is met carnaval waaaay goedkoper dan daar buiten, vandaar
Paillettenjurkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou het vrijgezellen-feest en het huwelijk gewoon tegelijk doen. Eerst trouwen, dan circusactiviteit in mooien jurk
omg! Wat een mongol!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neen, lazergamen... Dat je zo een spel doet wie het best op z'n muil kan lazerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laSergamen
En pailettenstof is met carnaval waaaay goedkoper dan daar buiten, vandaar
Daar ben ik kampioen in!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, lazergamen... Dat je zo een spel doet wie het best op z'n muil kan lazeren
Van mij mag je de circusactiviteit ook best in een mooien bruidsjurk doen hoorquote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van mij mag je de circusactiviteit ook best in een mooien bruidsjurk doen hoor
Goedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt kekke oefeningen meegekregen van de fysio. Op je rug liggen en bewegingen maken alsof je geneukt wordt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan wij als soortement van bruidsmeisjes allemaal in een holo glitterjurk![]()
van de carnavalswinkel
Holo duochroom!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan wij als soortement van bruidsmeisjes allemaal in een holo glitterjurk![]()
van de carnavalswinkel
Oh, maar daar heb je zeker een puntquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En volgens mij gaat lazer-gamen alleen maar beter in een bruidsjurk, want lang, dus daar kan je over vallen. Zeker met een goeden sluier!
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En volgens mij gaat lazer-gamen alleen maar beter in een bruidsjurk, want lang, dus daar kan je over vallen. Zeker met een goeden sluier!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!
Die wil ik!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo-jurk met extragratiz lichtjes op de tetten!![]()
![]()
Huur je geen segways?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Hendig trouwens, wij hoeven heul geen bruidsvervoer te regelen
Gemeentehuis is 3 min lopen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, krijg ik nog geen verbod opgelegd om over trouwen te praten?
Google voorziet mij in al mijn behoeften om debiele dingen op internet te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme schaar, waar haal je het vandaan
Je kan dus ook gewoon een jurk naar wens kopen en daar lichtjes in laten zettenquote:how to order
Light-up dresses are available on a made-to-order basis. We can design the entire dress to your specifications, or we can add lights to one that you already have, if you prefer. Please check our custom orders page, and contact us if you have any questions.
Met een holo lichtjes jurk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik gaeven inlichten dat we op een segway gaan
![]()
proefrit maken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Lindytje het volgende:
- Schat, ik weet al hoe we naar het stadhuis gaan!!!!!!!
Hoe??
- Op de segway!!!!!
Wajooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
We vallen wel tien keer onderweg denk ik....
- Nou en
Ja, da's waar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |