De tering, wat lilluk!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
En dan duochrome jurken man!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik heb respect voor jullie geduld.
Ik zou denken "OK, VOLGENDE WEEK DOEN WE HET EINZ"
Ik zag Lin er ook voor aan... Maar toen dacht ik "o nee, die moeten natuurlijk eerst wachtent tot Sien weer normaal gegroeid is, want die moet natuurlijk ook op de pics"
quote:
Was je zwanger?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Wij hebben niet gespaard van tevoren![]()
En alles binnen 4 maanden geregeldMoest ook wel om niet zulke leuke redenen maar het is wel te doen als je niet teveel eisen (en budget
) hebt! En toch een mooie jurk gevonden toen
Ehm, neequote:
Dat zou ons denk ik ook nog wel lukken idd, gewoon in 4 maanden regelen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Wij hebben niet gespaard van tevoren![]()
En alles binnen 4 maanden geregeldMoest ook wel om niet zulke leuke redenen maar het is wel te doen als je niet teveel eisen (en budget
) hebt! En toch een mooie jurk gevonden toen
Ringen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een budget van ongeveer 9K hebben we besloten. Jurk en reis krijgen we. 7000 voor voer en booze, 300 voor kaartjes, 1k voor fotograaf, en dan is er nog 700 over voor bb's outfit
Oe dat is wel heftigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm, nee![]()
Mijn moeder had longkanker en was uitbehandeld... En wilde per se trouwen terwijl ze er nog bij zou kunnen zijn. En dat is gelukt. 2,5 week later is ze overleden...
7000 voor eten en drinken????? Damn!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een budget van ongeveer 9K hebben we besloten. Jurk en reis krijgen we. 7000 voor voer en booze, 300 voor kaartjes, 1k voor fotograaf, en dan is er nog 700 over voor bb's outfit
Mooien ceadeuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik heb al een goeden kadootje voor Lin
[ afbeelding ]
Nou ja, ze zijn al vlug 12 uur aan het werk.... dan de foto's bewerken en een album maken en alles, dat ben je wel kwijt hoor!quote:
Ja dat valt tegen hoor, als je het niet thuis viertquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
7000 voor eten en drinken????? Damn!!!
Dat wilden wij iets goedkoper houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |