Party allll dayquote:
Mijn vriendengroep bestaat ook uit een man of 3, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's beter dan mensen zelf laten betalen toch? Zijn in mijn vriendenkring wel meer mensen die hun verjaardag nooit vieren, ieder eigen keus hoor![]()
Het gebeurt wel, in de zomer af en toe, dat we met een groep willen bbq'en of zoiets. In dat geval doen we wel altijd Amerikaanse stijl, of geld inleggen en flink inkopen doen. Maar dat is dan meer als leuke groepsactiviteit bedoeld en niet als iemand z'n feestje.
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Party allll daygaan jullie alleen bij gemeentehuis trouwen?
Die van mij is ook niet megagroot hoor! Onze carnavalsclub bestaat uit 10 man en met extra aanhang komen we dan op 13 of zo, dat zijn de mensen waarmee ik het meeste optrek. En met mijn nichtje en haar verloofde. En nog een vriendin van de middelbare school. Op een verjaardag heb ik meestal zo'n 20 mensen maximaal en naaste familie komt meestal een dag later. En ik vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat ook uit een man of 3, dat scheelt
Groot gelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaMet een zeer select gezelschap, daarmee gaan we dan wat eten ergens en daarna party at our place
He vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef Diconnected het volgende:
De kitten van le date is heel lief enzeuw, alleen jammer dat het beest zo graag de nagels in je zetheb echt een rot plekje onder op m'n hand waar ze heeft gekrabt
Ja ach ze wou alleen maar spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
He vervelend![]()
Le date nog steeds wel tof?
Zo danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heerlijk om al die huwelijkspraat terug te lezenik zit in de wachtkamer van de GGD in Lelystad.
is aangereden door een dronken automobilist op zijn werk, niks ernstigs gelukkig. Maar voor evt schadevergoeding moest hij wel langskomen.
Die dude die hem aangereden had had 5x het toegestane alcoholpercentage in zn bloed_!
Jeetje! Gelukkig niks ernstigs maar toch flink schrikken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heerlijk om al die huwelijkspraat terug te lezenik zit in de wachtkamer van de GGD in Lelystad.
is aangereden door een dronken automobilist op zijn werk, niks ernstigs gelukkig. Maar voor evt schadevergoeding moest hij wel langskomen.
Die dude die hem aangereden had had 5x het toegestane alcoholpercentage in zn bloed_!
nee, vind ik ook hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Loqi het volgende:
Je kunt toch gewoon het vrijgezellenfeestje gewoon samen doen? of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, vind ik ook hoor!
Meestal is het apart omdat vrouwen andere dingen leuk vinden dan mannen, maar met twee vrouwen lijkt me dat niet zo lastig!
Kan ik mooi rond carnaval 20 meter paillettenstof gaan halen
laSergamenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef Loqi het volgende:
[..]je kunt ook hier in Helmond naar de Greef komen, die hebben t hele jaar dat soort stof en feestkleding
![]()
bij vrienden van ons deden we t vrijgezellen voor hem en haar ook samen.. en dan gewoon mannen en vrouwen activiteitendus de mannen moesten ook taart versieren
in de vorm van een handtas
![]()
en daarna lazergamen
Nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laSergamen
En pailettenstof is met carnaval waaaay goedkoper dan daar buiten, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |